ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 2

 
ПРОЄКТ                                                         

                                                                                                     
УКРАЇНА

ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА

засідання вісімнадцятої сесії VІІ скликання

РІШЕННЯ  №

18 грудня 2019 року                                                                                     м. Хуст
                                                                                                         
 
Про внесення змін до Програми вдосконалення 
ефективності  управління та оперативності
обслуговування фінансових ресурсів місцевих
бюджетів району на 2018-2019 роки
 
 
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
 
в и р і ш и л а :
 
         1. Внести зміни до Програми вдосконалення ефективності  управління та оперативності обслуговування фінансових ресурсів місцевих бюджетів району на 2018-2019 роки та затвердити її в новій редакції (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань бюджету (Попович М.М.).
 
 
 
 
 
 
 
Голова районної ради                                                                             Ю. Іванчо
 
 
                                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                   СХВАЛЕНО
                                                                                          Розпорядження голови
                                                                                          державної адміністрації
    13.12.2019 440
 
 
ПРОГРАМА
вдосконалення  ефективності управління та оперативності обслуговування фінансових ресурсів місцевих бюджетів
 району на 2018-2019 роки (нова редакція)
 
 
І. Передумови
       
         Програма розроблена у відповідності до Конституції України, Законів України  „Про місцеві державні адміністрації”, інших законів України та підзаконних актів з метою вирішення проблем розвитку району, забезпечення концентрації фінансових, матеріально-технічних ресурсів, а також, для координування діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, установ та організацій.
         Завданнями Програми є максимальне виявлення всіх матеріальних і фінансових резервів, додаткових доходів бюджету за окремими податками та іншими обов’язковими платежами, загального обсягу видатків відповідно до прогнозів і цільових програм соціально-економічного розвитку та узгодження їх із загальною програмою фінансової стабілізації області, посилення контролю за фінансовою діяльністю органів державної влади, місцевого самоврядування та бюджетних установ..
         Для досягнення зазначених цілей і завдань необхідний ефективний, оперативний, із застосуванням інформаційних технологій супровід програм розвитку району. Також, для встановлення оперативного дієвого контролю за всіма напрямами витрачання коштів від витрат на утримання установ і організацій до їх витрачання на соціально важливі цілі, дотримання фінансово-бюджетної дисципліни вкрай необхідним є встановлення систематичного обміну інформацією між усіма органами,  які забезпечують та контролюють його виконання. Тобто, необхідна сучасна комп’ютерно-технологічна база в органах виконавчої влади, яка дозволить ефективно впроваджувати інформаційні технології. Це дасть змогу органам виконавчої влади мінімізувати витрати робочого часу на підготовку інформацій за письмовими запитами.
         Основою успішного громадянського суспільства є доступ громадян до інформації і можливість участі у прийнятті рішень та оперативному отриманні кваліфікованої консультації. Цьому сприяє широке застосування інформаційних технологій. Прозорість та публічність інформації надає можливість для контролю за цільовим витрачанням фінансових ресурсів, підвищує довіру населення і громадянських інститутів до влади, що створює передумови для суспільної злагоди. Відповідно, підвищується відповідальність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за ефективність витрачання бюджетних коштів, оскільки посилюється можливість контролю з боку громадськості за якістю прийнятих рішень, їх втіленням у життя.
         Нинішні умови економічного розвитку держави, здійснення реформ у всіх сферах діяльності, потребують упровадження в життя нових напрямів і методів здійснення управлінських функцій, таких як аналітична, роз’яснювальна, інформаційна та контролююча робота щодо планування і ефективності використання коштів для значної кількості учасників бюджетного процесу та забезпечення його дієвого, оперативного та ефективного супроводу. Зросла також потреба у проведенні роз’яснювальних заходів з питань законодавства з охопленням широкої аудиторії як працівників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, бюджетних установ, так і громадян.
         У відповідності до Бюджетного кодексу України та інших нормативно – правових актів  на місцеві фінансові органи покладено функції по здійсненню  загальної організації, управління  та координацію діяльності усіх учасників бюджетного процесу на всіх його етапах. Фінансове управління райдержадміністрації здійснює функції по реалізації бюджетної політики в районі, складовими якої є  виконання окремих програм, що фінансуються з Державного бюджету України, обласного бюджету, формування та виконання зведеного місцевого бюджету району, положень, передбачених Програмою соціального та економічного розвитку Хустського району тощо.  Загалом до сфери управління фінансових ресурсів фінансового управління райдержадміністрації належить 57 населених пунктів, в яких проживає 95586 тисяч осіб, 27 бюджетів, в тому числі: 1 районний, 1 селищний, 25 сільських бюджетів з мережею, яка налічує 226 бюджетних установ штатною чисельністю 5264,85 одиниць тощо.
         Тому, забезпечення якісного рівня проходження бюджетного процесу на всіх його стадіях є одним із приоритетних, як такий, що має головний та безпосередній вплив на забезпечення покращення стану галузевого розвитку передбаченого Програмою соціально та економічного розвитку району.
 
ІІ. Мета
 
         Головною метою Програми є підвищення ефективності та якості роботи структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади щодо реалізації повноважень, супроводу програм розвитку району, забезпечення аналітичними, інформаційними, звітними та іншими матеріалами, необхідними для прийняття управлінських рішень і використання для цього сучасних (креативних) інформаційних технологій. Налагодження зворотного зв’язку щодо співпраці фінансового управління державної адміністрації і інших її структурних підрозділів, органів місцевого самоврядування (сільських, селищної рад) територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади з підприємствами, установами, організаціями та громадянами району у процесі реалізації державної регіональної політики із застосуванням сучасної комп’ютерно-технологічної бази та надання оперативної, кваліфікованої консультації у процесах управління соціально-економічним розвитком району.
 
 
ІІІ. Шляхи і засоби вирішення проблем, обсяги та джерела фінансування Програми
 
         Програма передбачає проведення протягом 2018-2019 років заходів, направлених на залучення громадськості до процесів формування і реалізації державної регіональної політики, проведення інформаційних заходів щодо діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в частині розробки і виконання програм розвитку району, підтримку їх ініціатив, вивчення громадської думки жителів району та надання їм і органам місцевого самоврядування консультацій, аналітичних, інформаційних, звітних та інших матеріалів.
         Виконавцями Програми виступає фінансове управління районної державної адміністрації. У разі необхідності, фінансове управління може залучати і інші структурні підрозділи райдержадміністрації та інші служби району, фінансову інспекцію, казначейську, податкову служби, попередньо погодивши зміни до Програми сесією районної ради.
         Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок коштів районного бюджету згідно переліку заходів, викладених у додатку до Програми.
 
IV. Завдання і заходи Програми
 
         Основними завданнями Програми є:
 
       підвищення ефективності та прозорості виконання програм, обліку і аналізу витрат на їх проведення, а також забезпечення контролю за їх виконанням, надання доступу до відкритої інформації громадянам і організаціям про стан їх виконання;
       випуск друкованої продукції з актуальних питань застосування законодавства та рішень про відповідні місцеві бюджети (книг, брошур, буклетів, пам’яток, листівок тощо);
       організація роз’яснювальної роботи щодо дотримання законодавства працівниками бюджетних установ, державними службовцями та посадовими особами органів місцевого самоврядування;
 
       створення баз та банків даних для забезпечення оперативної і надійної взаємодії всіх рівнів управління при розв’язанні завдань державного, міжгалузевого та регіонального рівнів;
       модернізація та оновлення застарілої комп’ютерно-технологічної бази та супровід інформаційно-аналітичних систем фінансового управління райдержадміністрації та, за необхідності, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, органів Державної фінансової інспекції району, казначейської та податкової служб району;
       випуск тематичних сторінок у друкованих та електронних засобах масової інформації, на офіційній веб-сторінці з роз’ясненням норм  законодавства;
       створення на веб-сторінці форуму для надання консультацій, організація обговорення актуальних питань, порушених у зверненнях громадян із залученням фахівців, а також, працівників бюджетних установ для оперативного обміну інформацією між фінансовими, контрольно-ревізійними, податковими органами, казначейством та сільськими, селищною радами району.
 
V. Очікувані результати, ефективність Програми
 
         Виконання Програми дасть можливість:
 
        покращити конструктивну співпрацю між місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, фінансовими, контрольно-ревізійними органами, казначейством, з місцевими громадами щодо вирішення питань соціально-економічного розвитку району, ефективного виконання місцевих бюджетів;
       активізувати участь громадськості у формуванні та реалізації державної регіональної політики;
       врахувати пропозиції інститутів громадянського суспільства та думку громадськості у вирішенні завдань соціально-економічного і культурного розвитку територіальної громади Хустщини;
       покращити процес інформування жителів району про діяльність місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування в частині дотримання ними законодавства;
       отримати оперативні консультації, обговорити актуальні проблеми з реалізації програм розвитку району на форумі за участю фахівців органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
       підвищити відповідальність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за ефективність витрачання бюджетних коштів.
ПАСПОРТ
 
ПРОГРАМИ
вдосконалення  ефективності управління та оперативності обслуговування фінансових ресурсів місцевих бюджетів
 району на 2018-2019 роки
 
1. Ініціатор розроблення Програми Фінансове управління Хустської районної державної  адміністрації
2. Назва розпорядчого документа про розроблення Програми Закони України: “Про місцеві державні адміністрації”,  Бюджетний Кодекс України, постанова КМУ від 09.11.2016 № 787 „Про видатки на оплату праці працівників місцевих державних адміністрацій“.
3. Розробник  програми Фінансове управління Хустської  районної державної  адміністрації
4. Відповідальні виконавці Програми Фінансове управління Хустської районної державної адміністрації
5. Термін реалізації Програми 2018-2019 роки
6. Очікувані результати реалізації Програми Підвищення ефективності та якості роботи фінансового управління, забезпечення аналітичними, інформаційними, звітними та іншими матеріалами необхідними для прийняття управлінських рішень
7. Фінансове забезпечення Програми Прогнозований обсяг фінансування Програми на 2018 − 2019 роки становить 520,0 тис. гривень                      (за рахунок коштів районного бюджету)
 
                                                                        герб 
ХУСТСЬКА РАЙОННА державна адміністрація ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 
12.12.2019                              Хуст                           № 440
 
 
 
Про внесення змін до Програми
вдосконалення  ефективності  управління
та оперативності обслуговування
фінансових ресурсів місцевих бюджетів
району на 2018-2019роки
 
 
 
  Відповідно до статей 13, 39, 41 Закону України ,,Про місцеві державні адміністрації ˮ, статті 85 Бюджетного кодексу України, з метою забезпечення в районі безперебійного бюджетного процесу на всіх його етапах:
 
  1.  Внести зміни до Програми вдосконалення ефективності управління та оперативності обслуговування фінансових ресурсів місцевих бюджетів району на 2018-2019 роки, схваленою розпорядженням голови державної адміністрації від 30.11.2017 року № 471 та затвердженої рішенням сесії районної ради від 12 грудня 2017 року, виклавши її в новій редакції, що додається.
  2. Програму вдосконалення ефективності управління та оперативності обслуговування фінансових ресурсів місцевих бюджетів району на 2018-2019 роки у новій редакції подати на розгляд та затвердження черговою сесією районної ради.
  3.  Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
 
 
 
 
В.о.голови державної адміністрації                                      Михайло ПОПОВИЧ
 
Додаток
до Програми
 
 
 
 
 
Перелік заходів
 спрямованих на виконання Програми вдосконалення ефективності управління та оперативності обслуговування фінансових ресурсів місцевих бюджетів району на 2018-2019 роки
 
 
Назва заходів
2018 рік 2019 рік
Орієнтовна вартість,
грн.
Орієнтовна вартість,
грн.
Придбання канцелярських та господарських товарів; передплата на газети та журнали; придбання принтерних картриджів; придбання комплектуючих обладнань до комп’ютерної техніки; придбання системних блоків; придбання ноутбука; придбання порохотяга; придбання енергозберігаючих лампочок; придбання офісного стільця; придбання поштових марок та конвертів. 88 800,00 -
Матеріальна підтримка працівників фінансового управління. 150 000,00 257 800,00
Заправка принтерних картриджів; технічне обслуговування та поточний ремонт комп’ютерної техніки, оргтехніки; послуги щодо придбання ліцензійних ключів у АІС «Місцеві бюджети рівня міста, району»; послуги щодо надання електронних цифрових підписів; послуги щодо поточного ремонту  кабінетів . 21 200,00 2 200,00
Всього по програмі 260 000,00 260 000,00