ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 48

ПРОЄКТ
УКРАЇНА

ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА

засідання вісімнадцятої  сесії VІІ скликання

РІШЕННЯ  №___

18 грудня 2019 року                                                                             м. Хуст
 
Про затвердження змін до фінансового плану на 2019 рік комунального некомерційного підприємства «Хустський центр первинної медико-санітарної допомоги» Хустської районної ради
 
 
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Бюджетного кодексу України, враховуючи клопотання «Хустського центру первинної медико-санітарної допомоги» від 09.12.2019 року №03-6/370, районна рада
 
 
в и р і ш и л а:
 
1. Затвердити зміни до фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Хустський центр первинної медико-санітарної допомоги» Хустської районної ради Закарпатської області на 2019 рік, що додається.
          2. Контроль за виконанням цього рішення покласти  на постійну комісію районної ради  з питань гуманітарної та соціальної сфери (Липчей О.Ю.).
 
 
 
 
 
Голова районної ради                                                                          Ю.Іванчо
 
 
 
 
Додаток 1
до Положення про складання, затрвердження та контролю 
виконання фінансового плану підприємства
"ПОГОДЖЕНО" "ЗАТВЕРДЖЕНО"
______________________________
______________________________
______________________________
"____" _______________ 20___ р. "____" ___________ 20___ р.
Проект Х
Попередній
Уточнений
Зміни
зробити позначку "Х"
Коди
Підприємство  КНП"Хустський центр первинної медико-санітарної допомоги" за ЄДРПОУ  39048956
Організаційно-правова форма комунальна за КОПФГ
Територія за КОАТУУ
Орган державного управління    за СПОДУ
Галузь      охорона здоров"я за ЗКГНГ
Вид економічної діяльності     загальна медична практика  за  КВЕД   86.21
Одиниця виміру,тис. грн. Стандарти звітності П(с)БОУ
Форма власності комунальна Стандарти звітності МСФЗ
Середньооблікова кількість штатних працівників 404,25
Місцезнаходження   Закарпатська область,Хустський р-н,с.Липча,вул.Шкільна,43
Телефон 
Керівник Кекерчинь Еріка Емілівна
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА  2019  рік
тис. грн.
Найменування показника Код рядка  Факт минулого року Фінансовий план поточного року Плановий рік  (усього) У тому числі за кварталами  Пояснення та обґрунтування до запланованого рівня доходів/витрат
І   ІІ   ІІІ   ІV 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
I. Фінансові результати
Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація)
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 100     51 418,7         12 810,3          12 956,8        12 956,8         12 694,8
Дохід з місцевого бюджету цільового фінансування на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг 110                 -
Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: 120                 -
121                 -
122                 -
123                 -
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 130                 -                  -
Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.: 140                270          921,2              202,0               202,0             247,0              270,2
медикаменти та перев’язувальні матеріали 141                260          600,0              150,0               150,0             150,0              150,0 медикаменти,хім.реактиви 
ремонт та запасні частини до транспортних засобів 142                  10            56,2                12,0                 12,0               12,0                20,2 запчастини для автомобілів, акумулятори, шини 
господарчі товари та інвентар 143          265,0                40,0                 40,0               85,0              100,0 фарби,лаки,миючі,замки
Витрати на паливо-мастильні матеріали 150                150          210,6              100,0               100,0                 5,0                  5,6 бензин
Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.: 160                  15            30,1                  5,0                 10,0               10,0                  5,1
Витрати на електроенергію 161                 -
Витрати на водопостачання та водовідведення 162                 -
Витрати на природній газ 163                 -
Витрати на тверде паливо 164                 -
Витрати на викачку нечистот та вивіз побутових відходів 165                  15            30,1                  5,0                 10,0               10,0                  5,1 вивіз мусору,викачка рідких нечистот,біотал
Витрати на оплату праці 170                 -
Відрахування на соціальні заходи 180                 -
Витрати по виконанню цільових програм 190                 -
Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення ремонту, технічного огляду, нагляду, обслуговування тощо) 200                  30                 -
Амортизація 210                 -
Інші витрати (розшифрувати) 220          317,4                55,0               100,0             100,0                62,4 проведення ремонту, технічного огляду, нагляду, обслуговування тощо
Адміністративні витрати, у тому числі: 230                 -           12 478     49 296,2         12 373,1          12 362,7        12 279,4         12 281,0
витрати на канцтовари, офісне приладдя та устаткування 231                  32          105,1                20,0                 26,2               26,2                32,7 канц.товари
витрати на страхові послуги  232              7,6                  2,5                 2,5                  2,6 страхові послуги
витрати на придбання та супровід програмного забезпечення 233              2,6                  2,6 програмне забезпечення
витрати на службові відрядження 234                  50          140,0                35,0                 35,0               35,0                35,0
витрати на зв’язок та інтернет 235                  25            34,0                10,0                   6,0                 9,0                  9,0 оплата за телефон,інтернет
витрати на оплату праці 236             9 611     39 989,2           9 997,3            9 997,3          9 997,3           9 997,3 Нарахована заробітна плата
відрахування на соціальні заходи 237             2 670       8 797,6           2 199,4            2 199,4          2 199,4           2 199,4 нарахування на заробітну плату
витрати на обслуговування оргтехніки 238                  15          193,8              100,0                 93,8 заправка картріджа, обслуговування оргтехніки
витрати на культурно-масові заходи 239                 -
амортизація  250                 -
юридичні та нотаріальні послуги 260                 -
витрати на охорону праці та навчання працівників 270 1,3 1,3 навчання персоналу
інші адміністративні витрати (розшифрувати) 280                  75            25,0                  5,0                   5,0               10,0                  5,0 пеня,штраф
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: 290                 -                    -                      -
дохід від операційної оренди активів 291                 -
дохід від реалізації необоротних активів 292                 -
Інші витрати від операційної діяльності (розшифрувати) 300
ІІ. Елементи операційних витрат
Матеріальні затрати 400                465       1 161,9 307,00 312,00             262,0              280,9
Витрати на оплату праці 410             9 611     39 989,2 9997,3 9997,3          9 997,3           9 997,3
Відрахування на соціальні заходи 420             2 666       8 797,6 2199,4 2199,4          2 199,4           2 199,4
Амортизація 430                 -                    -                      -
Інші операційні витрати 440                197          826,8              231,4               266,0             182,7              146,7
Разом (сума рядків 400 - 440) 450 12939,20     50 775,5 12735,1 12774,7        12 641,4         12 624,3
ІІІ. Інвестиційна діяльність
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: 500                  -                    -                      -
доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках 501                 -
Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: 510                 -                     -          643,2              112,0               172,6             100,0              258,6
капітальне будівництво 511                 -
придбання (виготовлення) основних засобів 512          620,6              112,0               150,0             100,0              258,6 придбання медичного обладнання, компютерного бладнання
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів 513                 -
придбання (створення) нематеріальних активів 514                 -
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів 515                 -
капітальний ремонт 516            22,6                 22,6 ремонт приміщень
ІV. Фінансова діяльність
Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 600                 -                    -                 -                     -                      -                    -                      -
кредити  601                 -
позики 602                 -
депозити 603                 -
Інші надходження (розшифрувати) 610                 -
Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 620                 -                    -                 -                     -                      -                    -                      -
кредити  621                 -
позики 622                 -
депозити 623                 -
Інші витрати (розшифрувати) 630                 -
Усього доходів 700                 - 13631,20     51 418,7         12 810,3          12 956,8        12 956,8         12 694,8
Усього витрат 800                 - 12939,20     51 418,7 12847,1 12947,3 12741,4 12882,9
Нерозподілені доходи 850 692,00              0,0              (36,8)                   9,5             215,4             (188,1)
IV. Додаткова інформація на 1.01 на 1.04 на 1.07 на 1.10
Штатна чисельність працівників 900 404,25 404,25 404,25 404,25 404,00
Первісна вартість основних засобів 910
Податкова заборгованість 920 362,90
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 930 329,10
В.о.директора _____________________ _________________________ Еріка КЕКЕРЧИНЬ
                                (посада)                (підпис)          (ініціали, прізвище)