ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 4

                                                                                                                                                            ПРОЕКТ
 

                                                                                                                                                           
УКРАЇНА

ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА

 засідання тринадцятої сесії VІІ скликання

РІШЕННЯ  №

 
27 лютого 2019 року                                                                                 м. Хуст
 
Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 2018 рік
 
 
 
            Відповідно до пункту 17 частини  1  статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  керуючись статтями 78, 80 Бюджетного Кодексу України, районна рада       
                                       
в и р і ш и л а :
 
Затвердити звіт про виконання районного бюджету за 2018 рік (додається).
 
 
 
 
Голова районної ради                                                                  Ю. Іванчо
 
Додаток 
 до проекту  рішення  районної ради 
від _______________ 2019  року №
З   В    І    Т 
про виконання районного бюджету  Хустського  району  за 2018 рік
Код Доходи  Затверджений  план на  2018 рік Уточнений план на 2018 рік Виконано всього % виконання
10000000 Податкові надходження 45 655,9 57 763,7 61 173,0 105,9
11000000 Податки на доходи, податки на прибуток,     податки на збільшення ринкової вартості 45 655,9 57 763,7 61 173,0 105,9
11010000 Податок та збір на доходи фізичних осіб 45 655,0 57 756,0 61 165,3 105,9
11020200 Податок на прибуток підприємств комунальної власності 0,9 7,7 7,7 100,0
20000000 Неподаткові надходження 675,7 1 043,1 1 136,0 108,9
21000000 Доходи від власності та підприємницької діяльності 0,7 5,6 5,9 105,4
21010300 Частка чистого прибутку комунальних унітарних підприємств та їх об"єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету 0,7 5,6 5,9 105,4
22000000 Адміністративні збори та платежі,доходи від некомерційного та побічного продажу 665,0 914,3 995,9 108,9
22010000 Плата за надання адміністратиіних послуг 245,0 457,6 512,0 111,9
22080400 Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності  420,0 456,7 483,9 106,0
24000000 Інші неподаткові надходження 10,0 123,2 134,2 108,9
24060300 Інші надходження 10,0 123,2 134,2 108,9
900101 Разом доходів (загальний фонд)  46 331,6 58 806,8 62 309,0 106,0
40000000 Офіційні трансферти 748 117,0 760 170,0 753 253,9 99,1
41020000 Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам 77 823,1 77 823,1 77 823,1 100,0
41020100 Базова дотація 77 823,1 77 823,1 77 823,1 100,0
41040000 Дотації з місцевоих бюджетів іншим місцевим бюджетам 55 546,6 55 546,6 55 546,6 100,0
41040200 Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих  з державного бюджету видатків  з утримання закладів освіти та охорони  здоров"я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету  55 546,6 55 546,6 55 546,6 100,0
41030000 Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 313 681,8 347 269,8 347 269,8 100,0
41033900 Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 219 637,2 217 401,2 217 401,2 100,0
41034200 Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 94 044,6 102 525,5 102 525,5 100,0
41034500 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетамна здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 27 343,1 27 343,1 100,0
41050000 Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 301 065,5 279 530,5 272 614,4 97,5
41050100 Субвенція  з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету  130 005,4 114 005,4 109 736,6 96,3
41050200 Субвенція  з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету  4 055,6 4 959,6 4 958,8 100,0
41050300 Субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям,особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю,  тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу,компенсаційні виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку  за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету  160 003,4 142 556,4 140 215,6 98,4
41050700 Субвенція з місцевого бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім"ї патронатного вихователя за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету  1 254,6 1 144,0 911,4 79,7
41051000 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції 346,9 346,9 100,0
41051200 Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 622,9 622,9 100,0
41051400 Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної,сучасної та доступної загальної середньої освіти" Нова українська школа" за рахунок відповідної субвенції державного бюджету 3 336,7 3 268,4 98,0
41051500 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров"я за рахунок коштів медичної субвенції  ( цільові видатки на лікування хворих на цукровий діабет для відшкодування вартості препаратів інсуліну )  2 223,7 8 510,0 8 510,0 100,0
41052000 Субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремиих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету  3 282,0 3 030,0 3 030,0 100,0
41053600 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення природоохоронних заходів 195,0 195,0 100,0
41053900 Інша субвенція з місцевого бюджету , у тому числі із : 240,8 823,6 818,8 99,4
900103 Всього доходів по загальному фонду 794 448,6 818 976,8 815 562,9 99,6
Доходи спеціального фонду 
21110000 Відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва 44,8
25000000 Власні надходження бюджетних установ і організацій 6 036,5 6 036,5 9 053,2 150,0
31030000 Кошти від відчудження майна, що перебуває у комунальній власності 150,0 150,0
41050000 Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 0,0 24 505,9 23 473,7 95,8
41052600 Субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 9 200,0 9 192,4 99,9
41053400 Субвенція з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів 466,0 450,4 96,7
41053500 Субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах 295,0 256,2 86,8
410539000 Інші субвенції з місцевого бюджету в т.ч. 3 575,1 2 604,8 72,9
41054000 Субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров"я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на кінець 2017 року 10 969,8 10 969,9 100,0
900104 Всього доходів по спеціальному фонду 6 186,5 30 692,4 32 571,7 106,1
Всього доходів по обох фондах 800 635,1 849 669,2 848 134,6 99,8
Код Видатки Затверджений  план на  2018 рік Уточнений план на 2018 рік Виконано всього % виконання
0100 Державне управління 4 628,0 5 420,4 5 130,9 94,7
1000 Освіта 321 628,7 325 860,7 312 206,4 95,8
2000 Охорона здоров"я  107 628,9 127 319,1 126 604,5 99,4
3000 Соціальний захист та соціальне забезпечення 302 489,1 270 818,8 263 908,7 97,4
3010 Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати,вивезення побутового сміття та рідких нечистот 130 005,4 114 005,4 109 736,6 96,3
3020 Надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 4 055,6 4 959,6 4 958,8 100,0
3030 Надання пільг з оплати послуг зв'язку, інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян 500,3 500,0 99,9
3040 Надання допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сімям, тимчасової допомоги дітям 121 503,4 79 466,3 78 701,1 99,0
3080 Надання допомоги  особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію,непрацюючій особі,яка досягла загального пенсійного віку,але не набула права на пенсійну виплату,допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі,яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку 38 500,0 63 090,1 61 514,4 97,5
3104 Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у звязку з похилим віком, хворобою,інвалідністю 6 450,3 6 450,3 6 394,9 99,1
3112 Заходи державної політики з питань дітей та їх соціального захисту 5,0 5,0 100,0
3121 Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальний служб для сім'ї, дітей та молоді 679,0 684,0 681,5 99,6
3140 Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) 100,0 98,0 98,0
3160 Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги 303,0 303,0 100,0
3171 Комненсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотокоолясок і на транспортне обслуговування 40,8 40,8 39,5 96,8
3192 Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість 60,5 60,5 100,0
3230 Виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих бдинках сімейного типу та прийомних сім'ях,грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного виховання 1 254,6 1 144,0 911,4 79,7
3242 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 9,5 4,0 42,1
4000 Культура і мистецтво 4 056,9 4 057,5 4 038,4 99,5
5000 Фізична культура і спорт 2 422,7 2 805,6 2 795,7 99,6
7140 Інші заходи у сфері сільського господарства 9,3 9,3 100,0
7461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету 242,2 232,1 95,8
7610 Сприяння розвитку малого та середнього підприємництва 60,0 49,0 81,7
7622 Реалізація програм і заходів в галузі туризму та курортів 50,0 50,0 100,0
8110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха 250,0 383,0 383,0 100,0
8220 Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення 45,0 42,0 93,3
8313 Ліквідація іншого забруднення навколишнього природного середовища 57,6 0,0
8410 Фінансова підтримка засобів масової інформації 30,0 30,0 100,0
8700 Резервний фонд 250,0
8830 Довгострокові кредити індивідуальним забудовникам житла на селі та їх повернення 50,0 50,0 100,0
Разом видатків по загальному фонду 743 354,3 737 209,2 715 530,0 97,1
9150 Інші  дотації з місцевого бюджету 51 094,3 51 094,3 51 094,3 100,0
9510 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 7 313,1 7 313,1 100,0
9730 Субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах 80,0 80,0 100,0
9770 Інші субвенції з місцевого бюджету 2 906,6 2 906,6 100,0
9800 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів 1 622,7 1 572,7 96,9
Всього видатків  794 448,6 800 225,9 778 496,7 97,3
Перевищення доходів над видатками 18 750,9 37 066,2
Баланс 794 448,6 818 976,8 815 562,9 99,6
Спеціальний фонд разом, в т.ч.: 6 386,5 65 111,9 41 198,8 63,3
Видатки бюджетних установ ,проведені за рахунок надходжень від плати за послуги та інших власних джерел 6 036,5 6 036,5 9 059,1 150,1
Спеціальні видатки проведені за рахунок інших надходжень  150,0 58 811,4 31 929,6 54,3
0100 Державне управління 150,0 198,9 48,9 24,6
1000 Освіта 11 092,2 10 442,7 94,1
2000 Охорона здоров"я 80,0 75,3 94,1
4000 Культура і мистецтво 5,0 5,0 100,0
7140 Інші заходи у сфері сільського господарства 30,7 30,7 100,0
7321 Будівництво освітніх установ та закладів 1 560,0 1 200,4 76,9
7330 Будівництво інших об`єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності 430,0 399,9 93,0
7340 Проектування, реставрація та охорона пам`яток архітектури 849,0
7361 Співфінансування інвестиційних проектів, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку 150,0 150,0 100,0
7363 Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 20 324,2 6 760,7 33,3
7367 Виконання інвестиційних проектів в рамках реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров`я у сільській місцевості 10 969,9
7368 Виконання інвестиційних проектів за рахунок субвенцій з інших бюджетів 466,0 450,4 96,7
7461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету 242,8 181,2 74,6
7462 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету 9 200,0 9 192,4 99,9
7463 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок трансфертів з інших місцевих бюджетів 100,0 61,2 61,2
9730 Субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах 195,0 195,0 100,0
9750 Субвенція з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів 150,0 150,0 100,0
9770 Інші субвенції з місцевого бюджету 2 343,0 2 161,2 92,2
9800 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів 424,7 424,6 100,0
8830 Довгострокові кредити індивідуальним забудовникам житла на селі та їх повернення 200,0 264,0 210,1 79,6
Всього видатків по обох фондах 800 835,1 865 337,8 819 695,5 94,7
Заступник голови районної ради М.Калинич

Інформація
про виконання районного бюджету
Хустського району за 2018 рік
За 2018 рік до загального та спеціального фондів районного бюджету у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло коштів у сумі 71 407,0 тис.грн., що становить 109,9 відсотка уточненого річного плану. Доходи загального фонду в загальній сумі доходів складають 87,3 відсотка або 62 309,0 тис.грн., доходи спеціального фонду – 12,7 відсотка або 9 098,0 тис.грн.. Порівнюючи з 2017 роком надходження зросли на 30,6 відсотка або 16 735,3 тис.грн., у тому числі по загальному фонду на 16 122,9 тис.грн. ( 34,9 відс.) та спеціальному на 612,4 тис.грн. ( 7,2 відс.).
Базова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41020100) та дотація з місцевого бюджету на здійснення видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотація з державного бюджету (код 41040200) надійшли у повному обсязі, відповідно 77 823,1 тис.грн. та 55 546,6 тис.грн.
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам по загальному фонду надійшло у сумі 347 269,8 тис.грн., які до уточненого річного плану  становлять 100 відсотків, у тому числі:
- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41033900 )  – 100 відсотків (уточнений план і факт – 217 401,2 тис. грн.);
- медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41034200 )  – 100 відсотків (уточнений план і факт – 102 525,5 тис. грн.);
- на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (код 41034500 ) – 100 відсотків (уточнений план і факт – 27 343,1 тис. грн.).
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам по загальному фонду надійшло у сумі 272 614,4 тис.грн., які до уточненого річного плану становлять 97,5 відсотка, у тому числі на :
- надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050100) – 96,3 відсотки ( уточнений план 114 005,4 тис.грн.,  факт  109 736,6 тис.грн.);
- надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050200) – 100 відсотків (уточнений план 4 959,6 тис.грн., факт 4 958,8 тис.грн.);
- виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям,особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу,компенсаційні виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку  за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050300) – 98,4 відсотка (уточнений план 142 556,4 тис.грн., факт 140 215,6 тис.грн.);
- виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім"ї патронатного вихователя за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050700) – 79,7 відсотка ( уточнений план 1 144,0 тис.грн., факт 911,4 тис.грн.);
- здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (код 41051000) - 100 відсотків (уточнений план і факт 346,9 тис.грн.);
- надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051200) - 100 відсотків (уточнений план і факт 622,9 тис.грн.);
- на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051400) -  98 відсотків (уточнений план  3 336,7 тис.грн., факт 3 268,4 тис.грн.);
- здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції ( цільові видатки на лікування хворих на цукровий діабет для відшкодування вартості препаратів інсуліну ) (код 41051500) -100 відсотків ( уточнений план і факт 8510,0 тис.грн.);
- відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41052000) - 100 відсотків (уточнений план і факт 3 030,0 тис.грн.);
- здійснення природоохоронних заходів (код 41053600) - 100 відсотків (уточнений план і факт 195,0 тис.грн.);
- інші субвенції з місцевого бюджету (код 41053900) – 99,4 відсотка (уточнений план 823,6 тис.грн., факт 818,8 тис.грн.) , у тому числі із :
обласного бюджету
компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування  - 96,6 відсотка ( план 40,8 тис.грн., факт 39,4 тис.грн.);
закупівля технологічного обладнання для їдальні та дитячих ліжечок у Нанкінській ДНЗ  – 100 відсотків ( уточнений план і факт 35,0 тис.грн.);
 забезпечення лікування хворих на цукровий діабет - 100 відсотків (уточнений план і факт 335,0 тис.грн.);
бюджету м.Хуст
 для відділу освіти на спеціальні загально – освітні школи-інтернати, школи та інші заклади освіти для дітей з вадами у фізичному та розумовому розвитку  - 100 відсотків ( план і факт 200,0 тис.грн.);
сільських бюджетів
 села Золотарево -  97,1 відсотка ( уточнений план 118,0 тис.грн., факт 114,6 тис.грн.: у т.ч. на харчування учнів пільгової категорії з багатодітних сімей 18,0 тис.грн. та на поточний ремонт приміщень початкових класів 96,6 тис.грн.);
села Іза - 100 відсотків ( уточнений план і факт 34,8 тис.грн.) (первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги) на придбання пластикових вхідних дверей  для амбулаторії с.Іза;
села Рокосово - 100 відсотків ( уточнений план і факт 10,0 тис.грн., техогляд недобудованого корпусу Рокосівської ЗОШ.);
села Стеблівка - 100 відсотків ( уточнений план і факт 50,0 тис.грн., придбання меблів для Стеблівської ЗОШ I-III ступенів.
 
До загального фонду районного бюджету за 2018 рік надійшло податків і зборів у сумі 62 309,0 тис.грн., або 106 відсотків до уточненого річного плану, що становить 87,3 відсотки від загальної суми доходів районного бюджету ( без міжбюджетних трансфертів). У порівнянні з 2017 роком надходження зросли на 34,9 відсотка, або на 16 122,9 тис.грн.
Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб становить 61 165,3 тис.грн., питома вага якого в загальному обсязі доходів загального фонду становить 98,2 відсотка. Виконання по податку та збору на доходи фізичних осіб забезпечено на 105,9 відсотка, при уточненому плані 57 756,0 тис.грн.
Порівнюючи з минулим роком обсяги надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб зросли в 1,3 рази або на 16 012,1 тис.грн., за рахунок росту фонду оплати праці у зв’язку із встановленням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2018 року у розмірі 3723 грн., зростанням середньомісячної заробітної плати працівників та виплатою заборгованості по заробітній платі працівникам бюджетних установ району, яка станом на 01.01.2018 року становила 4 739,1 тис.грн., у тому числі по: охороні здоров'я – 1 738,5 тис.грн., відділу освіти – 2 958,5 тис.грн., фізичній культурі і спорту – 42,1 тис.грн.
 
По податку на прибуток підприємств комунальної власності за 2018 рік надійшло 7,7 тис.грн. ( КП “ Хустська районна друкарня ” 7,2 тис.грн.; РКП “ Води Хустщини ” 0,5 тис.грн.). У порівнянні з 2017 роком обсяги надходжень податку зросли у 2 рази або на 3,8 тис.грн..
Питома вага неподаткових надходжень загального фонду у сумі 1136,0 тис.грн. (надходження частини чистого прибутку комунальних підприємств 5,9 тис.грн.; плати за надання адміністративних послуг 512,0 тис.грн.; орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності 483,9 тис.грн.; інші надходження 134,2 тис.грн.) становить 1,8 відсотка загальних надходжень районного бюджету та 108,9 відсотка до уточненого річного плану.
Загальний обсяг надходжень у сумі 512,0 тис.грн. по платі за надання адміністративних послуг складається із:
адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (код 22010300 ) – 62,6 тис.грн.;
плати за надання інших адміністративних послуг (ЦНАП) (код 22012500) – 244,4 тис.грн.;
адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (код 22012600) – 187,0 тис.грн.;
плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг(код 22012900) – 18,0 тис.грн..
До спеціального фонду районного бюджету за 2018 рік надійшло податків у сумі 9 098,0 тис.грн., а саме від власних надходжень бюджетних установ і організацій 9 053,2 тис.грн. та відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва 44,8 тис.грн., які складають 147,1 відсотка річного розпису та на 7,2 відсотка або на 612,4 тис.грн. більше надходжень 2017 року.
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам по спеціальному фонду надійшло у сумі 23 473,7 тис.грн., які до уточненого річного плану становлять 95,8 відсотків, у тому числі із :
обласного бюджету  на:
 - фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41052600) – 99,9 відсотка (уточнений план  9 200,0 тис.грн.,  факт  9 192,4 тис.грн.);
-  виконання інвестиційних проектів (код 41053400) – 96,7 відсотка (уточнений план  466,0 тис.грн.,  факт  450,4 тис.грн.);
- фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (код 410535000) – 100  відсотків  ( уточнений план  і  факт 100,0 тис.грн.);
- на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров"я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на кінець 2017 року (код 41054000) – 100  відсотків  ( уточнений план  і  факт 10 969,8 тис.грн.)
сільських бюджетів на:
- фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (код 410535000) – 80,1 відсотка  ( уточнений план  195,0 тис.грн., факт 156,2 тис.грн.);
- іншої субвенції з місцевого бюджету (код 41053900) – 72,9 відсотка (уточнений план  3  575,1 тис.грн., факт 2 604,8 тис.грн.) , у тому числі із :
обласного бюджету – 2 174,4 тис.грн. на
проведення нормативно грошової оцінки земель населених пунктів – 96,5 тис.грн.: с.Стеблівка - 30,0 тис.грн., с.Олександрівка – 17,3 тис.грн., с.Крайниково – 49,2 тимс.грн.;
невідкладні роботи з ліквідації наслідків паводку на р.Ріка с.Липча – 1 307,9 тис.грн.;
коригування генерального плану села Крива – 50,0 тис.грн.;
капітальний ремонт Рокосівської ЗОШ І-ІІІ ст. – 400,0 тис.грн.;
співфінансування до проектів-переможців конкурсу ініціатив місцевих карпатських громад: Для Рокосівської сільської ради (ГО «За Рокосово») «Впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх закладів Хустського району, як експериментальна платформа підготовка учнів на базі Рокосівської ЗОШ І-ІІІ ст.» -200,0 тис.грн.
комплект акустичної системи для озвучення закладів Липчанської,Ізянської та Копашневської   ЗОШ І-ІІІ ст.- 75,0 тис.грн.
закупівлю технічного обладнання для їдальні та дитячих ліжечок  Нанківській  ДНЗ - 45,0 тис.грн.;
сільських бюджетів – 430,4 тис.грн., у тому числі із
- бюджету селища Вишково – 27,0 тис.грн. на виготовлення ПКД та виконання експертизи обєкта Добудова та облаштування санвузла в НВК с.Шаян;
- бюджету села Золотарево – 100,0 тис.грн. на капітальний ремонт Золотарівської ЗОШ І-ІІІ ст. (заміна вікон та дверей).
  - бюджету села Стеблівка - 140,0 тис.грн., для проведення співфінансування  по капітальному ремонту Стеблівської ЗОШ I-III ступенів;
- бюджету села Сокирниця - 42,0 тис.грн., на капітальний ремонт  покриття дороги ;
-  бюджету села Іза - 26,9 тис.грн., на  закупівлю музичних інструментів  для Ізянської ЗОШ  І-ІІІ ст.;
- бюджету села Липча – на придбання компютерної техніки -  10,0 тис.грн. та  на капремонт дороги загального користування Липча -Крайне 39,5 тис.грн.
- бюджету села Н.Селище – 45,0 тис.грн., співфінансування на ремонт вул.Миру.
 
Видаткова частина районного бюджету за 2018 рік по загальному фонду виконана на 97,3 відсотка, при уточненому плані на звітну дату 800 225,9 тис. грн., видатки складають 778 496,7 тис. грн., по спеціальному фонду на 63,3 відсотків - при уточненому плані на звітну дату 65 111,9 тис. грн. видатки складають 41 198,5 тис. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року обсяг видатків загального фонду збільшився на 88 406,4 тис. грн. або на 12,8 відсотка.
 
Структура видатків загального фонду в розрізі функціональної класифікації в порівнянні з аналогічним періодом минулого року практично не змінилась. Найбільшу питому вагу видатків, як і у попередні роки займають видатки на освіту – 40,1 відсотка ( 2017 р. – 33,7 відсотки). На охорону здоров’я спрямовано 16,3 відсотка всіх проведених видатків (у 2017 році – 16,8відсотка), культуру і мистецтво – 0,6 відсотка (у 2017 році – 1,8 відсотка), на фізичну культуру і спорт – 0,4 відсотка (у 2017 році - 0,3 відсотка), на органи управління – 0,7 відсотка ( у 2017 році - 0,3 відсотка). Видатки на соціальний захист і соціальне забезпечення із цільовими субвенціями з державного бюджету склали 263 906,7 тис. грн., або 33,9 відсотка загального обсягу видатків.
Із загального фонду бюджету на захищені статті спрямовано 639 656,9 тис. грн.,  або 82,2 відсотка загальної суми видатків (778 496,7 тис. грн.), в тому числі на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 300 893,5 тис. грн. (38,7 відсотка). В порівнянні з 2017 роком видатки на заробітну плату зменшилися на 6,8 відсотка або на 21 911,8 тис. грн.
Зменшення  видатків по оплаті праці на 6,8 відсотка пов’язане із проведеними змінами системи організації та фінансування первинної медичної допомоги,  а саме створення Комунального некомерційного підприємства " Хустський центр первинної медико-санітарної допомоги"  Хустської районної ради Закарпатської області, та переведення частини штатної чисельності лікарів стоматполіклініки на госпрозрахунок.
На інші захищені статті спрямовано 338 763,4 тис. грн., або 43,5 відсотків загального фонду (медикаменти 292,2 тис. грн., продукти харчування – 2 017,1 тис. грн., комунальні послуги та енергоносії – 15 864,3 тис. грн., соціальне забезпечення (виплата пенсій і допомоги) – 263 539,4 тис. грн. та поточні трансферти органам державного управління іншого рівня 57 050,4 тис. грн.
Інші видатки складають 138 839,8 тис. грн. або 17,8 відсотка.  
 
Станом на 01.01.2019 року прострочена кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, які фінансуються за рахунок коштів місцевих бюджетів району, а також за спожиті енергоносії та комунальні послуги відсутня.
 Станом на 01.01.2019 року зареєстрована  в органах казначейства кредиторська заборгованість на виплату заробітної плати і нарахування на  заробітну плату (строк сплати якої не настав) працівникам відділу освіти молоді та спорту райдержадміністрації (крім педагогів)  у сумі 830,5 тис. грн.
З метою забезпечення у повному обсязі проведення виплати заробітної плати та розрахунків за спожиті енергоносії, при відсутності необхідних наявних фінансових ресурсів, розпорядники коштів місцевих бюджетів району не брали зобов’язання за незахищеними статтями видатків.
                                                      
Станом на 01 січня 2019 року залишок невикористаних асигнувань по загальному фонду районного бюджету (без субвенцій на соціальний захист) становить 14 923,2 тис. грн., в тому числі на виплату заробітної плати з нарахуваннями на неї – 13 134,4 тис. грн., використання товарів і послуг – 1 715,2 тис. грн.; (предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 97,8 тис. грн., оплата послуг (крім комунальних) – 256,1 тис. грн., видатки на відрядження – 71,8 тис. грн., оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 528,7 тис. грн., медикаменти та перев’язу вальні матеріали – 10,0 тис. грн., продукти харчування – 40,0 тис. грн., окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку – 710,8 тис. грн.), поточні трансферти –71,1 тис. грн., інші поточні видатки –2, 5 тис. грн.
Залишок невикористаних асигнувань по заробітній платі з нарахуваннями  складає – 13 134,4 тис. грн. в тому числі: державне управління – 17,1 тис. грн.; в закладах освіти – 13 088,0 тис. грн. (освітня субвенція),  по відділу культури  – 7,9 тис. грн. по територіальному  центру  соціального обслуговування (надання соціальних послуг)  - 21,4 тис. грн.
Залишки асигнувань по використанню товарів і послуг – 1715,2 тис. грн. з яких:
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 97,8 тис. грн. ((із-за відсутності необхідних коштів додаткової дотації з державного бюджету);
медикаменти та перев`язувальні матеріали – 10,0 тис. грн. (без кредиторської заборгован0сті  ;
продукти харчування – 40,0 тис. грн. (в зв'язку з зменшенням кількості учнів, які харчуються за державні кошти);
оплата послуг (крім комунальних) – 256,1 тис. грн. (із-за незабезпеченості коштами видатків на виплату заробітної плати працівникам освіти – видатки не проводились);
видатки на відрядження – 71,8 тис. грн.;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 528,7 тис. грн., без кредиторської заборгованості (в зв'язку з тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року врахована більша питома вага річних призначень вказаних видатків), та проведені енергозберігаючі заходи в районі;
залишок невикористаних асигнувань по субсидіях та поточних трансфертах підприємствам (установам, організаціям )– 71,1 тис. грн.;
окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку (відділ охорони здоров'я) – 710,8 тис. грн.
         Видатки на заклади охорони здоров’я у  районному бюджеті на 2018 рік плануються за скороченою економічною класифікацією видатків бюджету відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 (зі змінами).
Видатки на державне управління  до уточненого плану 5 420,4 тис. грн. профінансовані в сумі 5130,9 тис. грн., або на 94,7 відсотка, порівняно з аналогічним періодом 2017 року видатки збільшені на 3 066,0 тис. грн. або 148,5 відсотків.
За 2018 рік  установи освіти профінансовані в сумі 312 206,4 тис. грн., або 95,8 відсотків до уточнених призначень 325 860,7 тис. грн., в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року видатки збільшені на 79336,0 тис. грн., або 34,1 відсотка.
Видатки на утримання установ охорони здоров’я використані в сумі 126 604,5 тис. грн., або на 99,4 відсотка до бюджетних призначень – 127 319,1 тис. грн.; до відповідного періоду 2017 року видатки збільшені на 10 995,9 тис. грн., або 9,5 відсотків.
На соціальний захист та соціальне забезпечення при уточненому плані 270 818,8 тис. грн. спрямовано 263 908,7 тис. грн., що становить 97,4 відсотків, в порівнянні з аналогічним періодом 2017  року (видатки цільових субвенцій з державного бюджету) зменшилися  на 15 995,5 тис. грн., що складає 5,7 відсотка; видатки на утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) касові видатки складають 6 394,9 тис. грн.,  що становить 99,1 відсотка від уточненого плану – 6 450,3 тис. грн. На утримання центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді при уточненому плані 684,0 тис. грн. спрямовано 681,5 грн. або 99,6 відсотка.
На утримання установ культури району спрямовано 4 038,4 тис. грн. при уточнених призначеннях – 4 057,5 тис. грн., або 99,5відсотка. В порівнянні з аналогічним періодом 2017  року видатки зменшені на 8 728,1 тис. грн., що становить 31,6 відсотків.
Видатки на фізичну культуру та спорт профінансовані в сумі 2 795,7 тис. грн., що складає 99,6 відсотка уточнених призначень – 2 805,6 тис. грн., видатки збільшені на 532,2 тис. грн.  до аналогічного періоду 2017 року.
Кошти на інші заходи у сфері сільського господарства передбачені в районному бюджеті на 2018 рік в сумі 9,3 тис. грн. – використані в повному обсязі.
Видатки на утримання  та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету використані в сумі 2362,1 тис. грн. до уточненого плану – 242,2 тис. грн.,  що складає 95,8 відсотків кошторисних призначень.
Кошти передбачені на сприяння розвитку малого та середнього підприємництва в сумі – 60,0 тис. грн., використані в сумі – 49,0 тис. грн. або 81,7 відсоток.
Реалізація програм і заходів в галузі туризму та курортів використані в повному обсязі, тобто 100 відсотків уточнених призначень.
Кошти на програму запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха  використані в повному обсязі в сумі 383,0 тис. грн.
Видатки передбачені в районному бюджеті на заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення в сумі 45,0 тис. грн. профінансовано – 42,0 тис. грн., або 93,3 відсотки.
Кошти заплановані на ліквідацію іншого забруднення навколишнього природного середовища в сумі 57,6 тис. грн. не використані.
Фінансова підтримка засобів масової інформації профінансована  100 відсотків до уточненого плану.
 
Видатки по спеціальному фонду районного бюджету за 2018 рік виконані на 63,3 відсотка до уточнених призначень на звітну дату – 65 111,9 тис. грн. і складають 41 198,8 тис. грн., в тому числі:
1.Видатки бюджетних установ, проведені за рахунок надходжень від плати за послуги та інших власних джерел становлять – 9 059,1 тис. грн., або 150,1 відсотка до річних призначень – 6 036,5 тис. грн.
2.Видатки, проведені за рахунок інших надходжень, які мають цільове призначення проведені у сумі 31 929,6 тис. грн., до уточненого плану на звітну дату 58 811,4 тис. грн., або на 54,3 відсотка.
3. За 2018 рік з бюджету розвитку на капітальні видатки спрямовано 31 929,6 тис. грн., а саме:
районна рада – 48,9 тис. грн..на:
 придбання предметів довгострокового користування – придбання господарського інвентаря – 48,9 тис. грн.;
райдержадміністрація 14 810,6 тис. грн., а саме на:
капітальне будівництво 549,9 тис. грн. для виготовлення ПКД для будівництва спільного для сіл Стеблівка, Сокирниця, Крайниково, Данилово, Олександрівка водопроводу та водозабору – 399,9 тис. грн.; спів фінансування об'єкта "Спортивний майданчик зі штучним покриттям вул. Шевченка,1 с. Велятино, Хустського району – будівництво" – 150,0 тис. грн.;
 капітальний ремонт автомобільних доріг – 13 836,1 тис. грн.;
капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів424,6 тис. грн.
 
відділ освіти молоді та спорту райдержадміністрації – 14 426,1 тис. грн., з них на:
придбання предметів довгострокового користування2 604,7 тис. грн., оснащення закладів освіти сучасною матеріально-технічною базою – 2 347,2 тис. грн., придбання штучного покриття спортивного майданчика на території Липовецької ЗОШ 1-111 ст. – 257,5 тис. грн.;
на капітальне будівництво (придбання) 974,7 тис. грн. (добудова та облаштування санвузла у Шаянському НВК – 27,1 тис. грн., будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям Велятинської ЗОШ І-ІІІ ст. – 647,6 тис. грн., с. Липчанської ЗОШ 1-111 ст. – 300,0 тис. грн.);
на капітальний ремонт всього – 8 964,9 тис. грн., по загальноосвітніх навчальних закладах;
реконструкція1 881,8 тис. грн., а саме: на реконструкцію спортивного майданчика під штучне покриття на території Липовецької ЗОШ І-ІІІ ст. – 841,8 тис. грн., реконструкція НВК с. Шаян – 589,6 тис. грн., інноваційні енергоефективні заходи в Нижньоселищенській ЗОШ 1-111 ст. шляхом реконструкції системи опалення зі встановленням твердопаливних (піролізних) котлів, заміною вікон школи на енергозберігаючі – 450,4 тис. грн.; 
 
відділ охорони здоров’я – 75,3 тис. грн., із них:
придбання предметів довгострокового користування – 75,3 тис. грн.(придбання медичного обладання для центру первинної медико - санітарної допомоги);
 
відділ культури райдержадміністрації – 31,9 тис. грн.,  а саме:
придбання предметів довгострокового користування – 31,9 тис. грн. на придбання музичних інструментів, та поповнення бібліотечних фондів;
 
управління агропромислового розвитку райдержадміністрації – 30,7 тис. грн., а саме:
придбання предметів довгострокового користування – придбання мотооприскувачів по заходах у сфері сільського господарства – 30,7 тис. грн.);
 
фінансове управління райдержадміністрації2 506,1 тис. грн.,  в тому числі:
капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів – 2 347,4 тис. грн.;
поточні трансферти органам державного  управління інших рівнів – 158,7 тис. грн.;
Залишок коштів по бюджету розвитку станом на 01.01.2018 р. становить 33,3 тис. грн., що на 49,8 тис. грн. менше залишку на початок 2017 року (83,1 тис. грн.).
 
4.У зв’язку із тим, що доходи за рахунок коштів, які надходять від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва на 2018 рік не заплановані – видатки також не планувалися.
5.Залишок коштів, які надходять від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва станом на 01.01.2019 року становить 102,3  тис. грн., що на 17,5 тис. грн.  менше залишку на початок року 119,8 тис. грн. (44,8 тис. грн. надійшло, та використано – 62,3 тис. грн.).
 
Станом на 01.01.2019 року вільний залишок коштів на початок 2017 року 4 932,6 тис. грн. рішенням сесії районної ради розподілений повністю (100,0 відсотків), з яких на оплату праці з нарахуваннями  працівникам бюджетних установ району спрямовано 1 740,6тис. грн., або 35,3 відсотка , на капітальні видатки – 794,5 тис. грн., або 16,1 відсоток, та на інші видатки – 2 397,5 тис. грн., або 48,6 відсотки.
Станом на 01.01.2019 року залишок від повернення до спеціального фонду районного бюджету коштів, наданих для кредитування індивідуальних сільських забудовників згідно районної цільової програми “ Власний дім,” становить1, 6 тис. грн. (залишок на початок 2018 року – 64,0 тис. грн., надійшло у 2018 році від повернення кредитів – 147,7 тис. грн., касові видатки 210,1 тис. грн.).
 
Станом на 01.01.2019 року дебіторська заборгованість по доходах районного бюджету спеціального фонду становить 4,0 тис.грн. і виникла в Нижньобистрівській гімназії через несплату батьками плати за утримання дітей в навчальному закладі.
Дебіторська по видатках спеціального фонду районного бюджету станом на 01 січня 2019 року складає 150,0 тис.грн. і виникла по райдержадміністрації як попередня оплата на придбання матеріалів для будівництва спортивного майданчика зі штучним покриттям в с.Велятино, вул.Шевченка 1, Хустського району.
 Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду районного бюджету станом на 01 січня 2019 року відсутня.
Дебіторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 січня 2019 року складає 5,4 тис.грн. і виникла через невідшкодування коштів щодо сплати комунальних послуг за орендовані приміщення кабінетів в районній поліклініці  на оплату електроенергії, вивіз сміття та послуг зв’язку стоматологічною поліклінікою та відділом охорони – 5,4 тис.грн.
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 січня 2019 року складає 830,5 тис.грн. (термін оплати якої не настав) і виникла по відділу освіти, молоді та спорту на виплату заробітної плати з нарахуваннями, у зв’язку  з виплатою заробітної плати за другу половину місяця до 10 числа наступного місяця.
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду, що здійснюються за рахунок субвенцій з державного бюджету станом на 01.01.2019 року складає 7401,7  тис.грн. (в т.ч. прострочена – 15,9 тис.грн., термін оплати якої не настав – 7385,8 тис.грн.) і виникла у зв’язку з недоотриманням субвенцій з державного бюджету на соціальний захист, а саме на:
відшкодування витрат із надання пільг – 1833,4 тис.грн.  (термін оплати якої не настав);
субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива – 5568,3 тис.грн.  (15,9 тис.грн. – прострочена заборгованість та 5552,4 тис.грн. – термін оплати якої не настав).
 
 
 
 
 
В.о. начальника  фінансового
управління райдержадміністрації                                                  О.Гандера