ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 9

 
ПРОЕКТ
 

                                                                                                            
УКРАЇНА

ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА

п’яте засідання одинадцятої сесії VІІ скликання

РІШЕННЯ  №

 
18 грудня 2018 року                                                                                           м. Хуст
 
Про Програму соціально-економічного і культурного розвитку Хустського району на 2019-2020 роки
 
 
 
            Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада       
                                       
в и р і ш и л а :
 
1. Затвердити  Програму соціально-економічного і культурного розвитку Хустського району на 2019-2020 роки (додається).
 
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного розвитку, управління майном  та раціонального використання природних ресурсів (Волощук В.Д.).
 
 
 
 
 
Голова районної ради                                                                                   Ю. Іванчо
 
 
    СХВАЛЕНО
                                                                                           Розпорядження голови
                                                                                             державної адміністрації
08.11.2018 №852
 
 
Програма соціально-економічного і культурного розвитку
Хустського району на 2019-2020 роки
 
Програма соціально - економічного і культурного розвитку Хустського району на 2019-2020 роки, розроблена відділом економічного розвитку,торгівлі та туризму райдержадміністрації спільно з галузевими управліннями та відділами райдержадміністрації, з врахуванням пропозицій головних розпорядників бюджетних коштів та виконкомів селищної і сільських рад, депутатського активу району з метою  створення умов для забезпечення сталого економічного розвитку Хустщини на основі ефективного функціонування реального сектору економіки, підтримки та розвитку пріоритетних сфер діяльності, формування сучасної інфраструктури.
Методологічною основою розроблення Програми є Закон України „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України” та постанова Кабінету Міністрів України „Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету”.
Програма спрямована на забезпечення подальших перетворень в усіх сферах суспільного життя, активізації економічного розвитку усіх галузей господарського комплексу району, збільшення інвестиційної та інноваційної складової, нарощування обсягів промислового та сільськогосподарського виробництва, подальшому розвитку малого та середнього бізнесу, проведення фінансового оздоровлення у різних галузях економіки, а також відродження духовності, національної свідомості серед населення району.
Показники соціально-економічного, культурного і духовного розвитку району на 2019-2020 роки сформовано за прогнозами галузевих управлінь, відділів райдержадміністрації, районних служб та територіальних громад району.
У процесі виконання Програма може уточнюватися. Зміни і доповнення до Програми затверджуються Хустською районною радою за поданням Хустської районної державної адміністрації. Про хід виконання Програми щоквартально інформується районна рада. Звітування про виконання Програми здійснюватиметься за підсумками року.
 МЕТА та пріоритети соціально-економічного, культурного і духовного розвитку  району на 2019-2020 роки.
Основною метою Програми є вирішення соціальних проблем та покращення рівня життя населення, відновлення сталого економічного розвитку територіальних громад району.
Досягнення зазначеної мети планується здійснити шляхом реалізації наступних пріоритетних напрямів:
стабілізації роботи промислових підприємств, нарощування обсягів виробництва конкурентоспроможної продукції, розширення її асортименту та підвищення якості;
реформування агропромислового комплексу та створення умов для надходження інвестицій;
раціонального використання бюджетних коштів;
підвищення якості надання медичних та освітянських послуг;
створення сприятливих умов для надходження в район вітчизняних та іноземних інвестицій, підвищення інвестиційного іміджу Хустщини;
створення умов для розвитку підприємницької діяльності та поліпшення бізнес-клімату району;
продовження впровадження енергозберігаючих заходів у закладах бюджетної сфери та житлово-комунального господарства;
забезпечення населення Хустщини доступним, якісним та комфортним житлом, здійснення заходів, направлених на підтримку індивідуального будівництва на селі;
зростання добробуту та підвищення життєвого рівня населення Хустщини;
продовження роботи з виконання Закону України „Про планування та забудову території”, завершення виготовлення схеми планування території району, розробка містобудівної документації сільських, селищних рад.
         Оцінка тенденцій економічного і соціального розвитку району у                 2018 році та основні завдання на 2019-2020 роки.
         Промислове виробництво
                Програмою економічного і соціального розвитку Хустського району на 2018 рік передбачалось збільшити обсяги реалізованої промислової продукції у відпускних цінах на 5,0 відсотків до рівня 2017 року. За дев’ять місяців поточного року підприємствами основного кола району реалізовано промислової продукції у відпускних цінах на загальну суму 295298,8  тис. грн., що більше на 58470,5 тис. грн., або на 24,7% до відповідного періоду 2017 року. Збільшення відбулося за рахунок того, що з початку 2018 року Держкомстат включив підприємство добувної промисловості ТОВ „Цеоліт”, де на сьогоднішній день працює 26 чоловік, а обсяг реалізованої продукції за січень-вересень поточного року склав 6258,0 тис. грн.
         Програмою соціально-економічного і культурного розвитку  Хустського району на 2019 рік заплановано збільшити реалізацію промислової продукції у відпускних цінах на 6,0 відсотка.       
Приріст виробництва відбудеться за рахунок нарощування обсягів та розширення виробництва на діючих підприємствах  району.
Основними пріоритетами у промисловому виробництві на 2019-2020 роки є:
         1. Розширення діючих та пошук нових ринків збуту продукції для промислових підприємств гірничо-добувної галузі та підприємств з іноземними інвестиціями.
          2. Забезпечення контролю за раціональним та ефективним використанням природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення (мінеральні води, родовища будівельного каменю, цеолітів, цегельно-черепичних глин і суглинків, мармурових вапняків тощо) та залучення інвестицій у добувну галузь.
         3. Заохочення підприємницьких структур до створення  на території району підприємств малого та середнього бізнесу. Особливо у сфері туризму та виробництва альтернативних видів енергії.
         4. Здійснення послідовної роботи по залученню вітчизняних та іноземних інвестицій в економіку району.
         5.    Введення в експлуатацію сонячної електростанції в с. Рокосово. 
 
Сільське господарство.
Важливу роль у стабільному розвитку економіки району відігравала робота агропромислового комплексу.
          За січень-серпень  2018 року чисельність поголів’я свиней (41011 голів) склало  100,8 % до відповідного періоду минулого року, птиці (335,9  тис. голів) – 91,5 %.
В той же час показники поголів’я ВРХ склала 15557  голів або 101,3 % до відповідного періоду минулого року, в т.ч. корів 10655 голів – 98,6 %. Вироблено м’яса 3992 тонн, 101,7 % до відповідного минулого року, молока 22771 тонн – 105,7%, яєць 16886,6 тис. штук - 101,1%.
                В районі на сьогодні працюють один сільськогосподарський обслуговуючий кооператив, працює чотири пункти із забою тварин, вісім ковбасних цехів, два цехи по переробці молока. Крім того, в поточному році у с. Н. Селищі відкрито унікальну ферму по вирощуванню равликів.
Завданнями районної державної адміністрації в галузі сільського господарства на 2019-2020 роки є:
         1. Зберегти наявне поголів’я великої рогатої худоби, свиней, овець та птиці.
         2.  Підтримати діяльність існуючих пунктів штучного осіменіння ВРХ.
          3. Реалізовувати програму по боротьбі з карантинними бур’янами: амброзією полинолистою та борщівником на території Хустського району.
         4. В межах своїх повноважень створювати належні умови для організації виробництва і збуту сільськогосподарської продукції та продовольства, сприяти розвитку ринкової  інфраструктури.
         5. Розробляти заходи спрямовані на залучення інвестицій, використання сучасних технічних та технологічних досягнень сільгосппідприємствами району.
         6. Сприяти утворенню та  розвитку сільськогосподарських кооперативів, фермерських та особистих селянських господарств.
         7. Працювати над розвитком мережі оптових складів, овочесховищ,  для потреб  сільгоспвиробників.
Стан ринку праці, розвиток  малого бізнесу.
Програмою зайнятості населення Хустського району на період до 2020 року,  передбачено на 2018 рік створити 600 робочих місць. За даними Пенсійного фонду в м.Хуст та Хустського району та даними Державного реєстратора юридичних та фізичних осіб - підприємців, легалізації об’єднань громадян Хустського районного управління юстиції, станом на 01.10.2018 року в районі створено 256  робочих місць, що становить 43,0 відсотка до річного завдання Програми зайнятості населення у Хустському районі на період до 2020, з них:
 юридичними особами                                       – 48;
фізичними особами                                            – 143;
особами, що зареєструвалися, як підприємці    – 65.
Створення нових робочих місць, у відсотках до річного завдання:
створено                        –         256
заплановано створити    –          600.      
Одним із шляхів розв’язання проблем зайнятості є створення додаткових робочих місць шляхом надання компенсації роботодавцю витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та надання одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації власної справи.
Програмою соціально-економічного і культурного розвитку Хустського району на 2019-2020 роки передбачено ріст заробітної плати у всіх сферах економічної діяльності, запланована середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника на 2019 рік 5950 грн., що більше на 450 грн., або 8,2 відсотка до прогнозованого рівня середньомісячної заробітної плати  2018 року.
         Житлово-комунальне господарство.
Недостатнє фінансування бюджетної сфери та різке здорожчання енергоносіїв змушувало шукати шляхи щодо енергозбереження. 
В поточному році продовжує реалізовуватись розроблена та схвалена розпорядженням голови Хустської райдержадміністрації і затверджена рішенням сесії Хустської райради Програма енергоефективності та енергозбереження Хустського району на 2016-2019 рр.
         Розрахунки за спожиті енергоносії за січень-червень поточного року показали:
рівень оплати за електроенергію по району, в тому числі населенням, станом на 1 жовтня 2018 року становив 100,0 %, за природний газ – 100,0 %.
         Основні завдання на 2019-2020 роки у галузі житлово-комунального господарства:
         1. Продовження роботи по підготовці та створенню підприємств і структур комунального господарства в населених пунктах району.
          2. Зміцнення матеріальної бази та розширення можливостей районного комунального підприємства „Води Хустщини” по забезпеченню роздільного збору твердих побутових відходів.
       3.         Максимальне запровадження енерго- та ресурсозберігаючих технологій.
       4. Завершення будівництва водопроводу с. Шаян Хустського району.
       5.Завершення виготовлення необхідної проектно-кошторисної документації та  заключення відповідних угод на спорудження водогону до сіл Сокирниця, Крайниково, Данилово, Олександрівка, реконструкція водо-каналізаційної мережі с. Драгово.
Освіта.
            З метою покращення матеріальної бази навчальних закладів у 2019 році передбачається продовжити  роботу  по  створенню  Горінчівського  освітнього округу, будівництва та реконструкції навчальних корпусів загальноосвітніх шкіл, дошкільних навчальних закладів. Забезпечити  якісну  освіту  через  впровадження  стандартів концепції „Нова українська школа”.
         У серпні 2018 року освітяни Хустщини почали підготовку до реформи загальної середньої освіти, зокрема початкової освіти.
         Мережа 1 класів та кількість учнів у них станом на 1 вересня  склала 69  перших класів, у яких навчається 1330 учнів.
         З метою забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти по проекту „Нова  українська школа” отримано цільову субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 3336,7 тис. грн., в тому числі на відрядження з метою підвищення кваліфікації вчителів 1-х класів в сумі 133,8 тис. грн;
для придбання дидактичних матеріалів в сумі 1284,0 тис. грн.;
для придбання сучасних меблів для учнів 1-х класів в сумі 1316,6 тис.грн.;
 для придбання комп’ютерного та мультимедійного обладнання в сумі 602, 3 тис. грн.
         Відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації буде продовжено реалізацію проектів „Питна вода” (передбачає реконструкцію внутрішніх водогінних систем у навчальних закладах для забезпечення дітей якісною водою) та „Внутрішній туалет” (відновлення функціонування внутрішніх туалетів у навчальних закладах з метою забезпечення санітарно - гігієнічного благоустрою).
Охорона здоров’я
Актуальним питанням в Хустському районі на 2019 рік є питання реформування системи охорони здоров’я, насамперед первинної ланки, з метою підвищення рівня медичного обслуговування населення, розширення можливостей щодо його доступності та якості, ефективного використання кадрового потенціалу, підвищення ефективності використання бюджетних коштів отриманих від Національної служби здоров’я України по кількості  укладених декларацій, відповідно до  належного виконання Законів України: від 06.04.2017 р. № 2002 –VІІ „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров'я” від 19.10.2017 р. № 2168 – VІІІ „Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення”, від 14.11.2017 р.  № 2206 –VІІІ „Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості”. З цією метою здійснено ряд заходів, щодо перетворення медичної (комунальної установи) первинної ланки в Комунальне некомерційне підприємство, що було основною передумовою в подальшому для укладання договору з Національною службою здоров’я України та отримання фінансування за новою системою. Наразі договір з Національною службою здоров’я України підписано звід 15.08.2018 та вже отримано орієнтовні обсяги фінансування на ІV квартал 2018 року за кількістю укладених сімейними лікарями декларацій (до прикладу на жовтень місяць 2018 року отримано 3230 млн. грн. за 30 230 підписаних декларацій та населення згідно червоного списку). Станом на 19.10.2018 р. сімейними лікарями КНП Хустський центр первинної медико-санітарної допомоги укладено 33 700 декларацій, що становить 27 % від загальної кількості охоплених підписною кампанією мешканців району, що дає можливість отримати більше фінансування.
Крім того реформування первинної ланки передбачає виділення з державного бюджету коштів на будівництво нових амбулаторій та можливість дооснащення існуючих відповідно до табелю матеріально-технічного оснащення від 26.01.2018 року № 148 затвердженого наказом МОЗ України та Постановою КМУ  від 06.12.2017 р. № 983 „Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості”. Сформований та поданий пакет документів до Мінрегіонбуду України для затвердження об’єктів будівництва. У переліку проектів та заходів, що фінансуються у 2018 році з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я в сільській місцевості в Хустському районі затверджено два об’єкти будівництва в сільській місцевості: с. Березово; с. Н.Бистрий. По об’єкту будівництва амбулаторії в с.Нижній Бистрий виготовлений орієнтовний план ділянки та заключено договір з підрядною організацією на виготовлення детального плану. По об’єкту будівництва амбулаторії в с.Березово виготовлений детальний план ділянки та очікується витяг про отримання кадастрового номеру після чого можна укладати договір з організацією   генпроектувальника.
 
                 В галузі культури  заплановано :
         Капітальний ремонт даху будинку культури в с. Іза Хустського району.
Нова бібліотечна послуга: використання інформаційних технологій  та Інтернету у бібліотеках.
Удосконалення діяльності туристично-інформаційних центрів при бібліотечних установах району.
         Встановлення відеоспостереження у закладах культури району.
           Участь клубних закладів у міжнародних, всеукраїнських, обласних, районних культурно-мистецьких заходах (творчих звітах, оглядах, конкурсах, тощо):
„Вертеп” районний фестиваль колядницьких колективів;
„Коляда у Старому селі” обласний фестиваль-конкурс;
„Таланти багатодітної родини” - фестиваль – конкурс;
„Барви життя” - фестиваль-конкурс;
         Значна увага буде приділятися також:
 збереженню та розвитку осередків традиційних народних промислів, сприянню розвитку музейної справи;
збереженню нематеріальної культурної спадщини;
 розвитку аматорських творчих колективів різних жанрів, індивідуальних виконавців та підтримка колективів національних меншин розвитку  бібліотечної справи;  
підвищенню рівня організації змістовного відпочинку і дозвілля дітей і молоді, їх інтелектуального і культурного розвитку;
створення належних умов для здобуття мистецької освіти (зокрема, для соціально-незахищених категорій дітей, молоді);
технологічна модернізація матеріально-технічної бази закладів культури (забезпечення закладів культури необхідним обладнанням, літературою, музичними інструментами, сценічними костюмами, тощо);
пропаганді розвитку сільського зеленого туризму;
впровадження енергозберігаючих технологій.
 
Виходячи з вищенаведеного можна чітко сформулювати цілі та пріоритети  економічного і соціального розвитку району у 2019 році.
розвиток промислового виробництва через розширення діючих та створення сучасних виробництв, які забезпечать як потреби місцевого ринку, так і конкурентоспроможність продукції за межами регіону.
Основні напрямки діяльності, розвитку району на 2020 рік:
здійснення системи заходів спрямованих на збільшення дохідності району, розширення наявної податкової бази місцевого самоврядування, жорстку економію та ефективне використання бюджетних коштів;
відновлення діяльності та створення нових виробництв на базі наявних в районі покладів твердих корисних копалин (родовища будівельного каменю, цеолітів, цегельно-черепичних глин і суглинків, мармурових вапняків тощо) термальних та мінеральних вод;
створення  на території району підприємств з глибокою переробкою деревин та повним циклом виробництва меблевої продукції;
створення мережі модульних міні - молокозаводів по прийому та переробці цільно-молочної продукції від населення району;
розвиток мережі оптових складів, овочесховищ,  для потреб сільгоспвиробників;
створення мережі сільського “зеленого” туризму та ефективне використання наявних туристично-рекреаційних можливостей району, розвиток мисливських господарств;
- розробка та реалізація цільових програм з метою вирішення питань водопостачання населених пунктів району, збору та переробки твердих побутових відходів, впровадження енергозберігаючих технологій, використання альтернативних джерел енергопостачання;
- завершення реалізації намічених заходів по протипаводковому захисту населених пунктів та територій району;
- завершення в районі процесів реформування земельних відносин в світлі діючого законодавства. 
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                            Додаток 1
 
ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ                                                       
    СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО І КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ ХУСТСЬКОГО району (міста, ОТГ)  
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА 2019 – 2020 роки
 
Показники Одиниця виміру 2017 рік
звіт
2018 рік 2019 рік проект 2019 рік
у відс. до 2018 року
2020 рік  прогноз
завдання попередній звіт
1 2 3 4 5 6

Сфера реального сектору економіки

Обсяг реалізованої промислової продукції у діючих цінах – всього тис. грн. 320705,4 339820,3 272019,2 360299,3 106,0 408210,0
Обсяг реалізованої промислової продукції  у розрахунку на душу населення грн. 3333,2    3532,4 2827,6 4163,5 117,9 4243,3
Індекс промислової продукції % 124,1 121,0 126,9 Х Х Х
Обсяг продукції добувної промисловості у діючих цінах тис. грн. 44275,89 48488,0 46939,5 49742,2 102,6 74123,0
у тому числі:
добування паливно-енергетичних  корисних копалин тис. грн. - - - - - -
добування корисних копалин, крім паливно-енергетичних тис. грн. - - - - - -
Обсяг продукції переробної промисловості у діючих цінах тис. грн. 143120,71 151358,1 122379,0 161994,5 107,0 163621,0
у тому числі:
виробництво харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів тис. грн. 38378,1 40307,4 31685,7 43111,2 106,9 43823,0
легка промисловість тис. грн. 100016,71 105001,0 84702,9 112351,1 107,0 112965,9
оброблення деревини та виробництво виробів з деревини, крім меблів тис. грн. - - - - - -
целюлозно-паперове виробництво, видавнича діяльність тис. грн. - - - - - -
виробництво коксу, продуктів нафтопереробки та ядерного палива тис. грн. - - - - - -
хімічна та нафтохімічна промисловість тис. грн. 4725,9 6049,7 5990,4 6532,2 107,9 6832,1
виробництво іншої неметалевої мінеральної продукції тис. грн. - - - - - -
металургійне виробництво та виробництво готових металевих виробів тис. грн. - - - - - -
машинобудування тис. грн. - - - - - -
Виробництво та розподілення електроенергії, газу та води тис. грн. 133308,8 139974,2 102700,7 148562,6 106,1 170466,0
Продукція сільського господарства (у всіх категоріях господарств у постійних цінах  2010 року) – всього - - - - - -
у тому числі на душу населення грн. - - - - - -
Валова сільськогосподарська продукція в усіх категоріях господарств у % до відповідного року % - - - Х - -
Виробництво валової продукції рослинництва млн. грн. - - - - - -
Виробництво валової продукції рослинництва у % до попереднього року % - - - Х - -
Виробництво продукції рослинництва: - - - - - -
зернові та зернобобові тис. тонн 9,4 10,0 10,0 10,0 106,4 10,0
кукурудза на зерно тис. тонн 8,3 8,7 8,7 8,7 104,5 8,7
цукрові буряки тис. тонн - - - - - -
соняшник на зерно тис. тонн - - - - - -
картопля тис. тонн 46,7 46,7 46,7 46,7 100,0 46,7
овочі відкритого ґрунту (без насінників) тис. тонн 7,4 7,4 7,4 7,4 100,0 7,4
Валове виробництво продукції тваринництва млн. грн. - - - - - -
валове виробництво продукції тваринництва у % до попереднього року % - - - Х - -
Виробництво продукції тваринництва:
м'ясо (реалізація худоби та птиці на забій у живій вазі) тис. тонн 8,2 8,2 8,2 8,2 100,0 8,2
молоко тис. тонн 31,1 31,1 31,1 31,1 100,0 31,1
яйця млн. шт. 21,8 21,8 21,8 21,8 100,0 21,8
вовна тонн 7,0 7,0 7,0 7,0 100,0 7,0
Фінансові  показники

Надходження податків, зборів та інших обов’язкових платежів до зведеного бюджету

млн. грн. 123,565 121,390 138,746 143,547 103,5 142,508
Доходи місцевих бюджетів (без трансфертів з держбюджету) млн. грн. 92,083 85,473 101,829 104,497 102,6 102,658
Обсяг бюджету розвитку місцевих бюджетів млн. грн. 2,136 0,803 2,248 0,441 19,6 0,530
Питома вага бюджету розвитку місцевих бюджетів у загальному обсязі місцевих бюджетів % 2,3 0,9 2,2 0,4 - 0,5
Видатки місцевих бюджетів – всього млн. грн. 789,855 884,884 949,844 1044,828 110,0 1134,683

у тому числі трансферти

млн. грн.

43,359 51,094 58,986 64,885 110,0 70,465

Податковий борг за податковими зобов’язаннями платників податків по податках і зборах (обов’язкових платежах) до зведеного бюджету (станом на кінець року)

млн. грн.

2,2647 3,400 3,4993 2,800 82,35 2,500
у тому числі:

до державного бюджету

млн. грн.

1,4704 1,200 1,2768 1,100 91,67 0,800

до місцевих бюджетів

млн. грн.

0,7943 2,200 2,2225 1,700 77,27 1,700
Загальна сума кредитів, наданих комерційними банками суб`єктам господарювання млн. грн. - - - - - -
Питома вага довгострокових кредитів % - - - Х - -
Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування (сальдо) млн. грн. 19,7 19,7 19,5 20,6 104,5
 
21,7
Фінансовий результат підприємств, які одержали прибуток млн. грн. 31,5 32,0 31,8 32,5 103,1 33,0
Питома вага підприємств, які одержали прибуток у загальній кількості підприємств % 86,2 86,9 86,9 Х 87,0 87,3
Фінансовий результат підприємств, які одержали збиток млн. грн. 11,8 12,3
 
12,30 11,6 94,3 11,3
Питома вага підприємств, які одержали збиток у загальній кількості підприємств % 13,8 13,5 13,2 Х 97,7 12,9

Обсяг кредиторської заборгованості

млн. грн. - - - - - -
  • у тому числі простроченої
млн. грн. - - - - - -

Обсяг дебіторської заборгованості

млн. грн. - - - - - -
  • у тому числі простроченої
млн. грн. - - - - - -
Показники рівня життя
Наявні доходи населення:
номінальні млн. грн. - - - - - -
реальні  у % до попереднього року % - - - Х - -
Наявні доходи в розрахунку на душу населення грн. - - - - -
Фонд оплати праці робітників і службовців, працівників сільського господарства, малих підприємств (без військовослужбовців) млн. грн. 89,1 99,3 111,5 101,2 99,3 103,0
Фонд оплати праці працівників малих підприємств млн. грн. 19,8 21,7 21,7 24,8 114,3 26,7
Індекс реальної заробітної плати % Х
Середньомісячна заробітна плата штатного працівника реальна грн. Х Х Х Х Х Х
Середньомісячна заробітна плата штатного працівника номінальна грн. 5306 5500 5350 5950 108,2 6000
у тому числі:
у промисловості грн. 5016 6250 6100 6200 98,4 6300
у сільському господарстві грн. 3600 4400 4200 4300 97,7 4800
в оптовій та  роздрібній торгівлі грн. 3800 5200 5020 5100 98,4 5300
Середньомісячна заробітна плата штатного найманого працівника малих підприємств грн. 3200 3723 3500 4000 87,5 4300
Заборгованість із виплати заробітної плати (на кінець року), всього млн. грн. - - - - -
Темп зростання (зниження) заборгованості з виплати заробітної плати у відсотках до початку звітного року % - - - Х - -
Заборгованість з виплати заробітної плати на економічно активних підприємствах млн. грн. - - - - -
з неї:
у промисловості
млн. грн. - - - - - -
у сільському господарстві млн. грн. - - - - - -
Темп зростання (зниження) заборгованості з виплати заробітної плати на економічно активних підприємствах  у відсотках до початку звітного року % - - - Х - -
Частка працівників, яким нараховано заробітну плату нижче прожиткового мінімуму для працездатної особи % - - - Х - -
Показники розвитку споживчого ринку
Обсяг роздрібного товарообороту підприємств-юридичних осіб (дані статистики) млн. грн. 164,3 165,0 164,8 167,0 101,2 170,0
Обсяг роздрібного товарообороту на одну особу грн. 1716,6 1724,1 1716,6 1745,0 106,7 1776,4
Темп зростання (зниження) обсягу роздрібного товарообороту підприємств-юридичних осіб % 117,4 118,0 117,8 Х - -
Обсяг реалізованих послуг млн. грн. 115,4 116,3 116,0 117,5 101,0 120,0
Темп зростання (зниження) обсягу реалізованих послуг % 152,8 162,0 160,8 Х - -
Населення та ринок праці
Середньорічна чисельність наявного населення тис. осіб 95,8 95,9 95,8 100,1 96,0 96,5
Чисельність економічно-активного населення
в тому числі:
тис. осіб 70,0 70,3 71,2 102,8 72,3 74,0
працездатного віку тис. осіб 60,2 61,3 61,0 101,1 62,0 62,5
Кількість працівників у віці 15-70 років, зайнятих економічною діяльністю, всього тис. осіб 24,0 24,2 24,0 103,7 25,1 26,0
з них:
у промисловості тис. осіб 2,2 2,3 2,25 2,35 102,2 2,5
у сільському господарстві тис. осіб 0,158 0,17 0,165 0,2 117,6 0,23
Кількість безробітного населення (за методологією МОП) у віці 15-70 років тис. осіб 0,460 0,455 0,431 0,41 90,1 0,26
Рівень безробіття (за методологією МОП) % 0,7 0,7 0,7 0,6 85,7 0,5
Навантаження незайнятого населення на 10 вільних робочих місць (вакансій) осіб 150 145 150 130 89,7 120
Кількість створених нових робочих місць в усіх сферах економічної діяльності -  всього місць 460 490 480 485 99,0 490
у тому числі:
у промисловості місць 100 120 110 115 110,0 120
у сільському господарстві місць 5 20 10 15 140,0 20
у будівництві місць 3 7 3 5 100,0 7
у торгівлі місць 160 175 165 170 103,1 175
Кількість зайнятих працівників у малому підприємництві тис.осіб 0,537 0,540 0,538 0,545 100,9 0,60
Кількість створених нових робочих місць за рахунок малого підприємництва місць 180 195 185 190 103,8 195

Інноваційна діяльність

Кількість інноваційно-активних підприємств

одиниць - - - 1 100,0 1

Частка інноваційно-активних підприємств у загальній кількості промислових підприємств регіону

% - - - 55,0 - 60,5

Обсяг реалізованої інноваційної продукції

всього

млн. грн. - - - 0,05 - 0,06

у % до загального обсягу реалізованої промислової продукції

% - - - Х - -

Впроваджено нових технологічних процесів, всього

одиниць - - - - - -

з них маловідходних, ресурсозберігаючих

одиниць - - - - - -

Освоєно нових видів продукції, всього

одиниць - - - - - -

з них нових видів техніки

одиниць - - - - - -

Інвестиційна та зовнішньоекономічна діяльність

Обсяг капітальних інвестицій за рахунок усіх джерел фінансування:
у фактичних цінах млн. грн. 255,2 280,0 270,6 290,6 103,8 298,0
у порівнянних цінах у % до попереднього року % 115,8 109,7 105,9 Х - 116,0
Обсяг капітальних інвестицій на одну особу грн. 2653,6 2800,0 2760,0 2980,0 106,4 3030,0
Обсяг прямих іноземних інвестицій, по наростаючому підсумку – всього млн. дол. США 1,8 1,85 1,8 1,9 102,7 2,0
у % до попереднього року % 85,7 85,6 100,0 Х - 105,3
Абсолютний приріст (зменшення) прямих іноземних інвестицій до початку року млн. дол. США -0,304 0,05 0,0 0,1 105,2 0,1

Обсяг прямих іноземних інвестицій на одну особу

млн. дол. США 0,022 0,023 0,022 0,024 104,2 0,025

Прямі іноземні інвестиції за видами економічної діяльності:

млн. дол. США 1,8 1,85 1,8 1,9 102,7 2,0

промисловість

млн. дол. США 1,1 1,1 1,1 1,2 104,2 1,25

Сільське, лісове та рибне господарство

млн. дол. США 0,4 0,4 0,4 0,44 113,6 0,5

будівництво

млн. дол. США - - - - - -

торгівля

млн. дол. США 0,1 0,1 0,1 0,1 100,0 0,2

транспорт

млн. дол. США 0,2 0,2 0,2 0,2 100,0 0,3

фінансова діяльність

млн. дол. США - - - - - -

операції з нерухомим майном

млн. дол. США - - - - - -

Обсяг експорту, всього

млн. дол. США 16,5 17,0 16,8 17,5 102,9 18,3
у тому числі за товарною структурою:
Обсяг експорту у % до попереднього року % 130,8 131,2 130,9 Х - -

Обсяг імпорту, всього

млн. дол. США 8,4 8,6 8,5 9,0 104,7 10,0
у тому числі за товарною структурою:
Обсяг імпорту у % до попереднього року % 121,9 102,4 101,0 Х
Обсяг інвестицій у житлове будівництво млн. грн. 203,2 205,0 204,0 208,0 101,5 212,0
Темп зростання (зменшення) обсягів інвестицій у житлове будівництво % 121,9 100,9 100,5 Х - -
Обсяг виконаних будівельних робіт у розрахунку на одну особу населення грн. 203,2 205,0 204,0 208,0 101,5 212,5
Житлово-комунальне господарство
Кредиторська заборгованість за житлово-комунальні послуги у житлово-комунальному господарстві млн. грн. 0,013 0,015 0,014 0,015 100,0 0,016
Темп зростання (зменшення) кредиторської заборгованості за житлово-комунальні послуги, у відсотках до початку звітного року % 130,0 110,0 123,1 96,8 0,88 95,6
Дебіторська заборгованість за житлово-комунальні послуги у житлово-комунальному господарстві млн. грн. 0,014 0,013 0,012 0,013 92,9 0,011
Темп зростання (зменшення ) дебіторської  заборгованості за житлово-комунальні послуги, у відсотках до початку звітного року % 93,3 92,8 92,3 Х - -
Обсяг боргу населення за житлово-комунальні послуги млн. грн. 3,460 3,140 3,100 3,010 87,0 3,0
Темп зростання (зменшення) заборгованості населення з оплати житлово-комунальних послуг % 87,8 90,7 89,2 Х - -
Рівень оплати населенням житлово-комунальних послуг % 100,7 100,0 100,0 Х - -
Введення в експлуатацію об`єктів соціальної сфери
за рахунок усіх джерел фінансування:
Загальна площа житла тис. кв. м 39,4 41,0 40,1 42,0 102,4 42,5
Середні навчальні заклади уч. місць - - - - - -
Дошкільні  заклади освіти місць
Лікарні ліжок 30 - - - - -
Амбулаторно-поліклінічні заклади відвід. за зміну 37 40 30 61 152,5 73
Водопровід км - - - - - -
Каналізація км - - - - - -
Теплопостачання км - - - - - -
Газові  мережі км - - - - - -
Вулиці та дороги з твердим покриттям, введені за рахунок місцевих бюджетів км 5,0 8,0 1,2 10,0 125,0 12,0

Розвиток малого підприємництва

Кількість малих підприємств один. 92 96 95 101,0 97 101
Темп зростання (зменшення) кількості малих підприємств, у відсотках до попереднього року % 95,8 104,3 98,9 Х 102,1 104,1
Кількість малих підприємств у розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення один. 10 10 10 11 110,0 12
Кількість зареєстрованих суб`єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб на 10 тис. осіб наявного населення один. 21 22 21 21 100,0 23
Кількість малих підприємств, що реалізовували продукцію та послуги, у відсотках до загальної кількості малих підприємств % 76 76 76 Х - 78
Питома вага малих підприємств в обсягах реалізації продукції % 83,6 84,0 83,9 Х - 85,0
Частка малих підприємств, які одержали прибуток % 86,5 85,2 86,5 Х - 87,9
Частка малих підприємств, які одержали збиток % 13,5 14,8 13,5 Х - 12,1
Фінансовий результат малих підприємств від звичайної діяльності до оподаткування млн. грн. 5,7 6,3 7,0 7,3 104,3 7,6
у тому числі:
прибуток млн. грн. 17,5 17,3 18,0 18,3 105,6 18,6
збиток млн. грн. 11,8 11,5 11,0 11,0 95,7 11,0
Обсяг фінансування розвитку малого підприємництва за рахунок місцевих бюджетів тис. грн. 0,0 60,0 47,9 70,0 116,7 75,0
Надходження до бюджету області від діяльності малого підприємництва млн. грн. - - - - - -
 
Відповідальний виконавець                                                                                                                                                                                                                              ___________
 
23
Додаток 2
ПРОПОЗИЦІЇ
до переліку найважливіших будов (об’єктів) до інвестиційного розділу Програми соціально-економічного і культурного
розвитку_Хустського_  району на 2019 рік за рахунок бюджетів усіх рівнів
№ з/п Найменування об’єкта та його місцезнаходження Рік початку і закінчення  Кошторисна вартість обєкта,  (тис. грн.). Проектна потужність (відповід-них одиниць) Прогноз на 2019 рік Наявність проектно-кошторисної документації (коли і ким затверджена) Наявність висновку державної експертизи (дата видачі та номер висновку) Введення в експлуа-тацію у 2019 році (відповід-них одиниць)
Усього Залишок на      1 січня 2019 р. обсяг фінансування за рахунок коштів (тис. грн.).
державного бюджету                                                                                                              обласного, районного бюджету міського (селищного, сільського) бюджету інших джерел фінансування
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Реконструкція ДНЗ в с. Іза по вул. Центральній, 152, Хустського району. Коригування. 13099,278 9853,099 9000,000 853,099 Корегуванння
Будівництво АЗПСМ в с.Н.Бистрий Хустського ПМСД 5000,000 5000,000 30 ліжко місць 5000,000 Розробка
Будівництво АЗПСМ в с.Березово Хустського ПМСД 5000,000 5000,000 31 ліжко місць 5001,000 Розробка
Туристичний комплекс для сімейного відпочинку з форелевим господарством “Ізаліс” 4800,000 4800,000 4300,000 500,00 розробка
Відповідальний виконавець, тел.

 

 
Додаток 3
Перелік обʼєктів інфраструктури та соціальної сфери, будівництво яких прогнузується в 2019 році                                                                                                                                                                                                                                                                       
Область Район Населений пункт Найменування об’єкту                                                                      (проектна або робоча назва) Вид робіт по об’єкту (згорнутий) Адреса
Всього профінансовано з різних джерел:
Закарпатська Хустський Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення Рокосово - Вертеп, км 0+000 - км 2+000 у Хустському районі Закарпатської області  Поточний ремонт автодороги Рокосово - Вертеп
Закарпатська Хустський Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-07-10-02 Свалява - Довге - Липча на ділянці км 1+000 - км 24+500. Коригування поточний середній ремонт
Закарпатська Хустський О 071301 Стеблівка-Крайниково-Вонігово км 6+200-13+800 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0071301 Стеблівка-Крайніково-Вонігово км 6+200 - 13+800 в Закарпатській області капітальний ремонт
Закарпатська Хустський 0 071305 Драгово-Сокирниця км 0+000-16+500 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 071305 Драгово-Сокирниця км 0+000-16+500 в Закарпатській області капітальний ремонт
Закарпатська Хустський О 071304 Велятнно-Держкордон з Румунією км 0+000-5+000 Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення загального користування О 071304 Велятино - Держкордон з Румунією, км 0+000 - км 5+000 у Хустському районі поточний середній ремонт
Закарпатська Хустський  Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення загального користування С 071301,  Хуст-Крива км 0+000-4+200 у Хустському районі поточний середній ремонт
Закарпатська Хустський Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення загального користування С 071333 Кошельово-Залом км 0+000-2+000 у Хустському районі  поточний середній ремонт
Закарпатська Хустський Капітальний  ремонт автомобільної дороги місцевого значення загального користування С071317, (Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів)-Бороняво-Сокирниця км 0+000-5+600 Закарпатської області  Капітальний ремонт
Закарпатська Хустський С071321, Горінчово-Монастирець-Медвежий км 0+000-11+500 Капітальний ремонт
Закарпатська Хустський С071323, Березово-Ряпідь км 0+000-5+000 Капітальний ремонт
Закарпатська Хустський  Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071306  Данилово-Олександрівка км 0+000-6+000 Закарпатської області Капітальний ремонт
Закарпатська Хустський Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071304 Липча – Іза км 0+000-9+400  Закарпатської області  Капітальний ремонт
Закарпатська Хустський Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071305  Іза-Н.Селище-Драгово, км 0+000-20+500 Закарпатської області                                                                                                                                                                                                                                                                             Капітальний ремонт
Закарпатська Хустський Будівництво сільського водогону сіл Сокирниця, Крайниково, Данилово, Олександрівка та с.Стеблівка Хустського району Будівництво 
Закарпатська Хустський Велятино Будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям в с. Велятино, вул. Шевченка № 1 Будівництво  Велятино, вул.Шевченка,1
Закарпатська Хустський Липовець Будівництво спортивного майданчика з штучним покриття на території Липовецької ЗОШ I—III ст. по вул. Шевченка, № 1 в с. Липовець  реконструкція Липовець, вул. Шевченка, 1
Закарпатська Хустський  Рокосово Площа біля сільського будинку культури та торгівельного центру по вул. Рокосівській с. Рокосово Хустького району — реконструкція Площа, реконструкція с.Рокосово, вул. Рокосівська
Закарпатська Хустський Рокосово Виконання робіт по утилізації невідомих та непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин в с.Рокосово утилізації Рокосово
Закарпатська Хустський Драгово Реконструкція Драгівської лікарні для розміщення сільської амбулаторії, територіального центру соціального обслуговування і пожежної частини Коригуваня робочого проекту дільничої лікарні с.Драгово, Хустського району (І пусковий комплекс) було здійснено у 2015 р на суму 1027,558 грн  с. Драгово, вул. Центральна , 82
Закарпатська Хустський Хуст Капітальний ремонт частини будівлі дитячого відділення Хустської районної поліклініки (амб. м. Хуст КНП"ХЦПМСД") капітальний ремонт Хуст, вул. Пушкіна, 13
Закарпатська Хустський Хуст Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення Хустської районної лікарні капітальний ремонт Хуст, вул. Івана Франка, 113
Закарпатська Хустський Рокосово Реконструкція берегоукріплення та перепадів потічка "Сільський" в межех с. Рокосово Хустського району Закарпатської області реконструкція берегоукріплення с.Рокосово
Закарпатська Хустський Яблунівка Реконструкція будівлі під дитячий садок та ФАП в с.Яблунівка Хустського району. Коригування реконструкція с.Яблунівка, вул. Незалежності, 71
Закарпатська Хустський Шаян Будівництво водоводу в с.Шаян Хустського району будівництво с.Шаян
Закарпатська Хустський Стеблівка Будівництво спортивного майданчика для міні футболу зі штучним покриттям на території Стеблівської ЗОШ І-ІІІ ступенів будівництво с.Стеблівка, вул.Салдобошська, 156
Закарпатська Хустський Шаян Реконструкція вулиці Центральна від свердловини №242 до будинку №28 в с.Шаян Хустського раойну реконструкція с.Шаян, вул.Центральна
Закарпатська Хустський Копашнево Будівництво спортивного майданчика під штучне покриття на території Копашнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Копашнево, вул.Центральна, 155 будівництво с.Копашнево, вул.Центральна, 155
Закарпатська Хустський Яблунівка Відкриття пункту пропуску на кордоні з Румунієюв с.Яблунівка, Вишківської селищної ради Хустського району будівництво с.Яблунівка
Закарпатська Хустський Вишково Реконструкція автомобільного мосту або окремих елементів через річку Тиса на автодорозі Т-07-37 автодороги Буштино-Вишково-Хуст із заїздом в с.Шаян реконструкція
Закарпатська Хустський Хуст Будівництво перинатального центру другого рівня, м.Хуст, вул.Івана Франка, 113 продовження будівництва м.Хуст, вул.Івана Франка, 113
Закарпатська Хустський Горінчево Будівництво газопроводу-відгалуження до с.Горінчево Хустського району будівництво с.Горінчево
Закарпатська Хустський Рокосово Будівництво корпусів Рокосівської ЗОШ І-ІІІ ст., в с. Рокосово, Хустського району,Закарпатської області. Будівництво  с.Рокосово, вул.Центральна, 89