ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 2
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
третє засідання десятої сесії VІІ скликанняРІШЕННЯ №
17 травня 2018 року м. Хуст
Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за І квартал 2018 року
Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись статтями 78, 80 Бюджетного Кодексу України, районна рада
в и р і ш и л а :
Затвердити звіт про виконання районного бюджету за І квартал 2018 року (додається).
Голова ради Ю. Іванчо
Інформація
про виконання районного бюджету
Хустського району за перший квартал 2018 року
Протягом січня – березня 2018 року до районного бюджету, по загальному та спеціальному фондах, надійшло податків, зборів (обов’язкових платежів) у сумі 16 405,1 тис.грн. що більше аналогічного періоду минулого року на 33,1 відсотка або 4 078,8 тис.грн.
Базова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41020100) та дотація з місцевого бюджету на здійснення видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров"я за рахунок відповідної додаткової дотація з державного бюджету (код 41040200) надійшли у повному обсязі, відповідно 19 455,6 тис.грн. та 9 720,6 тис.грн.
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам по загальному фонду надійшло у сумі 78 398,4 тис.грн., які до плану І кварталу 2018 року становлять 100 відсотків, у тому числі:
- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41033900 ) – 100 відсотків (план і факт – 50 736,3 тис грн.);
- медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41034200 ) – 100 відсотків (план і факт – 27 662,1тис. грн.);
Субвенції з місцевих бюджетів по загальному фонду надійшло у сумі 95 570,6 тис.грн., які до уточненого плану І кварталу 2018 року становлять 98 відсотків, у тому числі на :
- надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050100) – 100 відсотків ( уточнений план і факт 56 459,5 тис.грн.);
- надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050200) – 100 відсотків (уточнений план і факт 1 273,7 тис.грн.);
- виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям,особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу,компенсаційні виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050300) – 95,2 відсотка ( план 37 688,1 тис.грн., факт 35 871,2 тис.грн.);
- виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім"ї патронатного вихователя за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050700) – 76,6 відсотка ( план 294,0 тис.грн., факт 225,2 тис.грн.);
- надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051200) - 100 відсотків (уточнений план і факт 196,5 тис.грн.);
- здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров"я за рахунок коштів медичної субвенції ( цільові видатки на лікування хворих на цукровий діабет для відшкодування вартості препаратів інсуліну ) (код 41051500) -100 відсотків (план і факт 555,9 тис.грн.);
- відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету(код 41052000) - 100 відсотків (план і факт 820,5 тис.грн.);
- фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (код 410535000) – 0% (уточнений план 25,0 тис.грн., факт 0 тис.грн.);
- Інша субвенція з місцевого бюджету (код 41053900) – 80,5 відсотка (уточнений план 208,9 тис.грн., факт 168,1 тис.грн.) , у тому числі з :
обласного бюджету ( компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування )- 0 % (план 40,8 тис.грн., факт 0);
бюджету м.Хуст для відділу освіти на спеціальні загально – освітні школи-інтернати, школи та інші заклади освіти для дітей з вадами у фізичному та розумовому розвитку - 100 відсотків ( план і факт 50,1 тис.грн.);
бюджету села Золотарево - 100 відсотків ( план і факт 118,0 тис.грн.: у т.ч. на харчування учнів пільгової категорії з багатодітних сімей 18,0 тис.грн. та на поточний ремонт приміщень початкових класів 100,0 тис.грн.).
До загального фонду районного бюджету за перший квартал 2018 року надійшло податків і зборів у сумі 14 596,8 тис.грн., або 130,9 відсотків до затвердженого плану, що становить 89 відсотка від загальної суми доходів районного бюджету (без міжбюджетних трансфертів). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 42,6 відсотка, або на 4 360,5 тис.грн.
Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб становить 14 327,1 тис.грн., питома вага якого в загальному обсязі доходів загального фонду становить 98 відсотків. Порівнюючи з відповідним періодом минулого року обсяги надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб зросли в 1,4 рази або на 4 295,1тис.грн., за рахунок росту фонду оплати праці у зв’язку із встановленням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2018 року у розмірі 3723 грн. та зростанням середньомісячної заробітної плати працівників.
По податку на прибуток підприємств комунальної власності за січень - березень 2018 року надійшло 7,6 тис.грн., а саме по Комунальному підприємству «Хустська районна друкарня » 7,1 тис.грн. та РКП «Води Хустщини» 0,5 тис.грн. У порівнянні з відповідним періодом 2017 року обсяги надходжень податку зросли на 3,8 тис.грн..
Питома вага неподаткових надходжень загального фонду у сумі 262,2 тис.грн. (надходження частини чистого прибутку комунальних підприємств 5,5 тис.грн.; плати за надання адміністративних послуг 67,0 тис.грн.; орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності 141,5 тис.грн.; інші надходження 48,2 тис.грн.) становить 2 відсотка до загальних надходжень районного бюджету та 157,2 відсотка до затвердженого плану звітного періоду.
До спеціального фонду районного бюджету за перший квартал 2018 року надійшло податків у сумі 1 808,3 тис.грн., а саме по
відшкодуванню втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва - 22,0 тис.грн.
власних надходженнях бюджетних установ і організацій – 1786,3 тис.грн. які складають 29,6 відсотка річного розпису, та на 14,5 відсотка або на 303,7 тис.грн. менше надходжень відповідного періоду минулого року.
Субвенції з місцевих бюджетів по спеціальному фонду надійшло у сумі 1 367,5 тис.грн., які до уточненого плану І кварталу 2018 року становлять 95,3 відсотків, у тому числі на :
- фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (код 410535000) – 0% (уточнений план 50,0 тис.грн., факт 0 тис.грн.);
- іншої субвенції з місцевого бюджету (код 41053900) – 98,8 відсотка (уточнений план 1 384,3 тис.грн., факт 1 367,5 тис.грн.) , у тому числі з :
- обласного бюджету – 1 337,0 тис.грн. на
проведення нормативно грошової оцінки земель населених пунктів с.Стеблівка - 10,0 тис.грн .;
невідкладні роботи з ліквідації наслідків паводку на р.Ріка с.Липча – 1 327,0 тис.грн.;
- бюджету селища Вишково – 30,5 тис.грн. на виготовлення ПКД та виконання експертизи об»єкта «Добудова та облаштування санвузла в НВК с.Шаян».
Видаткова частина районного бюджету за 1 квартал 2018 року по загальному фонду виконана на 91,0 відсоток, при уточненому плані на звітну дату 234 691,6 тис. грн., видатки складають 213595,7 тис. грн., по спеціальному фонду на 6,6 відсотків - при уточненому плані на рік 18 752,3 тис. грн. видатки складають 1 245,9 тис. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року обсяг видатків загального фонду збільшився на 42 581,7 тис. грн., або на 24,9 відсотків.
Структура видатків загального фонду в розрізі функціональної класифікації в порівнянні з аналогічним періодом минулого року практично не змінилась. Найбільшу питому вагу видатків, як і у попередні роки займають видатки на освіту – 34,3 відсотка ( 2017 р. – 32,3 відсотки). На охорону здоров’я спрямовано 14,7 відсотка всіх проведених видатків (у 2017 році – 15,2 відсотка), культуру і мистецтво – 0,4 відсотка (у 2017 році – 1,8 відсотка), на фізичну культуру і спорт – 0,3 відсотка (у 2017 році – 0,3 відсотка), на органи управління – 0,4 відсотка ( у 2017 році - 0,2 відсотка). Видатки на соціальний захист і соціальне забезпечення із цільовими субвенціями з державного бюджету склали 95 476,4 тис. грн., або 44,7 відсотка загального обсягу видатків.
Із загального фонду бюджету на захищені статті спрямовано 182 068,9 тис. грн., або 85,2 відсотка загальної суми видатків (213 595,7 тис. грн.), в тому числі на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 71 346,8 тис. грн. (33,4 відсотка). В порівнянні з 2017 роком видатки на заробітну плату зменшилися на 9,4 відсотка або на 4 629,2 тис. грн.
Зменшення видатків по оплаті праці з нарахуваннями на 9,4 відсотка пов’язане із тим, що в зв'язку з відсутністю коштів на рахунку районного бюджету, має місце не виплачена заробітна плата працівникам установ освіти та охорони здоров'я.
На інші захищені статті спрямовано 110 722,1 тис. грн., або 51,8 відсотка загального фонду (медикаменти – 31,7 тис. грн., продукти харчування – 165,0 тис. грн., комунальні послуги та енергоносії – 4 650,9 тис. грн., соціальне забезпечення (виплата пенсій і допомоги) – 94 691,2 тис. грн. та поточні трансферти органам державного управління іншого рівня 11 183,3 тис. грн. (інша додаткова дотація – 11 037,2 тис. грн., інші субвенції – 146,1 тис. грн.).
Інші видатки складають 31526,8 тис. грн. або 14,8 відсотка.
Станом на 01 квітня 2018 року залишок невикористаних асигнувань по загальному фонду районного бюджету становить 20 874,2 тис. грн., з яких по відділу охорони здоров'я – 3460,1 тис. грн. Видатки на заклади охорони здоров’я у районному бюджеті на 2018 рік плануються за скороченою економічною класифікацією видатків бюджету відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 (зі змінами).
На виплату заробітної плати з нарахуваннями на неї залишок асигнувань становить 7 411,4 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 1 141,8 тис. грн.), із них по освіті – 7 161,0 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 1 141,8 тис. грн.), районній раді – 103,8 тис. грн., соціальному захисту – 18,2 тис. грн. (забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю – 5,1 тис. грн.; утримання центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді – 13,1 тис. грн.), відділу культури – 112,4 тис. грн., фізичній культурі і спорту – 16,0 тис. грн.
Залишки асигнувань по освіті у сумі 7 161,0 тис. грн. зумовлені:
наявністю кредиторської заборгованістю у сумі 1 141,8 тис. грн. із-за відсутності необхідних коштів для здійснення вказаних видатків на рахунках місцевих бюджетів району;
помісячною розбивкою коштів освітньої субвенції на виплату заробітної плати педагогічним працівникам.
Залишки асигнувань по культурі у сумі 112,4 тис. грн. зумовлені тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року враховані виплати на оздоровлення, які не були використані.
Залишки асигнувань по використанню товарів і послуг – 4693,6 тис. грн., (в т.ч. кредиторська заборгованість – 1184,4 тис. грн.), з яких:
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 561,5 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 101,6 тис. грн.) (із-за тривалого визначення розпорядниками коштів постачальників товарів);
медикаменти та перев`язувальні матеріали – 31,7 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 2,0 тис. грн.) (не завершено проведення тендерів по деяких видах медикаментів);
продукти харчування – 418,4 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 175,4 тис. грн.) (в зв'язку з продовженням канікулярного періоду в закладах освіти в січні поточного року та призупинення роботи дитячих садків);
оплата послуг (крім комунальних) – 1 120,6 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 219,6 тис. грн.) (із-за тривалого визначення розпорядниками коштів постачальників послуг);
видатки на відрядження – 46,3 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 24,0 тис. грн.) (із-за незабезпеченості коштами видатків на виплату заробітної плати працівникам освіти видатки не проводились);
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 2 515,0 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 661,8 тис. грн.) (в зв'язку з тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року врахована більша питома вага річних призначень вказаних видатків).
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям – 133,8 тис. грн.
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 3 092,7 тис.грн. (селищному та сільським бюджетам не перераховувались кошти додаткової дотації у повному обсязі до запланованих із-за незабезпеченості коштами видатків на виплату заробітної плати працівникам освіти).
Соціальне забезпечення (інші виплати населенню) – 2 613,7 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 45 457,8 тис.грн.) (із-за відсутності необхідних коштів субвенції з державного бюджету для забезпечення виплат населенню згідно нарахованих субсидій для відшкодування втрат на оплату житлово-комунальних послуг.
Видатки по спеціальному фонду районного бюджету за 1 квартал 2018 року виконані на 6,2 відсотків до уточнених призначень на рік – 18 816,3 тис. грн. і складають 1 216,3 тис. грн., в тому числі:
1.По власних надходженнях бюджетних установ – 1 216,3 тис. грн., або 20,1 відсотка до річних призначень – 6 036,5 тис. грн.
2. Залишок коштів по бюджету розвитку станом на 01.04.2018р. становить 1 457,5 тис. грн.(залишок коштів на 01.01.2018 року – 33,3 тис. грн.). Кошти бюджету розвитку у першому кварталі 2018 року не використовувалися.
3.У зв’язку із тим, що доходи за рахунок коштів, які надходять від екологічного збору та інших надходжень до фондів охорони навколишнього природного середовища на 2018 рік не заплановані – видатки також не планувалися.
4,Залишок коштів, які надходять від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва станом на 01.04.2018 року становить 141,8 тис. грн. (залишок коштів на 01.01.2018 року – 119,8 тис. грн.), надійшло – 22,0 тис. грн. Кошти не використані.
Станом на 01.04.2018 року вільний залишок коштів на початок 2018 року 4 932,6 тис. грн. розподілено повністю, а саме : на капітальні видатки – 794,5 тис. грн., або 16,1 відсоток, та на інші видатки – 4 138,1 тис. грн.,або 83,9 відсотки.
Станом на 01.04.2018 року залишок від повернення до спеціального фонду районного бюджету коштів, наданих для кредитування індивідуальних сільських забудовників згідно районної цільової програми “Власний дім,” становить 71,2 тис. грн. (залишок на початок 2018 року – 64,0 тис. грн., надійшло у 2018 році від повернення кредитів – 36,8 тис. грн.). Видатки для надання кредитів проведені в сумі – 29,6 тис. грн.
Станом на 01.04.2018 року дебіторська заборгованість по доходах районного бюджету спеціального фонду становить 3,0 тис. грн. і виникла в Нижньобистрівській загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІ ступенів через несплату батьками плати за утримання дітей в школі-інтернаті.
Дебіторська та кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2018 року відсутня.
Дебіторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2018 року складає 35,0 тис. грн. і виникла через невідшкодування коштів районній поліклініці на оплату теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електроенергію та вивіз сміття за орендовані приміщення стоматологічних кабінетів стоматологічною поліклінікою.
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2018 року складає 3 579,1 тис. грн. (термін оплати якої не настав) і виникла через відсутність коштів на рахунку районного бюджету, в тому числі :
відділ освіти молоді та спорту – 2 244,3 тис. грн. з них:
оплата праці і нарахування на заробітну плату – 1 141,8 тис. грн.;
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 101,6 тис. грн.;
медикаменти: освіта – 2,0 тис. грн.;
продукти харчування – 175,4 тис. грн.;
оплата послуг (крім комунальних) – 217,8 тис. грн.;
видатки на відрядження – 24,0 тис. грн.;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 581,7 тис. грн.
дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації програм (відділ охорони здоров’я) – 1 254,8 тис. грн., в тому числі:
оплата праці і нарахування на заробітну плату – 756,2 тис. грн.;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 474,4 тис. грн.:
видатки на відрядження – 3,0 тис. грн.;
інші виплати населенню (відшкодування по пільговим рецептам) – 21,2 тис. грн.
відділ культури – 49,9 тис. грн.( оплата комунальних послуг та енергоносіїв);
управління соціального захисту населення – 30,2 тис. грн.(оплата комунальних послуг та енергоносіїв).
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду, що здійснюються за рахунок субвенцій з державного бюджету станом на 01.04.2018 року складає 45 973,7 тис. грн. (в т.ч. прострочена – 23 818,9 тис. грн., термін оплати якої не настав – 22 154,8 тис. грн.) і виникла у зв’язку з недоотриманням субвенцій з державного бюджету на соціальний захист, а саме:
відшкодування витрат із надання пільг – 1 040,0 тис. грн. (2,2 тис. грн. – прострочена заборгованість та 1 037,8 тис. грн. – термін оплати якої не настав);
компенсаційні виплати за пільгове перевезення автомобільним транспортом та проїзд на залізничному транспорті окремих категорій громадян – 434,4 тис. грн. (прострочена заборгованість);
субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива – 44518,7 тис. грн. (23 382,3 тис. грн. – прострочена заборгованість та 21 136,4 тис. грн. – термін оплати якої не настав).
про виконання районного бюджету
Хустського району за перший квартал 2018 року
Протягом січня – березня 2018 року до районного бюджету, по загальному та спеціальному фондах, надійшло податків, зборів (обов’язкових платежів) у сумі 16 405,1 тис.грн. що більше аналогічного періоду минулого року на 33,1 відсотка або 4 078,8 тис.грн.
Базова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41020100) та дотація з місцевого бюджету на здійснення видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров"я за рахунок відповідної додаткової дотація з державного бюджету (код 41040200) надійшли у повному обсязі, відповідно 19 455,6 тис.грн. та 9 720,6 тис.грн.
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам по загальному фонду надійшло у сумі 78 398,4 тис.грн., які до плану І кварталу 2018 року становлять 100 відсотків, у тому числі:
- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41033900 ) – 100 відсотків (план і факт – 50 736,3 тис грн.);
- медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41034200 ) – 100 відсотків (план і факт – 27 662,1тис. грн.);
Субвенції з місцевих бюджетів по загальному фонду надійшло у сумі 95 570,6 тис.грн., які до уточненого плану І кварталу 2018 року становлять 98 відсотків, у тому числі на :
- надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050100) – 100 відсотків ( уточнений план і факт 56 459,5 тис.грн.);
- надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050200) – 100 відсотків (уточнений план і факт 1 273,7 тис.грн.);
- виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям,особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу,компенсаційні виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050300) – 95,2 відсотка ( план 37 688,1 тис.грн., факт 35 871,2 тис.грн.);
- виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім"ї патронатного вихователя за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050700) – 76,6 відсотка ( план 294,0 тис.грн., факт 225,2 тис.грн.);
- надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051200) - 100 відсотків (уточнений план і факт 196,5 тис.грн.);
- здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров"я за рахунок коштів медичної субвенції ( цільові видатки на лікування хворих на цукровий діабет для відшкодування вартості препаратів інсуліну ) (код 41051500) -100 відсотків (план і факт 555,9 тис.грн.);
- відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету(код 41052000) - 100 відсотків (план і факт 820,5 тис.грн.);
- фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (код 410535000) – 0% (уточнений план 25,0 тис.грн., факт 0 тис.грн.);
- Інша субвенція з місцевого бюджету (код 41053900) – 80,5 відсотка (уточнений план 208,9 тис.грн., факт 168,1 тис.грн.) , у тому числі з :
обласного бюджету ( компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування )- 0 % (план 40,8 тис.грн., факт 0);
бюджету м.Хуст для відділу освіти на спеціальні загально – освітні школи-інтернати, школи та інші заклади освіти для дітей з вадами у фізичному та розумовому розвитку - 100 відсотків ( план і факт 50,1 тис.грн.);
бюджету села Золотарево - 100 відсотків ( план і факт 118,0 тис.грн.: у т.ч. на харчування учнів пільгової категорії з багатодітних сімей 18,0 тис.грн. та на поточний ремонт приміщень початкових класів 100,0 тис.грн.).
До загального фонду районного бюджету за перший квартал 2018 року надійшло податків і зборів у сумі 14 596,8 тис.грн., або 130,9 відсотків до затвердженого плану, що становить 89 відсотка від загальної суми доходів районного бюджету (без міжбюджетних трансфертів). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 42,6 відсотка, або на 4 360,5 тис.грн.
Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб становить 14 327,1 тис.грн., питома вага якого в загальному обсязі доходів загального фонду становить 98 відсотків. Порівнюючи з відповідним періодом минулого року обсяги надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб зросли в 1,4 рази або на 4 295,1тис.грн., за рахунок росту фонду оплати праці у зв’язку із встановленням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2018 року у розмірі 3723 грн. та зростанням середньомісячної заробітної плати працівників.
По податку на прибуток підприємств комунальної власності за січень - березень 2018 року надійшло 7,6 тис.грн., а саме по Комунальному підприємству «Хустська районна друкарня » 7,1 тис.грн. та РКП «Води Хустщини» 0,5 тис.грн. У порівнянні з відповідним періодом 2017 року обсяги надходжень податку зросли на 3,8 тис.грн..
Питома вага неподаткових надходжень загального фонду у сумі 262,2 тис.грн. (надходження частини чистого прибутку комунальних підприємств 5,5 тис.грн.; плати за надання адміністративних послуг 67,0 тис.грн.; орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності 141,5 тис.грн.; інші надходження 48,2 тис.грн.) становить 2 відсотка до загальних надходжень районного бюджету та 157,2 відсотка до затвердженого плану звітного періоду.
До спеціального фонду районного бюджету за перший квартал 2018 року надійшло податків у сумі 1 808,3 тис.грн., а саме по
відшкодуванню втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва - 22,0 тис.грн.
власних надходженнях бюджетних установ і організацій – 1786,3 тис.грн. які складають 29,6 відсотка річного розпису, та на 14,5 відсотка або на 303,7 тис.грн. менше надходжень відповідного періоду минулого року.
Субвенції з місцевих бюджетів по спеціальному фонду надійшло у сумі 1 367,5 тис.грн., які до уточненого плану І кварталу 2018 року становлять 95,3 відсотків, у тому числі на :
- фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (код 410535000) – 0% (уточнений план 50,0 тис.грн., факт 0 тис.грн.);
- іншої субвенції з місцевого бюджету (код 41053900) – 98,8 відсотка (уточнений план 1 384,3 тис.грн., факт 1 367,5 тис.грн.) , у тому числі з :
- обласного бюджету – 1 337,0 тис.грн. на
проведення нормативно грошової оцінки земель населених пунктів с.Стеблівка - 10,0 тис.грн .;
невідкладні роботи з ліквідації наслідків паводку на р.Ріка с.Липча – 1 327,0 тис.грн.;
- бюджету селища Вишково – 30,5 тис.грн. на виготовлення ПКД та виконання експертизи об»єкта «Добудова та облаштування санвузла в НВК с.Шаян».
Видаткова частина районного бюджету за 1 квартал 2018 року по загальному фонду виконана на 91,0 відсоток, при уточненому плані на звітну дату 234 691,6 тис. грн., видатки складають 213595,7 тис. грн., по спеціальному фонду на 6,6 відсотків - при уточненому плані на рік 18 752,3 тис. грн. видатки складають 1 245,9 тис. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року обсяг видатків загального фонду збільшився на 42 581,7 тис. грн., або на 24,9 відсотків.
Структура видатків загального фонду в розрізі функціональної класифікації в порівнянні з аналогічним періодом минулого року практично не змінилась. Найбільшу питому вагу видатків, як і у попередні роки займають видатки на освіту – 34,3 відсотка ( 2017 р. – 32,3 відсотки). На охорону здоров’я спрямовано 14,7 відсотка всіх проведених видатків (у 2017 році – 15,2 відсотка), культуру і мистецтво – 0,4 відсотка (у 2017 році – 1,8 відсотка), на фізичну культуру і спорт – 0,3 відсотка (у 2017 році – 0,3 відсотка), на органи управління – 0,4 відсотка ( у 2017 році - 0,2 відсотка). Видатки на соціальний захист і соціальне забезпечення із цільовими субвенціями з державного бюджету склали 95 476,4 тис. грн., або 44,7 відсотка загального обсягу видатків.
Із загального фонду бюджету на захищені статті спрямовано 182 068,9 тис. грн., або 85,2 відсотка загальної суми видатків (213 595,7 тис. грн.), в тому числі на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 71 346,8 тис. грн. (33,4 відсотка). В порівнянні з 2017 роком видатки на заробітну плату зменшилися на 9,4 відсотка або на 4 629,2 тис. грн.
Зменшення видатків по оплаті праці з нарахуваннями на 9,4 відсотка пов’язане із тим, що в зв'язку з відсутністю коштів на рахунку районного бюджету, має місце не виплачена заробітна плата працівникам установ освіти та охорони здоров'я.
На інші захищені статті спрямовано 110 722,1 тис. грн., або 51,8 відсотка загального фонду (медикаменти – 31,7 тис. грн., продукти харчування – 165,0 тис. грн., комунальні послуги та енергоносії – 4 650,9 тис. грн., соціальне забезпечення (виплата пенсій і допомоги) – 94 691,2 тис. грн. та поточні трансферти органам державного управління іншого рівня 11 183,3 тис. грн. (інша додаткова дотація – 11 037,2 тис. грн., інші субвенції – 146,1 тис. грн.).
Інші видатки складають 31526,8 тис. грн. або 14,8 відсотка.
Станом на 01 квітня 2018 року залишок невикористаних асигнувань по загальному фонду районного бюджету становить 20 874,2 тис. грн., з яких по відділу охорони здоров'я – 3460,1 тис. грн. Видатки на заклади охорони здоров’я у районному бюджеті на 2018 рік плануються за скороченою економічною класифікацією видатків бюджету відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 (зі змінами).
На виплату заробітної плати з нарахуваннями на неї залишок асигнувань становить 7 411,4 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 1 141,8 тис. грн.), із них по освіті – 7 161,0 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 1 141,8 тис. грн.), районній раді – 103,8 тис. грн., соціальному захисту – 18,2 тис. грн. (забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю – 5,1 тис. грн.; утримання центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді – 13,1 тис. грн.), відділу культури – 112,4 тис. грн., фізичній культурі і спорту – 16,0 тис. грн.
Залишки асигнувань по освіті у сумі 7 161,0 тис. грн. зумовлені:
наявністю кредиторської заборгованістю у сумі 1 141,8 тис. грн. із-за відсутності необхідних коштів для здійснення вказаних видатків на рахунках місцевих бюджетів району;
помісячною розбивкою коштів освітньої субвенції на виплату заробітної плати педагогічним працівникам.
Залишки асигнувань по культурі у сумі 112,4 тис. грн. зумовлені тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року враховані виплати на оздоровлення, які не були використані.
Залишки асигнувань по використанню товарів і послуг – 4693,6 тис. грн., (в т.ч. кредиторська заборгованість – 1184,4 тис. грн.), з яких:
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 561,5 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 101,6 тис. грн.) (із-за тривалого визначення розпорядниками коштів постачальників товарів);
медикаменти та перев`язувальні матеріали – 31,7 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 2,0 тис. грн.) (не завершено проведення тендерів по деяких видах медикаментів);
продукти харчування – 418,4 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 175,4 тис. грн.) (в зв'язку з продовженням канікулярного періоду в закладах освіти в січні поточного року та призупинення роботи дитячих садків);
оплата послуг (крім комунальних) – 1 120,6 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 219,6 тис. грн.) (із-за тривалого визначення розпорядниками коштів постачальників послуг);
видатки на відрядження – 46,3 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 24,0 тис. грн.) (із-за незабезпеченості коштами видатків на виплату заробітної плати працівникам освіти видатки не проводились);
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 2 515,0 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 661,8 тис. грн.) (в зв'язку з тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року врахована більша питома вага річних призначень вказаних видатків).
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям – 133,8 тис. грн.
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 3 092,7 тис.грн. (селищному та сільським бюджетам не перераховувались кошти додаткової дотації у повному обсязі до запланованих із-за незабезпеченості коштами видатків на виплату заробітної плати працівникам освіти).
Соціальне забезпечення (інші виплати населенню) – 2 613,7 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 45 457,8 тис.грн.) (із-за відсутності необхідних коштів субвенції з державного бюджету для забезпечення виплат населенню згідно нарахованих субсидій для відшкодування втрат на оплату житлово-комунальних послуг.
Видатки по спеціальному фонду районного бюджету за 1 квартал 2018 року виконані на 6,2 відсотків до уточнених призначень на рік – 18 816,3 тис. грн. і складають 1 216,3 тис. грн., в тому числі:
1.По власних надходженнях бюджетних установ – 1 216,3 тис. грн., або 20,1 відсотка до річних призначень – 6 036,5 тис. грн.
2. Залишок коштів по бюджету розвитку станом на 01.04.2018р. становить 1 457,5 тис. грн.(залишок коштів на 01.01.2018 року – 33,3 тис. грн.). Кошти бюджету розвитку у першому кварталі 2018 року не використовувалися.
3.У зв’язку із тим, що доходи за рахунок коштів, які надходять від екологічного збору та інших надходжень до фондів охорони навколишнього природного середовища на 2018 рік не заплановані – видатки також не планувалися.
4,Залишок коштів, які надходять від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва станом на 01.04.2018 року становить 141,8 тис. грн. (залишок коштів на 01.01.2018 року – 119,8 тис. грн.), надійшло – 22,0 тис. грн. Кошти не використані.
Станом на 01.04.2018 року вільний залишок коштів на початок 2018 року 4 932,6 тис. грн. розподілено повністю, а саме : на капітальні видатки – 794,5 тис. грн., або 16,1 відсоток, та на інші видатки – 4 138,1 тис. грн.,або 83,9 відсотки.
Станом на 01.04.2018 року залишок від повернення до спеціального фонду районного бюджету коштів, наданих для кредитування індивідуальних сільських забудовників згідно районної цільової програми “Власний дім,” становить 71,2 тис. грн. (залишок на початок 2018 року – 64,0 тис. грн., надійшло у 2018 році від повернення кредитів – 36,8 тис. грн.). Видатки для надання кредитів проведені в сумі – 29,6 тис. грн.
Станом на 01.04.2018 року дебіторська заборгованість по доходах районного бюджету спеціального фонду становить 3,0 тис. грн. і виникла в Нижньобистрівській загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІ ступенів через несплату батьками плати за утримання дітей в школі-інтернаті.
Дебіторська та кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2018 року відсутня.
Дебіторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2018 року складає 35,0 тис. грн. і виникла через невідшкодування коштів районній поліклініці на оплату теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електроенергію та вивіз сміття за орендовані приміщення стоматологічних кабінетів стоматологічною поліклінікою.
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2018 року складає 3 579,1 тис. грн. (термін оплати якої не настав) і виникла через відсутність коштів на рахунку районного бюджету, в тому числі :
відділ освіти молоді та спорту – 2 244,3 тис. грн. з них:
оплата праці і нарахування на заробітну плату – 1 141,8 тис. грн.;
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 101,6 тис. грн.;
медикаменти: освіта – 2,0 тис. грн.;
продукти харчування – 175,4 тис. грн.;
оплата послуг (крім комунальних) – 217,8 тис. грн.;
видатки на відрядження – 24,0 тис. грн.;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 581,7 тис. грн.
дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації програм (відділ охорони здоров’я) – 1 254,8 тис. грн., в тому числі:
оплата праці і нарахування на заробітну плату – 756,2 тис. грн.;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 474,4 тис. грн.:
видатки на відрядження – 3,0 тис. грн.;
інші виплати населенню (відшкодування по пільговим рецептам) – 21,2 тис. грн.
відділ культури – 49,9 тис. грн.( оплата комунальних послуг та енергоносіїв);
управління соціального захисту населення – 30,2 тис. грн.(оплата комунальних послуг та енергоносіїв).
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду, що здійснюються за рахунок субвенцій з державного бюджету станом на 01.04.2018 року складає 45 973,7 тис. грн. (в т.ч. прострочена – 23 818,9 тис. грн., термін оплати якої не настав – 22 154,8 тис. грн.) і виникла у зв’язку з недоотриманням субвенцій з державного бюджету на соціальний захист, а саме:
відшкодування витрат із надання пільг – 1 040,0 тис. грн. (2,2 тис. грн. – прострочена заборгованість та 1 037,8 тис. грн. – термін оплати якої не настав);
компенсаційні виплати за пільгове перевезення автомобільним транспортом та проїзд на залізничному транспорті окремих категорій громадян – 434,4 тис. грн. (прострочена заборгованість);
субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива – 44518,7 тис. грн. (23 382,3 тис. грн. – прострочена заборгованість та 21 136,4 тис. грн. – термін оплати якої не настав).
Начальник фінансового управління райдержадміністрації І.Губаль
Додаток | ||||||||
до проекту рішення районної ради | ||||||||
від ______________ 2018 року № | ||||||||
З В І Т | ||||||||
про виконання районного бюджету Хустського району за січень-березень 2018 року | ||||||||
(тис.грн.) | ||||||||
Код | Доходи | затверджений план на 2018 рік | уточнений план на 2018 рік | виконано всього | % виконання | |||
рік | звіт.дату | рік | звіт.дату | звіт.дату | рік | зв. дату | ||
10000000 | Податкові надходження | 45 655,9 | 10 983,4 | 45 655,9 | 10 983,4 | 14 334,7 | 31,4 | 130,5 |
11000000 | Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості | 45 655,9 | 10 983,4 | 45 655,9 | 10 983,4 | 14 334,7 | 31,4 | 130,5 |
11010000 | Податок та збір на доходи фізичних осіб | 45 655,0 | 10 983,4 | 45 655,0 | 10 983,4 | 14 327,1 | 31,4 | 130,4 |
11020200 | Податок на прибуток підприємств комунальної власності | 0,9 | 0,9 | 7,6 | 844,4 | #ДЕЛ/0! | ||
20000000 | Неподаткові надходження | 675,7 | 166,8 | 675,7 | 166,8 | 262,2 | 38,8 | 157,2 |
21000000 | Доходи від власності та підприємницької діяльності | 0,7 | 0,7 | 5,5 | 785,7 | #ДЕЛ/0! | ||
21010300 | Частка чистого прибутку комунальних унітарних підприємств та їх об"єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету | 0,7 | 0,7 | 5,5 | 785,7 | #ДЕЛ/0! | ||
22000000 | Адміністративні збори та платежі,доходи від некомерційного та побічного продажу | 665,0 | 165,0 | 665,0 | 165,0 | 208,5 | 31,4 | 126,4 |
22010000 | Плата за надання адміністратиіних послуг | 245,0 | 60,0 | 245,0 | 60,0 | 67,0 | 27,3 | 111,7 |
22080400 | Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності | 420,0 | 105,0 | 420,0 | 105,0 | 141,5 | 33,7 | 134,8 |
24000000 | Інші неподаткові надходження | 10,0 | 1,8 | 10,0 | 1,8 | 48,2 | 482,0 | 2677,8 |
24060300 | Інші надходження | 10,0 | 1,8 | 10,0 | 1,8 | 48,2 | 482,0 | 2677,8 |
900101 | Разом доходів (загальний фонд) | 46 331,6 | 11 150,2 | 46 331,6 | 11 150,2 | 14 596,9 | 31,5 | 130,9 |
####### | Офіційні трансферти | 748 117,0 | 205 374,7 | 749 297,9 | ####### | 203 145,2 | ||
####### | Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам | 77 823,1 | 19 455,6 | 77 823,1 | 19 455,6 | 19 455,6 | 25,0 | 100,0 |
41020100 | Базова дотація | 77 823,1 | 19 455,6 | 77 823,1 | 19 455,6 | 19 455,6 | 25,0 | 100,0 |
41040000 | Дотації з місцевоих бюджетів іншим місцевим бюджетам | 55 546,6 | 9 720,6 | 55 546,6 | 9 720,6 | 9 720,6 | 17,5 | 100,0 |
41040200 | Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров"я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету | 55 546,6 | 9 720,6 | 55 546,6 | 9 720,6 | 9 720,6 | 17,5 | 100,0 |
41030000 | Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам | 313 681,8 | 78 398,4 | 313 681,8 | 78 398,4 | 78 398,4 | 25,0 | 100,0 |
41033900 | Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам | 219 637,2 | 50 736,3 | 219 637,2 | 50 736,3 | 50 736,3 | 23,1 | 100,0 |
41034200 | Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам | 94 044,6 | 27 662,1 | 94 044,6 | 27 662,1 | 27 662,1 | 29,4 | 100,0 |
41050000 | Субвенції з місцевих бюджетів | 301 065,5 | 97 800,1 | 302 246,4 | 97 522,1 | 95 570,6 | 31,6 | 98,0 |
41050100 | Субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 130 005,4 | 56 921,8 | 130 005,4 | 56 459,5 | 56 459,5 | 43,4 | 100,0 |
41050200 | Субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 4 055,6 | 1 428,9 | 4 055,6 | 1 273,7 | 1 273,7 | 31,4 | 100,0 |
41050300 | Субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям,особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу,компенсаційні виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 160 003,4 | 37 688,1 | 160 003,4 | 37 688,1 | 35 871,2 | 22,4 | 95,2 |
41050700 | Субвенція з місцевого бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім"ї патронатного вихователя за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 1 254,6 | 294,0 | 1 254,6 | 294,0 | 225,2 | 17,9 | 76,6 |
41051200 | Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 1 037,9 | 196,5 | 196,5 | 18,9 | 100,0 | ||
41051500 | Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров"я за рахунок коштів медичної субвенції ( цільові видатки на лікування хворих на цукровий діабет для відшкодування вартості препаратів інсуліну ) | 2 223,7 | 555,9 | 2 223,7 | 555,9 | 555,9 | 25,0 | 100,0 |
41052000 | Субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремиих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 3 282,0 | 820,5 | 3 282,0 | 820,5 | 820,5 | 25,0 | 100,0 |
41053500 | Субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах | 25,0 | 25,0 | |||||
41053900 | Інша субвенція з місцевого бюджету | 240,8 | 90,9 | 358,8 | 208,9 | 168,1 | 46,9 | 80,5 |
900103 | Всього доходів по загальному фонду | 794 448,6 | 216 524,9 | 795 629,5 | ####### | 217 742,1 | 27,4 | 100,7 |
Доходи спеціального фонду | ||||||||
21110000 | Відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва | 22,0 | ||||||
25000000 | Власні надходження бюджетних установ і організацій | 6 036,5 | 6 036,5 | 6 036,5 | 6 036,5 | 1 786,3 | 29,6 | 29,6 |
31030000 | Кошти від відчудження майна, що перебуває у комунальній власності | 150,0 | 150,0 | 0,0 | ||||
41030000 | Субвенції | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1 434,3 | 1 367,5 | #ДЕЛ/0! | 95,3 |
41053500 | Субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах | 50,0 | ||||||
410539000 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 1 384,3 | 1 367,5 | #ДЕЛ/0! | 98,8 | |||
900104 | Всього доходів по спеціальному фонду | 6 186,5 | 6 036,5 | 6 186,5 | 7 470,8 | 3 153,8 | 51,0 | 42,2 |
Всього доходів по обох фондах | 800 635,1 | 222 561,4 | 801 816,0 | ####### | 220 895,9 | 27,5 | 98,7 | |
Код | Видатки | затверджений план на 2018 рік | уточнений план на 2018 рік | виконано всього | % виконання | |||
рік | звіт.дату | рік | звіт.дату | рік | зв. дату | |||
0100 | Державне управління | 4 628,0 | 1 431,1 | 4 928,0 | 1 731,1 | 929,1 | 18,9 | 53,7 |
1000 | Освіта | 321 628,7 | 79 988,6 | 322 567,7 | 83 477,9 | 73 170,1 | 22,7 | 87,7 |
2000 | Охорона здоров"я | 107 628,9 | 32 891,8 | 109 569,5 | 35 117,6 | 31 475,0 | 28,7 | 89,6 |
3000 | Соціальний захист та соціальне забезпечення | 302 489,1 | 98 195,6 | 302 710,8 | 97 799,8 | 95 476,4 | 31,5 | 97,6 |
3010 | Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати,вивезення побутового сміття та рідких нечистот | 130 005,4 | 56 921,8 | 130 005,4 | 56 459,6 | 56 459,5 | 43,4 | 100,0 |
3020 | Надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 4 055,6 | 1 428,9 | 4 055,6 | 1 273,7 | 1 273,7 | 31,4 | 100,0 |
3030 | Надання пільг з оплати послуг зв'язку, інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян | 1,6 | 1,6 | 0,0 | 0,0 | |||
3040 | Надання допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сімям, тимчасової допомоги дітям | 121 503,4 | 28 276,1 | 97 125,6 | 22 557,1 | 21 253,9 | 21,9 | 94,2 |
3080 | Надання допомоги особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію,непрацюючій особі,яка досягла загального пенсійного віку,але не набула права на пенсійну виплату,допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі,яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку | 38 500,0 | 9 412,0 | 62 877,9 | 15 131,0 | 14 615,9 | 23,2 | 96,6 |
3104 | Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у звязку з похилим віком, хворобою,інвалідністю | 6 450,3 | 1 649,6 | 6 450,3 | 1 649,6 | 1 494,5 | 23,2 | 90,6 |
3121 | Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальний служб для сім'ї, дітей та молоді | 679,0 | 172,4 | 679,0 | 172,4 | 153,7 | 22,6 | 89,2 |
3140 | Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) | 100,0 | 100,0 | 0,0 | 0,0 | |||
3160 | Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги | 70,0 | 70,0 | 0,0 | 0,0 | |||
3171 | Комненсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотокоолясок і на транспортне обслуговування | 40,8 | 40,8 | 40,8 | 40,8 | 0,0 | 0,0 | |
3192 | Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість | 40,5 | 40,5 | 0,0 | 0,0 | |||
3230 | Виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих бдинках сімейного типу та прийомних сім'ях,грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного виховання | 1 254,6 | 294,0 | 1 254,6 | 294,0 | 225,2 | 17,9 | 76,6 |
3242 | Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення | 9,5 | 9,5 | 0,0 | 0,0 | |||
4000 | Культура і мистецтво | 4 056,9 | 1 041,0 | 4 056,9 | 1 041,0 | 820,0 | 20,2 | 78,8 |
5000 | Фізична культура і спорт | 2 422,7 | 703,5 | 2 422,7 | 815,0 | 674,8 | 400,2 | 82,8 |
7140 | Інші заходи у сфері сільського господарства | 9,3 | 9,3 | 400,2 | 0,0 | |||
7461 | Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету | 125,0 | 125,0 | 400,2 | 0,0 | |||
7610 | Сприяння розвитку малого та середнього підприємництва | 60,0 | 60,0 | 400,2 | 0,0 | |||
7622 | Реалізація програм і заходів в галузі туризму та курортів | 50,0 | 50,0 | 400,2 | 0,0 | |||
8110 | Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха | 250,0 | 50,0 | 250,0 | 50,0 | 13,0 | 400,2 | 26,0 |
8220 | Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення | 30,0 | 30,0 | 400,2 | 0,0 | |||
8313 | Ліквідація іншого забруднення навколишнього природного середовища | 75,0 | 75,0 | 400,2 | 0,0 | |||
8410 | Фінансова підтримка засобів масової інформації | 30,0 | 30,0 | 400,2 | 0,0 | |||
8700 | Резервний фонд | 250,0 | 150,0 | 250,0 | 150,0 | 0,0 | 0,0 | |
Разом видатків по загальному фонду | 743 354,3 | 214 451,6 | 747 134,9 | 220 561,7 | 202 558,4 | 27,1 | 91,8 | |
9150 | Інші дотації з місцевого бюджету | 51 094,3 | 12 773,4 | 51 094,3 | 12 808,4 | 10 901,3 | 21,3 | 85,1 |
9770 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 640,4 | 640,4 | 132,5 | 20,7 | 20,7 | ||
9800 | Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів | 681,1 | 681,1 | 3,5 | 0,5 | 0,5 | ||
Всього видатків | 794 448,6 | 227 225,0 | 799 550,7 | ####### | 213 595,7 | 26,7 | 91,0 | |
Перевищення доходів над видатками | -10 700,1 | -3 921,2 | -18 444,7 | 4 146,4 | ||||
Баланс | 794 448,6 | 216 524,9 | 795 629,5 | 216 246,9 | 217 742,1 | 27,4 | 100,7 | |
Спеціальний фонд разом, в т.ч.: | 6 386,5 | 6 086,5 | 19 498,2 | 18 816,3 | 1 216,3 | 6,2 | 6,5 | |
Видатки бюджетних установ ,проведені за рахунок надходжень від плати за послуги та інших власних джерел | 6 036,5 | 6 036,5 | 6 036,5 | 6 036,5 | 1 216,3 | 20,1 | 20,1 | |
Спеціальні видатки проведені за рахунок інших надходжень | 150,0 | 13 197,7 | 12 665,8 | 0,0 | 0,0 | |||
0100 | Державне управління | 150,0 | 150,0 | 0,0 | ||||
1000 | Освіта | 8 529,9 | 8 278,0 | 0,0 | 0,0 | |||
2000 | Охорона здоров"я | 16,8 | 16,8 | 0,0 | 0,0 | |||
7140 | Інші заходи у сфері сільського господарства | 30,7 | 30,7 | 0,0 | 0,0 | |||
7321 | Будівництво освітніх установ та закладів | 2 088,5 | 2 088,5 | 0,0 | 0,0 | |||
7330 | Будівництво інших об`єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності | 430,0 | 430,0 | 0,0 | 0,0 | |||
7461 | Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету | 50,0 | 50,0 | 0,0 | 0,0 | |||
9770 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 1 568,0 | 1 438,0 | 0,0 | 0,0 | |||
9800 | Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів | 333,8 | 333,8 | 0,0 | 0,0 | |||
8830 | Довгострокові кредити індивідуальним забудовникам житла на селі та їх повернення | 200,0 | 50,0 | 264,0 | 114,0 | 0,0 | 0,0 | |
Всього видатків по обох фондах | 800 835,1 | 233 311,5 | 819 048,9 | 253 507,9 | 214 812,0 | 26,2 | 84,7 | |
Заступник голови районної ради | М.Калинич |