ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 1
Проєкт
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
засідання вісімнадцятої сесії VІІ скликання
РІШЕННЯ №
18 грудня 2019 року м. Хуст
Про затвердження звіту
про виконання районного
бюджету за 9-ть місяців 2019 року
Відповідно до п.17 ч.1 ст.43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, керуючись статтями 78, 80 Бюджетного Кодексу України районна рада
вирішила :
Затвердити звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців 2019 року (додається).
Голова районної ради Ю. Іванчо
про виконання районного бюджету
Хустського району за 9 місяців 2019 року
Протягом січня – вересня 2019 року до районного бюджету, по загальному та спеціальному фондах, надійшло податків, зборів (обов’язкових платежів) у сумі 59 707,0 тис.грн. що більше аналогічного періоду минулого року на 15,3 відсотка або 7 910,8 тис.грн.
Планові базова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41020100) та дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотація з державного бюджету (код 41040200) надійшли у повному обсязі, відповідно 79 366,5 тис.грн. та 39 114,9 тис.грн.
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам по загальному фонду надійшло у сумі 249 607,7 тис.грн., які до уточненого плану за 9 місяців 2019 року становлять 100 відсотків, у тому числі:
- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41033900 ) – 100 відсотків (план і факт – 187 628,8 тис.грн.);
- медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41034200 ) – 100 відсотків (план і факт – 46 397,7 тис.грн.);
- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій ( код 41034500 ) – 100 відсотків ( уточнений план і факт –15 581,2 тис.грн.);
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам по загальному фонду надійшло у сумі 168 712,2 тис.грн., які до уточненого плану за 9 місяців 2019 року становлять 95,4 відсотків, у тому числі на :
- надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050100) – 96,8 відсотків ( уточнений план 23 205,0 тис.грн., факт 22 451,8 тис.грн.);
- надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050200) – 93,8 відсотків (уточнений план 3443,0 тис.грн., факт 3 230,4 тис.грн.);
- виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційні виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050300) – 93,4 відсотка ( уточнений план 115 623,9 тис.грн., факт 107 993,5 тис.грн.);
- виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050700) – 86,4 відсотка ( план 958,0 тис.грн., факт 828,1 тис.грн.);
- на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050900) – при відсутності уточненого плану фактично надійшло 637,8 тис.грн.;
- на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (код 41051000) – 100 відсотка ( план і факт 414,7 тис.грн.);
- за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворилася на початок року (код 41051100) – 100 відсотків ( уточнений план і факт 3 778,8 тис.грн.);
- на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051200) – 100 відсотків (уточнений план і факт – 669,5 тис. грн.);
- на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051400) - 100 відсотків (уточнений план і факт 3 024,1 тис.грн.);
- здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції ( цільові видатки на лікування хворих на цукровий діабет для відшкодування вартості препаратів інсуліну ) з обласного бюджету (код 41051500) -100 відсотків (уточнений план і факт 2 032,0 тис.грн.);
- здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції з бюджету м.Хуст (код 41051500) -100 відсотків (план і факт 17 003,2 тис.грн.);
- відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету(код 41052000) - 100 відсотків (план і факт 824,5 тис.грн.);
- на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (код 41053500) – 100 відсотків ( уточнений план і факт – 195,0 тис. грн..);
- на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41054300) – 100 відсотка ( уточнений план і факт – 5 246,0 тис. грн.;
- інші субвенції з місцевого бюджету (код 41053900) – 94,3 відсотка (уточнений план 405,9 тис.грн., факт 382,8 тис.грн.) , у тому числі з :
обласного бюджету ( компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування ) – 96,3 відсотка (план 43,2 тис.грн., факт 41,6 тис.грн.);
обласного бюджету на проведення фестивалю «Липчанські вечорниці» -100,0 відсотків ( план і факт – 50,0 тис. грн).;
бюджету м.Хуст для відділу освіти на спеціальні загально – освітні школи-інтернати, школи та інші заклади освіти для дітей з вадами у фізичному та розумовому розвитку - 100 відсотків ( план і факт 225,0 тис.грн.);
бюджету села Золотарево - 100 відсотків ( уточнений план і факт 34,7 тис.грн. ( на харчування учнів пільгової категорії з багатодітних сімей );
бюджету села Стеблівка - 100 відсотків ( уточнений план 20,0 тис.грн., факт 20,0 тис.грн. (на харчування учнів пільгової категорії з багатодітних сімей ;
бюджету села Іза - 34,8 відсотка ( уточнений план 33,0 тис.грн., факт 11,5 тис.грн. ( на харчування учнів пільгової категорії з багатодітних сімей );
До загального фонду районного бюджету за 9 місяців 2019 року надійшло податків і зборів у сумі 52 960,6 тис.грн., або 106,5 відсотків до уточненого плану, що становить 88,7 відсотка від загальної суми доходів районного бюджету (без міжбюджетних трансфертів). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 14,4 відсотка, або на 6 675,2 тис.грн.
Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб становить 51 430,9 тис.грн., питома вага якого в загальному обсязі доходів загального фонду становить 97,1 відсотка. Порівнюючи з відповідним періодом минулого року обсяги надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб зросли в 1,1 рази або на 5 847,9 тис.грн., за рахунок росту фонду оплати праці у зв’язку із встановленням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2019 року у розмірі 4 173 грн. та зростанням середньомісячної заробітної плати працівників.
По податку на прибуток підприємств комунальної власності за січень - вересень 2019 року надійшло 0,7 тис.грн., а саме по Комунальному підприємству «Хустська районна друкарня » 0,3 тис.грн. та РКП «Води Хустщини» 0,4 тис.грн. У порівнянні з відповідним періодом 2018 року обсяги надходжень податку зменшилися на 7,0 тис.грн., за рахунок зменшення прибутку у поточному році та нарахувань податку на прибуток по Комунальному підприємству «Хустська районна друкарня ».
Питома вага неподаткових надходжень загального фонду у сумі 1 529,0 тис.грн. (надходження частини чистого прибутку комунальних підприємств 0,2 тис.грн.; плати за надання адміністративних послуг 951,7 тис.грн.; орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності 467,9 тис.грн.; інші надходження 109,2 тис.грн.) становить 2,9 відсотка до загальних надходжень районного бюджету та 148,5 відсотка до затвердженого плану звітного періоду.
До спеціального фонду районного бюджету за 9 місяців 2019 року надійшло податків у сумі 6 746,4 тис.грн., а саме по
відшкодуванню втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва – 9,7 тис.грн.
власних надходженнях бюджетних установ і організацій – 5 917,7 тис.грн. які складають 85,1 відсотків річного розпису, та на 8,3 відсотки або на 451,7 тис.грн. більше надходжень відповідного періоду минулого року.
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам по спеціальному фонду надійшло у сумі 12 780,1 тис.грн., які до уточненого плану 9 місяців 2019 року становлять 83,9 відсотка, у тому числі :
- на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 410526000) – 82,2 відсотків ( уточнений план 11 250,0 тис.грн., факт 9 250,0 тис.грн.);
- на виконання інвестиційних проектів (код 41053400) – 100 відсотків ( план і факт – 350,0 тис. грн.);
- на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (код 410535000) – 100 відсотків ( уточнений план і факт 1 400,0 тис.грн.);
- на співфінансування інвестиційних проектів (код 41053700) – 38,8 відсотка ( уточнений план – 490,0 тис. грн., факт 190,0 тис.грн.);
- інші субвенції з місцевого бюджету (код 41053900) – 79,2 відсотка (уточнений план 745,1 тис.грн., факт 590,1 тис.грн.) , у тому числі з :
- обласного бюджету 570,0 тис. грн.( заміна ліфта в рай лікарні-250,0 тис.грн., та нормативну грошову оцінку земель с.Липча-135,0 тис.грн., с.Данилово - 95,0 тис. грн., с.Березово-90,0 тис. грн.);
- бюджету с.Стеблівка – 20,1 тис.грн. на коригування ПКД для будівництва спортивного майданчика з штучним покриттям на території Стеблівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
- на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров"я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду (код 41054000) – 100 відсотків ( уточнений план і факт 1 000,0 тис.грн.).
Видаткова частина районного бюджету за дев'ять місяців 2019 року по загальному фонду виконана на 94,8 відсотка, при уточненому плані на звітну дату 572 167,1 тис. грн., видатки складають 542 172,0 тис. грн., по спеціальному фонду на 37,8 відсотків - при уточненому плані на рік 99 159,3 тис. грн. видатки складають 37 446,1 тис. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року обсяг видатків загального фонду зменшився на 40 902,7 тис. грн. або на 7,0 відсотків.
Структура видатків загального фонду в розрізі функціональної класифікації в порівнянні з аналогічним періодом минулого року практично не змінилась. Найбільшу питому вагу видатків, як і у попередні роки займають видатки на освіту – 49,8 відсотка ( 2018 р. – 39,4 відсотки). На охорону здоров’я спрямовано 13,1 відсотка всіх проведених видатків (у 2018 році – 16,1 відсотка), культуру і мистецтво – 0,7 відсотка (у 2018 році – 0,5 відсотка), на фізичну культуру і спорт – 0,4 відсотка (у 2018 році - 0,4 відсотка), на органи управління – 8,3 відсотка ( у 2018 році - 0,5 відсотка). Видатки на соціальний захист і соціальне забезпечення із цільовими субвенціями з державного бюджету склали 140 929,1 тис. грн., або 26,0 відсотка загального обсягу видатків.
Із загального фонду бюджету на захищені статті спрямовано 464 162,3 тис. грн., або 85,6 відсотків загальної суми видатків (542 172,0 тис. грн.), в тому числі на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 263 175,1 тис. грн. (48,5 відсотка). В порівнянні з відповідним періодом 2018 року видатки на заробітну плату зменшилися на 9,9 відсотків або на 36 967,8 тис. грн. це обумовлено тим, що фінансування вказаних видатків по Центру первинної медико-санітарної допомоги в Хустському районі здійснюється Національною службою здоров’я України.
На інші захищені статті спрямовано 200 987,2 тис. грн., або 37,1 відсотка загального фонду (медикаменти – 137,2 тис. грн., продукти харчування – 1 086,4 тис. грн., комунальні послуги та енергоносії – 12 010,8 тис. грн., соціальне забезпечення (виплата пенсій і допомоги) – 138 345,6 тис. грн. та поточні трансферти органам державного управління іншого рівня 49 407,2 тис. грн.
Інші видатки складають 78 009,7 тис. грн. або 14,4 відсотка.
Станом на 01 жовтня 2019 року залишок невикористаних асигнувань по загальному фонду районного бюджету становить 29 529,5 тис. грн. (в тому числі кредиторська заборгованість 5 096,5 тис. грн., з якої на заробітну плату з нарахуваннями на неї – 4 722,1 тис. грн., по оплаті послуг(крім комунальних) – 3,5 тис. грн., по соціальному забезпеченню – 370,9 тис. грн.,).
По відділу охорони здоров'я залишок невикористаних асигнувань – 2 907,3 тис. грн.(в. ч. кредиторська заборгованість по оплаті праці – 4 722,1 тис. грн. Видатки на заклади охорони здоров’я у районному бюджеті на 2019 рік плануються за скороченою економічною класифікацією видатків бюджету відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 (зі змінами).
На виплату заробітної плати з нарахуваннями на неї залишок асигнувань становить 10 726,9 тис. грн. (без кредиторської заборгованості), із них по освіті – 10 235,6 тис. грн., районній раді – 247,3 тис. грн., соціальному захисту – 29,0 тис. грн., відділу культури – 120,6 тис. грн., фізичній культурі і спорту – 94,4 тис. грн.
Залишки асигнувань по освіті по заробітній платі з нарахуваннями на неї зумовлені помісячною розбивкою коштів освітньої субвенції на виплату заробітної плати педагогічним працівникам.
Залишки асигнувань по культурі у сумі 120,6 тис. грн. зумовлені тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року враховані виплати на оздоровлення, які не були використані.
Залишки асигнувань по використанню товарів і послуг – 6 305,0 тис. грн., (в т.ч. кредиторська заборгованість – 3,5 тис. грн.), з яких:
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 1 015,5 тис. грн. (без кредиторської заборгованості) (із-за відсутності необхідних коштів додаткової дотації з державного бюджету);
медикаменти та перев`язувальні матеріали – 140,3 тис. грн. (не завершено проведення тендерів по деяких видах медикаментів);
продукти харчування – 698,9 тис. грн. (без кредиторської заборгованості (в зв'язку з продовженням канікулярного періоду в закладах освіти в січні поточного року та призупинення роботи дитячих садків);
оплата послуг (крім комунальних) – 3 698,5 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 3,5 тис. грн.);
видатки на відрядження – 93,1 тис. грн. (без кредиторської заборгованості);
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 658,7 тис. грн. (без кредиторської заборгованості) (в зв'язку з тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року врахована більша питома вага річних призначень вказаних видатків).
Залишок невикористаних асигнувань по субсидіях та поточних трансфертах підприємствам (установам, організаціям – 40,7 тис. грн..
Залишок невикористаних асигнувань по поточних трансфертах органам державного управління інших рівнів – 246,8 тис. грн..
Соціальне забезпечення (інші виплати населенню) – 8 819,6 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 370,9 тис. грн.) (із-за відсутності необхідних коштів субвенції з державного бюджету для забезпечення виплат населенню згідно нарахованих субсидій для відшкодування втрат на оплату житлово-комунальних послуг).
Інші поточні видатки – 16,2 тис. грн.
Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів – 317,0 тис. грн.
Нерозподілені видатки – 150,0 тис. грн. (резервний фонд).
Видатки по спеціальному фонду районного бюджету за дев’ять місяців 2019 року виконані на 41,1 відсотків до уточнених призначень на рік – 99 159,3 тис. грн. і складають 37 446,1 тис. грн., в тому числі:
1. По власних надходженнях бюджетних установ – 4 300,4 тис. грн., або 61,8 відсотка до річних призначень – 6 953,9 тис. грн.
2. Залишок коштів по бюджету розвитку станом на 01.10.2019 р. становить 2 728,1. грн.(залишок коштів на 01.01.2019 року – 33,3 тис. грн.).
3. За звітний період 2019 року з бюджету розвитку на капітальні видатки спрямовано 26 986,0 тис. грн., а саме:
районна рада – 35,1 тис. грн. в тому числі:
на придбання предметів довгострокового користування – 32,4 тис. грн ( придбання обладнання);
реконструкція – 2,7 тис. грн., на реконструкцію покрівлі сесійної зали Хустської районної ради по вул. Карпатської Січі, 21 м. Хуст, Закарпатської області;
відділ освіти молоді та спорту райдержадміністрації – 17 078,0 тис. грн., з них на:
придбання предметів довгострокового користування. – 968,8 тис. грн.( на придбання обладнання);
на капітальне будівництво – 643,8 тис. грн., а саме: «Будівництво спортивного майданчика Липчанської ЗОШ 1-111 ст.» - 382,5 тис. грн.; «Будівництво спортивного майданчика з штучним покриття м в с. Стеблівка по вул. Салдобошській , 154» - 20,1 тис. грн.; «Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу із штучним покриттям на території Липчанської ЗОШ» - 18,4 тис. грн.; «Будівництво спортивного майданчика під штучне покриття на території Копашнівської ЗОШ 1-111 ступенів в с. Копашнево вул. Центральна 155, Хустського району. Коригування» - 42,4 тис. грн.; «Будівництво шкільного туалету ЗОШ 1-111 ступенів у с. Яблунівка Хустського району – 180,4 тис. грн.;
на капітальний ремонт всього – 14 349,6 тис. грн., по загальноосвітніх навчальних закладах;
реконструкція – 1 115,8 тис. грн., а саме: інноваційні енергоефективні заходи в Нижньоселищенській ЗОШ 1-111 ст. шляхом реконструкції системи опалення зі встановленням твердопаливних (піролізних) котлів, заміною вікон школи на енергозберігаючі – 608,7 тис. грн.; реконструкція спортивного майданчика Сокирницької ЗОШ 1-111 ст. – 379,7 тис. грн.; реконструкція ЗОШ 1-111 ступенів із влаштуванням внутрішніх вбиралень в с. Л. Поляна – 63,7 тис. грн., реконструкція ЗОШ 1-111 ступенів із влаштуванням внутрішніх вбиралень в с. Липовець – 63,7 тис. грн.;
відділ охорони здоров’я райдержадміністрації – 57,2 тис. грн .на капітальний ремонт медичних установ;
відділ культури райдержадміністрації – 268,6 тис. грн., а саме:
придбання предметів довгострокового користування – 268,6 тис. грн. на придбання обладнання;
райдержадміністрації – 326,2 тис. грн., а саме:
капітальне будівництво (придбання) інших об`єктів – 11,2 тис. грн.(спів фінансування «Амбулаторії с. Н. Бистрий Хустського центру ПМСД – будівництво»);
субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів – 315,0 тис. грн.
управління соціального захисту населення райдержадміністрації - 65,0 тис. грн.(субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів);
управління економіки райдержадміністрації – 6 462,1 тис. грн., із них:
придбання предметів довгострокового користування – 14,9 тис. грн. на придбання обладнання;
капітальне будівництво (придбання) інших об`єктів – 376,5 тис. грн.(спів фінансування «Амбулаторії с. Н. Бистрий Хустського центру ПМСД – будівництво» – 176,3 тис. грн.,.(спів фінансування «Амбулаторії с. Березово Хустського центру ПМСД – будівництво» – 200,2 тис. грн.,);
на капітальний ремонт всього – 6 070,7 тис. грн.,(капітальний ремонт автомобільних доріг та дорожнього покриття);
фінансове управління райдержадміністрації – 2 693,8 тис. грн. (капітальні трансферти органам управління інших рівнів).
У зв’язку із тим, що доходи за рахунок коштів, які надходять від екологічного збору та інших надходжень до фондів охорони навколишнього природного середовища на 2019 рік не заплановані – видатки також не планувалися.
Залишок коштів, які надходять від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва станом на 01.10.2019 року становить 111.9 тис. грн. (залишок коштів на 01.01.2019 року – 102,3 тис. грн.), надійшло – 9,7 тис. грн. Кошти не використані.
Станом на 01.10.2019 року вільний залишок коштів на початок 2019 року 5 382,5 тис. грн. розподілено в сумі 5 360,5 тис. грн., або 99,6 відсотка, а саме: на капітальні видатки – 3 283,5 тис. грн., або 61,3 відсоток, та на інші видатки – 2 077,0 тис. грн., або 38,7 відсотків. Нерозподілений залишок коштів – 22,0 тис. грн.
Станом на 01.10.2019 року залишок від повернення до спеціального фонду районного бюджету коштів, наданих для кредитування індивідуальних сільських забудовників згідно районної цільової програми “Власний дім,” становить 2,4 тис. грн. (залишок на початок 2019 року – 1,6 тис. грн., надійшло у 2019 році від повернення кредитів – 93,3 тис. грн.). Видатки для надання кредитів за перше півріччя становлять 92,5 грн.
Станом на 01.10.2019 року дебіторська заборгованість по доходах районного бюджету спеціального фонду становить 9,0тис.грн. і виникла в Нижньобистрівській гімназії через несплату батьками плати за утримання дітей в навчальному закладі.
Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду районного бюджету станом на 01 жовтня 2019 року відсутня.
Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду районного бюджету станом на 01 жовтня 2019 року складає 686,7 тис.грн. і виникла у відділі освіти, молоді та спорту у зв’язку з призупиненням списання коштів для перевірки стану та якості виконаних робіт по таких об’єктах:
заміна вікон та дверей в Золотарівській ЗОШ – 207,0тис.грн.;
капітальний ремонт даху Боронявської ЗОШ – 479,7тис.грн.
Дебіторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 жовтня 2019 року складає 171,8тис.грн. і виникла у відділі освіти, молоді та спорту як передплата періодичних видань для шкіл району.
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 жовтня 2019 року складає 4722,1тис.грн. (термін оплати якої не настав) і виникла через незабезпеченість бюджетними асигнуваннями у вересні 2019 року, в тому числі:
районна лікарня – 4714,6тис. грн., а саме оплата праці і нарахування на заробітну плату за другу половину вересня 2019 року;
районна стоматологічна поліклініка – 7,5тис.грн., а саме оплата праці за другу половину вересня 2019 року.
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду, що здійснюються за рахунок субвенцій з державного бюджету станом на 01.10.2019 року складає 527,4тис.грн. (термін оплати якої не настав), яка виникла у зв’язку з недоотриманням субвенцій з державного бюджету на соціальний захист, а саме на:
надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 346,1тис.грн. (термін оплати якої не настав);
надання субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 181,3тис.грн. (термін оплати якої не настав).
Начальник фінансового
управління райдержадміністрації Іван ГУБАЛЬ