ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 7
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
засідання тринадцятої сесії VІІ скликання
РІШЕННЯ №
27 лютого 2019 року м. Хуст
Про внесення змін до районної Програми розвитку фізичної культури і спорту на 2017-2021 роки, виклавши її в новій редакції
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
в и р і ш и л а :
1. Внести зміни до районної Програми розвитку фізичної культури і спорту на 2017-2021 роки, виклавши її в новій редакції (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань гуманітарної та соціальної сфери (Липчей О.Ю.).
Голова районної ради Ю. Іванчо
Паспорт
районної Програми розвитку фізичної
культури і спорту на 2017-2021 роки1. | Ініціатор розроблення програми |
Хустська районна державна адміністрація. |
2. | Підстава для розроблення програми | Закон України “Про місцеві державні адміністрації”, Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про фізичну культуру і спорт”, Укази Президента України від 21 липня 2008 року № 640/2008 „Про пріоритети розвитку фізичної культури і спорту в Україні”, від 23 червня 2009 року № 478/2009 „Про деякі заходи щодо вдосконалення системи фізичного виховання дітей та молоді у навчальних закладах і розвитку дитячо-юнацького спорту в Україні”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2015 р. № 1320-р „Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на період до 2020 року”. |
3. | Розробник програми | Відділ освіти. молоді та спорту районної державної адміністрації |
4. | Співрозробники програми | Структурні підрозділи районної державної адміністрації |
5. | Відповідальний виконавець програми | Відділ освіти. молоді та спорту районної державної адміністрації. |
6. | Учасники програми | Райдержадміістрація, органи місцевого самоврядування, профспілкові організації. |
7. | Цільова соціальна група населення, на задоволення якої спрямовано реалізацію програми | Широкий загал населення сіл та селища міського типу Хустського району. Приорітетні фокусні групи за розділами: діти, підлітки та молодь в сфері освіти, за місцем проживання; окремі категорії громадян з особливими потребами, населення задіяне на виробництві, сільське населення; вихованці дитячо-юнацьких спортивних шкіл, тренери та судді з видів спорту, ветерани спорту; спортсмени резервного спорту, спорту вищих досягнень. |
8. | Термін реалізації програми | 2017-2021 роки |
9. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми | Районний та інші місцеві бюджети, інші залучені кошти. |
10. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми. | Загальний обсяг фінансування Програми складає 1158 тис. грн., у тому числі з обласного бюджету за роками: 2017 рік - 229,0 тис. грн.; 2018 рік - 231,0 тис. грн.; 2019 рік - 631,000 тис. грн.; 2020 рік - 1033,000 тис. грн. 2021 рік - 1034,000 тис. грн. |
СХВАЛЕНО Розпорядження голови державної адміністрації № ______ |
РАЙОННА ПРОГРАМА
розвитку фізичної культури і спорту на 2017-2021 роки
(Нова редакція)
- Загальні положення
Програма розроблена Відповідно до статей 6, 17 і 39 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про фізичну культуру і спорт”, Указів Президента України від 21 липня 2008 року № 640/2008 „Про пріоритети розвитку фізичної культури і спорту в Україні”, від 23 червня 2009 року № 478/2009 „Про деякі заходи щодо вдосконалення системи фізичного виховання дітей та молоді у навчальних закладах і розвитку дитячо-юнацького спорту в Україні”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2015 р. № 1320-р „Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на період до 2020 року”.
2.Актуальність проблем,
На вирішення яких спрямовані заходи Програми
Останнім часом, загальний стан сфери фізичної культури і спорту, стан фізичної активності і способу життя середньостатистичного хустянина, особливо дітей та молоді без перебільшення можна визначити як загрозливі, що характеризуються певними чинниками, основними серед яких є :
відсутність сформованих сталих традицій та мотивацій щодо фізичного виховання і масового спорту, як важливого чинника фізичного та соціального благополуччя, поліпшення стану здоров’я, ведення здорового способу життя і подовження його тривалості;
погіршення стану здоров’я населення з різко прогресуючими хронічними захворюваннями, які є наслідком ведення пасивного , малорухливого способу життя, зловживання шкідливими звичками призводить до зменшення кількості осіб, які можуть бути залучені до спорту вищих досягнень, зокрема спроможних тренуватися, витримуючи значні фізичні навантаження, та досягати високих спортивних результатів;
збільшення кількості осіб, які віднесені за станом здоров’я до спеціальної медичної групи, обумовлює відповідне зменшення кількості залучених дітей і молоді до занять в дитячо-юнацьких спортивних школах;
неналежний рівень налагодженості та скоординованості в роботі між суб’єктами фізичної культури і спорту на етапах спортивного удосконалення спортсменів;
невідповідність вимогам сучасності та значне відставання від світових стандартів ресурсного забезпечення сфери фізичної культури і спорту, а саме організаційного, кадрового, фінансового, матеріально-технічного та інформаційного;
зменшення кількості інструкторів-методистів з фізичної культури, особливо за місцем роботи громадян та в сільській місцевості.
Основні причини виникнення проблем, пов’язаних із кризовою ситуацією у сфері фізичної культури і спорту, характеризуються :
низькою відповідальністю за дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів щодо організації фізичного виховання суб’єктами різних галузей- виробничої, освітньої, комунально-господарчої тощо;
обмеженою руховою активністю, нераціональним та незбалансованим харчуванням, факторами асоціальної поведінки у суспільстві;
невідповідністю потребам населення послуг, що надаються суб’єктами та засобами фізичної культури і спорту за місцем проживання, роботи громадян, місцях масового відпочинку населення, у тому числі в сільській місцевості, а також населення з особливими потребами, як окремої соціальної групи;
неналежним рівнем ресурсного забезпечення дитячо-юнацького та резервного спорту;
відсутністю розвинутої спортивної інфраструктури, здатної задовольнити потреби населення у щоденній руховій активності відповідно до фізіологічних потреб, у тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями;
відсутності ефективної системи контролю щодо дотримання нормативним вимогам стосовно забезпечення населення соціальними об’єктами фізкультурно-оздоровчої та спортивної інфраструктури, особливо при зведенні нових квартальних забудов;
невідповідністю спортивних баз олімпійської підготовки міжнародним стандартам якості;
неналежністю рівня пропаганди в засобах масової інформації та просвіти населення щодо усвідомлення цінності здоров’я, відповідального ставлення батьків до виховання своїх дітей та не сформованістю ефективної системи стимулювання населення до збереження свого здоров’я;
невисокою престижністю професій у сфері фізичної культури і спорту. Низький рівень матеріального заохочення працівників бюджетного сектору цієї сфери;
невідповідністю системи впровадження результатів фундаментальних та прикладних досліджень у практику фізкультурно-спортивної діяльності сучасним вимогам;
недостатній рівень охоплення та медичного забезпечення осіб, що займаються фізичною культурою і спортом.
3.Основні завдання і мета Програми
Основними завданнями Програми є вдосконалення необхідних умов для
подальшого розвитку фізичної культури і спорту в районі з метою:
зміцнення здоров’я населення, підвищення продуктивності навчання і праці засобами фізичного виховання, фізичної культури і спорту;
сприяння підвищенню фізичної підготовки населення всіх вікових категорій, організації змістовного дозвілля, профілактики правопорушень, шкідливих звичок тощо;
розвитку різних видів спорту, вдосконалення системи підготовки спортивного резерву, збірних команд області та кандидатів до національних збірних команд; забезпечення пріоритетного розвитку традиційних для району видів спорту;
збереження і зміцнення матеріально-технічної бази, вдосконалення всіх напрямів забезпечення фізкультурно-спортивної діяльності;
сприяння соціально-економічному розвитку, утвердженню авторитету району в області, Україні та за її межами.
4.Головні напрями реалізації Програми
Головними напрямами реалізації Програми є:
Фізичне виховання та проведення фізкультурно-оздоровчої і спортивно
масової роботи в навчально-виховній сфері;
масовий спорт за місцем проживання та в місцях відпочинку громадян;
проведення фізкультурно-спортивної роботи серед сільського населення;
фізкультурно-оздоровча та спортивна діяльність у виробничій сфері;
реабілітаційна, фізкультурно-оздоровча та спортивна робота серед інвалідів;
розвиток олімпійських, параолімпійських, дефолімпійських та неолімпійських видів спорту шляхом підтримки дитячого, дитячо-юнацького, резервного спорту, спорту вищих досягнень, спорту інвалідів та спорту ветеранів;
поліпшення нормативно-правового, організаційного, кадрового, матеріально-технічного, фінансового, науково-методичного, медичного, інформаційного забезпечення;
здійснення міжнародних зв’язків.
5.Фінансове забезпечення виконання Програми
Фінансування виконання заходів Програми буде здійснюватися у межах
коштів, що передбачатимуться у відповіних бюджетах на заходи та програми розвитку фізичної культури і спорту, а також із залученням інших джерел.
Обсяги бюджетних асигнувань будуть визначатися, виходячи з необхідності забезпечення виконання конкретних заходів Програми, орієнтовних витрат для їх реалізації, обрахованих на підставі встановлених норм та нормативів, прогнозованих цін і тарифів з урахуванням індексу росту споживчих цін тощо, а також із врахуванням можливостей дохідної частини відповідних бюджетів та спрямування на вказані цілі коштів із позабюджетних джерел.
6.Очікувані результати реалізації Програми
Виконання Програми дасть можливість:
збільшити чисельність населення, залученого до фізкультурно-оздоровчої та
спортивно-масової діяльності; зменшити середню кількість днів тимчасової непрацездатності населення через хворобу;
поліпшити стан фізичної культури та фізичного виховання в закладах освіти;
поліпшити рівень фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи у соціально-побутовій сфері, серед сільського населення, ветеранів, інвалідів;
підвищити рівень та якість забезпечення населення спортивними спорудами;
збільшити охоплення школярів заняттями у спортивних школах, удосконалити підготовку спортивного резерву та спортсменів вищих розрядів, поліпшити результати виступів членів збірних команд району у обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях;
удосконалити систему підготовки та підвищення кваліфікації фахівців, їх працевлаштування, стан ліцензування фізкультурно-спортивної діяльності;
збільшити фінансування галузі з бюджетів, а також з розрахунку на одну особу.
7.Управління реалізацією Програми
Безпосередня організація і контроль за виконанням Пограми покладаються на
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, який щороку в грудні подає звіт про хід виконання Програми районній державній адміністрації, яка щороку в грудні подає звіт про хід виконання Програми обласній державній адміністрації та управлінню у справах молоді та спорту облдержадміністрації.
Відділ освіти, молоді та спорту, який забезпечує виконання Програми, щороку до 1 грудня подає управлінню у справах молоді та спорту облдержадміністрації відповідну інформацію про хід реалізації Програми для наступного узагальнення і подання обласній державній адміністрації.
З метою забезпечення моніторингу і оцінки стану виконання Програми утворюється координаційна рада з числа представників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості тощо.
Головою координаційної ради є заступник голови районної державної адміністрації, який затверджує Положення про раду, її регламент та склад.
Коригування Програми здійснюється районною радою за поданням районної державної адміністрації, яке готується відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.
2. Заходи щодо реалізації Програми у сферах галузі
9.Розвиток матеріально-технічної бази
№ з/п |
Пріоритетні напрямки реалізації Програми | Відповідальні виконавці | Строки виконання |
Обсяги фінансування ( тис. грн..) за роками | ||||||||||||||||||||||||||||||
Всього | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | |||||||||||||||||||||||||||||
Районний бюджет |
Інші джерела | Районний бюджет |
Інші джерела |
Районний бюджет | Інші джерела | Районний бюджет | Інші джерела | Районний бюджет | Інші джерела | |||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||||||||||||||||||||
1 | Забезпечити здійснення практичних заходів щодо введення третього на тиждень уроку фізичної культури у загальноосвітніх навчальних закладах та чотирьох годин з фізичного виховання у вищих навчальних закладах всіх рівнів акредитації | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністраціЇ |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Створити належні умови для забезпечення фізичного виховання і масового спорту в закладах освіти в обсязі не менше 5-6 годин рухової активності на тиждень, у тому числі для дітей-інвалідів | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністраціЇ |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань галузей освіти , фізичної культури і спорту | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Забезпечити запровадження у навчальних закладах системи контролю за станом фізичного розвитку та здоров»я вихованців, учнів та студентів | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністраціЇ, інші органи, у сфері управління яких перебувають навчальні заклади |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Забезпечити проведення державної підсумкової атестації у 9,11 (12) класах загальноосвітніх навчальних закладів з предмету «Фізичне виховання» за вибором | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань галузі освіти | ||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Проводити навчальну та поза навчальну фізкультурно-оздоровчу роботу, орієнтовану на створення фізкультурно-оздоровчих та спортивних клубів, спеціалізованих спортивних класів, груп тощо в навчальних закладах | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
За окремими кошторисами | ||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Надавати підтримку учнівським та студентським спілкам фізкультурно-спортивної спрямованості для здійснення заходів з розвитку фізичної культури і спорту в навчальних закладах | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
За окремими кошторисами | ||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Забезпечувати проведення у навчально-виховних закладах системи багатоступеневих спортивно-масових заходів, починаючи з низових ланок | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань галузей освіти , фізичної культури і спорту | ||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Залучати до занять фізичною культурою і спортом на пільгових умовах дітей сиріт, дітей інвалідів, дітей із малозабезпечених і багатодітних сімей, а також дітей, які проживають у гірських населених пунктах | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань галузей освіти, фізичної культури і спорту | ||||||||||||||||||||||||||||||
2.Масовий спорт за місцем проживання та у місцях відпочинку громадян | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Здійснювати моніторинг рівня охоплення населення масовим спортом та оздоровчою роботою, вносити за необхідності пропозиції щодо вдосконалення статистичної звітності з фізичної культури | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Забезпечити впровадження систематичних заходів щодо організації активного сімейного дозвілля | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань галузі фізичної культури і спорту | ||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Продовжити роботу з проведення фізкультурно-оздоровчих, рекреаційних та реабілітаційних заходів на базі санаторно-курортних закладів усіх форм власності для різних груп населення | Органи, у сфері управління яких перебувають санаторно-курортні заклади(за згодою), органи місцевого самоврядування | 2017- 2021 |
За рахунок коштів, що спрямовуються на підтримку фізкультурно-спортивних товариств та за рахунок залучених коштів | ||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Створити умови для підвищення фізичної підготовленості призовної молоді для проходження служби у Збройних силах України, інших військових формуваннях, проводити районну та приймати участь в обласній спартакіаді допризовної молоді | Хустський об’єднаний міський військовий комісаріат, відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Надавати практичну допомогу керівникам підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності у створення умов для відпочинку і відновлення здоров»я працюючих , проведенні реабілітаційних та професійно-прикладних занять у режимі робочого дня, фізкультурно-оздоровчих і спортивних занять, у тому числі з туризму | Відділи райдержадміністрації освіти, молоді та спорту, охорони здоров’я спільно з органи місцевого самоврядування та профспілковими організаціями | 2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Включати питання оздоровлення працівників та членів їх сімей засобами фізичної культури, спорту і туризму до планів соціально-економічного розвитку, цільових, комплексних програм. Рекомендувати трудовим колективам включати такі питання до колективних договорів та тарифних угод | Галузеві органи управління та органи місцевого самоврядування разом з профспілковими організаціями та фізкультурно-спортивними товариствами і відомствами | 2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Забезпечити подальше охоплення працівників різних галузей масовим спортом щляхом проведення міських, районних та обласних галузевих спартакіад | Галузеві органи управління та органи місцевого самоврядування спільно з фізкультурно-спортивними товариствами і відомствами за погодженням з профспілковими організаціями | 2017- 2021 |
У межах планових асигнувань та за рахунок залучених коштів | ||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Створювати та розширювати за рахунок кооперованих коштів на спортивних спорудах, за місцем проживання населення, мережу груп фізкультурно-оздоровчої спрямованості для різних вікових груп | Органи місцевого самоврядування спільно з фізкультурно-спортивними товариствами | 2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Здійснювати заходи щодо залучення волонтерів у сфері фізичної культури і спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрація |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Створювати на спортивних спорудах реабілітаційно-відновлювальні центри, тренажерні зали, консультативні пункти з питань фізкультурно-оздоровчої роботи | Керівництво спортивних споруд(за належністю), органи місцевого самоврядування | 2017- 2021 |
За рахунок коштів на утримання спортивні споруди | ||||||||||||||||||||||||||||||
19 | Забезпечувати надання фізкультурно-спортивних послуг на пільгових умовах, відвідування спортивно-видовищних ходів інвалідами, пенсіонерами, дітьми із малозабезпечених сімей, населенням в гірській місцевості, вихованцям дитячих будинків, шкіл-інтернатів, дошкільних виховних закладів , дітям сиротами | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
Згідно з рішенням органів місцевого самоврядування та установ, закладів | ||||||||||||||||||||||||||||||
3.Проведення фізкультурно-спортивної роботи серед населення | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Сприяти утворенню, функціонуванню та розширенню мережі фізкультурно-спортивних клубів різних організаційно-правових форм власності у сільських населених пунктах, а також галузях агропромислового комплексу | Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації | 2017- 2021 |
У межах планових асигнувань та за рахунок залучених коштів | ||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Опрацювати в установленому порядку питання щодо введення до штатного розпису виконкомів сільських рад посади інструктора з фізичної культури | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
22 | Забезпечити розширення мережі дитячо –юнацьких спортивних шкіл ,або їх відділень, філій у сільській місцевості | Управління агропромислового розвитку, відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування спільно з фізкультурно-спортивним товариством «Колос» |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань відповідних галузей | ||||||||||||||||||||||||||||||
23 | Забезпечити проведення щорічних багатоступеневих сільських спортивних ігор, інших комплексних спартакіад, фестивалів серед різних категорій і вікових груп сільського населення, огляду-конкурсу «Краще спортивне село» | Управління агропромислового розвитку, відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування спільно з фізкультурно-спортивним товариством «Колос» |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань відповідних галузей | ||||||||||||||||||||||||||||||
24 | Під час складання проектів відповідних бюджетів передбачити кошти на дольове фінансування фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів серед сільського населення | Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань відповідних галузей | ||||||||||||||||||||||||||||||
4.Фізкультурно-оздоровча та спортивна діяльність у виробничій сфері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | Сприяти введенню до штатних розписів суб’єктів господарювання усіх форм власності посади інструктора з фізичної культури | Органи місцевого самоврядування | 2017- 2021 |
За рахунок коштів суб’єктів господарювання | ||||||||||||||||||||||||||||||
26 | Забезпечити щорічне проведення районних міжгалузевих та галузевих спартакіад та інших масових змагань | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрація спільно з фізкультурно-спортивними товариствами |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
27 | Передбачати у проектах бюджетів усіх рівнів фінансову допомогу фізкультурно-спортивним товариствам «Україна»,»Спартак»,»Колос» для розвитку фізичної культури та масового спорту у виробничій сфері | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрація, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань та за рахунок залучених коштів | ||||||||||||||||||||||||||||||
5.Реабілітаційна, фізкультурно-оздоровча та спортивна робота серед інвалідів | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 | Сприяти формуванню та діяльності мережі спортивних клубів різних організаційно-правових форм власності для інвалідів | Органи місцевого самоврядування | 2017- 2021 |
У межах планових асигнувань та за рахунок залучених коштів | ||||||||||||||||||||||||||||||
29 | Передбачати у бюджетах необхідні видатки на фінансування районного осередку інвалідів «Інваспорт» | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
30 | Вирішувати питання про підготовку та направлення на навчання до навчальних закладів з фізичної культури і спорту спортсменів-інвалідів | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
6.Розвиток олімпійських, параолімпійських, та не олімпійських видів спорту шляхом підтримки дитячого, дитячо-юнацького, резервного спорту, спорту вищих досягнень, спорту інвалідів та спорту ветеранів | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 | Запроваджувати інноваційні форми співпраці дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів з дитячо-юнацькими спортивними школами з метою навчання дітей основним елементам пріоритетних видів спорту та відбору найбільш обдарованих дітей | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, Органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
32 | Регулярно проводити спеціалізовані заходи за участю провідних спортсменів і тренерів для короткочасного навчання дітей основним елементам пріоритетних видів спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
33 | Забезпечити виплату стипендій райдержадміністрації та районної ради талановитим перспективним спортсменам району та їх тренерам | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
26.0 | 4.0 | 5.0 | 5.0 |
6.0 |
6.0 | |||||||||||||||||||||||||
34 | Удосконалювати навчально-спортивну роботу дитячо-юнацьких спортивних шкіл та систему переведення юних спортсменів на черговий етап багаторічної підготовки. Охопити заняттями в дитячо-юнацьких спортивних школах 15 відсотків учнівської молоді району | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
35 | Сприяти відкриттю та діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл, їх відділень або філіалів у населених пунктах | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
36 | Забезпечити проведення на базі оздоровчих дитячих таборів спеціалізованих змін для учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл з метою продовження навчально-тренувальної роботи під час шкільних канікул | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
37 | Здійснювати контроль та моніторинг діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл та вживати заходи щодо підвищення її ефективності | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
38 | Провести спортивні ігри юнацькі, молоді та серед дорослих з олімпійських та не олімпійських видів спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
39 | Сприяти формуванню та діяльності системи спортивних клубів різних організаційно-правових форм, які входять до складу місцевих та регіональних осередків всеукраїнських громадських об»єднань з видів спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань та за рахунок залучених коштів | ||||||||||||||||||||||||||||||
40 | Удосконалювати структуру та діяльність центру олімпійської підготовки з зимових видів спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
41 | Здійснювати заходи щодо забезпечення спортсменам-членам національних збірних команд України та їх тренерам належних умов для підготовки до офіційних міжнародних змагань, Олімпійських, Паралімпійських, Всесвітніх ігор та Універсіад | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрація, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
42 | Проводити щорічно огляд-конкурс із спортивної майстерності серед спортсменів, тренерів, спортивних організацій з усіх видів олімпійських,параолімпійських,та не олімпійських видів спорту |
Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
32.0 | 5.0 | 6.0 | 6.0 | 7.0 | 8.0 | |||||||||||||||||||||||||
43 | Забезпечувати проведення в повному обсязі заходів, передбачених Єдиним календарним планом обласних спортивно-масових заходів, удосконалювати його відповідно до програм розвитку пріоритетних видів спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації спільно з федераціями з видів спорту, фізкультурно-спортивними товариствами |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань |
||||||||||||||||||||||||||||||
44 | Забезпечувати участь збірних команд району в чемпіонатах та першостях області, інших офіційних змаганнях з визнаних в Україні видів спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
45 | Удосконалити систему комплектування та підготовки збірних команд району з видів спорту, передбачивши їх належне забезпечення та участь в чемпіонаті України | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
100.0 | 20.0. | 20.0 | 20.0 | 20.0 | 20.0 | |||||||||||||||||||||||||
46 | Сприяти розвитку олімпійського руху в районі, проведенню заходів, пов’язаних з міжнародними спортивними іграми школярів та серед дітей молодшого шкільного та дошкільного віку | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
47 | Щорічно проводити районні спартакіади серед ветеранів та зльоти ветеранів спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
48 | Сприяти підготовці та забезпечувати участь збірних команд району у чемпіонатах області серед ветеранів спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
За окремими кошторисами | ||||||||||||||||||||||||||||||
49 | Сприяти діяльності Асоціації ветеранів району для розвитку спорту ветеранів | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
8.Напрями забезпечення реалізації Програми Нормативне –правове та організаційне забезпечення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 | Сприяти підвищенню ролі федерацій, асоціацій у розвитку видів спорту, їх юридичній легалізації та реєстрації | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
51 | Здійснювати та узагальнювати практику реалізації в районі законодавчих і нормативно-правових актів у сфері фізичної культури і спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
52 | Вносити пропозиції в установленому порядку щодо розробки нормативно-правових актів, що потребують прийняття або удосконалення | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
53 | Продовжити практику укладання угод з питань фізичної культури і спорту між органами виконавчої влади та громадськими організаціями фізкультурно-оздоровчої та спортивної спрямованості з питань їх участі у реалізації державної політики з фізичної культури і спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
54 | Забезпечувати здійснення ліцензування окремих видів фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
55 | Переглянути нормативні документи, розроблені в межах компетенції відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації, метою їх удосконалення | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Кадрове забезпечення | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 | Забезпечити реалізацію нормативів кадрового забезпечення з фізичної культури і спорту для формування державного замовлення на підготовку відповідних фахівців | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
57 | Забезпечити виконання загальнодержавної системи підвищення кваліфікації та перепідготовки фізкультурно-спортивних кадрів | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
58 | Здійснювати добір та направлення на навчання кандидатур у вищі фізкультурні навчальні заклади та вищу школу тренерів | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрація, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
59 | Направляти тренерські кадри на перепідготовку. | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації спільно з ДЮСШ |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
60 | Забезпечувати в установленому порядку атестацію вчителів-викладачів з фізичного виховання та тренерів-викладачів з видів спорту | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань галузі освіти, фізичної культури і спорту | ||||||||||||||||||||||||||||||
Матеріально-технічне та фінансове забезпечення | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 | Підготувати узгоджені пропозиції щодо механізмів надання з місцевих бюджетів фінансових компенсацій спортивним спорудам за їх пільгове використання соціально незахищеними групами населення | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
62 | Здійснити заходи із сертифікації спортивних споруд , яка включатиме вимоги з їх доступності для громадян з інвалідністю та внесення до єдиного електронного всеукраїнського реєстру спортивних споруд. | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
63 | За підсумками проведення інвентаризації наявних спортивних майданчиків за місцем проживання та у місцях масового відпочинку населення затвердити в установленому порядку та забезпечити реалізацію програми їх облаштування та утримання | Органи місцевого самоврядування | 2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
64 | Передбачити у проектах місцевих бюджетів будівництво не менше одно залу | Органи місцевого самоврядування | 2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
65 | Розповсюдити затверджені нормативи матеріально-технічного забезпечення роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл та вжити заходів щодо поліпшення фінансування ДЮСШ відповідно до нормативів | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації спільно з фізкультурно-спортивними товариствами |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
66 | Сприяти залученню спонсорських коштів та інвестицій у розвиток фізичної культури і спорту .Розробити та внести пропозиції щодо перспективних інвестиційних проектів | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
67 | Забезпечити щорічне збільшення обсягів видатків на програми та заходи з фізичної культури та спорту з місцевих бюджетів усіх рівнів та здійснювати заходи щодо залучення в межах чинного законодавства позабюджетних коштів на вказану мету | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань та за рахунок залучених коштів | ||||||||||||||||||||||||||||||
68 | Переглянути паспортизацію діючих спортивних споруд для визначення їх матеріального стану і оснащення згідно з нормативами проведення фізкультурно-оздоровчої роботи | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
69 | При проектування й забудові сільських населених пунктів, спорудженні промислових підприємств, навчальних закладів усіх типів передбачати проектування та будівництво різних типів спортивних споруд відповідно до діючого законодавства та не допускати в майбутньому фактів використання територій спортивних майданчиків, стадіонів, футбольних, волейбольних, гандбольних полів під будівництво підприємств торгівлі, громадського харчування , офісів | Відділ житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, відділ освіти, молоді та спорту, органи місцевого самоврядування | 2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
70 | Фінансова підтримка клубів фізкультурно-спортивної спрямованості через органи місцевого самоврядування | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
1 000 | 200 | 200 | 600 | 1000 | 1000 | |||||||||||||||||||||||||
71 | Фінансова підтримка громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості через органи місцевого самоврядування | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
72 | Проводити дослідження стану здоров»я та фізичного розвитку жителів району, а також розвитку фізичного виховання, фізичної культури і спорту, підготувати відповідні пропозиції та рекомендації | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, відділ охорони здоров’я райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
73 | Проводити науково практичні семінари, конференції з проблем фізичного виховання, фізичної культури іі спорту, запровадити в практику нові навчальні програми для дитячо-юнацьких спортивних шкіл | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрація, відділ охорони здоров’я райдержадміністрації |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
74 | Забезпечувати висвітлення визначних спортивних подій з олімпійського, параолімпійського, дефлімпійського, не олімпійського спорту, пропагувати розвиток фізкультурно-спортивного руху та реабілітаційного руху серед інвалідів | Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю апарату райдержадміністрації спільно з регіональною телерадіокомпанією «РТК Хуст (за згодою), редакцією газети «Вісник Хустщини» |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
75 | Здійснювати випуск тематичних телевізійних програм, новин з питань фізичної культури і спорту | Регіональна телерадіокомпанія «РТК Хуст» (за згодою) | 2017- 2021 |
У межах планових асигнувань | ||||||||||||||||||||||||||||||
76 | Сприяти здійсненню міжнародних спортивних зв»язків, проведенню змагань, турнірів, матчів на рівні місцевих організацій, колективів фізкультури | Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування |
2017- 2021 |
У межах планових асигнувань та за рахунок залучених коштів | ||||||||||||||||||||||||||||||
9.Розвиток матеріально-технічної бази
Назва об’єкту |
Належність | Перелік робіт | Орієнтована вартість | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | |||||
Місцев бюджет (потреба) | Залучені кошти | Місцевий бюджет (потреба) | Залучені кошти | Місцевий бюджет (потреба) | Залучені кошти | Місцевий бюджет (потреба) | Залучені кошти | Місцевий бюджет (потреба) | Залучені кошти | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
База «Богатир» | ДЮСШ Карпати» | Реконструкція даху | 350тис | 200т | 50тис | 100 тис. | |||||||
Стадіон с.Золотарево |
Сільська рада |
Будівництво стадіону | 150тис | 150 т | 50 т | |
|||||||
Стадіон «К» смт.Вишково Стадіон с.Рокосово |
Селищна рада Сільська рада |
Реконструкція бігових доріжок Будівництво стадіону |
800тис 900тис |
|
100т |
100т |
100т |
300т |
100т |
400т. 100т |
300т 100т |
100 тис. |
Паспорт
районної Програми розвитку фізичної
культури і спорту на 2017-2021 роки1. | Ініціатор розроблення програми |
Хустська районна державна адміністрація. |
2. | Підстава для розроблення програми | Закон України “Про місцеві державні адміністрації”, Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про фізичну культуру і спорт”, Укази Президента України від 21 липня 2008 року № 640/2008 „Про пріоритети розвитку фізичної культури і спорту в Україні”, від 23 червня 2009 року № 478/2009 „Про деякі заходи щодо вдосконалення системи фізичного виховання дітей та молоді у навчальних закладах і розвитку дитячо-юнацького спорту в Україні”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2015 р. № 1320-р „Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на період до 2020 року”. |
3. | Розробник програми | Відділ освіти. молоді та спорту районної державної адміністрації |
4. | Співрозробники програми | Структурні підрозділи районної державної адміністрації |
5. | Відповідальний виконавець програми | Відділ освіти. молоді та спорту районної державної адміністрації. |
6. | Учасники програми | Райдержадміістрація, органи місцевого самоврядування, профспілкові організації. |
7. | Цільова соціальна група населення, на задоволення якої спрямовано реалізацію програми | Широкий загал населення сіл та селища міського типу Хустського району. Приорітетні фокусні групи за розділами: діти, підлітки та молодь в сфері освіти, за місцем проживання; окремі категорії громадян з особливими потребами, населення задіяне на виробництві, сільське населення; вихованці дитячо-юнацьких спортивних шкіл, тренери та судді з видів спорту, ветерани спорту; спортсмени резервного спорту, спорту вищих досягнень. |
8. | Термін реалізації програми | 2017-2021 роки |
9. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми | Районний та інші місцеві бюджети, інші залучені кошти. |
10. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми. | Загальний обсяг фінансування Програми складає 1158 тис. грн., у тому числі з обласного бюджету за роками: 2017 рік - 229,0 тис. грн.; 2018 рік - 231,0 тис. грн.; 2019 рік - 631,000 тис. грн.; 2020 рік - 1033,000 тис. грн. 2021 рік - 1034,000 тис. грн. |