ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 1

  ПРОЕКТ
                                                                                                             
УКРАЇНА

ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА

третє засідання десятої сесії VІІ скликання

РІШЕННЯ  №

 
17 травня  2018 року                                                                                м. Хуст
 
 
 
Про Програму зайнятості населення Хустського району на період до 2020 року

            Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  районна рада       
                                       
в и р і ш и л а :
 
1. Затвердити  Програму зайнятості населення Хустського району на період до 2020 року (додається).
 
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань гуманітарної та соціальної сфери (Липчей О.Ю.).
 
 
 
 
 
 
Голова ради                                                                        Ю.Іванчо
              СХВАЛЕНО
                                                                                                Розпорядження голови
                                                                                                державної адміністрації
                                                                                                   16.04.2018  № 259
  
ПРОГРАМА
 зайнятості населення Хустського району
на період до 2020 року
 
 
 
 

                                                       Паспорт програми зайнятості населення Хустського району на 2018-2020 роки
 
1. Ініціатор розроблення програми Хустська районна державна адміністрація
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24.11.17 року № 622 “Про розроблення проектів обласної, районних, міських програм зайнятості населення на період до 2020 року”, лист Міністерства соціальної політики України від 25.10.2017 № 20864/0/2-17/24 «Щодо розроблення територіальних та місцевих Програм зайнятості населення», Розпорядження голови районної державної адміністрації від 01.12.2017 року № 475 «Про створення робочої групи із розроблення районної програми зайнятості на період до 2020 року»
3. Розробник Програми Управління соціального захисту населення Хустської райдержадміністрації
4. Співрозробники Програми: Відділ економічного  розвитку і торгівлі Хустської райдержадміністрації, управління агропромислового розвитку, Хустський міськрайонний центр зайнятості.
5 Відповідальний виконавець Програми Управління соціального захисту населення Хустської райдержадміністрації, Хустський міськрайонний центр зайнятості.
6. Учасники програми Хустська районна державна адміністрація та підпорядковані структурні підрозділи, Хустський міськрайонний центр зайнятості, селищна та сільські ради, підприємства, організації, установи, фізичні особи-підприємці, сторони соціального діалогу, визначені як виконавці завдань та заходів, на виконання яких спрямована Програма.
7. Термін реалізації програми 2018-2020 роки
8. Джерела фінансування Місцеві бюджети.
Кошти фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття 
 
 
І. Основні підсумки виконання Програми зайнятості населення Хустського району за попередній період
 
Хустський район займає територію 1,0 тис.кв.км. На території району налічується 59 сільських населених пунктів та 1 селище міського типу. Населення району 95,7 тис.чол., в тому числі 58,1 тис. чол. працездатного.
Хустський район має високий природно-рекреаційний і курортний потенціал. Основними рекреаційними ресурсами району є мінеральні та термальні  води. На території Хустського району з розвіданих 3-х свердловин термальних мінеральних вод,  фактично використовується тільки єдина, а саме свердловина №14-Т, яка використовується ТОВ “Теплі води” для бальнеолікування.
Туристично-рекреаційна галузь залишається однією з пріоритетних напрямків розвитку економіки району. На території району діють 23 об’єкти туристично-рекреаційного, санаторно-курортного та оздоровчого призначення та готельних господарств. Серед них 5 санаторіїв, 13 оздоровчих комплексів, бази та зони відпочинку. Широка мережа туристично-рекреаційних та санаторно-лікувальних закладів дають можливість розвивати різні види туристичної діяльності. Повним ходом іде реставрація 3-х старовинних дерев’яних церков. Добудовується мансардне приміщення санаторію «Шаян» - на 14 номерів.  Діє готельний корпус та СПА-центр на території готельного комплексу «Карпатія» в с.Шаян, реставрація санаторно-оздоровчого комплексу ВАТ «Закарпатнерудпром» «Голуба Тиса».
До складу одинадцяти підприємств основного кола станом на сьогоднішній день входять 3 підприємства легкої промисловості (ТОВ“Тріо”, ТОВ„І.К.Ф.”, ТОВ„Флоріан Шуз”), 4 харчової промисловості (ВАП“Шаяни”, ТОВ“Шаянські джерела”, ТОВ “Шаянські мінеральні води” та СГ «Патріот»), 2 підприємства добувної промисловості  (ПАТ «Хустський кар’єр», ПАТ «Закарпатнерудпром» ), ТОВ «Аква –Ресурс -1» (постачання електроенергії) та 1 підприємство хімічної промисловості ТОВ «Аллбаутех».
За січень-грудень 2017 року підприємствами основного кола району вироблено промислової продукції в порівняних цінах на загальну суму 320696,89 тис. грн.., та 124,1 %  аналогічного періоду минулого року по району.
         Для забезпечення зростання обсягів реалізації промислової продукції та стабільної роботи промислових підприємств району є наявність укладених договорів із замовниками на відвантаження продукції. Такі договори мають підприємства текстильної промисловості та пошиття одягу, виробництва шкіри та шкіряного взуття, підприємства целюлозо–паперової та поліграфічної  промисловості. Обсяг замовлень на виробництво промислової продукції, виконання робіт, послуг складають замовлення іноземних інвесторів.
Станом на 1.10.2017 року сума всіх прямих іноземних інвестицій залучених в економіку району склала 1806,0 тис.дол.США. У структурі прямих іноземних інвестицій 100,0% склали внески у вигляді рухомого і нерухомого майна. За країнами-інвесторами найбільше акціонерного капіталу надійшло з Італії (32,2%), Угорщини(23,8%),Чехії (19,9%). 
В районі залишалось позитивне сальдо зовнішньої торгівлі (+1825,6 тис.дол. США). Найбільше експортно-імпортних операцій відбулося з такими країнами світу, як Італія, Чехія, Угорщина. За окремими групами товарів найбільша частка до загального обсягу експорту припадає на одяг та взуття.
        У районі реалізовано один проект по «Реконструкція котельні із встановленням додаткового твердопаливного котла в АЗПСМ с. Копашнево, Хустського району», який фінансувався за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку.
З метою створення якісної, актуальної  інформації про конкурентні переваги Хустського району, а також розкриття і реалізацію його інвестиційного потенціалу розроблено інвестиційний паспорт Хустського району.
Але поряд з досягненням позитивних результатів роботи економіки, треба враховувати і реальні фактори лімітуючого характеру та проблеми, які мають суттєвий вплив на соціально-економічні процеси в районі тепер і в перспективі, а
саме:
  • низька врожайність багатьох сільськогосподарських культур ускладнюють можливості самозабезпечення продуктами харчування ;
  • вимагає удосконалення організація заготівлі сільськогосподарської продукції;
  • складні умови проживання і господарської діяльності в гірській місцевості;
  • відсутність реальних заходів з підвищення якості та  конкурентоспроможності продукції;
  • низький рівень інноваційної діяльності;
  • неритмічність роботи підприємств основного кола  району;
  • недостатньо реалізований наявний туристично–рекреаційний потенціал;
  • значна диференціація в системі оплати праці;
  • нерівні конкурентні умови у сфері торгівлі та громадського харчування, в системі оподаткування, бухгалтерського обліку, між юридичними та фізичними суб’єктами господарювання району.
Упродовж 2017 року соціальними послугами, що надає Хустський міськрайонний центр зайнятості, скористалися 1210 осіб, з яких 576 мали статус безробітного. Серед безробітних: 425 жінки; 151 - чоловіки; 235 осіб – молодь віком до 35 років.
Активними заходами (працевлаштування, професійне навчання, громадські та тимчасові роботи) було охоплено 979 особи, або 81 % із тих, які скористалися послугами служби. З числа незайнятих громадян: працевлаштовано центром зайнятості на вільні та новостворені робочі місця - 783 особи. Громадян, які потребують соціального захисту та неспроможні на рівних конкурувати на ринку праці, працевлаштовано 188. У результаті працевлаштування безробітних на новостворені робочі місця, надано роботодавцям 7 компенсацій єдиного соціального внеску.
Одним із важливих видів соціальних послуг незайнятим громадянам у сучасних умовах є професійна підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації. Упродовж 2017 року проходили професійне навчання 128 безробітних, майже 100 відсотків навчалися за конкретними замовленнями роботодавців. На нинішній
 
 
день працевлаштовано після проходження навчання 125 безробітний. Рівень працевлаштування безробітних після завершення профнавчання становить 97,7 %.
Підтриманню рівня життєзабезпечення та мотивації до праці безробітних сприяє організація для них громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру, до яких упродовж 2017 року було залучено 64 безробітних осіб.
Із наявних 1303 вакансій, що були актуальними у звітному періоді, укомплектовано 1215 одиниць, рівень укомплектування вакансій становить 93,2%. Із 430 підприємств, установ та організацій, які мали вакансії у звітному періоді, отримали робочу силу завдяки службі зайнятості 416 роботодавців.
В своїй роботі центр зайнятості постійно запроваджує нові сервіси як для роботодавців, так і для шукачів роботи. Зараз не є новинками відеорезюме, відеопрезентації вакансій, онлайн-співбесіди шукачів роботи з роботодавцями. В найближчий час планується запровадити віртуальний кабінет для безробітних та роботодавців. Це дає можливість стати ближчими до людей, надавати консультації, а найголовніше - надавати допомогу в пошуку гідної роботи із достойною заробітною платою.
Минулого року розпочав роботу новий сервіс із онлайн-реєстрації на прийом до фахівців центру зайнятості. Це заощадить час шукачів, і дозволить підійти до пошуку роботи більш продуктивно.
Завдяки запровадженому сервісу, громадяни можуть записатись на:
  • отримання консультації з питань сприяння працевлаштуванню, вибору професії, профорієнтації, юридичних аспектів у сфері зайнятості тощо;
  • перший прийом для осіб, які не перебувають на обліку в центрі зайнятості та мають бажання звернутись до центру зайнятості для пошуку роботи.
У разі, якщо особа зарезервувала для себе час, їй не потрібно отримувати талон на відвідування, а необхідно безпосередньо звернутися до фахівця центру зайнятості у зарезервований час.
Послуга електронної черги реєстрації безробітних доступна громадянам на порталі Державної служби зайнятості www.dcz.gov.ua через рубрику «Електронна черга».
З 1 січня 2018 року службою зайнятості було запроваджено  процедуру профілювання зареєстрованих безробітних та соціального супроводу при працевлаштуванні та після працевлаштування за підходом кейс-менеджменту. Профілювання впроваджується з метою прискорення процесу працевлаштування осіб, які прагнуть отримати роботу.
У рамках модернізації послуг служби зайнятості та орієнтації їх на європейський рівень в Хустському міськрайонному центрі зайнятості, з серпня 2017 року, запрацював Консалтинговий центр - центр безоплатної підтримки та розвитку підприємництва.
Основним завданням консалтингового центру є забезпечення умов розвитку підприємницьких ініціатив та самозайнятості населення, надання супроводу з питань організації і провадження підприємницької діяльності, що так необхідно у наш час,  центр працюватиме у напрямку підтримки власного бізнесу, де підприємці-початківці матимуть можливість отримати групові та індивідуальні консультації спеціалістів та фахівців державних установ за розробленим графіком, представників спілок підприємців як досвідчених колег, дізнатися про найновіші тенденції у сфері ведення бізнесу, перспективні проекти та стартапи, проекти регіонального розвитку, до яких можна долучитися, просто почути практичні поради.
З метою підвищення конкурентоспроможності молоді на ринку праці та упередження безробіття, Хустським міськрайонним центром зайнятості створюється  Всеукраїнський кадровий резерв випускників навчальних закладів, шляхом знімання відеорезюме. Це онлайн технологія швидкого пошуку і підбору кадрів на запити роботодавців, дає можливість отримати роботу своєї мрії, скоротити шлях до працевлаштування, та представити себе у виграшному ракурсі.
Відеорезюме – це короткий ролик, у якому шукач роботи стисло описує свою навчальну та трудову біографію, свої професійні досягнення.
Протягом вересня-жовтня минулого року, керівництвом Хустського центру зайнятості, спільно з керівниками професійно-технічних та вищих навчальних закладів, було узгоджено графік проведення семінарів «Техніка пошуку роботи». Підготовка резюме (створення відео резюме)» для створення Всеукраїнського кадрового резерву випускників навчальних закладів. Починаючи з другої половини жовтня, Хустський міськрайонний центр зайнятості працює щодо створення такого резерву з студентами-випускниками навчальних закладів міста Хуст.
З метою надання послуг з профорієнтації у дистанційному режимі, починаючи з 2018 року, на сайті Державної служби зайнятості www.profi.dcz.gov.ua створена «Платформа Державної служби зайнятості з профорієнтації та розвитку кар’єри». Зареєстрованому користувачу надається можливість безкоштовно, за відповідними методиками, продіагностувати власні схильності, здібності, краще зрозуміти свої професійні інтереси.
Станом на 01.01.2018 року в районі створено 558 робочих місць:
- юридичними особами - 278 р.м.
- фізичними особами - 74 р.м.
Крім того, за даними державного реєстратора зареєстровано з початку року фізичних осіб  підприємців - 206.
 
II. Основні тенденції соціально-економічного розвитку регіону та розвитку регіонального ринку праці
 
Основні прогнозні показники та перспективи економічного та соціального розвитку району на період до 2020 року визначені з урахуванням оцінки реального стану економіки району за підсумками 2013-2017 років.
В районі спрямована робота на збільшення інвестицій і поліпшення інвестиційного клімату, передбачено наростити обсяги залучених інвестицій за рахунок ефективного пошуку потенційних інвесторів, здійснення заходів по захисту приватних та майнових інтересів інвесторів. Розроблена система моніторингу звернень інвесторів, зокрема створення єдиної типової форми фіксації звернення інвестора, розроблена структура передачі інформації щодо таких звернень і реагування на них.
 
 
Виходячи з вищенаведеного, нагального вирішення потребують питання, що мають суттєвий вплив на розвиток ринку праці в районі, а саме:
  •   забезпечення зростання рівня середньомісячної заробітної плати та досягнення рівня середньої по області;
  •   подолання дисбалансу середньої заробітної плати між галузями економіки району.
  •   забезпечення створення нових робочих місць шляхом створення нових, реорганізації чи перепрофілювання існуючих виробництв;
  •   проведення ефективного процесу легалізації “прихованих” робочих місць та здійснення заходів стосовно впровадження дієвого механізму легалізації економіки, шляхом надання відповідним структурним підрозділам райдержадміністрації більших повноважень, або збільшення штату територіальної інспекції праці на місцях в декілька раз;
  •   нарощування обсягів виробництва продукції у промисловості будівельних матеріалів за рахунок таких підприємств як: ВАТ “Хустський кар’єр”, ВАТ «Закарпатнерудпром», ТзОВ «Закарпатський цеолітовий завод» інших підприємств, які використовують родовища району;
  • розширення діючих виробництв у сільських населених пунктах району з метою повнішої зайнятості наявного населення, зокрема таких, як ТОВ “Тріо”, ТОВ ’’Флоріан Шуз’’.
  •   створення нових робочих місць за рахунок більш широкого залучення населення до зайняття підприємницькою діяльністю в різних сферах економіки;
  • широке залучення вітчизняних та іноземних інвестицій у пріоритетні галузі промисловості;
  • максимальне використання дебіту розвіданих в районі свердловин і джерел термальних та мінеральних вод із створенням  нових сучасних підприємств по розливу мінеральних вод, освоєння розливу нових видів та торгових марок мінеральних вод, а також вивчення запасів та можливостей створення нових підприємств по розливу прісних вод;
  •  пошук інвесторів для дальшого розвитку туристично-рекреаційної галузі, залучення вітчизняних та іноземних інвестицій для відновлення роботи та більш повного використання наявних санаторних та рекреаційних об’єктів;
  • здійснення системних заходів щодо підтримки індивідуального аграрного сектора (фермерські) господарства, особисті підсобні господарства громадян, сільськогосподарські кооперативи) насамперед за рахунок задоволення його потреб у високоякісному насіннєвому матеріалі, племінному молодняку худоби та птиці, розширення обсягів сервісного обслуговування та створення умов для реалізації виробленої сільськогосподарської продукції;
  • створення та ефективне використання можливостей фермерських господарств по вирощуванню худоби та організації заготівлі тваринницької продукції і її переробки;
  • розвиток народних промислів;
  • створення умов для подальшого розвитку малого підприємництва в районі, поступове нарощування малого сектору економіки в кількісному та якісному змісті,  залученню інвестицій у розвиток малого бізнесу;
  • розвиток та створення на території району нових підприємств малого та середнього бізнесу з глибокою переробкою деревини та виготовлення меблевої продукції;
  • надання  пріоритету розміщення сучасних торгових об’єктів у населених пунктах району відповідно до плану забудови та розвитку соціальної сфери,  звернувши особливу увагу на гірські населені пункти;
  • зміцнення матеріально-технічної бази охорони здоров'я, поліпшення соціально-побутових умов навчання в районі, зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти, оснащення їх сучасними технічними засобами навчального процесу;
  • забезпечення виконання завдань газифікації населених пунктів району;
  • створення в районі безпечних умов для проживання населення, із здійснення з цією метою заходів по берегоукріпленню, будівництву протиповеневих споруд та виконанню протизсувних заходів.
 
 
 

ІІІ. Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації
у сфері зайнятості населення до 2020 року
 

Найменування заходу

Виконавці
(місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, установи, організації, сторони соціального діалогу)
Термін виконання
1 2 3
1. Розширення сфери застосування праці та стимулювання заінтересованості роботодавців у створенні нових робочих місць
1. Сприяти розширенню сфери застосування праці за рахунок збереження діючих та створення сучасних  нових робочих місць із залученням різних джерел інвестицій; зростанню компонентів гідної праці, забезпеченню справедливої оплати праці, передбачаючи, зокрема, відповідні положення у колективних договорах і угодах. Відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, управління соціального захисту населення, міськрайонний центр зайнятості, Державний інспектор праці, підприємства, організації, установи, фізичні особи-підприємці
     
2018-2020
роки
2. Проводити аналіз результатів інвестиційної та інноваційної діяльності у 2018-2020 роках в частині, що стосується створення робочих місць та зайнятості населення Відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, управління соціального захисту населення Постійно
3. Продовжувати роботу із роз’яснення роботодавцям відповідно до Закону України Про зайнятість населення, порядку стимулювання працевлаштування громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці та порядку стимулювання самозайнятості населення на створення нових робочих місць суб’єктами малого підприємництва. Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020 
роки
4. Проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу з роботодавцями щодо підвищення якості робочих місць, подолання та попередження низькооплачуваної зайнятості, переваг використання ними робочої сили на легальній основі через засоби масової інформації, під час проведення семінарів, нарад, зустрічей з роботодавцями, обстеження підприємств. Відділ економічного розвитку і торгівлі, управління соціального захисту населення, міськрайонний центр зайнятості, Державний інспектор праці
 
2018-2020 
роки
5. З метою забезпечення тимчасової зайнятості безробітних активізувати роботу по залученню їх до участі в громадських та інших роботах тимчасового характеру.
Проведення інших робіт тимчасового характеру за рахунок коштів підприємств.
Сприяти проведенню інших тимчасових робіт за кошти роботодавців, у тому числі для зайнятих громадян у вільний від основної роботи час.
Передбачити виділення коштів районного, селищного та сільських бюджетів для організації та проведення громадських робіт.
Районна державна
адміністрація, управління соціального захисту
населення,
фінансове управління
 міськрайонний центр
зайнятості, селищна та сільські ради, підприємства, організації, установи, фізичні особи-підприємці
2018-2020
роки
6. Забезпечити направлення на громадські роботи безробітних, а в першу чергу молоді, що стоять на обліку в центрі зайнятості. Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020 
роки
7. Застосовувати сучасні інформаційні технології, електронні сервіси з метою удосконалення методів роботи з населенням, забезпечення індивідуального підходу при роботі з клієнтами, прозорості, доступності для прискорення їх працевлаштування
 
Міськрайонний центр
зайнятості, підприємства, організації, установи, фізичні особи-підприємці
2018-2020 
роки
8. З метою сприяння зайнятості населення, удосконалити мережу прийомних пунктів по збору дикоростучих,  грибів, ягід, молочної продукції тощо. Управління агропромислового розвитку 2018-2020 
роки
9. Надавати практичну та методологічну допомогу підтримки діючим фермерським господарствам та забезпечити створення умов щодо організації  нових фермерських господарств. Районна державна
адміністрація, управління
агропромислового
розвитку
2018-2020 
роки
10. Розглядати на колегіях райдержадміністрацій, комісіях,   нарадах  діяльність і плани виходу з кризового стану  підприємств, на яких високий рівень неповної зайнятості, продовжується спад виробництва та вивільнення працівників. Районна державна
адміністрація
2018-2020 
роки
2. Підвищення професійного рівня та конкурентоспроможності економічно активного населення
1. Забезпечити професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації безробітних із числа незайнятого населення на базі вищих, професійно-технічних навчальних закладів, установ післядипломної освіти, ПОУ всіх форм власності за професіями в яких є потреба на ринку праці. Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020
роки
2.  Продовжити впроваджувати сучасні освітні технології: індивідуальні програми навчання та стажування на виробництві з метою підвищення якості професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітничих кадрів та спеціалістів на вимогу сучасного ринку праці. Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020
роки
3. Проводити навчання безробітних шляхом проведення семінарів з техніки самостійного пошуку роботи.
 
Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020
роки
4. Сприяти підприємницькій діяльності безробітних шляхом професійної підготовки з професій, придатних для самозайнятості. Міськрайонний центр
зайнятості
 
2018-2020
роки
5. Проведення інформаційних та профорієнтаційних заходів для молоді з метою правильного вибору професії та її соціальної адаптації. Задоволення потреб в цих послугах учнів загальноосвітніх шкіл, шкіл-інтернатів, дітей з багатодітних та неповних сімей, дітей сиріт, а також молоді, яка вперше шукає роботу. Служба у справах дітей,
міськрайонний центр
зайнятості спільно з ліцеями, відділом освіти, молоді і спорту
2018-2020
роки
6. Пропонувати молоді професійну підготовку та перепідготовку за робітничими професіями в т.ч. за індивідуальними навчальними планами та програмами. Служба у справах дітей спільно з міськрайонним центром зайнятості Постійно
7. Проводити в навчальних закладах міста презентацію професій, що користуються попитом на місцевому ринку праці Міськрайонний центр
зайнятості спільно з ліцеями, відділом освіти, молоді і спорту
Квітень, листопад 2018-2020  років
8. Організувати навчання державних службовців усіх категорій, щодо основних засад діяльності малого підприємництва та ринкової інфраструктури, підтримки підприємництва з метою більш ефективного застосування управлінських важелів впливу в напрямку розвитку малого сектора економіки. Районна державна
адміністрація,
відділ економічного розвитку і торгівлі
Постійно
9. Шляхом укомплектування підприємств кваліфікованими кадрами досягти максимального рівня працевлаштування після професійного навчання.
 
Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020
роки
10. Сприяння започаткуванню безробітними, в першу чергу учасниками АТО власної справи шляхом здійснення в установленому порядку виплати одноразово допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020
роки
3. Підвищення мобільності робочої сили на ринку праці та удосконалення
регулювання трудової міграції
1.  Проводити роботу щодо легалізації зайнятості населення шляхом постійного контролю щодо легального використання роботодавцями робочої сили. Активізувати роботу комісій, робочих груп з числа представників контролюючих органів, центрів зайнятості, яким надані повноваження щодо детінізації робочих місць. Відділ економічного розвитку і торгівлі, управління соціального захисту населення, міськрайонний центр зайнятості, Державний інспектор праці, Державна виконавча служба, Об’єднана державна податкова інспекція. 2018-2020
роки
2. Систематично проводити роз'яснювальну роботу серед громадян щодо порушення їх прав на соціальний захист у разі не укладення відповідно до законодавства трудового договору між працівником та роботодавцем під час прийому на роботу. Управління соціального захисту населення спільно з міськрайонним центром зайнятості, Державний інспектор праці, Об’єднана державна податкова інспекція, Редакція газети «Вісник Хустщини» 2018-2020
роки
3. Сприяти охопленню повідомчою реєстрацією 100 відсотків укладених колективних договорів. Управління соціального захисту населення 2018-2020
роки
4. Рекомендувати включення до колективних договорів зобов’язань керівників підприємств щодо нарахування зарплати  у розмірах не нижче встановлених галузевими угодами. Управління соціального захисту населення 2018-2020
роки
5. Здійснювати щомісячний моніторинг та аналіз розміру середньої заробітної плати та неповної зайнятості працівників в розрізі підприємств. Управління соціального захисту населення 2018-2020
роки
6. Постійно здійснювати контроль за діяльністю суб’єктів підприємництва, що є посередниками у працевлаштуванні громадян України за кордоном. Управління соціального захисту населення спільно з міськрайонним центром зайнятості 2018-2020
роки
7. Здійснювати контроль за підприємствами, організаціями та установами, де зайняті іноземні громадяни для з’ясування доцільності використання їх праці та продовження дії дозволів на працевлаштування в Україні Управління соціального захисту населення спільно з міськрайонним центром зайнятості 2018-2020
роки
8. Проводити просвітницьку діяльність в інформуванні незайнятого населення, яке має бажання виїхати на роботу за кордон про наслідки нелегальної міграції та запобігання  нелегальної торгівлі людьми. Управління соціального захисту населення, Хустський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, міськрайонний центр зайнятості 2018-2020
роки
4. Сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту
і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці
1. Проводити широку роз’яснювальну роботу з роботодавцями щодо розрахунку квоти громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. Зобов’язати роботодавців інформувати щороку центр зайнятості, у встановленому порядку, та звернутися за сприянням для працевлаштування даної категорії громадян до центру зайнятості. Організація роботодавців, профспілки,
міськрайонний центр
зайнятості
 
2018-2020
роки
 
2. Перевагу у компенсації єдиного соціального внеску надавати ринкоутворюючим роботодавцям, для працевлаштування безробітних, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці, понад встановлену квоту. Організація роботодавців, профспілки,
міськрайонний центр
зайнятості,
 
2018-2020
роки
 
4. Налагодити поіменний контроль за наданням всього спектру послуг військовослужбовцям, учасникам антитерористичної операції та інших військових формувань. Проводити постійний моніторинг військовослужбовців. Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020
роки
5. Вжити заходів до збільшення працевлаштування  осіб з обмеженими фізичними можливостями. Управління соціального захисту населення спільно з міськрайонним центром зайнятості, організацією роботодавців, комітетами профспілок 2018-2020
роки
6. Сприяти працевлаштуванню інвалідів згідно даних індивідуальної програми реабілітації та з урахуванням їх побажань, стану здоров`я, здібностей і професійних навичок відповідно до висновків медико-експертних комісій. Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020
роки
7. Надавати пріоритет у сприянні працевлаштуванню членам сімей з сімейним безробіттям, батькам з багатодітних і неповних сімей, дітям-сиротам, в тому числі за рахунок компенсації єдиного соціального внеску роботодавцям. Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020
роки
8. Узагальнювати надані роботодавцями заявки про потребу у працівниках із числа людей з обмеженими фізичними можливостями, для подальшого інформування інвалідів, бажаючих працювати. Управління соціального захисту населення,
міськрайонний центр зайнятості
2018-2020
роки
9. Забезпечити надання всього комплексу профорієнтаційних послуг людям з обмеженими фізичними можливостями з метою ефективної трудової реабілітації.
 
Міськрайонний центр
зайнятості
2018-2020
роки
10. Щомісячно надсилати державній службі зайнятості списки інвалідів із зазначенням їх професій та спеціальностей, професійної відповідності із урахуванням висновків МСЕК, а також подавати державній службі зайнятості заявки на професійне навчання інвалідів Управління соціального захисту населення Щомісяця
протягом
2018-2020
років
11. Домогтися надання керівниками підприємств, установ, організацій щомісячних адміністративних даних про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватись праця інвалідів, із зазначенням умов праці, професійно-кваліфікаційного рівня та особливих вимог роботодавців до претендентів на робочі місця, рівня зарплати, можливості гнучкого графіку роботи. Управління соціального захисту населення спільно з міськрайонним центром зайнятості Щомісяця
протягом
2018-2020
років
12. Вивчити питання з дотримання законодавства про працю неповнолітніх на підприємствах, в установах і організаціях міста та вжити необхідні заходи щодо притягнення до відповідальності роботодавців, яка його порушують. Служба у справах дітей, управління соціального
захисту населення,
державний інспектор праці
2018-2020
роки
13. Забезпечення організації та проведення для демобілізованих військовослужбовців з числа учасників АТО спеціальних семінарів та тренінгів, що мотивують до вибору цивільної професії, а також з орієнтацією на контрактну військову службу. Управління соціального захисту населення, міськрайонний центр зайнятості, Хустський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Військовий комісаріат, громадські та волонтерські організації (за згодою) 2018-2020
роки
14. Забезпечення працевлаштування учасників АТО на вакантні та новостворені робочі місця, у тому числі з виплатою в установленому порядку компенсації єдиного внеску роботодавцям відповідно до статей 26 та 27 Закону України «Про зайнятість населення»   Підприємства, установи, організації, фізичні особи-підприємці, міськрайонний центр зайнятості 2018-2020
роки
15. Забезпечення працевлаштування внутрішньо переміщених осіб на вакантні робочі місця, у тому числі з виплатою в установленому порядку компенсації витрат роботодавця на оплату праці відповідно до статті 24-1 Закону України «Про зайнятість населення» та на нові робочі місця відповідно до статті 27 Закону України «Про зайнятість населення» Підприємства, установи, організації, фізичні особи-підприємці, міськрайонний центр зайнятості 2018-2020
роки
 
Таблиця 1. Основні показники ринку праці
 
Найменування
показника
2017 очікуване
 
2018
прогноз
2019
прогноз
2020
прогноз
 
1. Чисельність зайнятого населення віком 15 – 70 років (у середньому за період), тис. осіб – усього
 
69,8 69,9 70,0 70,1
       з неї зайнятого населення  працездатного віку 23,55 23,6 23,7 23,8
 
2. Рівень зайнятості, у %  до чисельності населення:
віком  15 - 70 років
33,7 33,8 33,9 34,0
працездатного віку 42,6 42,6 42,7 42,8
 
3. Чисельність безробітного населення віком 15-70 років, визначена за методологією МОП (у середньому за період), тис. осіб – усього
 
0,287 0,274      0,235       0,215
 
працездатного віку
 
0,287 0,274      0,235       0,215
 
4. Рівень безробіття, визначений за методологією МОП,  у % до чисельності економічно активного населення:
віком 15 - 70 років
0,7 0,7 0,6 0,5
 
працездатного віку
 
0,7 0,7 0,6 0,5
 

 
Таблиця 2. Показники професійної підготовки
та використання робочої сили
 
Найменування
показника
2017 очікуване
 
2018
прогноз
2019
прогноз
2020
прогноз
1. Кількість випускників навчальних закладів в регіоні, тис. осіб – усього - - - -
 
 
 
у тому числі:
 
- випускників вищих навчальних закладів ІІІ −             ІV рівнів акредитації, усього
 
- - - -
з них працевлаштовані як молоді працівники;
 
 
 
 
 
- випускників вищих навчальних закладів  І −                  ІІ рівнів акредитації, усього
 
- - - -
з них працевлаштовані як молоді працівники;
 
 
 
 
 
- випускників професійно-технічних навчальних  закладів, усього
 
- - - -
з них працевлаштовані як молоді працівники
 
2. Кількість укладених договорів про стажування між роботодавцем і особою, яка продовжує навчання, одиниць - усього - - - -
з них такі, що передбачають отримання заробітної плати, одиниць - - - -
3. Кількість укладених трудових договорів (строком не менш як на три роки) між роботодавцем та молодим працівником, що погоджується працювати в сільській місцевості, одиниць - усього
 
- - - -
в тому числі з отриманням:
 
 
житла
 
4. Середньооблікова штатна чисельність працівників, тис. осіб
4 600 4 800 4 900       5 000
5. Кількість працівників, які знаходяться у вимушених неоплачуваних відпустках з ініціативи роботодавців,          тис. осіб
 
0,180 0,180 0,180       0,180
у % до середньооблікової штатної чисельності працівників 3,9 3,8 3,7 3,6
6. Кількість працівників, які працюють у режимі неповного робочого дня (тижня),             тис. осіб
 
0,320 0,320 0,320       0,320
у % до середньооблікової штатної чисельності працівників        7,0       6,7 6,5  
6,4
 
8. Кількість працівників, які підвищили свою кваліфікацію, тис. осіб  
0,300
 
   0,320
 
     0,340
 
0,350
 
у % до середньооблікової штатної чисельності працівників
6,5 6,7 6,9 7,0
9. Кількість працівників, які пройшли професійну підготовку та перепідготовку, тис. осіб
 
0,130 0,140  
0,150
 
 
 
0,160
 
 
у % до середньооблікової штатної чисельності працівників 2,8 2,9 3,1  
3,2
 
у тому числі:
 
- - - -
за кошти роботодавця
 
за власні кошти
 
- - - -
10. Кількість осіб старше 45 років, що отримали ваучер 0 5 10 15

 
Таблиця 3. Працевлаштування на нові робочі місця
 
Найменування
показника
2017 очікуване 2018
прогноз
2019
прогноз
2020
прогноз
1. Працевлаштування на нові робочі місця, осіб – усього
 
558 600 620 660
з них:
1.1 юридичними особами
 
278 290 300 320
 
1.2 фізичними особами-підприємцями та іншими фізичними особами – платниками податку з доходів фізичних осіб (включаючи робочі місця для найманих працівників)
280 310 320 340
 
2. Чисельність працівників, за яких роботодавцю надається компенсація фактичних витрат по сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, осіб - усього
6 8 10 11
 
в тому числі:
 
2.1 працівників у юридичних осіб, усього
0 0 0 2
 
за яких компенсовано:
 
50% суми нарахованого єдиного внеску, осіб
 
100% суми нарахованого єдиного внеску, осіб
0 0 0 2
 
2.2 працівників у фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб – платників податку з доходів фізичних осіб, усього
6 8 10 9
 
за яких компенсовано:
 
50% суми нарахованого єдиного внеску, осіб
 
100% суми нарахованого єдиного внеску, осіб
6 8 10 9
 
 

 
Таблиця 4. Надання соціальних послуг обласним центром зайнятості України
 
2017 рік 2018 рік 2019 рік 2020 рік
очікуване прогноз прогноз прогноз
1. Чисельність осіб, які отримуватимуть послуги в службі зайнятості 1080 1080 1080 1080
1.1 з них зареєстрованих безробітних 430 420 410 400
2. Працевлаштування за сприянням служби зайнятості, всього 665 663 664 665
2.1. з них зареєстрованих безробітних 230 225 225 220
 2.1.1. чисельність осіб, які організували власну справу за рахунок отримання допомоги по безробіттю одноразово * 1 2 3 3
2.1.2.  чисельність осіб, стосовно яких прийнято рішення про виплату компенсації витрат роботодавців у розмірі єдиного внеску* 6 8 10 11
3. Чисельність безробітних, які проходитимуть професійне навчання за направленням служби зайнятості 133 133 130 125
4. Чисельність осіб, які братимуть участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру (за рахунок всіх джерел фінансування) 65 78 80 83
 
*обсяги  можуть щорічно переглядатися залежно від фінансових можливостей фінансування Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та економічного розвитку
 
  
Таблиця 5. Показники сприяння зайнятості осіб з інвалідністю
 
(осіб)
Найменування
показника
 
2017 очікуване
2018
прогноз
2019
прогноз
2020
прогноз
1. Чисельність працюючих осіб з інвалідністю на підприємствах установах та організаціях, згідно із звітами, поданими до відділень Фонду соціального захисту інвалідів* - - - -
2. Кількість створених робочих місць за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів - - - -
3. Чисельність осіб з інвалідністю, що перебувають на обліку в Державній службі зайнятості України
 
16 15 17 18
3.1. з них зареєстровані безробітні 16 15 17 18
4. Чисельність осіб з інвалідністю, працевлаштованих за сприяння Державної служби зайнятості України
 
3 5 5 4
4.1. з них зареєстровані безробітні 3 5 5 4
4.1.1 у тому числі отримувачі одноразово виплаченої допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності 0 1 0 0
5. Чисельність осіб з інвалідністю, залучених до участі у громадських роботах 0 1 1 0
5.1. з них з числа зареєстрованих безробітних 0 1 1 0
6. Чисельність осіб з інвалідністю, які проходили професійне навчання – усього 1 3 2 2
зокрема за рахунок:
6.1. коштів Фонду соціального захисту інвалідів 0 0 0 0
6.2. коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття 1 3 2 2
7.Чисельність осіб з інвалідністю, працевлаштованих строком не менше ніж на два роки на нові робочі місця за направленням Державної служби зайнятості України, за яких роботодавцю надається компенсація витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за відповідну особу за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів.
 
0 0 0 0
8. Чисельність осіб з інвалідністю, працевлаштованих на підприємства, установи, організації шляхом надання дотацій за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів на створення спеціальних робочих місць для працевлаштування інвалідів, зареєстрованих у Державній службі зайнятості України як безробітні
 
0 0 0 0
 
________
* Визначається на основі звітних даних за формою №10-ПІ (річна), затвердженою наказом Мінпраці від 10 лютого 2007 р. №42 за погодженням з Держкомстатом та Держкомпідприємництвом (зареєстрований у Мін′юсті 13 лютого 2007 року за №117/13384).