ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 6
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
друге засідання одинадцятої сесії VІІ скликання
РІШЕННЯ №
серпня 2018 року м. Хуст
Звіт начальника управління праці та соціального захисту населення Хустської районної державної адміністрації
Заслухавши та обговоривши звіт начальника управління праці та соціального захисту населення Хустської районної державної адміністрації Мойсея М.І., у відповідності до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
в и р і ш и л а :
Звіт з вищезазначеного питання взяти до відома (додається).
Голова районної ради Ю. Іванчо
У К Р А Ї Н А
ХУСТСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
вул.Поперечна, 1, м.Хуст, 90400 Тел.(031424) 43-32,факс,
е-mail: hrupravl@meta.ua, hrupravl@gmail.com, код ЄДРПОУ 03192916
“ “ 2018 р. №
Довідка
про роботу управління соціального захисту населенняХустської районної державної адміністрації
станом на 01 липня 2018 року
Відділ праці та зайнятості населення:
На території району зареєстровано 2962 фізичних осіб-підприємців та 652 юридичні особи.
Станом на 01.07.2018 року в районі створено нових робочих місць для 158 осіб, з них:
1. Юридичними особами – 14;
2. Фізичними особами – 48;
2. Особами, що зареєструвалися, як підприємці – 96.
До річного завдання Програми зайнятості населення у Хустському районі на період до 2020 року.(600) становить 26,3 відсотка.
Що півроку відділ праці подає у райдержадміністрацію аналіз виконання основних завдань Програми зайнятості населення на період до 2020 року.
Одним із шляхів розв’язання проблеми зайнятості є створення додаткових робочих місць шляхом надання компенсації роботодавцю витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та надання одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації власної справи.
Протягом січня-червня 2018 року не отримали одноразову виплату допомоги по безробіттю для організації безробітними підприємницької діяльності, не отримували компенсацію витрат у розмірі єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування за працевлаштування.
Збільшилась кількість безробітних охопленими вторинною зайнятістю, а саме оплачуваними громадськими роботами. Брало участь у громадських роботах 41 безробітних.
Щоб знизити гостроту даної проблеми багатьом юнакам і дівчатам пропонується професійне навчання. Станом на 01.07.2018 року проходило професійне навчання за рахунок служби зайнятості 48 безробітних.
В зв’язку з тривалими економічними та фінансовими кризовими процесами в Україні досить напруженою залишається ситуація на ринку праці району. Протягом січня-червня 2018 року з метою пошуку роботи в Хустський міськрайонний центр зайнятості звернулося 753 мешканців району, з яких працевлаштовано 345 безробітних,що складає 45,8 відсотка.
Станом на 01.07.2018 року, за даними Хустського міськрайонного центра зайнятості вивільнені у зв’язку із скороченням по п.1 ст.40 КЗпПУ – 0 працівників.
Протягом січня-червня 2018 року в Хустському міськрайонному центрі зайнятості перебувало на обліку 193 осіб, які потребують соціального захисту. За звітний період працевлаштовано 73 особи, що складає 37,8 відсотка. На робочі місця створені роботодавцями за рахунок коштів Фонду соціального захисту, інваліди за участю державної служби зайнятості не працевлаштовувались.
З метою підвищення конкурентоспроможності інвалідів на ринку праці, відповідно до його потреби, при бажанні інвалідів проводиться підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації з урахуванням професійних знань, навичок, побажань та рекомендацій медико-соціальної експертної комісії.
Зростання рівня зайнятості населення передбачається за рахунок активного залучення в економіку району інвестицій, в результаті чого прогнозується створення нових та збереження існуючих робочих місць. Розроблено ряд інвестиційних проектів, які розміщені на сайтах Хустської райдержадміністрації.
Одним із головних напрямів роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації є забезпечення державних гарантій з оплати праці.
Середньомісячна заробітна плата працівників, зайнятих в економіці району, за І квартал 2018 року становила 5915 грн.
В районі працює робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення діяльність, якої спрямована на захист прав громадян, пов’язаних з легалізацією трудових відносин між роботодавцями та найманими працівниками.
Протягом січня-червня 2018 року заступником голови райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів та зацікавлених служб району проведено 2 засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати.
Робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення здійснюється інформаційно-роз’яснювальна робота з роботодавцями та найманими працівниками щодо соціальних ризиків громадян, які не легалізують свою зайнятість та отримують заробітну плату неофіційно, а також надається методично-консультативна допомога з питань підвищення рівня оплати праці найманим працівникам.
Актуальним питанням залишається виплата працівникам галузей економіки району заборгованої заробітної плати.
Станом на 01.07.2018 року за статистичними даними заборгованості із виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах, організаціях і установах району, які звітуються в управління статистики у Хустському районі немає.
Стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівникам знаходиться на постійному контролі Хустської РДА.
Спеціалістами відділу праці та зайнятості населення управління соціального захисту населення проводиться щотижневий моніторинг оперативної заборгованості із виплати заробітної плати.
Протягом січня-червня 2018 року проведено 2 засідання комісії з питань забезпечення своєчасності, повноти сплати податків та погашення заборгованості із виплати заробітної плати, стипендій та інших соціальних виплат.
Спеціалістами відділу праці та зайнятості населення управління соціального захисту населення проводиться щотижневий моніторинг оперативної заборгованості із виплати заробітної плати.
Працівникам всіх видів економічної діяльності забезпечено дотримання законодавства про мінімальну заробітну плату.
З метою врегулювання питань колективно-договірного стану соціально-трудових відносин в районі проводиться організаційна робота щодо укладення та повідомної реєстрації колективних договорів на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності. Здійснюється постійний моніторинг стану укладення колективних договорів, ведеться роз’яснювальна робота серед роботодавців про необхідність їх укладення. Станом на 01.07.2018 року з 217 діючих суб’єктів господарювання району, що використовують найману працю, укладено та проведено повідомну реєстрацію - 200 колективних договорів, що становить 92,2%. Протягом січня-червня 2018 року укладено та проведено повідомну реєстрацію 18 колективних договорів.
Здійснювались заходи з удосконалення соціально-трудових відносин.
Станом на 01.07.2018 року альтернативну (невійськову) службу проходить 1 громадянин району .
Станом на 01.07.2018 року у районі осіб, яким надано статус постраждалих від торгівлі людьми немає.
Протягом січня-червня 2018 року у районі подання на виплату матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби Хустським ОМВК подано на 9 осіб на суму 13 214 грн., та виплачено.
Відділ соціальної допомоги
З метою реалізації права сімей на державну допомогу відділ соціальної допомоги забезпечує призначення:
Відповідно до Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми ”:
2. Фізичними особами – 48;
2. Особами, що зареєструвалися, як підприємці – 96.
До річного завдання Програми зайнятості населення у Хустському районі на період до 2020 року.(600) становить 26,3 відсотка.
Що півроку відділ праці подає у райдержадміністрацію аналіз виконання основних завдань Програми зайнятості населення на період до 2020 року.
Одним із шляхів розв’язання проблеми зайнятості є створення додаткових робочих місць шляхом надання компенсації роботодавцю витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та надання одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації власної справи.
Протягом січня-червня 2018 року не отримали одноразову виплату допомоги по безробіттю для організації безробітними підприємницької діяльності, не отримували компенсацію витрат у розмірі єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування за працевлаштування.
Збільшилась кількість безробітних охопленими вторинною зайнятістю, а саме оплачуваними громадськими роботами. Брало участь у громадських роботах 41 безробітних.
Щоб знизити гостроту даної проблеми багатьом юнакам і дівчатам пропонується професійне навчання. Станом на 01.07.2018 року проходило професійне навчання за рахунок служби зайнятості 48 безробітних.
В зв’язку з тривалими економічними та фінансовими кризовими процесами в Україні досить напруженою залишається ситуація на ринку праці району. Протягом січня-червня 2018 року з метою пошуку роботи в Хустський міськрайонний центр зайнятості звернулося 753 мешканців району, з яких працевлаштовано 345 безробітних,що складає 45,8 відсотка.
Станом на 01.07.2018 року, за даними Хустського міськрайонного центра зайнятості вивільнені у зв’язку із скороченням по п.1 ст.40 КЗпПУ – 0 працівників.
Протягом січня-червня 2018 року в Хустському міськрайонному центрі зайнятості перебувало на обліку 193 осіб, які потребують соціального захисту. За звітний період працевлаштовано 73 особи, що складає 37,8 відсотка. На робочі місця створені роботодавцями за рахунок коштів Фонду соціального захисту, інваліди за участю державної служби зайнятості не працевлаштовувались.
З метою підвищення конкурентоспроможності інвалідів на ринку праці, відповідно до його потреби, при бажанні інвалідів проводиться підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації з урахуванням професійних знань, навичок, побажань та рекомендацій медико-соціальної експертної комісії.
Зростання рівня зайнятості населення передбачається за рахунок активного залучення в економіку району інвестицій, в результаті чого прогнозується створення нових та збереження існуючих робочих місць. Розроблено ряд інвестиційних проектів, які розміщені на сайтах Хустської райдержадміністрації.
Одним із головних напрямів роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації є забезпечення державних гарантій з оплати праці.
Середньомісячна заробітна плата працівників, зайнятих в економіці району, за І квартал 2018 року становила 5915 грн.
В районі працює робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення діяльність, якої спрямована на захист прав громадян, пов’язаних з легалізацією трудових відносин між роботодавцями та найманими працівниками.
Протягом січня-червня 2018 року заступником голови райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів та зацікавлених служб району проведено 2 засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати.
Робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення здійснюється інформаційно-роз’яснювальна робота з роботодавцями та найманими працівниками щодо соціальних ризиків громадян, які не легалізують свою зайнятість та отримують заробітну плату неофіційно, а також надається методично-консультативна допомога з питань підвищення рівня оплати праці найманим працівникам.
Актуальним питанням залишається виплата працівникам галузей економіки району заборгованої заробітної плати.
Станом на 01.07.2018 року за статистичними даними заборгованості із виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах, організаціях і установах району, які звітуються в управління статистики у Хустському районі немає.
Стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівникам знаходиться на постійному контролі Хустської РДА.
Спеціалістами відділу праці та зайнятості населення управління соціального захисту населення проводиться щотижневий моніторинг оперативної заборгованості із виплати заробітної плати.
Протягом січня-червня 2018 року проведено 2 засідання комісії з питань забезпечення своєчасності, повноти сплати податків та погашення заборгованості із виплати заробітної плати, стипендій та інших соціальних виплат.
Спеціалістами відділу праці та зайнятості населення управління соціального захисту населення проводиться щотижневий моніторинг оперативної заборгованості із виплати заробітної плати.
Працівникам всіх видів економічної діяльності забезпечено дотримання законодавства про мінімальну заробітну плату.
З метою врегулювання питань колективно-договірного стану соціально-трудових відносин в районі проводиться організаційна робота щодо укладення та повідомної реєстрації колективних договорів на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності. Здійснюється постійний моніторинг стану укладення колективних договорів, ведеться роз’яснювальна робота серед роботодавців про необхідність їх укладення. Станом на 01.07.2018 року з 217 діючих суб’єктів господарювання району, що використовують найману працю, укладено та проведено повідомну реєстрацію - 200 колективних договорів, що становить 92,2%. Протягом січня-червня 2018 року укладено та проведено повідомну реєстрацію 18 колективних договорів.
Здійснювались заходи з удосконалення соціально-трудових відносин.
Станом на 01.07.2018 року альтернативну (невійськову) службу проходить 1 громадянин району .
Станом на 01.07.2018 року у районі осіб, яким надано статус постраждалих від торгівлі людьми немає.
Протягом січня-червня 2018 року у районі подання на виплату матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби Хустським ОМВК подано на 9 осіб на суму 13 214 грн., та виплачено.
Відділ соціальної допомоги
З метою реалізації права сімей на державну допомогу відділ соціальної допомоги забезпечує призначення:
Відповідно до Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми ”:
- державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами незастрахованим в
системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- допомоги при народженні дитини;
- державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
- державної допомоги на дітей одиноким матерям;
- державної допомоги при усиновленні дитини;
- допомоги у відповідності до Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям ”;
- допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2000 року №1192 „Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним ”;
- компенсаційної виплати по догляду за інвалідом І групи чи престарілою особою, яка досягла 80-ти річного віку відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 1996 року „Про підвищення розмірів державної допомоги окремим категоріям громадян ”;
- допомоги у відповідності до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю ”;
- допомоги у відповідності до Закону України „ Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю ”;
- тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 року № 189;
- одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня ” відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2011 року № 268;
- компенсації згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року № 558 „Про затвердження Порядку призначення та виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги ”;
- державної соціальної допомоги на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 року № 81”
- щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України,та районів проведення антитерористичної операції відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року №505.
- житлових субсидій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року №848 „Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”.
Протягом І півріччя 2018 року в управлінні надано державну допомогу різних видів 9356 особам. Загальна сума нарахованої їм допомоги склала 69953,1 тис. грн.
З них:
З них:
- 5254 одержувачам державної допомоги сім’ям з дітьми відповідно до Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”. Загальна сума допомоги, нарахованої їм протягом І півріччя 2018 року рівна 36793,6 тис.грн.;
- 183 одержувачам державної соціальної допомоги малозабезпеченим
- сім”ям. Загальна сума допомоги, нарахованої протягом І півріччя 2018 року рівна 3406,0 тис. грн.;
- 5 одержувачам тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів. Загальна сума нарахованої допомоги – 4,8 тис. грн.;
- 118 одержувачам щомісячної грошової допомоги на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу. Загальна сума допомоги нарахованої протягом І півріччя 2018року – 1642,33 тис. грн. ;
- 1417 одержувачам державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”. Протягом І півріччя 2018 року їм нараховано – 16158,2 тис. грн.;
- 994 одержувачам компенсаційної виплати по догляду за інвалідом І групи чи престарілою особою, яка досягла 80-ти річного віку. Протягом І півріччя 2018 року їм нараховано 194,5 тис. грн.;
- 1248 одержувачам державної соціальної допомоги, особам які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю. Загальна сума нарахованої їм допомоги рівна 11170,2 тис. грн.;
9. 132 одержувачам компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги. Впродовж І півріччя 2018 року нараховано –156,6 тис. грн. Заборгованість по виплаті компенсації складає 99,4 тис. грн.
10. 5 одержувачам державної соціальної допомоги дітям – сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування та грошового забезпечення 3 прийомним батькам та 4 батькам-вихователям. Протягом І півріччя 2018 року нараховано допомогу в сумі 426,9 тис. грн. (крім того, для сплати внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 29,5 тис. грн.).
Виплата вищевказаних допомог, за винятком компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, проведена в повному обсязі, заборгованості немає.
Крім того, 2 жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати - героїня” нараховано та виплачено одноразові винагороди на загальну суму 35,2 тис. грн.
Протягом І півріччя 2018 року 13019 сім’ям нараховано субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг на загальну суму –70775,2 тис. грн. З них для відшкодування витрат на оплату:
10. 5 одержувачам державної соціальної допомоги дітям – сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування та грошового забезпечення 3 прийомним батькам та 4 батькам-вихователям. Протягом І півріччя 2018 року нараховано допомогу в сумі 426,9 тис. грн. (крім того, для сплати внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 29,5 тис. грн.).
Виплата вищевказаних допомог, за винятком компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, проведена в повному обсязі, заборгованості немає.
Крім того, 2 жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати - героїня” нараховано та виплачено одноразові винагороди на загальну суму 35,2 тис. грн.
Протягом І півріччя 2018 року 13019 сім’ям нараховано субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг на загальну суму –70775,2 тис. грн. З них для відшкодування витрат на оплату:
- природного газу – 13019 сім’ям на суму – 65035,2 тис. грн.
- електроенергії –12528 сім’ям на суму – 5728,6 тис. грн.
- водопостачання – 36 сім’ям на суму –11,4 тис. грн.
Кредиторська заборгованість станом на 01.07 2018 року складає 8606,0 тис. грн.
Протягом І півріччя 2018 року призначено субсидію на придбання твердого палива (готівкою) 623 сім’ям на суму 1849,0 тис. грн. Заборгованість по виплаті складає 1283,4 тис. грн.
Спеціалістами відділу соціальної допомоги постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо порядку та умов призначення державної допомоги різних видів, а також щодо змін у законодавстві з питань надання того чи іншого виду допомоги, в тому числі житлової субсидії. З працівниками відділу два рази на місяць проводяться тех-навчання.
Спеціалісти відділу соціальної допомоги беруть участь у судових засіданнях по справах за адміністративними позовами осіб-одержувачів різних видів державної соціальної допомоги. Беруть участь у нарадах, семінарах, зустрічах з питань, що належать до компетенції відділу. Відповідальними спеціалістами відділу готується та надається відповідно до встановлених термінів більше 50 звітів, інформацій, довідок та інших матеріалів з питань надання різних видів державної соціальної допомоги.
В управлінні приділяється належна увага роботі із розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому. Зокрема, налагоджено чіткий облік звернень всіх категорій громадян, забезпечується оперативне розв’язання проблем, що спричинили звернення. Розгляд всіх заяв та скарг здійснюється якісно, у термін, визначений чинним законодавством, з обов’язковим наданням письмового повідомлення заявникам про результати перевірки їх звернень і суть прийнятого рішення.
Розгляд заяв про призначення всіх видів державної соціальної допомоги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства – у 10-ти денний термін. Протягом І півріччя 2018 року до управління за призначенням того чи іншого виду допомоги звернулось 2936(в т.ч. житлової субсидії 1353) громадян.
Відділ у справах інвалідів, ветеранів та пенсіонерів
Станом на 1 липня 2018 року на обліку в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації перебуває 6047 інвалідів всіх груп та категорій, в тому числі 540 – інвалідів І групи, 1635 - ІІ групи, 3323- ІІІ групи, 549 - діти-інваліди віком до 18 років.
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 10.11.2017 № 430 схвалено, а рішенням сесії Хустської районної ради від 12 грудня 2017 № 350 затверджено комплексну районну Програму посилення соціального захисту ветеранів та слабозахищених верств населення на 2018 рік. Кошторисними призначеннями на виконання комплексних заходів Програми управлінню доведено 359,6 тис. грн., в тому числі:
Протягом І півріччя 2018 року призначено субсидію на придбання твердого палива (готівкою) 623 сім’ям на суму 1849,0 тис. грн. Заборгованість по виплаті складає 1283,4 тис. грн.
Спеціалістами відділу соціальної допомоги постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо порядку та умов призначення державної допомоги різних видів, а також щодо змін у законодавстві з питань надання того чи іншого виду допомоги, в тому числі житлової субсидії. З працівниками відділу два рази на місяць проводяться тех-навчання.
Спеціалісти відділу соціальної допомоги беруть участь у судових засіданнях по справах за адміністративними позовами осіб-одержувачів різних видів державної соціальної допомоги. Беруть участь у нарадах, семінарах, зустрічах з питань, що належать до компетенції відділу. Відповідальними спеціалістами відділу готується та надається відповідно до встановлених термінів більше 50 звітів, інформацій, довідок та інших матеріалів з питань надання різних видів державної соціальної допомоги.
В управлінні приділяється належна увага роботі із розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому. Зокрема, налагоджено чіткий облік звернень всіх категорій громадян, забезпечується оперативне розв’язання проблем, що спричинили звернення. Розгляд всіх заяв та скарг здійснюється якісно, у термін, визначений чинним законодавством, з обов’язковим наданням письмового повідомлення заявникам про результати перевірки їх звернень і суть прийнятого рішення.
Розгляд заяв про призначення всіх видів державної соціальної допомоги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства – у 10-ти денний термін. Протягом І півріччя 2018 року до управління за призначенням того чи іншого виду допомоги звернулось 2936(в т.ч. житлової субсидії 1353) громадян.
Відділ у справах інвалідів, ветеранів та пенсіонерів
Станом на 1 липня 2018 року на обліку в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації перебуває 6047 інвалідів всіх груп та категорій, в тому числі 540 – інвалідів І групи, 1635 - ІІ групи, 3323- ІІІ групи, 549 - діти-інваліди віком до 18 років.
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 10.11.2017 № 430 схвалено, а рішенням сесії Хустської районної ради від 12 грудня 2017 № 350 затверджено комплексну районну Програму посилення соціального захисту ветеранів та слабозахищених верств населення на 2018 рік. Кошторисними призначеннями на виконання комплексних заходів Програми управлінню доведено 359,6 тис. грн., в тому числі:
- для призначення та виплати компенсації непрацюючим фізичним особам, які надають соціальні послуги – 70,0 тис. грн.,
- для надання одноразової грошової допомоги – 0,0 тис. грн.,
Станом на 01 липня 2018 року використано 57,2 тис. грн., в тому числі:
1. для призначення та виплати компенсації непрацюючим фізичним особам, які надають соціальні послуги – 57,2 тис. грн. (132 одержувачів на місяць), заборгованість станом на 01 липня 2018 року 104,4 тис. грн.,
2. для надання одноразової грошової допомоги – 0,0 тис. грн.,
За рахунок коштів державного бюджету протягом січня – червня 2018 року надано одноразову грошову допомогу 11 громадянам на загальну суму 7,6 тис. грн.
Протягом першого півріччя 2018 року на розгляд до управління надійшло 230 звернень по питанню виділення матеріальної допомоги. Проведено 5 засіданнь комісії по наданню одноразової грошової допомоги.
Виплату разової грошової допомоги до Дня Перемоги передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 №170 „Деякі питання виплати у 2018 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань» 475 ветеранам війни та прирівняним до них особам на суму 718,3 тис. грн.
Станом на 01.07.2018 року проведено виплату грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування 97 інвалідам на суму 19,1 тис. грн.
Станом на 01.04.2018 року на обліку в управлінні для забезпечення санаторно-курортною путівкою в оздоровчі заклади перебуває 484 осіб. За І півріччя 2018 року направлено на оздоровлення в санаторно-курортні заклади 10 громадян, з яких 2 інвалід Армії, прирівняні до інвалідів Вітчизняної війни та 1 учасник бойових дій, один учасник бойових дій АТО, 6 інвалідів від загального захворювання. Крім того, направлено на реабілітацію у Виноградівський геріатричний пансіонат 18 інвалідів.
Станом на 1 липня 2018 року:
1. для призначення та виплати компенсації непрацюючим фізичним особам, які надають соціальні послуги – 57,2 тис. грн. (132 одержувачів на місяць), заборгованість станом на 01 липня 2018 року 104,4 тис. грн.,
2. для надання одноразової грошової допомоги – 0,0 тис. грн.,
За рахунок коштів державного бюджету протягом січня – червня 2018 року надано одноразову грошову допомогу 11 громадянам на загальну суму 7,6 тис. грн.
Протягом першого півріччя 2018 року на розгляд до управління надійшло 230 звернень по питанню виділення матеріальної допомоги. Проведено 5 засіданнь комісії по наданню одноразової грошової допомоги.
Виплату разової грошової допомоги до Дня Перемоги передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 №170 „Деякі питання виплати у 2018 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань» 475 ветеранам війни та прирівняним до них особам на суму 718,3 тис. грн.
Станом на 01.07.2018 року проведено виплату грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування 97 інвалідам на суму 19,1 тис. грн.
Станом на 01.04.2018 року на обліку в управлінні для забезпечення санаторно-курортною путівкою в оздоровчі заклади перебуває 484 осіб. За І півріччя 2018 року направлено на оздоровлення в санаторно-курортні заклади 10 громадян, з яких 2 інвалід Армії, прирівняні до інвалідів Вітчизняної війни та 1 учасник бойових дій, один учасник бойових дій АТО, 6 інвалідів від загального захворювання. Крім того, направлено на реабілітацію у Виноградівський геріатричний пансіонат 18 інвалідів.
Станом на 1 липня 2018 року:
- видано протезно-ортопедичне взуття – 8 громадянам на загальну суму 31,9 тис. грн.;
- забезпечено протезами 4 осіб на загальну суму 9,1 тис.грн.;
- За даними відділу охорони здоров’я, з січня по червень 2018 року забезпечено медикаментами по пільгових цінах 2442 громадян на загальну суму 339,3 тис. грн.
- За даними Хустської районної стоматологічної поліклініки, у І півріччі 2018 року зубопротезовано безкоштовно 12 громадян на загальну суму 36,2 тис. грн.
З січня по червень 2018 року у міськрайонному центрі зайнятості населення, які такі, що виявили бажання працювати, зареєструвалися 6 інвалідів.
З метою підвищення конкурентоспроможності інвалідів на ринку праці, відповідно до їх потреби, при бажанні інвалідів проводиться підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації з урахуванням професійних знань, навичок, побажань та рекомендацій медико-соціальної експертної комісії. Проводиться моніторинг створення безперешкодного доступу для інвалідів та осіб з обмеженими фізичними можливостями до об”єктів соціальної інфраструктури. Потребує першочергового облаштування пандусами 246 адміністративних будівель, з них облаштовано 196 (відповідно до ДБН 118, не відповідають вимогам ДБН 78), що складає 92,4% від потреби. Не облаштовано – 16, неможливо облаштувати – 34 ( приміщення на ІІ поверсі).
Спеціалістами відділу проводиться відповідна робота по наповненню Централізованого банку з проблем інвалідності. Штатна чисельність працівників відділу – 3, фактична чисельність – 3, кількість персональних комп’ютерів обладнаних доступом до мережі Інтернет – 2. Протягом І півріччя 2018 року управлінням отримано 415 індивідуальних програм реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів. За звітний період внесено до Централізованого банку з проблем інвалідності – 313 індивідуальних програм реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів.
Протягом І півріччя 2018 року для забезпечення інвалідів засобами пересування та реабілітації внесено до Централізованого банку з проблем інвалідності, видано направлень та відправлено анкети для індивідуального замовлення технічних засобів реабілітації на підприємства-виробники:
З метою підвищення конкурентоспроможності інвалідів на ринку праці, відповідно до їх потреби, при бажанні інвалідів проводиться підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації з урахуванням професійних знань, навичок, побажань та рекомендацій медико-соціальної експертної комісії. Проводиться моніторинг створення безперешкодного доступу для інвалідів та осіб з обмеженими фізичними можливостями до об”єктів соціальної інфраструктури. Потребує першочергового облаштування пандусами 246 адміністративних будівель, з них облаштовано 196 (відповідно до ДБН 118, не відповідають вимогам ДБН 78), що складає 92,4% від потреби. Не облаштовано – 16, неможливо облаштувати – 34 ( приміщення на ІІ поверсі).
Спеціалістами відділу проводиться відповідна робота по наповненню Централізованого банку з проблем інвалідності. Штатна чисельність працівників відділу – 3, фактична чисельність – 3, кількість персональних комп’ютерів обладнаних доступом до мережі Інтернет – 2. Протягом І півріччя 2018 року управлінням отримано 415 індивідуальних програм реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів. За звітний період внесено до Централізованого банку з проблем інвалідності – 313 індивідуальних програм реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів.
Протягом І півріччя 2018 року для забезпечення інвалідів засобами пересування та реабілітації внесено до Централізованого банку з проблем інвалідності, видано направлень та відправлено анкети для індивідуального замовлення технічних засобів реабілітації на підприємства-виробники:
- Крісла колісні – 24;
- Допоміжні засоби для особистого догляду та захисту – 88;
- Допоміжні засоби для особистої гігієни – 5;
- Засоби для ходіння керовані однією рукою – 26;
- Ходунки – 4;
- Меблі – 1;
- спеціальні засоби для спілкування та обміну інформацією – 9.
Відповідальні працівники управління проводять щоденний прийом громадян, в тому числі мобілізованих та демобілізованих військовослужбовців, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, забезпечують всебічне інформування громадян про їхні права та пільги, механізм їх реалізації.
Станом на 1 липня 2018 року на обліку в управлінні сімей загиблих військовослужбовців, які загинули під час участі в антитерористичній операції немає.
Станом на 01 липня 2018 року перебувають на обліку та введені до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги 75 учасників бойових дій та 2 інвалід третьої групи, які брали безпосередньо участь в антитерористичній операції. Вищевказаним надаються пільги відповідно до статті 12 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Станом на 1 липня 2018 року Хустським ОМВК подано до управління соціального захисту населення райдержадміністрації Подання на виплату матеріальної допомоги 9 особам (непрацюючі) звільненим із строкової військової служби на загальну суму 13214,00 грн.
Для забезпечення путівкою в санаторно – курортні заклади на обліку в управлінні перебуває 5 учасників бойових дій в АТО.
Кошторисними призначеннями на 2018 рік по КПК 2505150 за напрямком „Заходи з психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників АТО та забезпечення постраждалих учасників АТО санаторно-курортним лікуванням» доведено 16372 грн. З початку року на розгляд до управління надійшло 2 звернення від учасників бойових дій в АТО щодо професійної адаптації.
Станом на 01.07.2018 рік на обліку в управлінні перебуває 64 внутрішньо переміщені особи, які прибули в район з тимчасово окупованої території України та регіонів проведення антитерористичної операції проживають в приватному житловому секторі.
Відділ координації суб’єктів,
що надають соціальні послуги та НДО і у справах сім’ї та дітей
За І-півріччя 2018 року проведено:
3 засідання комісії щодо вивчення контингенту багатодітних матерів району, на яких розглянуто нагородні матеріали на багатодітних жінок, поданих органами місцевого самоврядування. За рішенням комісії матеріали 3 багатодітних жінок направлено на погодження до департаменту соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації.
На особистий прийом до відділу звернулося 7 громадян по питанню присвоєння почесного звання України „Мати-героїня”. Надано відповідь з роз’ясненнями, рекомендовано звернутися в селищну, сільську раду для оформлення необхідних матеріалів.
1 засідання районної постійно діючої робочої комісії з питань координації дій щодо попередження насильства в сім’ї. Протягом півріччя 2018 року зафіксовано 23 випадки скоєння насильства в сім’ї, або реальної загрози його вчинення: щодо дітей – 1, щодо жінок – 20, щодо чоловіків – 1. 22 повідомлення надійшли з Хустського відділу поліції ГУНП в Закарпатській області, 1 повідомлення надійшло з служби у справах дітей райдержадміністрації.
Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації про факти скоєння насильства в сім’ї повідомлено Хустський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, надано копії Спеціальних карток обліку Факту скоєння насильства в сім’ї для надання центром комплексу соціальних послуг або взяття під соціальний супровід. Сім’ї обстежено, складено акти з’ясування обставин вчинення насильства в сім’ї, проведено профілактичну та роз’яснювальну роботу щодо попередження скоєння повторного насильства в сім’ї та налагодження взаємовідносин, мікроклімату в сім»ї, про обов’язки батьків, відповідальність за створення умов з виховання, навчання та розвитку неповнолітніх дітей, про кримінальну відповідальність за вчинення насильства в сім’ї з метою недопущення повторного скоєння насильства в сім’ї.
1 засідання комісії з розгляду питань здійснення соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Розглянуто 11 сімей, прийнято рішення комісії про надання послуг сім’ям без оформлення соціального супроводу за карткою обліку роботи із сім’єю, у зв’язку з відмовою від соціального супроводу.
1 засідання районної координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми.
1 засідання районної координаційної ради з питань надання всебічної допомоги бездомним громадянам та соціальної адаптації осіб, звільнених із місць позбавлення волі.
За І-півріччя 2018 року видано: „Посвідчення батьків багатодітної сім’ї ” -103 та „Посвідчення дитини з багатодітної сім’ї ” - 217. Залишок бланків посвідчень батьків становить - 853 та бланків посвідчень дитини - 708.
Забезпечено оздоровленням та відпочинком дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки:
Станом на 1 липня 2018 року на обліку в управлінні сімей загиблих військовослужбовців, які загинули під час участі в антитерористичній операції немає.
Станом на 01 липня 2018 року перебувають на обліку та введені до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги 75 учасників бойових дій та 2 інвалід третьої групи, які брали безпосередньо участь в антитерористичній операції. Вищевказаним надаються пільги відповідно до статті 12 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Станом на 1 липня 2018 року Хустським ОМВК подано до управління соціального захисту населення райдержадміністрації Подання на виплату матеріальної допомоги 9 особам (непрацюючі) звільненим із строкової військової служби на загальну суму 13214,00 грн.
Для забезпечення путівкою в санаторно – курортні заклади на обліку в управлінні перебуває 5 учасників бойових дій в АТО.
Кошторисними призначеннями на 2018 рік по КПК 2505150 за напрямком „Заходи з психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації учасників АТО та забезпечення постраждалих учасників АТО санаторно-курортним лікуванням» доведено 16372 грн. З початку року на розгляд до управління надійшло 2 звернення від учасників бойових дій в АТО щодо професійної адаптації.
Станом на 01.07.2018 рік на обліку в управлінні перебуває 64 внутрішньо переміщені особи, які прибули в район з тимчасово окупованої території України та регіонів проведення антитерористичної операції проживають в приватному житловому секторі.
Відділ координації суб’єктів,
що надають соціальні послуги та НДО і у справах сім’ї та дітей
За І-півріччя 2018 року проведено:
3 засідання комісії щодо вивчення контингенту багатодітних матерів району, на яких розглянуто нагородні матеріали на багатодітних жінок, поданих органами місцевого самоврядування. За рішенням комісії матеріали 3 багатодітних жінок направлено на погодження до департаменту соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації.
На особистий прийом до відділу звернулося 7 громадян по питанню присвоєння почесного звання України „Мати-героїня”. Надано відповідь з роз’ясненнями, рекомендовано звернутися в селищну, сільську раду для оформлення необхідних матеріалів.
1 засідання районної постійно діючої робочої комісії з питань координації дій щодо попередження насильства в сім’ї. Протягом півріччя 2018 року зафіксовано 23 випадки скоєння насильства в сім’ї, або реальної загрози його вчинення: щодо дітей – 1, щодо жінок – 20, щодо чоловіків – 1. 22 повідомлення надійшли з Хустського відділу поліції ГУНП в Закарпатській області, 1 повідомлення надійшло з служби у справах дітей райдержадміністрації.
Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації про факти скоєння насильства в сім’ї повідомлено Хустський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, надано копії Спеціальних карток обліку Факту скоєння насильства в сім’ї для надання центром комплексу соціальних послуг або взяття під соціальний супровід. Сім’ї обстежено, складено акти з’ясування обставин вчинення насильства в сім’ї, проведено профілактичну та роз’яснювальну роботу щодо попередження скоєння повторного насильства в сім’ї та налагодження взаємовідносин, мікроклімату в сім»ї, про обов’язки батьків, відповідальність за створення умов з виховання, навчання та розвитку неповнолітніх дітей, про кримінальну відповідальність за вчинення насильства в сім’ї з метою недопущення повторного скоєння насильства в сім’ї.
1 засідання комісії з розгляду питань здійснення соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Розглянуто 11 сімей, прийнято рішення комісії про надання послуг сім’ям без оформлення соціального супроводу за карткою обліку роботи із сім’єю, у зв’язку з відмовою від соціального супроводу.
1 засідання районної координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми.
1 засідання районної координаційної ради з питань надання всебічної допомоги бездомним громадянам та соціальної адаптації осіб, звільнених із місць позбавлення волі.
За І-півріччя 2018 року видано: „Посвідчення батьків багатодітної сім’ї ” -103 та „Посвідчення дитини з багатодітної сім’ї ” - 217. Залишок бланків посвідчень батьків становить - 853 та бланків посвідчень дитини - 708.
Забезпечено оздоровленням та відпочинком дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки:
- Державне підприємство „Український дитячий центр „Молода гвардія ” - 8.
- Державне підприємство України „Міжнародний дитячий центр „Артек ”-17.
- Комунальне підприємство „Зачарована долина”-3
- Дитячий оздоровчий табір„Горбок”20
- Позаміський дитячий заклад„Шаяни”20
- Воловецька філії ЗОЕНЦ„Арніка” Закарпатський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді-58
З початку 2018 року надійшло 20 звернень громадян по питанню соціального обслуговування відділенням Хустського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Видано направлень для прийняття на обслуговування:
Видано направлень для прийняття на обслуговування:
- відділенням соціального обслуговування вдома – 14 громадянам;
- стаціонарним відділенням – 6 громадянам;
- перебуває на розгляді – 0 звернення.
Відділ персоніфікованого обліку пільговиків та соціальних виплат
Станом на 01 липня 2018 року до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги введено 23192 електронних справ. З них:
- Відповідно до Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» - 448 електронних справ з них 83 учасники бойових дій (АТО) ;
- До Закону України „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні» - 3534;
- До Закону України „Про статус і соціальний захист дітей війни» - 5719;
- До Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» - 204;
- До Законів України „Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист», „Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації в Україні» - 50;
- До Закону України „Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» - 6;
- До Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» - 5796;
- До Закону України „Про жертви нацистських переслідувань – 1;
- До Законів України „Про Службу безпеки України», „Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», „Про правові засади цивільного захисту»,- 23;
- За професійною ознакою: сільські педагоги, бібліотекарі, працівники культури, медики на пенсії – 787;
- пенсіонерів за віком – 14285;
- Закону України „Про охорону дитинства» - 3643, з них 1265 - багатодітних сімей, 2373 – дітей з багатодітних сімей, 1 – дитячий будинок сімейного типу, 2- прийомні сім’ї, 2 - сім’ї опікуна (піклувальника).
Верховною Радою України 28 грудня 2014 року прийнято Закон України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України», яким внесено до окремих законів України зміни, згідно з якими з 1 липня 2015 року пільги надаються окремим категоріям пільговиків, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (у 2018 році-2470 грн.).
Відповідно до зазначеного Закону станом на 01 липня 2018 року :
Відповідно до зазначеного Закону станом на 01 липня 2018 року :
- користуються пільгою з урахуванням середньомісячного доходу сім’ї – 2055 осіб;
- Кількість пільговиків, які отримують пільги без урахування доходів -396 осіб.
- Кількість осіб якими подано декларацію – 201 особа;
- Кількість осіб яким продовжено пільги автоматично - 2786 особам.
Кошторисними призначеннями на 2018 рік управлінню доведено за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення окремих пільгових категорій громадян скрапленим газом 59,7 тис. грн., твердим паливом – 1004,0 тис. грн. Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 06.02.2018 № 61 „Про надання пільг на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у 2018 році готівкою» надання пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу у 2018 році здійснюється готівкою.
Станом на 01 липня 2018 року: отримали пільги на придбання скрапленого газу 309 осіб, в тому числі на 100% знижку – 19 осіб, на 75% знижку – 36 осіб, багатодітні сім’ї – 230 осіб; на загальну суму 42,6 тис. грн.; профінансовано 11,4 тис. грн., заборгованість за 2018 рік становить 31,2 тис. грн.
Станом на 01 липня 2018 року отримали пільги на придбання твердого палива 435 осіб, в тому числі на 100% знижку 19 інваліді війни, 107 пенсіонерів за професійною ознакою, на 75% знижку – 36 особи, на 50% знижку 37 осіб, багатодітні сім’ї – 236 осіб; на загальну суму 712,5 тис. грн.; профінансовано 223,6 тис. грн. заборгованість за 2018 рік становить 488,9 тис. грн.
Станом на 01 липня 2018 року заборгованість перед автомобільними перевізниками району за здійсненні перевезення окремих пільгових категорій громадян у 2015 році складала 433,4 тис. грн., було профінансовано 215,0 тис. грн. заборгованість 218,4 тис. грн.
Для проведення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих громадян на залізничному транспорті управлінню на 2018 рік доведено 1,0 тис. грн. Станом на 1 липня 2018 року заборгованість за здійснені перевезення у 2015 році профінансовано в розмірі 1,0 тис. грн. заборгованості немає.
Для оплати вартості проїзду один раз на рік міжміським залізничним транспортом управлінню на 2018 рік доведено 0,3 тис. грн.. Станом на 1 липня 2018 року заборгованість за проїзд один раз на рік міжміським залізничним транспортом за 2015 рік складала 0,3 тис. грн., заборгованість знято у зв’язку зі смертю одержувача.
Для надання пільг, окремим пільговим категоріям громадян, на оплату житлово-комунальних послуг управлінню на 2018 рік доведено за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 11429,7 тис.грн.
Станом на 01 липня 2018 року організаціями надавачами житлово-комунальних послуг нараховано пільг на загальну суму 4324,6 тис. грн.; профінансовано 6922,7 тис. грн. в тому числі заборгованість за 2017 рік 2912,7 тис. грн., заборгованість станом на 01.07.2018 рік становить 314,6 тис. грн..
Для надання пільг з послуг зв’язку управлінню на 2018 рік доведено 0,3 тис. грн.. Станом на 01 липня 2018 року заборгованість за надані пільги у 2015 році складає 0,3 тис. грн., фінансування не проводилося.
Для придбання санаторно-курортних путівок ветеранам війни управлінню на 2018 рік кошти не доведено.
Для проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків ветеранів війни управлінню кошти не доведено.
Управлінням проводиться виплата допомог та компенсацій по Чорнобильським програмам.
Кошторисними призначеннями на 2018 рік управлінню на проведення виплат по Чорнобильським програмам доведено 299,7 тис. грн. Станом на 2 квартал 2018 року нараховано по Чорнобильським програмам 146,2 тис. грн., проведено виплату на загальну суму 145,7 тис. грн., в тому числі заборгованість за 2017 рік 14,1 тис. грн., заборгованість з виплати 14,6 тис. грн. А саме:
Станом на 01 липня 2018 року: отримали пільги на придбання скрапленого газу 309 осіб, в тому числі на 100% знижку – 19 осіб, на 75% знижку – 36 осіб, багатодітні сім’ї – 230 осіб; на загальну суму 42,6 тис. грн.; профінансовано 11,4 тис. грн., заборгованість за 2018 рік становить 31,2 тис. грн.
Станом на 01 липня 2018 року отримали пільги на придбання твердого палива 435 осіб, в тому числі на 100% знижку 19 інваліді війни, 107 пенсіонерів за професійною ознакою, на 75% знижку – 36 особи, на 50% знижку 37 осіб, багатодітні сім’ї – 236 осіб; на загальну суму 712,5 тис. грн.; профінансовано 223,6 тис. грн. заборгованість за 2018 рік становить 488,9 тис. грн.
Станом на 01 липня 2018 року заборгованість перед автомобільними перевізниками району за здійсненні перевезення окремих пільгових категорій громадян у 2015 році складала 433,4 тис. грн., було профінансовано 215,0 тис. грн. заборгованість 218,4 тис. грн.
Для проведення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих громадян на залізничному транспорті управлінню на 2018 рік доведено 1,0 тис. грн. Станом на 1 липня 2018 року заборгованість за здійснені перевезення у 2015 році профінансовано в розмірі 1,0 тис. грн. заборгованості немає.
Для оплати вартості проїзду один раз на рік міжміським залізничним транспортом управлінню на 2018 рік доведено 0,3 тис. грн.. Станом на 1 липня 2018 року заборгованість за проїзд один раз на рік міжміським залізничним транспортом за 2015 рік складала 0,3 тис. грн., заборгованість знято у зв’язку зі смертю одержувача.
Для надання пільг, окремим пільговим категоріям громадян, на оплату житлово-комунальних послуг управлінню на 2018 рік доведено за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 11429,7 тис.грн.
Станом на 01 липня 2018 року організаціями надавачами житлово-комунальних послуг нараховано пільг на загальну суму 4324,6 тис. грн.; профінансовано 6922,7 тис. грн. в тому числі заборгованість за 2017 рік 2912,7 тис. грн., заборгованість станом на 01.07.2018 рік становить 314,6 тис. грн..
Для надання пільг з послуг зв’язку управлінню на 2018 рік доведено 0,3 тис. грн.. Станом на 01 липня 2018 року заборгованість за надані пільги у 2015 році складає 0,3 тис. грн., фінансування не проводилося.
Для придбання санаторно-курортних путівок ветеранам війни управлінню на 2018 рік кошти не доведено.
Для проведення безоплатного капітального ремонту житлових будинків ветеранів війни управлінню кошти не доведено.
Управлінням проводиться виплата допомог та компенсацій по Чорнобильським програмам.
Кошторисними призначеннями на 2018 рік управлінню на проведення виплат по Чорнобильським програмам доведено 299,7 тис. грн. Станом на 2 квартал 2018 року нараховано по Чорнобильським програмам 146,2 тис. грн., проведено виплату на загальну суму 145,7 тис. грн., в тому числі заборгованість за 2017 рік 14,1 тис. грн., заборгованість з виплати 14,6 тис. грн. А саме:
- Стипендія та додаткова відпустка громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи: доведено кошторисом – 6,8 тис. грн., нараховано – 1,6 тис. грн., профінансовано 1,6 тис. грн., заборгованості з виплати немає;
- Щомісячна грошова допомога на продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи: доведено кошторисом – 253,3 тис. грн., нараховано – 135,9 тис. грн., в тому числі заборгованість за 2017 рік 14,1 тис. грн., профінансовано – 136,4 тис. грн., заборгованість з виплати 13,6 тис. грн.;
- Компенсація за шкоду заподіяну здоров’ю та допомога на оздоровлення громадянам, які постраждали на ЧАЕС: доведено кошторисом – 12,3 тис. грн., нараховано – 8,7 тис. грн., профінансовано – 7,7 тис. грн., заборгованість з виплати становить 1,0 тис. грн.;
- Оплата санаторно-курортних путівок на оздоровлення постраждалих громадян ЧАЕС: доведено кошторисом 27,3 тис. грн..
Відділ нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій
Станом на 01.07.2018 р. спеціалістами відділу по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій перевірено новопризначених пенсійних справ – 245, що становить 100%, з них виявлено порушень по 7 пенсійним справам, що призвело до переплати в розмірі – 75,94 грн.
- Перевірено 398 перерахунків пенсійних справ, що становить 100%. Порушень не виявлено.
- Перевірено 643 особових рахунка пенсіонерів, по яким здійснено виплату пенсій, що становить 100%. Порушень не виявлено.
- Перевірено 318 архівних пенсійних справ та 318 архівних особових рахунка, виплату по яким припинено у зв'язку зі смертю пенсіонера.
Станом на 01.07.2018 р. спеціалістами відділу по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій зареєстровано 14 звернень за призначенням тимчасової держаної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, з яких 3- ом відмовлено з підстав, визначених відповідно до чинного законодавста, а 11 – ом призначено державну соціальну допомогу на загальну суму – 6862,12 грн.
Соціальні інспектори
Станом на 01.07.2018 року державними соціальними інспекторами управління проведено 141 обстеження матеріально-побутових умов громадян, внаслідок чого виявлено 14 випадків подачі недостовірної інформації про доходи та витрати, склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, тощо. Крім того, проведено 115 перевірок достовірності інформації про доходи та витрати, майновий стан, склад зареєстрованих осіб, у т. ч. 101 – шляхом запиту. При цьому виявлено 8 випадків подачі недостовірної інформації. У поточному році проведено 9 засідань робочої групи з питань розгляду заяв з необхідними документами щодо призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та житлової субсидії в порядку виключення.
Впродовж І півріччя 2018 року проведено 7 засідань комісії з питань призначення (відновлення) та здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.
Соціальні інспектори
Станом на 01.07.2018 року державними соціальними інспекторами управління проведено 141 обстеження матеріально-побутових умов громадян, внаслідок чого виявлено 14 випадків подачі недостовірної інформації про доходи та витрати, склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, тощо. Крім того, проведено 115 перевірок достовірності інформації про доходи та витрати, майновий стан, склад зареєстрованих осіб, у т. ч. 101 – шляхом запиту. При цьому виявлено 8 випадків подачі недостовірної інформації. У поточному році проведено 9 засідань робочої групи з питань розгляду заяв з необхідними документами щодо призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та житлової субсидії в порядку виключення.
Впродовж І півріччя 2018 року проведено 7 засідань комісії з питань призначення (відновлення) та здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.
Начальник управління М. Мойсей