ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 4
ПРОЄКТ
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
засідання вісімнадцятої сесії VІІ скликання
РІШЕННЯ №
18 грудня 2019 року м. Хуст
Про комплексну районну Програму
посилення соціального захисту ветеранів
та слабозахищених верств населення на 2020 рік
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити комплексну районну Програму посилення соціального захисту ветеранів та слабозахищених верств населення на 2020 рік (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань бюджету (Попович М.М.).
Голова районної ради Ю. Іванчо
Про комплексну районну Програму
посилення соціального захисту ветеранів
та слабозахищених верств населення на 2020 рік
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити комплексну районну Програму посилення соціального захисту ветеранів та слабозахищених верств населення на 2020 рік (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань бюджету (Попович М.М.).
Голова районної ради Ю. Іванчо
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Програми посилення соціального захисту ветеранів
та слабозахищених верств населення на 2020 рік
СХВАЛЕНО
Розпорядження голови
державної адміністрації
____________ № _____
Комплексна районна
Програма посилення соціального захисту
ветеранів та слабозахищених верств населення на 2020 рік
І. Загальні положення
Комплексна районна Програма посилення соціального захисту
ветеранів та слабозахищених верств населення на 2020 рік (далі – Програма) розроблена відповідно до статті 91 Бюджетного кодексу України, на виконання Законів України: „Про соціальні послуги”, „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України: від 29 квітня 2004 року № 558 „Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги” (із змінами) .
ІІ. Визначення проблем, на розв’язання
яких спрямована Програма
В районі станом на 01.11.2019 року за даними Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків обліковується:
ветеранів війни – 434, у тому числі:
учасників бойових дій – 227 (в т.ч. учасників бойових дій АТО – 89), учасників війни – 12;
члени сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни – 91;
осіб з інвалідністю внаслідок війни 1 гр. –2;
осіб з інвалідністю внаслідок війни 2 гр. – 39;
осіб з інвалідністю внаслідок війни 3 гр. - 63;
ветеранів праці – 3298;
осіб з інвалідністю - 4723 ;
дітей з інвалідністю – 399;
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи1,2 категорій -102 особи;
багатодітних сімей - 1341;
сім'я опікуна (піклувальника) – 4;
військовослужбовців та члени їх сімей –23осіб;
жертв нацистських переслідувань – 1 особа;
пенсіонерів за віком -13502.
2
Соціально-економічна ситуація сьогодення є нестабільною, внаслідок чого все більша кількість осіб з інвалідністю, ветеранів, пенсіонерів опиняється не тільки за межею малозабезпеченості, але й за межею виживання. Це зумовлює доцільність надання додаткової фінансової, адресної допомоги та підтримки малозабезпеченим громадянам.
В умовах проведення в східних регіонах України операції Об’єднаних сил є необхідність у наданні додаткових соціальних гарантій учасникам (АТО) та членам їх сімей, а також членам сімей загиблих учасників операції Об’єднаних сил.
З метою реалізації конституційного права населення району на соціальний захист, впроваджено систему соціального захисту та надання соціальних послуг населенню, яке перебуває в складних життєвих обставинах і потребує соціальної допомоги і підтримки.
Усі зазначені категорії населення в районі охоплені заходами соціального захисту та підтримкою держави відповідно до чинного законодавства.
Але виникають додаткові потреби вжиття цілеспрямованих заходів соціальної підтримки та допомог для цілого ряду груп населення, характерною рисою яких є малозабезпеченість, безробіття, немічність, інші життєві негаразди.
Для вирішення цих проблем потрібна комплексна система заходів, орієнтована на конкретні цільові групи населення, і цим зумовлена необхідність прийняття і виконання Програми.
Паспорт Програми наведено у додатку 1 до Програми.
ІІІ. Мета та основні завдання комплексної районної Програми
Метою реалізації Програми є підтримка ветеранів війни та праці, слабозахищених верств населення району – осіб з інвалідністю, пенсіонерів, багатодітних сімей, учасників АТО, громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують матеріальної допомоги, здійснення додаткових заходів із посилення соціального захисту вказаних осіб та підвищення їх рівня життя шляхом посилення соціальних гарантій, поліпшення санаторно-курортного лікування, більш повного і комплексного задоволення соціальних потреб цієї категорії населення.
Основні завдання Програми:
соціальна підтримка непрацездатних громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями, населення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО, багатодітних сімей, інших громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують матеріальної допомоги ;
зниження рівня зубожіння найбільш вразливих верств населення, зниження рівня бідності;
призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги ;
3
допомога громадянам України, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.
Заходи з реалізації Програми наведено у додатку 2 до Програми.
ІV. Фінансове забезпечення комплексної районної Програми
Реалізація цієї Програми здійснюється в межах видатків передбачених в районному бюджеті , бюджетів селища та сіл на 2020 рік.
V. Організація та контроль за виконанням Програми
Організація та контроль за виконанням Програми здійснюється управлінням соціального захисту населення районної державної адміністрації.
VІ. Очікувані результати
Реалізація комплексної районної Програми дасть можливість посилити адресність соціальної підтримки населення, що потребує соціальної підтримки з боку держави; забезпечити визначення потреби та надання соціальних послуг особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам бойових дій та учасникам антитерористичної операції, підвищити якість та рівень задоволення потреб отримувачів соціальних послуг; збільшити кількість осіб, охоплених соціальними послугами; поліпшити стан соціальної захищеності сімей з дітьми, осіб з інвалідністю, учасників АТО, ветеранів війни та праці; осіб похилого віку; підвищити якість життя внутрішньо переміщеним особам.
Обгрунтування
до комплексної районної Програми посилення соціального захисту населення ветеранів та слабо захищених верств населення на 2020 рік
Мета Програми
Підтримка ветеранів війни та праці, слабо захищених верств населення – осіб з інвалідністю, пенсіонерів, багатодітних сімей, громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують матеріальної потребують
Допомоги, здійснення додаткових заходів із посилення соціального захисту вказаних осіб та підвищення їх рівня життя шляхом посилення соціальних гарантій, більш повного і комплексного задоволення соціальних потреб цієї категорії.
Основні заходи та завдання Програми
Соціальна підтримка непрацездатних громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями, населення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО, багатодітних сімей, інших громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують матеріальної допомоги ;
Зниження рівня зубожіння найбільш вразливих верств населення, зниження рівня бідності;
Призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги ;
Допомога громадянам України, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.
Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація заходів Програми потребує фінансового забезпечення за рахунок коштів районного бюджету.
Очікувані результати реалізації Програми
Реалізація комплексної районної Програми дасть можливість посилити адресність соціальної підтримки населення, що потребує соціальної підтримки з боку держави; забезпечити визначення потреби та надання соціальних послуг особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам бойових дій та учасникам антитерористичної операції, підвищити якість та рівень задоволення потреб отримувачів соціальних послуг; збільшити кількість осіб, охоплених соціальними послугами; поліпшити стан соціальної захищеності сімей з дітьми, осіб з інвалідністю, учасників АТО, ветеранів війни та праці; осіб похилого віку; підвищити якість життя внутрішньо переміщеним особам.
ВИСНОВОК:
Програма спрямована на виконання Закону України „ Про соціальні послуги”, посилення соціальної підтримки малозабезпечених осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці. Пенсіонерів, багатодітних сімей, інших громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують допомоги та фінансової підтримки. Заходи є доцільними, результативність та очікувані показники – обґрунтованими.
В.о.начальника управління економіки
райдержадміністрації Василь ЧОПЕЙ
до Програми
ПАСПОРТ
Програми посилення соціального захисту ветеранів
та слабозахищених верств населення на 2020 рік
Назва програми | Програма посилення соціального захисту ветеранів та слабозахищених верств населення на 2020 рік |
Підстава для розроблення Програми | Стаття 91 Бюджетного кодексу України, Закони України: „Про місцеві державні адміністрації”„Про соціальні послуги”, „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, „Про жертви нацистських переслідувань”, „Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні”, „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року № 558 „Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги” (із змінами) |
Розробник Програми | Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації |
Відповідальний виконавець Програми | Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації |
Учасники Програми | Управління соціального захисту населення райдержадміністрації; фінансове управління райдержадміністрації; виконавчі комітети селищної та сільських рад |
Строки реалізації Програми | 2020 рік |
Перелік місцевих бюджетів, які приймають участь у виконанні Програми | Районний бюджет, бюджети селища , сіл |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього (тис. грн.) у тому числі: |
Прогнозний обсяг фінансування Програми становить 1373,8 тис. гривень |
кошти районного бюджету | 1191,0 тис.грн. |
кошти бюджетів селища,сіл |
182,8 тис.грн. |
СХВАЛЕНО
Розпорядження голови
державної адміністрації
____________ № _____
Комплексна районна
Програма посилення соціального захисту
ветеранів та слабозахищених верств населення на 2020 рік
І. Загальні положення
Комплексна районна Програма посилення соціального захисту
ветеранів та слабозахищених верств населення на 2020 рік (далі – Програма) розроблена відповідно до статті 91 Бюджетного кодексу України, на виконання Законів України: „Про соціальні послуги”, „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України: від 29 квітня 2004 року № 558 „Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги” (із змінами) .
ІІ. Визначення проблем, на розв’язання
яких спрямована Програма
В районі станом на 01.11.2019 року за даними Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків обліковується:
ветеранів війни – 434, у тому числі:
учасників бойових дій – 227 (в т.ч. учасників бойових дій АТО – 89), учасників війни – 12;
члени сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни – 91;
осіб з інвалідністю внаслідок війни 1 гр. –2;
осіб з інвалідністю внаслідок війни 2 гр. – 39;
осіб з інвалідністю внаслідок війни 3 гр. - 63;
ветеранів праці – 3298;
осіб з інвалідністю - 4723 ;
дітей з інвалідністю – 399;
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи1,2 категорій -102 особи;
багатодітних сімей - 1341;
сім'я опікуна (піклувальника) – 4;
військовослужбовців та члени їх сімей –23осіб;
жертв нацистських переслідувань – 1 особа;
пенсіонерів за віком -13502.
2
Соціально-економічна ситуація сьогодення є нестабільною, внаслідок чого все більша кількість осіб з інвалідністю, ветеранів, пенсіонерів опиняється не тільки за межею малозабезпеченості, але й за межею виживання. Це зумовлює доцільність надання додаткової фінансової, адресної допомоги та підтримки малозабезпеченим громадянам.
В умовах проведення в східних регіонах України операції Об’єднаних сил є необхідність у наданні додаткових соціальних гарантій учасникам (АТО) та членам їх сімей, а також членам сімей загиблих учасників операції Об’єднаних сил.
З метою реалізації конституційного права населення району на соціальний захист, впроваджено систему соціального захисту та надання соціальних послуг населенню, яке перебуває в складних життєвих обставинах і потребує соціальної допомоги і підтримки.
Усі зазначені категорії населення в районі охоплені заходами соціального захисту та підтримкою держави відповідно до чинного законодавства.
Але виникають додаткові потреби вжиття цілеспрямованих заходів соціальної підтримки та допомог для цілого ряду груп населення, характерною рисою яких є малозабезпеченість, безробіття, немічність, інші життєві негаразди.
Для вирішення цих проблем потрібна комплексна система заходів, орієнтована на конкретні цільові групи населення, і цим зумовлена необхідність прийняття і виконання Програми.
Паспорт Програми наведено у додатку 1 до Програми.
ІІІ. Мета та основні завдання комплексної районної Програми
Метою реалізації Програми є підтримка ветеранів війни та праці, слабозахищених верств населення району – осіб з інвалідністю, пенсіонерів, багатодітних сімей, учасників АТО, громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують матеріальної допомоги, здійснення додаткових заходів із посилення соціального захисту вказаних осіб та підвищення їх рівня життя шляхом посилення соціальних гарантій, поліпшення санаторно-курортного лікування, більш повного і комплексного задоволення соціальних потреб цієї категорії населення.
Основні завдання Програми:
соціальна підтримка непрацездатних громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями, населення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО, багатодітних сімей, інших громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують матеріальної допомоги ;
зниження рівня зубожіння найбільш вразливих верств населення, зниження рівня бідності;
призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги ;
3
допомога громадянам України, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.
Заходи з реалізації Програми наведено у додатку 2 до Програми.
ІV. Фінансове забезпечення комплексної районної Програми
Реалізація цієї Програми здійснюється в межах видатків передбачених в районному бюджеті , бюджетів селища та сіл на 2020 рік.
Джерело фінансування | 2020 рік |
За рахунок коштів районного бюджету | 1191,0 |
За рахунок коштів бюджетів селища та сіл | 182,8 |
Разом | 1373,8 |
V. Організація та контроль за виконанням Програми
Організація та контроль за виконанням Програми здійснюється управлінням соціального захисту населення районної державної адміністрації.
VІ. Очікувані результати
Реалізація комплексної районної Програми дасть можливість посилити адресність соціальної підтримки населення, що потребує соціальної підтримки з боку держави; забезпечити визначення потреби та надання соціальних послуг особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам бойових дій та учасникам антитерористичної операції, підвищити якість та рівень задоволення потреб отримувачів соціальних послуг; збільшити кількість осіб, охоплених соціальними послугами; поліпшити стан соціальної захищеності сімей з дітьми, осіб з інвалідністю, учасників АТО, ветеранів війни та праці; осіб похилого віку; підвищити якість життя внутрішньо переміщеним особам.
Обгрунтування
до комплексної районної Програми посилення соціального захисту населення ветеранів та слабо захищених верств населення на 2020 рік
Мета Програми
Підтримка ветеранів війни та праці, слабо захищених верств населення – осіб з інвалідністю, пенсіонерів, багатодітних сімей, громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують матеріальної потребують
Допомоги, здійснення додаткових заходів із посилення соціального захисту вказаних осіб та підвищення їх рівня життя шляхом посилення соціальних гарантій, більш повного і комплексного задоволення соціальних потреб цієї категорії.
Основні заходи та завдання Програми
Соціальна підтримка непрацездатних громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями, населення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО, багатодітних сімей, інших громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують матеріальної допомоги ;
Зниження рівня зубожіння найбільш вразливих верств населення, зниження рівня бідності;
Призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги ;
Допомога громадянам України, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.
Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація заходів Програми потребує фінансового забезпечення за рахунок коштів районного бюджету.
Очікувані результати реалізації Програми
Реалізація комплексної районної Програми дасть можливість посилити адресність соціальної підтримки населення, що потребує соціальної підтримки з боку держави; забезпечити визначення потреби та надання соціальних послуг особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам бойових дій та учасникам антитерористичної операції, підвищити якість та рівень задоволення потреб отримувачів соціальних послуг; збільшити кількість осіб, охоплених соціальними послугами; поліпшити стан соціальної захищеності сімей з дітьми, осіб з інвалідністю, учасників АТО, ветеранів війни та праці; осіб похилого віку; підвищити якість життя внутрішньо переміщеним особам.
ВИСНОВОК:
Програма спрямована на виконання Закону України „ Про соціальні послуги”, посилення соціальної підтримки малозабезпечених осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці. Пенсіонерів, багатодітних сімей, інших громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують допомоги та фінансової підтримки. Заходи є доцільними, результативність та очікувані показники – обґрунтованими.
В.о.начальника управління економіки
райдержадміністрації Василь ЧОПЕЙ
Додаток 2
до Програми
Заходи щодо реалізації Програми
до Програми
Заходи щодо реалізації Програми
№ п/п | Зміст заходів | Підстава | Термін виконання | Виконавці | Джерела фінансування | КЕКВВ | Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн.) | Очікуваний результат | |||
Район ний бюд жет (тис. грн.) |
Бюджети селища та сіл (тис. грн.) |
||||||||||
1 | Призначення та виплата компенсації непрацюючим фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги | Постанова Кабінету Міністрів України: від 29 квітня 2004 року № 558 “Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги” | Щомісячно упродовж року | Управління соціального захисту населення райдержадміністрації; фінансове управління райдержадміністрації |
488,9 7,6 496,5 |
- |
2730 2240 |
488,9 7,6 496,5 |
Забезпечення надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю,дітям з інвалідністю,хворим, які не здатні до самообслуговування потребують сторонньої допомоги | ||
2 | Надання грошової допомоги малозабезпеченим особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, пенсіонерам, багатодітним сім’ям, іншим громадянам, які потребують допомоги та фінансової підтримки виплачується на підставі: особистої заяви про надання матеріальної допомоги; копії паспорта громадянина України; копії ідентифікаційного номера громадянина; копії довідки МСЕК; копії посвідчення, що визначає статус особи; довідки з лікувального закладу про необхідність лікування (при потребі надання допомоги на лікування); акта обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника (при потребі вирішення соціально-побутових питань) |
Розпорядження голови районної державної адміністрації | Щомісячно упродовж року | Управління соціального захисту населення райдержадміністрації; фінансове управління райдержадміністрації; виконкоми селищної сільських рад |
400,0 6,2 406,2 |
180,0 2,8 182,8 |
2730 2240 - |
580,0 9,0 589,0 |
Поліпшення матеріального стану жителів району; створення сприятливих умов для життєдіяльності |
||
3 | Організація та надання грошової допомоги: особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, пенсіонерам, багатодітним сім’ям, іншим громадянам, для проведення в районі заходів з нагоди визначних дат та святкових подій за участі громадських організацій інвалідів та ветеранів району: 22 вересня відзначення Дня партизанської слави; 1 жовтня відзначення Міжнародного дня людей похилого віку і Дня ветерана; 14 жовтня День захисника Вітчизни 3 грудня відзначення Міжнародного дня осіб з інвалідністю; 28 вересня відзначення Міжнародного дня глухих; 13листопада Міжнародний день сліпих; 14 грудня День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; 24 серпня відзначення Дня Незалежності України; 22 листопада проведення в районі заходів до Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій; 15 лютого відзначення Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав і річниці виведення військ колишнього СРСР з Республіки Афганістан; 26 квітня організація заходів з нагоди Дня Чорнобильської трагедії; 8 травня відзначення Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні |
Розпорядження голови районної державної адміністрації | Упродовж року |
Управління соціального захисту населення Райдержадміністрації; фінансове управління райдержадміністрації |
150,0 2,3 152,3 |
- | 2730 2240 |
150,0 2,3 152,3 |
Поліпшення матеріального стану жителів району; створення сприятливих умов для життєдіяльності |
||
4 | Фінансова підтримка, надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій в АТО, членам сімей загиблих, поранених військовослужбовців, що перебували в зоні проведення антитерористичної операції та сім’ям мобілізованих військовозобов’язаних | Розпорядження голови районної державної адміністрації | Упродовж року |
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації; фінансове управління райдержадміністрації |
100,0 1,5 101,5 |
2730 2240 |
100,0 1,5 101,5 |
Покращення матеріально-побутових умов проживання даної категорії громадян | |||
5 | Надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення операції Об’єднаних сил для вирішення соціально-побутових питань | Розпорядження голови районної державної адміністрації | Упродовж року |
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації; фінансове управління райдержадміністрації |
32,0 0,5 32,5 |
- | 273022240 | 32,0 0,5 32,5 |
Вирішення соціально-побутових а громадянам України, які переселяються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції | ||
6 | Організація доставки новорічних подарунків для дітей з інвалідністю, дітей з багатодітних сімей та дітей постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, які перебувають на обліку в управлінні соціального захисту населення | Розпорядження голови районної державної адміністрації | Упродовж року |
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації; фінансове управління райдержадміністрації |
2,0 2,0 |
- | 2240 |
2,0 2,0 |
Забезпечення новорічними подарунками дітей з інвалідністю, дітей з багатодітних сімей та дітей постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, які перебувають на обліку в управлінні соціального захисту населення згідно розподілу Департаментом соціального захисту населення Закарпатської ОДА | ||
РАЗОМ | 1191,0 | 182,8 | 1373,8 | ||||||||
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проєкту розпорядження голови райдержадміністрації
„Про комплексну районну Програму посилення соціального захисту ветеранів та слабозахищених верств населення на 2020 рік”
1. Обґрунтування необхідності прийняття розпорядження
Проєкт розпорядження голови райдержадміністрації „Про комплексну районну Програму посилення соціального захисту ветеранів та слабозахищених верств населення на 2019 рік” розроблено відповідно до статей 6, 13, 39, 41 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, Закону України „Про соціальні послуги”, Бюджетного кодексу України, з метою посилення соціальної підтримки малозабезпечених інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, учасників бойових дій в АТО, членам сімей загиблих, поранених військовослужбовців, що перебували в зоні проведення антитерористичної операції та сім’ям мобілізованих військовозобов’язаних та інших громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують допомоги та фінансової підтримки.
2. Мета і шляхи її досягнення
Метою реалізації Програми є підтримка ветеранів війни та праці, слабозахищених верств населення району – осіб з інвалідністю, пенсіонерів, багатодітних сімей, учасників АТО, громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують матеріальної допомоги, здійснення додаткових заходів із посилення соціального захисту вказаних осіб та підвищення їх рівня життя шляхом посилення соціальних гарантій, поліпшення санаторно-курортного лікування, більш повного і комплексного задоволення соціальних потреб цієї категорії населення.
3. Правові аспекти
Проєкт розпорядження голови райдержадміністрації „Про комплексну районну Програму посилення соціального захисту ветеранів та слабозахищених верств населення на 2020 рік” розроблено відповідно до статті 6, 13, 39, 41 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” відповідно до статті 91 Бюджетного кодексу України, Законів України: „Про соціальні послуги”, „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”, постанов Кабінету Міністрів України: від 29 квітня 2004 року № 558 „Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги” (із змінами) .
4.Фінансово-економічне обґрунтування
2
Згідно із статтею 91 Бюджетного кодексу України реалізація цієї Програми здійснюється в межах видатків передбачених в районному бюджеті, бюджетах селища та сіл на 2020 рік.
Для виконання комплексних заходів Програми загальна потреба у коштах складає 1373,8тис. грн.
5. Позиція заінтересованих органів
Проєкт розпорядження стосується інтересів органів виконавчої влади селищної та сільських рад.
6.Регіональний аспект
Проєкт розпорядження не стосується питання розвитку адміністративно-територіальної одиниці.
7. Громадське обговорення
Проект розпорядження не потребує проведення громадського обговорення.
8. Прогноз результатів
Виконання Програми дасть можливість домогтися посилення соціального захисту ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю, пенсіонерів, багатодітних сімей та інших громадян, надати їм конкретну соціальну, медичну, грошову та натуральну допомогу, що сприятиме покращенню умов їх проживання, інтеграції у суспільство цієї категорії населення, вихованню молоді у дусі національних традицій, шанобливого ставлення до людей похилого віку та ветеранів.
Начальник управління Михайло МОЙСЕЙ
Косик Людмила 43549
Розрахунок потреби у коштах для реалізації Програми
1.Призначення та виплата компенсації непрацюючим фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги
Кількість отримувачів соціальної допомоги щомісячно 161 особа , середній розмір виплати становить 217,60 грн. (161*217,60 грн.*12 місяців =
420,4 тис. грн.
Поштові видатки 6,5 тис.грн.
Разом 426,9 тис.грн.
2.Надання грошової допомоги малозабезпеченим особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, пенсіонерам, багатодітним сім’ям, іншим громадянам, які потребують допомоги та фінансової підтримки за особистими заявами
У 2018 році до управління надійшло 380 звернень громадян по питанню виділення одноразової грошової допомоги
Середній розмір допомоги 750,0 грн.
380*780,0 =300,0 тис. грн.
3.Придбання санаторно – курортних путівок для ветеранів війни та праці, пенсіонерів та осіб з інвалідністю, які перебувають на обліку в управлінні
На обліку в управлінні перебуває 484 громадян даної категорії для забезпечення сан.кур. путівками із них 120 ветеранів праці
середня вартість путівки 9950, 00 грн.
20 осіб*9950,0=199,0 тис.грн.
4.Надання грошової допомоги для проведення капітального чи поточного ремонту житлових будинків осіб з інвалідністю, пенсіонерів, ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС багатодітних сімей, громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують допомоги у проведенні капітального чи поточного ремонту житлового будинку
5.Організація та надання грошової допомоги: особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, пенсіонерам, багатодітним сім’ям, іншим громадянам, для проведення в районі заходів з нагоди визначних дат та святкових подій за участі громадських організацій інвалідів 90000,00 грн., у тому числі 1300,0 грн. поштові видатки.
6. Фінансова підтримка, надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій в АТО, членам сімей загиблих, поранених військовослужбовців, що перебували в зоні проведення антитерористичної операції та сім’ям мобілізованих військовозобов’язаних
Станом на 01.12.2018 на обліку в управлінні перебуває 87 учасників бойових дій в АТО і 1 сім»я загиблого учасника бойових дій в АТО.
Потреба 100,0 тис. грн.
7.Надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення операції Об’єднаних сил для вирішення соціально-побутових питань на обліку в управлінні перебуває 32 сім»ї внутрішньо переміщені з тимчасово окупованої території України та районів проведення операції Об’єднаних сил
32* 1000,0 =32,0 тис. грн.