ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 18

ПРОЕКТ
 
УКРАЇНА

ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА

засідання п’ятнадцятої сесії VІІ скликання

РІШЕННЯ  №

 
30 серпня 2019 року                                                                                     м. Хуст
 
Про внесення змін до районної Програми забезпечення права дитини на виховання у сімейному оточенні на 2018-2025 роки
 
 
            Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада       
                                       
в и р і ш и л а :
 
1. Внести зміни до районної Програми забезпечення права дитини на виховання у сімейному оточенні на 2018-2025 роки, затвердивши його в новій редакції  (додається).
2. Вважати таким, що зміни до районної Програми забезпечення права дитини на виховання у сімейному оточенні на 2018-2025 роки набрали чинності з 01 січня 2019 року.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань бюджету (Попович М.М.).
 
 
 
 
 
Голова районної ради                                                                             Ю.Іванчо

 
СХВАЛЕНО
                                                                                   Розпорядження голови
                                                                                   державної адміністрації
                                                                                   ______________ № _____
                                                                                                     
 
Районна  програма
забезпечення права дитини на виховання у сімейному оточенні  
на 2018 – 2025 роки
(нова редакція)
 

1. Загальні положення

 
Відповідно до частини третьої статті 52 Конституції України утримання та виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, покладається на державу. Здобутком України є приведення  національного законодавства стосовно дітей до міжнародних норм, Конвенції ООН про права дитини.
Основними засадами державної політики щодо соціального захисту дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа є:
створення умов для реалізації права кожної дитини на виховання в сім’ї;
виховання та утримання дітей за принципом родинності;
сприяння усиновленню дітей, створення системи заохочення та підтримки
            усиновлювачів;
забезпечення пріоритету форм влаштування;
захист майнових, житлових та інших прав та інтересів таких дітей;
створення належних умов для їх фізичного, інтелектуального і духовного
            розвитку, підготовки дітей до самостійного життя;
забезпечення права на здоровий розвиток;
забезпечення соціально-правових гарантій;
створення умов для надання психологічної, медичної та педагогічної  допомоги;
формування системи соціальної адаптації;
  забезпечення вільним вибором сфери професійної діяльності, яка б    
  оптимально відповідала потребам та бажанням особистості дитини-
  сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, а також особи із їх числа та запитам ринку праці;
належне матеріально-технічне забезпечення незалежно від форми влаштування та утримання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа, сприяння в наданні реальної допомоги і підтримки підприємствами, установами та організаціями різних форм власності, банківськими установами, культурно-освітніми, громадськими, спортивними та іншими організаціями;
надання правової допомоги на підставах та в порядку, встановлених законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.
Районна програма забезпечення права дитини на виховання у сімейному оточенні  на  2018 – 2025 роки (далі – Програма) спрямована на реалізацію одного із найважливіших стратегічних завдань нашої держави в забезпеченні соціального захисту дитинства – реалізацію права дитини на виховання у сім’ї.
Паспорт Програми наведено у додатку 1 до Програми.
 

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

 
Протягом 2012 – 2018 років в районі спостерігалася тенденція щодо зменшення кількості дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування. Якщо  за станом на 31 грудня 2011 року кількість таких дітей становила 85, на  31 грудня  2012 року – 89; на 31 грудня 2013 року – 82,  на 31 грудня 2014 року  – 76,  на 31 грудня 2015 року – 76, на 31 грудня 2016  року –  75, на                              31 грудня 2017 року - 88.
За станом на 30 листопада  2018 року  кількість дітей даної категорії становить - 89.
Кількість  дітей, які перебувають на первинному обліку служби у справах дітей та знаходяться утриманні інтернатних закладів, також зменшується.
 На сьогодні на території  області функціонують три заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, із них: Чинадіївський дошкільний навчальний заклад (дитячий будинок) інтернатного типу Закарпатської обласної ради і дві загальноосвітні школи-інтернати: Домбоківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат  I – II ступенів Закарпатської обласної ради та  Перечинська загальноосвітня школа-інтернат I – II ступенів Закарпатської обласної ради. У зазначених закладах утримуються виключно діти – сироти та діти, позбавлені батьківського піклування. За станом на 30 листопада  2018 року в цих закладах із первинного одліку служби у справах дітей Хустської райдержадміністрації перебуває одна  дитина з відповідним статусом, ще 6 дітей перебуває на утриманні інших державних закладів області.
Службою у справах дітей проводиться  робота щодо розвитку сімейних форм виховання, а саме: упродовж 2012 – 2018 років до сімейних  форм виховання   влаштовано 362 дітей.
 У тому числі: 28 – усиновлено, 308 – передано під опіку/піклування фізичних осіб, 22 – влаштовано до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, 4 – повернуто на виховання до батьків.
За станом на 30 листопада 2018 року в районі функціонує 2 дитячі будинки сімейного типу та 2 прийомні  сім’ї, у яких виховується 15 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.  
Разом з тим, загострення соціально-економічної ситуації в країні може призвести до збільшення сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, а  відтак і до збільшення кількості дітей, вихованням яких батьки не займаються.
Аналіз обліку служби у справах дітей райдержадміністрації дає підстави стверджувати про зростання у 2018 році кількості підоблікових дітей, які проживають у функціонально  неспроможних сім’ях. Так, якщо на обліку Служби за станом на 31.12.2017 року перебувало 37 дітей, які проживали у  сім’ях, де батьки або особи, які їх замінюють, ухиляються від виконання своїх батьківських обов’язків, то  за станом на 30.11 2018 року кількість таких дітей  зросла до 41.
Одним із чинників такого зростання є недостатній рівень надання соціальних послуг сім’ям з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах,  кількості „соціальних сиріт”, коли діти, маючи батьків,  позбавлені сімейного оточення, як наслідок –  дитина влаштовується до  інтернатного закладу або їй надається   відповідний юридичний статус дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування.
 
3. Мета Програми
 
Метою Програми є зниження рівня інституційного догляду дітей шляхом розвитку системи соціальних послуг на рівні району для запобігання розлученню дітей з їхніми родинами, забезпечення функціонування альтернативних форм догляду дітей, відмінних від інтернатних, мінімізація злочинності.
 

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання Програми

 
У ході виконання Програми  передбачається:
 
приймати рішення стосовно влаштування кожної дитини в сім’ю громадян для усиновлення, під опіку та піклування, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу (далі – сім’я громадян) та до закладів на основі комплексної оцінки її потреб;
забезпечити пріоритетність влаштування дитини в сім’ю громадян;
здійснювати переміщення дітей із закладу в заклад лише у тому разі, коли не існує можливостей для поліпшення її влаштування  в інший спосіб;
забезпечити дотримання принципу родинного походження під час влаштування дітей в сім’ї громадян і до закладів;
підвищити ефективність роботи з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах;
запобігати дитячій бездоглядності та безпритульності;
запровадити ефективний механізм взаємодії державних органів та органів місцевого самоврядування під час роботи з розлученими із сім’єю дітьми, які є іноземцями або особами без громадянства та виявили бажання особисто чи через інших осіб набути статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту;
запровадити ефективні форми роботи з дітьми, які опинилися у конфлікті із законом.
Фінансування  Програми здійснюється за рахунок коштів, передбачених у місцевих бюджетах, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 962,0 тис. гривень.
Ресурсне забезпечення Програми викладено у додатку 2 до Програми.
Обсяг видатків для реалізації Програми визначатиметься щороку у місцевому бюджеті на відповідний рік з урахуванням  фінансових можливостей.
 

5. Перелік завдань і заходів з виконання Програми

та результативні показники

 
Основними завданнями Програми є необхідність:
забезпечити міжвідомчу координацію діяльності органу виконавчої влади та органів місцевого самоврядування   з питань соціально-правового захисту дітей;
 
створити умови для забезпечення реалізації права дитини на збереження або поновлення контактів з біологічною родиною, родинним оточенням у тому разі, коли це не шкодить її інтересам;
запровадити ефективну взаємодію державних органів та органів місцевого самоврядування під час роботи з розлученими із сім’єю дітьми, які є іноземцями або особами без громадянства та виявили бажання особисто чи через інших осіб набути статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту;
запровадити ефективні форми роботи з дітьми, які опинилися у конфлікті із законом;
мінімізувати випадки бездоглядності та безпритульності серед дітей.
Реалізація Програми дасть можливість:
збільшити кількість дітей, охоплених сімейними формами виховання, до 90 відсотків від загальної кількості дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
збільшити кількість дітей, повернутих у біологічну родину та усиновлених громадянами України;
піднести у суспільстві престиж та авторитет сімей усиновителів;
зменшити кількість дітей, вилучених із сімейного середовища;
зменшити кількість дітей, які систематично залишають місце постійного проживання;
зменшити кількість дітей, які проживають у функціонально неспроможних сім’ях;
посилити відповідальність районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування   за соціальний захист дітей;
зменшити кількість дітей, направлених до закладів;
збільшити кількість дітей, влаштованих у сім’ї громадян за місцем походження дитини;
створити наближені до сімейних,  умови для проживання та виховання дітей, вихованців інтернатних закладів,
забезпечити реалізацію права дитини на збереження або поновлення контактів з біологічною родиною, родинним оточенням у тому разі, коли це не шкодить її інтересам;
підвищити фаховий рівень соціальних працівників, працівників служби у справах дітей та інтернатних  закладів;
мінімізувати випадки бездоглядності та безпритульності серед дітей.
 
6. Напрями діяльності та заходи з виконання Програми.
 
Напрями діяльності  і заходи з виконання Програми наведено у додатку 3 до Програми.
 

7. Координація та контроль за ходом виконання Програми

 
Координацію і контроль за виконанням Програми здійснює служба у справах дітей райдержадміністрації.
Райдержадміністрація та її структурні підрозділи, організації, установи, які забезпечують виконання Програми, подають службі у справах дітей  райдержадміністрації відповідну інформацію про хід реалізації Програми для узагальнення і подання в порядку, визначеному абзацом першим цього розділу.
Служба у справах дітей райдержадміністрації щороку подає звіт про стан виконання Програми райдержадміністрації  та районній раді.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                  Додаток 1 до  Програми
                                                                                                                 
 
Паспорт Програми
 
1. Ініціатор розроблення Програми Служба у справах дітей райдержадміністрації
2. Підстава для розроблення Програми
Закони України від 24 січня 1995 року № 20/95 – ВР „Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей” (із змінами та доповненнями), від 13 січня 2005 року № 2342 – ІV „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування” 
3.  Замовник Програми Районна  державна адміністрація
4. Розробник Програми Служба у справах дітей райдержадміністрації
5. Відповідальний викона-вець Програми Служба у справах дітей райдержадміністрації
6. Учасники Програми Відділи райдержадміністрації: освіти, молоді та спорту; охорони здоров’я; управління соціального захисту населення; Хустський районний  центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; Хустський відділ поліції Головного управління Національної поліції України, сільські та селищна ради
7. Термін реалізації Програми 2018 – 2025 роки
8. Перелік місцевих бюдже-тів, які беруть участь у виконанні Програми  Районний бюджет
9. Загальний обсяг фінан-сових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього : 976,0 тис. гривень
у тому числі:
кошти районного бюджету 967,0 тис. гривень
кошти інших місцевих бюджетів
 
 

                                                                                            Додаток 2 до Програми
д
 
 
 
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Регіональної програми забезпечення права дитини на виховання
у сімейному оточенні  на  2018 – 2025 роки
 
 
Обсяг коштів, які пропонується залучити для виконання Програми Етапи виконання Програми за роками:
 
Усього витрат для виконання Програми
 
2018 2019 2020 2012 2022 2023 2024 2025
Обсяг ресурсів, усього (тис. грн.), у тому числі: 5,0 30,0 22,0 22,0 22,0 414,0 22,0 22,0 976,0
Районний  бюджет 5,0 30,0
 
 
 
 
 
 
 
 
22,0 22,0 22,0 414,0 22,0   22,0 976,0
Інші місцеві бюджети  - - - - - - - - -
інші джерела, не заборонені законо-давством - - - - - - - - -
 

 
 
 
НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ
з виконання Районної  програми забезпечення права дитини на виховання у сімейному оточенні  на  2018 – 2025 роки
 
№ з/п Назва напряму діяльності Перелік заходів Програми Строк вико-нання заходів Відповідальні виконавці Джерела фінансу-
вання
 
Орієнтовний обсяг фінансування  (тис. грн.) Очікувані результати
2018 рік 2019 рік 2020 рік 2021 рік 2022 рік 2023 рік 2024 рік 2025 рік
1 2 3 4 5 6
 
7 8 9 10 11 12 13 14 15
1.
 
 
Посилення пре-вентивної роботи та підтримка сімей з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах 1.1. Раннє вияв-лення, облік та  надання соціаль-ної підтримки  сім’ям з дітьми, які опинилися у складних життє-вих обставинах 2018 – 2025 роки
 
Хустський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, служба у справах дітей райдержадмініст-рації
 
 
 –  –  –  –  – Зменшення кількості дітей, вилучених із сімейного середовища
 
1.2. Забезпечення ведення елект-ронного обліку дітей і громадян, які бажають взяти  їх на виховання, та обліку дітей, які опинилися у складних життє-вих  обставинах 2018 – 2025 роки
 
Служба у справах дітей райдерж-адміністрації
 
- - - - - - - - - Оперативний підбір дітей для влаштуван-ня у сім’ї громадян
2.
 
Забезпечення реалізації права дітей на вихо-вання у сім’ях громадян 2.1. Забезпечення вчасного набуття дітьми правового статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, відпо-відно до вимог чинного законо-давства 2018 – 2025 роки
 
Служба у справах дітей райдерж-адміністрації
 
 
 –  –  –  –  –
 
Реалізація права дітей на сімейне виховання
2.2. Проведення роботи з поверне-ння дітей із закладів до біоло-гічних родин та влаштування в сім’ї громадян 2018 – 2025 роки
 
Хустський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, служба у справах дітей райдержадміністрації, відділ осві-ти,молоді та спорту райдержадміністрації спільно з виконкомами сільських та селищної рад
 
 
 –  –  –  –  – Реалізація права дітей на сімейне виховання, насамперед біологічни-ми батька-ми, повер-нення дітей із закладів, які перебу-вають під опікою/пік-луванням окремих громадян, з урахуван-ням інтере-сів дитини
3.
 
Підвищення відповідальнос-ті органів вико-навчої влади та органів місце-вого самовря-дування за соціальний захист дітей 3.1. Забезпечення житлом дітей-си-ріт, дітей, позбав-лених батьків-ського піклування, осіб з їх числа: придбання будин-ків, квартир; виді-лення земельних ділянок для забу-дови; ремонт соціального житла 2018 – 2025 роки
 
Служба у справах дітей рай-держадміністрації спільно з виконкомами сільських та селищної рад Районний
бюджет
400, 0 - - - - 392,0 - - Придбання 2 примі-щень для дітей-сиріт, дітей, по-збавлених батьківсько-го піклуван-ня, осіб з їх числа
4.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Широке запровадження влаштування дітей у сім’ї громадян
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.1. Проведення заходів щодо поліпшення стано-вища дітей-сиріт та дітей, позбав-лених батьків-ського піклування, дітей, які опини-лися у складних життєвих обста-винах 2018 – 2025 роки
 
Служба у справах дітей рай-держадміністрації, районний бюджет
 
 
 
5,0
 
5,0 5,0 5,0 5,0 5,0 5,0 5,0 Проведення 16 заходів (орієнтовна кількість учасників – 2400)
4.2. Забезпечення соціального супроводу дитячих будинків сімей-ного типу, прийомних сімей, сімей опікунів, піклувальників 2018 – 2025 роки
 
Хустський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді  спільно з виконкомами сільських та селищної рад
 

 
 
 –  –  –  –  – Надання комплексу консульта-тивних послуг
5.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Забезпечення підготовки фахівців для роботи з усиновителями опікунами/піклувальниками, батьками – вихователями та прийомними батьками
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5.1. Проведення семінарів, навчань для працівників  органів місцевого само-врядування ,  які відповідають за питання усинов-лення, встановле-ння опіки і піклування та розвитку мережі дитячих будинків сімейного типу, працівників інтер-натних закладів 2018 – 2025 роки Служба у справах дітей рай-держадміністрації
Спіль з виконкомами сільських та селищної рад
Районний бюджет 5,0 0,0 5,0 5,0 5,0 5,0 5,0 5,0 Підвищення  кваліфікації  пра-цівнии у справах дітей, цент-ру соціаль-них служб для сім’ї, дітей та молоді, органів міс-цевого самовряду-вання, працівників інтернатних закладів
5.2. Підготовка та видання методич-них та рекоменда-ційних матеріалів, посібників з питань норматив-но-правового забезпечення діяльності дитячих будинків сімейно-го типу та прийомних сімей, патронатних вихо-вателів, здійснен-ня соціальної роботи з дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського пік-лування, та дітьми, які опинилися у складних життє-вих обставинах 2018 – 2025 роки
 
Служба у справах дітей райдерж-адміністрації
 
районний бюджет 5,0 0,0 5,0 5,0 5,0 5,0 5,0 5,0 Виготовити 32 наймену-вання мето-дичних рекоменда-ційз метою надання методичної допомоги
5.3. Проведення нарад, засідань за круглим столом та семінарів для ба-тьків-вихователів, прийомних бать-ків, опікунів/піклу-вальників з метою обміну досвідом щодо виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування 2018 – 2025 роки Служба у справах дітей райдерж-адміністрації  
 
 
Проведення нарад, засідань за круглим столом з метою підвищення кваліфікації прийомних батьків та батьків-вихователів
6. Проведення профілактич-них рейдів та відпрацювань з метою подола-ння дитячої бездоглядності та безпритуль-ності 6.1. Проводити профілактичні відпрацювання торгових закладів на предмет прода-жу алкогольних та тютюнових виро-бів дітям; ігрових залів, комп’ютер-них клубів, відео-тек та дискотек – щодо відвідування їх дітьми під час уроків та у вечірній час 2018 – 2025 роки Служба у справах дітей райдержадмністрації спільно з Хустським ВП ГУНП в Закарпатській області та виконкомами  сільських та селищної рад  
 
 
     -
 
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 
-
 
 
 
  -
 
 
 
   -
 
 
 
 
-
Запровад-ження ефективних форм роботи з дітьми та їх біологічни-ми батька-ми з метою усунення причин безпритуль-ності та бездогляд-ності, удос-коналення процесу вилучення дітей з вулиці та їх влаштуван-ня, що уне-можливить повернення у несприят-ливе сере-довище. Проведення  профі-лактичних відпрацю-вань торго-вих закладів на предмет продажу алкоголь-них та тютюнових виробів дітям; профілак-тичних рей-дів з метою виявлення бездогляд-них і безпритуль-них дітей та  рейдів „Урок” з виявлення дітей шкільного віку, які не приступили до занять, та повер нення їх до навчання
6.2. Проводити профілактичні рейди з метою виявлення бездо-глядних та без-притульних дітей („Діти вулиці”, „Вокзал”, „Підвал” тощо) 2018 – 2025 роки Служба у справах дітей   рай-держадміністрації, спільно з Хустським відділом  поліції України в Закарпатській області районний  бюджет 5,0 30,0 5,0 5,0 5,0 5,0 5,0 5,0
6.3. Забезпечувати здобуття повної загальної серед-ньої освіти дітьми, які тривалий час не навчалися або не навчалися взагалі. Проводити рейд „Урок” з метою виявлення дітей шкільного віку, які не приступили до занять, та повер-нення їх до навчання 2018 – 2025 роки Служба у справах дітей, відділ освіти,молоді та спорту райдержадміністрації спільно з виконкомами сільських та селищної рад
 
Районний бюджет 2,0 0,0 2,0 2,0 2,0 2,0 2,0 2,0
7. Забезпечення прав дітей-іноземців, ді-тей-біженців, дітей із націо-нальних мен-шин та дітей, яких визнано особами, що потребують додаткового захисту 7.1. Забезпечення конструктивної взаємодії органів державної влади та органів місце-вого самовряду-вання під час виявлення та здій-снення соціаль-ного захисту дітей, розлучених із сім’єю, які не є громадянами України та звер-нулися до компе-тентних органів із заявою про отри-мання статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захис-ту, у тому числі дітей-біженців, дітей, які потре-бують додаткового захисту 2018 – 2025 роки Хустський ВП ГУНП України в Закарпатській області(за згодою) служ-ба у справах дітей райдерж-адміністрації, виконкоми сільської та селищної рад  –  –  –  –  – Запровад-ження ефек-тивного механізму взаємодії державних органів та органів місцевого самовряду-вання під час роботи з розлучени-ми із сім’єю дітьми, які є іноземцями або особами без грома-дянства та виявили бажання особисто чи через інших осіб набути статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту
7.2. Розгляд заяв дітей, розлучених із сім’єю, про визнання їх біжен-цями або особами, які потребують додаткового захис-ту, з метою організації надан-ня їм своєчасної допомоги, влашту-вання відповідно до вимог чинного законодавства та забезпечення прав і інтересів таких дітей 2018 – 2025 роки Хустський  ВП  ГУНП в Закарпатській області, ССД райдержадміністрації  –  –  –  –  –
8 Упровадження дієвих форм та методів профі-лактики вчине-ння правопору-шень дітьми 8.1. Активізація  профілактичної роботи з метою запобігання право-порушенням у дитячому середо-вищі через запро-вадження у прак-тику роботи інно-ваційних методів та форм роботи з дітьми, схильними до правопорушень 2018 – 2025 роки Хустський ВП України в Закарпатській області (за згодою)  –  –  –  –  – Запровад-ження ефективних форм робо-ти з дітьми, які опини-лися у конфлікті із законом, зменшення рівня підліткової злочинності
8.2. Забезпечення профілактики вчинення адмініст-ративних та кримінальних правопорушень дітьми та стосовно них 2018 – 2025 роки Хустський ВП  У в Закар-патській області (за згодою), служ-ба у справах дітей райдержадмініст-рації,Хустський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді  –  –  –  –  –
8.3. Забезпечення здійснення заходів загальної та інди-відуальної профі-лактики щодо  дітей, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, а також звільненим від подальшого відбу-вання зазначених видів покарань з підстав, передба-чених законом з метою недопуще-ння здійснення повторних злочи-нів 2018 – 2025 роки Хустський ВП Національ-ної поліції України в Закар-патській області(за згодою), Хустський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
 
 –  –  –  –  –
ВСЬОГО: 422,0 30,0 22,0 22,0 22,0 414,0 22,0 22,0