ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 8

 ПРОЕКТ
 
УКРАЇНА

ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА

третє засідання одинадцятої сесії VІІ скликання

РІШЕННЯ  №

 
28 вересня 2018 року                                                                                      м. Хуст
 
Про Положення про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
 
 
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», та з метою упорядкування роботи Хустської районної ради по забезпеченню запитувачів інформацією, враховуючи рекомендації президії районної ради та постійної комісії районної ради з питань бюджету, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Положення про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (додається).
2. Начальнику відділу фiнансово-господарського забезпечення виконавчого апарату районної ради Гук М.В. забезпечити організацію прийому платежів від запитувачів інформації згідно з Положенням.
3. Контроль за виконання цього рішення покласти на заступника голови районної ради Калинича М.М. та постійну комісію районної ради з питань законності, правопорядку, регламенту та депутатської етики (Ковач І.І.).
 
 
 
 
Голова районної  ради                                                                Ю. Іванчо
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Хустської районної ради
__________ №____
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
 
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються виконавчим апаратом Хустською районною радою за запитом на інформацію
2. Порядок розроблено з метою реалізації положень статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року №740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію».
3. Це Положення застосовується у випадку, коли Хустська районна рада є належним розпорядником інформації відповідно до Закону.
4. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
- особі у разі надання інформації про неї;
- якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
- щодо інформації, що становить суспільний інтерес. Належність інформації до такої, що становить суспільний інтерес, визначається згідно з чинним законодавством України.
5. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання та друк копій документів, що надаються виконавчим апаратом Хустської районної ради за запитом на інформацію, здійснюється у разі необхідності виготовлення більш як 10 сторінок запитуваних документів (починаючи з одинадцятої сторінки) відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Хустська районна рада, відповідно до додатку 1 до цього Порядку.
 
ІІ. Забезпечення стягнення плати на копіювання або друк
документів, що надаються за запитом на інформацію
1. Структурний підрозділ виконавчого апарату районної ради, відповідальний за надання відповіді на запит на інформацію, у разі здійснення копіювання або друку документів обсягом більш як 10 сторінок подає Заявку на виписку рахунка для відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Заявка), до фінансово-господарського відділу виконавчого апарату районної ради, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.
2. На підставі отриманої Заявки фінансово-господарський відділ виконавчого апарату районної ради протягом одного робочого дня виписує Рахунок на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Рахунок) за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку і передає його до структурного підрозділ виконавчого апарату районної ради, відповідального за надання відповіді на запит на інформацію, для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.
3. Оплата Рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.
4. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок Хустської районної ради, фінансово-господарський відділ виконавчого апарату районної ради передає структурному підрозділу, відповідальному за надання відповіді на запит на інформацію, копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою фінансово-господарського відділу виконавчого апарату районної ради (із зазначенням її прізвища, імені, по батькові та поточної дати).
5. Після підтвердження факту оплати Рахунка запитувані документи надаються протягом п’яти робочих днів.
6. Запитувані документи не надаються у разі ненадходження протягом 20 робочих днів коштів згідно Рахунка.
Не оплачений рахунок анулюється відповідальною особою фінансово-господарського відділу виконавчого апарату районної ради (із зазначенням її прізвища, імені, по батькові та поточної дати) та передається структурному підрозділу виконавчого апарату районної ради, який відповідальний за підготовку інформації на запит.
7. На підставі анульованого Рахунка протягом трьох робочих днів запитувачу інформації надається відмова в задоволення запиту на інформацію.
8. Кошти, одержані як відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, залишаються у розпорядженні юридичної особи - Хустської районної ради як відшкодування фактичних витрат шляхом відновлення касових видатків.
 
 
 
 
Заступник голови районної ради                                              М. Калинич
 
 
Додаток 1
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
(пункт 5 розділу І)
 
 
Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є
Хустська районна рада
 
Послуга, що надається Вартість виготовлення 1 сторінки
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк) 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі  двосторонній друк) 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо у документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація
з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
________
Примітка Розмір мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку копій документів
   
 
 

Додаток 2
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
(пункт 1 розділу ІІ)    
                                                                               
Фінансово-господарський відділ виконавчого апарату районної ради
 
 
ЗАЯВКА № ____
від «___» _______________ 20___ року
на виписку рахунка для відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
___________________________________________________________________
(назва документа)
___________________________________________________________________
 
___________________________________________________________________
 (найменування структурного підрозділу, в якому знаходиться запитувана інформація)
___________________________________________________________________
 
 
Прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи, та номер вхідного документа  
 
Послуга, що надається Розмір оплати
(1 сторінки)
Кількість сторінок
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк) 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати  
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі  двосторонній друк) 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати  
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо у документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація
з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати  
 
 
Керівник структурного підрозділу виконавчого,
апарату районної ради,  відповідального
за надання відповіді на запит на інформацію  _________   _____________________
                                                                                                 (підпис)                    (ініціали, прізвище)

Додаток 3
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію,
(пункт 2 розділу ІІ)             
 
Одержувач: Хустська районна рада
Реєстраційний рахунок: ____________ в УДКСУ у Хустському районі
МФО банку: __________
Код за ЄДРПОУ: __________
 
Платник:
 
 
   
 
РАХУНОК № ____
від «___» _______________ 20___ року
на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
 
Найменування Вартість виготовлення
сторінки, грн.
Кількість сторінок, шт. Ціна, грн
       
       
  Разом без ПДВ  
  ПДВ не має
  Всього з ПДВ  
 
Всього до сплати:  ___________________________________________________________________
                                       (сума прописом)
___________________________________________________ грн __________________ коп.
ПДВ: 0,00 грн.
Відповідальна особа
фінансово-господарського
відділу виконавчого
апарату районної ради                                       _________   _____________________
(підпис)           (ініціали, прізвище)
________
Примітка Призначення платежу: Відшкодування фактичних витрат за запитом на інформацію КЕКВ-2210
   
Рахунок підлягає оплаті протягом 3-х банківських днів
 
Призначення платежу в квитанції про оплату вказувати обов’язково
 

Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення Хустської районної ради «Про Положення про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»


1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Проект рішення Хустської районної ради «Про Положення про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (далі - проект рішення ) підготовлено з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон), Указу Президента України від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», щодо реалізації громадянами гарантованого державою права на доступ до публічної інформації та відповідно до вимог пункту 10 Інструкції щодо процедури подання та розгляду запиту на інформацію затвердженої розпорядженням голови районної ради від 30.06.2011 №30-р «Про організацію забезпечення доступу до публічної інформації у Хустській  районній раді» (далі - розпорядження).
 
2. Визначення цілей державного регулювання
Проект рішення розроблено з метою забезпечення прозорості і відкритості в діяльності Хустської районної ради та унормування механізму відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, яка знаходиться у володінні Хустської районної ради.
 
3. Альтернативні способи досягнення цілей
Перший спосіб - залишити чинне регулювання без змін, що призведе до прогалин в нормативно-правових актах у частині врегулювання зазначених відносин.
Другий спосіб - прийняття рішення є оптимальним способом досягнення цілей державного регулювання, оскільки відповідно до вимог ст. 21 Закону розмір фактичних витрат визначається відповідним розпорядником на копіювання або друк в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України. Водночас відповідно пункту 10 Інструкції щодо процедури подання та розгляду запиту на інформацію затвердженої розпорядженням голови районної ради від 30.06.2011 №30-р «Про організацію забезпечення доступу до публічної інформації у Хустській районній раді» у разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
 
 
4. Механізм і заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття регуляторного акта
Проектом рішення затверджується Положення про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Порядок).
Враховуючи вищевикладене, ступінь ефективності основних принципів і способів досягнення цілей оцінюється як високий.
 
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта
Впровадження регуляторного акта дасть змогу Хустській районній раді та фізичним і юридичним особам виконувати вимоги Закону та розпорядження, зокрема, стосовно встановлення розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, яка знаходиться у володінні Хустської районної ради.
Негативний вплив зовнішніх факторів на дію цього регуляторного акта відсутній.
Реалізація положень регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат із місцевого бюджету.
 
6. Очікувані результати прийняття акта:
Очікувані результати від прийняття запропонованого акта:
Об’єкт впливу Витрати Вигоди
Орган місцевого самоврядування Додаткових витрат не потребує Буде вжито заходів щодо виконання Хустською районною радою вимог Закону та розпорядження, забезпечення прозорості і відкритості в діяльності Хустської районної ради та створення механізмів реалізації права осіб на доступ до публічної інформації
Громадяни та суб’єкти підприємницької діяльності Потребує незначних додаткових фінансових витрат та часових витрат на оплату та отримання інформації за запитом Можливість отримати публічну інформацію, яка знаходиться у володінні Хустської районної ради в повному обсязі.
 
7. Обґрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акта
Оскільки регуляторний акт розроблено на виконання вимог Закону та розпорядження, його дія поширюється на необмежений термін і обмежується дією Закону.
 
 
 
 
8. Показники результативності акта
Показником результативності регуляторного акта є підвищення відкритості та прозорості в діяльності Хустської районної ради та створення механізму реалізації права осіб на доступ до публічної інформації, яка знаходиться у володінні Хустської районної ради.
Впровадження регуляторного акта не вплине на розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта.
Рівень поінформованості суб’єктів з основних положень акта високий, оскільки проект рішення розміщено на офіційному веб-сайті Хустської районної ради.
Виконання вимог регуляторного акту потребує незначних додаткових фінансових та часових витрат.
 
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття
Відстеження результативності регуляторного акту в разі його прийняття буде здійснюватися виконавчим апаратом Хустської районної ради.
Наступні відстеження будуть здійснюватися відповідно до передбачених Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» заходів, тобто шляхом складання та оприлюднення звітів про повторне та періодичне відстеження його результативності, а також можливого наступного перегляду нормативно-правового акту.
Повторне відстеження результативності регуляторного акту здійснюватиметься через рік після прийняття.
Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.
Таким чином, структура і складові «Аналізу регуляторного впливу» вказують на ефективність запропонованого регулювання і відповідають основним принципам Закону України «Про основи державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Аналіз регуляторного впливу підготовлено виконавчим апаратом Хустської районної ради 90400, Закарпатська область, м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 21. Телефон: 4-35-13 факс: 5-16-98.
 
 
 
 
Заступник голови районної ради                                              М. Калинич