ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 20
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
п’яте засідання одинадцятої сесії VІІ скликання
РІШЕННЯ №
18 грудня 2018 року м. Хуст
Про Програму вдосконалення ефективності управління та оперативності казначейського
обслуговування розпорядників коштів районного та місцевих бюджетів на 2019 рік
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити Програму вдосконалення ефективності управління та оперативності казначейського обслуговування розпорядників коштів районного та місцевих бюджетів на 2019 рік (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань бюджету (Попович М.М.).
Голова районної ради Ю. Іванчо
СХВАЛЕНО
Розпорядження голови
державної адміністрації
28.11.2018 № 923
ПРОГРАМА
вдосконалення ефективності управління та оперативності казначейського обслуговування розпорядників коштів районного та місцевих бюджетів на 2019 рік
І. Передумови
Програма розроблена у відповідності до Конституції України, Положення про Управління Державної казначейської служби України у Хустському районі Закарпатської області, затвердженого наказом Державної казначейської служби України від 22.11.2011 року № 112, інших законів України та підзаконних актів з метою вдосконалення ефективності управління та оперативності обслуговування розпорядників коштів районного та місцевих бюджетів, забезпечення концентрації фінансових, матеріально-технічних ресурсів, а також для координування діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, установ та організацій.
Для досягнення цілей і завдань Програми необхідний ефективний, оперативний, із застосуванням інформаційних технологій супровід програм розвитку району. Також, для встановлення оперативного дієвого контролю за всіма напрямами витрачання коштів від витрат на утримання установ і організацій до їх витрачання на соціально важливі цілі, дотримання фінансово-бюджетної дисципліни вкрай необхідним є встановлення систематичного обміну інформацією між усіма органами, які забезпечують та контролюють його виконання. Тобто, необхідна сучасна комп’ютерно-технологічна база в Управлінні Казначейства, яка дозволить ефективно впроваджувати інформаційні технології. Це дасть змогу мінімізувати витрати робочого часу на підготовку інформацій за запитами.
Основою успішного громадянського суспільства є доступ громадян до інформації і можливість участі у прийнятті рішень та оперативному отриманні кваліфікованої консультації. Цьому сприяє широке застосування інформаційних технологій. Прозорість та публічність інформації надає можливість для контролю за цільовим витрачанням фінансових ресурсів, підвищує довіру населення і громадянських інститутів до влади, що створює передумови для суспільної злагоди. Відповідно, підвищується відповідальність за ефективність витрачання бюджетних коштів, оскільки посилюється можливість контролю з боку громадськості за якістю прийнятих рішень, їх втіленням у життя.
Нинішні умови економічного розвитку держави, здійснення реформ у всіх сферах діяльності, потребують упровадження в життя нових напрямів і методів здійснення управлінських функцій, таких як аналітична, роз’яснювальна, інформаційна та контролююча робота щодо планування і ефективності використання коштів для значної кількості учасників бюджетного процесу та забезпечення його дієвого, оперативного та ефективного супроводу. Зросла також потреба у проведенні роз’яснювальних заходів з питань законодавства з охопленням широкої аудиторії як працівників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, бюджетних установ, так і громадян.
У відповідності до Бюджетного кодексу України та інших нормативно – правових актів на місцеві фінансові органи покладено функції по здійсненню загальної організації, управління та координацію діяльності усіх учасників бюджетного процесу на всіх його етапах. Управління Казначейства здійснює функції по реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
Тому, забезпечення якісного рівня проходження бюджетного процесу на всіх його стадіях є одним із пріоритетних, як таке, що має головний та безпосередній вплив на забезпечення покращення стану галузевого розвитку суспільства.
ІІ. Мета
Головною метою Програми є підвищення ефективності та якості роботи структурних підрозділів Управління Казначейства, щодо реалізації повноважень, супроводу програм розвитку району, забезпечення аналітичними, інформаційними, звітними та іншими матеріалами, необхідними для прийняття управлінських рішень і використання для цього сучасних (креативних) інформаційних технологій. Налагодження зворотного зв’язку щодо співпраці структурних підрозділів Управління Казначейства з органами місцевого самоврядування (селищною, сільськими радами), територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями та громадянами району у процесі реалізації державної регіональної політики із застосуванням сучасної комп’ютерно-технологічної бази та надання оперативної, кваліфікованої консультації у процесах управління соціально-економічним розвитком району.
ІІІ. Шляхи і засоби вирішення проблем, обсяги та джерела фінансування Програми
Програма передбачає проведення протягом 2019 року заходів, направлених на залучення громадськості до процесів формування і реалізації державної регіональної політики, проведення інформаційних заходів щодо діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в частині розробки і виконання програм розвитку району, підтримку їх ініціатив, вивчення громадської думки жителів району та надання їм і органам місцевого самоврядування консультацій, аналітичних, інформаційних, звітних та інших матеріалів.
Виконавцем Програми виступає Управління Казначейства.
Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок коштів районного бюджету (згідно додатку).
IV. Завдання і заходи Програми
Основними завданнями Програми є:
підвищення ефективності та прозорості виконання програм, обліку і аналізу витрат на їх проведення, а також забезпечення контролю за їх виконанням, надання доступу до відкритої інформації громадянам і організаціям про стан їх виконання;
випуск друкованої продукції з актуальних питань застосування законодавства та рішень про відповідні місцеві бюджети (книг, брошур,
буклетів, пам’яток, листівок тощо);
організація роз’яснювальної роботи щодо дотримання законодавства працівниками бюджетних установ, державними службовцями та посадовими особами органів місцевого самоврядування;
модернізація комп’ютерно-технологічної бази та супровід інформаційно-аналітичних систем фінансового управління райдержадміністрації та, за необхідності, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, казначейської та податкової служб району;
надання консультацій, організація обговорення актуальних питань, порушених у зверненнях громадян із залученням фахівців, а також, працівників бюджетних установ для оперативного обміну інформацією між фінансовими, контрольно-ревізійними, податковими органами та сільськими, селищною радами району.
V .Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть можливість:
покращити конструктивну співпрацю між місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, фінансовими, контрольно-ревізійними органами, з місцевими громадами щодо вирішення питань соціально-економічного розвитку району, ефективного виконання місцевих бюджетів;
активізувати участь громадськості у формуванні та реалізації державної регіональної політики;
отримати оперативні консультації, обговорити актуальні проблеми з реалізації програм розвитку району на форумі за участю фахівців органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
підвищити відповідальність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за ефективність витрачання бюджетних коштів.
Програми
Перелік заходів
спрямованих на виконання Програми вдосконалення ефективності управління та оперативності казначейського обслуговування розпорядників коштів районного та місцевих бюджетів на 2019 рік
Назва заходів | Орієнтовна вартість, грн. |
Придбання паперу | 10000,00 |
Заправка картриджів | 8000,00 |
Придбання комп’ютерів | 70000,00 |
Всього по Програмі | 88000,00 |
Паспорт
програми вдосконалення ефективності управління та оперативності казначейського обслуговування розпорядників коштів районного та місцевих бюджетів на 2019 рік
1. | Ініціатор розроблення програми | Управління Державної казначейської служби України у Хустському районі Закарпатської області |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документу голови райдержадміністрації про схвалення програми | Розпорядження голови державної адміністрації № 923 від 28.11.2018 |
3. | Розробник програми | Управління Державної казначейської служби України у Хустському районі Закарпатської області, фінансове управління Хустської райдержадміністрації |
4. | Відповідальний виконавець | Управління Державної казначейської служби України у Хустському районі Закарпатської області, фінансове управління Хустської райдержадміністрації |
5 |
Термін реалізації програми | 2019 рік |
6. | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми | Районний бюджет |
7. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми (всього), у тому числі: |
Всього – 88,0 тис.гривень |
7.1 | Коштів районного бюджету | 88,0 тис.гривень |
ОБГРУНТУВАННЯ
Програми вдосконалення ефективності управління та оперативності казначейського обслуговування розпорядників коштів районного та місцевих бюджетів на 2019 рік
Мета Програми
Головною метою Програми є підвищення ефективності та якості роботи структурних підрозділів Управління Казначейства, щодо реалізації повноважень, супроводу програм розвитку району, забезпечення аналітичними, інформаційними, звітними та іншими матеріалами, необхідними для прийняття управлінських рішень і використання для цього сучасних (креативних) інформаційних технологій.
Основні напрямки Програми
Основними напрямками Програми є:
підвищення ефективності та прозорості виконання програм, обліку і аналізу витрат на їх проведення, а також забезпечення контролю за їх виконанням, надання доступу до відкритої інформації громадянам і організаціям про стан їх виконання;
випуск друкованої продукції з актуальних питань застосування законодавства та рішень про відповідні місцеві бюджети (книг, брошур,
буклетів, пам’яток, листівок тощо);
організація роз’яснювальної роботи щодо дотримання законодавства працівниками бюджетних установ, державними службовцями та посадовими особами органів місцевого самоврядування;
модернізація комп’ютерно-технологічної бази та супровід інформаційно-аналітичних систем фінансового управління райдержадміністрації та, за необхідності, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, казначейської та податкової служб району;
надання консультацій, організація обговорення актуальних питань, порушених у зверненнях громадян із залученням фахівців, а також, працівників бюджетних установ для оперативного обміну інформацією між фінансовими, контрольно-ревізійними, податковими органами та сільськими, селищною радами району.
Фінансове забезпечення
Назва заходів | Орієнтовна вартість, грн. |
Придбання паперу | 10000,00 |
Заправка картриджів | 8000,00 |
Придбання комп’ютерів | 70000,00 |
Всього по Програмі | 88000,00 |
ВИСНОВОК
Програма розроблена у відповідності до Конституції України, Положення про Управління Державної казначейської служби України у Хустському районі Закарпатської області. Завдання Програми є актуальними та незаперечними. Програма потребує фінансування районного бюджету.
Начальник відділу економічного
розвитку і торгівлі райдержадміністрації : В.Гомба