ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 3
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
друге засідання десятої сесії VІІ скликання
РІШЕННЯ №
28 березня 2018 року м. Хуст
Про Програму розвитку земельних відносин
у Хустському районі на 2018-2020 роки
у Хустському районі на 2018-2020 роки
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити Програму розвитку земельних відносин у Хустському районі на 2018-2020 роки (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань розвитку туризму, землекористування, сільського господарства та охорони навколишнього середовища (Канюка І.В.).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань розвитку туризму, землекористування, сільського господарства та охорони навколишнього середовища (Канюка І.В.).
Голова ради Ю. Іванчо
ПРОГРАМА
розвитку земельних відносин у Хустському районі
на 2018-2020 роки
1. Загальні положення
1. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямовано Програму
3. Перелік основних завдань Програми:
3.1. Встановлення та зміна меж адміністративно-територіальних одиниць
3.2. Інвентаризація земель населених пунктів, державних підприємств та органів державної влади, у користуванні яких перебувають земельні ділянки, але права на них не зареєстровано у встановленому законом порядку
3.4. Оновлення планово-картографічних матеріалів населених пунктів масштабів 1:2000 та 1:5000
4. Очікувані результати реалізації Програми
5. Координація та контроль за виконанням Програми
6. Прикінцеві положення
С Х В А Л Е Н О
Розпорядження голови
державної адміністрації
05.02.2018 № 53
державної адміністрації
05.02.2018 № 53
ПРОГРАМА
розвитку земельних відносин у Хустському районі
на 2018-2020 роки
1. Загальні положення
Програма розвитку земельних відносин у Хустському районі на 2018-2020 роки (далі – Програма) розроблено відповідно до Земельного кодексу України, законів України „Про землеустрій”, „Про оцінку земель”, Концепції Державної цільової програми розвитку земельних відносин в Україні на період до 2020 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 червня 2009 року № 743-р.
Із 99 662,0 га земельного фонду Хустського району 38 940,9 га (39 % займають землі сільськогосподарського призначення, у тому числі: сільгоспугіддя – 35949,9 га, рілля – 12513,5 гектара.
Під лісами та лісовкритими площами знаходиться 52 442,9 га ( 52,6%), забудовані землі займають 4807,9 га (4,8%), болота – 15,4 га (0,02%), відкриті землі без рослинного покриву – 138,8 га (0,14%) та води – 2316, 1га (2,3%).
У структурі земельного фонду району землі сільськогосподарських підприємств займають 740,8 га (0,75%) території, землі у власності і користуванні громадян – 36606,05 га (36,7%), землі лісогосподарських підприємств – 48587,2 га (48,7%), землі запасу та землі, не надані у користування, – 7433,4 га (7,5%), землі інших землекористувачів – 170,0 га.
Із 99 662,0 га земельного фонду Хустського району 38 940,9 га (39 % займають землі сільськогосподарського призначення, у тому числі: сільгоспугіддя – 35949,9 га, рілля – 12513,5 гектара.
Під лісами та лісовкритими площами знаходиться 52 442,9 га ( 52,6%), забудовані землі займають 4807,9 га (4,8%), болота – 15,4 га (0,02%), відкриті землі без рослинного покриву – 138,8 га (0,14%) та води – 2316, 1га (2,3%).
У структурі земельного фонду району землі сільськогосподарських підприємств займають 740,8 га (0,75%) території, землі у власності і користуванні громадян – 36606,05 га (36,7%), землі лісогосподарських підприємств – 48587,2 га (48,7%), землі запасу та землі, не надані у користування, – 7433,4 га (7,5%), землі інших землекористувачів – 170,0 га.
1. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямовано Програму
Основними проблемами, що стримують розвиток земельних відносин в району, є:
1. Потреба в зміні та встановленні меж населених пунктів.
2. Проведення інвентаризації земель населених пунктів, земель державних підприємств та органів державної влади, оскільки роботи проводились на старих планово-картографічних матеріалах 60 – 70 років минулого століття.
3. Проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Підтримування актуального стану нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є основним джерелом забезпечення сталих бюджетних надходжень від плати за землю. Грошова оцінка земель водночас є фактором надійного захисту інтересів землекористувачів та власників землі, оскільки за її допомогою кожен з них повинен сплачувати визначену плату за фактичне використання землі.
4. Оновлення планово-картографічних матеріалів населених пунктів масштабів 1:2000 та 1:5000, що поліпшить топографо-геодезичне забезпечення, яке є основним картографічним ресурсом для ведення Державного земельного кадастру, моніторингу використання та охорони земель, містобудування.
5. Невідповідне фінансове забезпечення реалізації заходів земельної реформи.
6. Недостатнє залучення інвестицій та впровадження прогресивних технологій.
Поряд із регіональними чинниками на реформування земельних відносин значною мірою впливають інші фактори, зокрема:
недосконалість державної статистичної звітності;
відсутність дієвої системи державного управління земельними ресурсами;
відсутність державних програм щодо регулювання земельних відносин та охорони земель.
2. Мета та основні заходи Програми1. Потреба в зміні та встановленні меж населених пунктів.
2. Проведення інвентаризації земель населених пунктів, земель державних підприємств та органів державної влади, оскільки роботи проводились на старих планово-картографічних матеріалах 60 – 70 років минулого століття.
3. Проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Підтримування актуального стану нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є основним джерелом забезпечення сталих бюджетних надходжень від плати за землю. Грошова оцінка земель водночас є фактором надійного захисту інтересів землекористувачів та власників землі, оскільки за її допомогою кожен з них повинен сплачувати визначену плату за фактичне використання землі.
4. Оновлення планово-картографічних матеріалів населених пунктів масштабів 1:2000 та 1:5000, що поліпшить топографо-геодезичне забезпечення, яке є основним картографічним ресурсом для ведення Державного земельного кадастру, моніторингу використання та охорони земель, містобудування.
5. Невідповідне фінансове забезпечення реалізації заходів земельної реформи.
6. Недостатнє залучення інвестицій та впровадження прогресивних технологій.
Поряд із регіональними чинниками на реформування земельних відносин значною мірою впливають інші фактори, зокрема:
недосконалість державної статистичної звітності;
відсутність дієвої системи державного управління земельними ресурсами;
відсутність державних програм щодо регулювання земельних відносин та охорони земель.
Головною метою Програми є сприяння розвитку земельних відносин в районі, створення правових і організаційно-економічних умов, що стимулюватимуть прагнення кожного власника чи користувача земельної ділянки до її правового і ефективного використання, підвищуватимуть відповідальність за охорону земель, стимулюватимуть громадян до посвідчення права власності на землю і тим самим сприятимуть розвиткові ринкових відносин.
Отже, концептуальні питання вдосконалення земельних відносин повинні бути тісно пов’язані з адміністративно-територіальною реформою, соціально-економічною, екологічною політикою держави і спрямовані на підвищення життєвого добробуту населення.
Отже, концептуальні питання вдосконалення земельних відносин повинні бути тісно пов’язані з адміністративно-територіальною реформою, соціально-економічною, екологічною політикою держави і спрямовані на підвищення життєвого добробуту населення.
3. Перелік основних завдань Програми:
3.1. Встановлення та зміна меж адміністративно-територіальних одиниць
На сьогодні існуючі межі міста, селища та сіл, а надалі – територіальних громад – зазнають значних змін, які відбуваються у процесі реалізації колишніх генеральних планів і не відповідають дійсності. Це має негативний вплив на розвиток населених пунктів, управління земельними ресурсами, формування адекватної системи оподаткування.
Для усунення цієї проблеми Програмою передбачається формування територій та встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць.
Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених адміністративно-територіальних одиниць розробляються для створення повноцінного життєвого середовища та сприятливих умов їх територіального розвитку, забезпечення ефективного використання потенціалу територій із збереженням їх природних ландшафтів та історико-культурної цінності з урахуванням інтересів власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, та затвердженої містобудівної документації.
Програмою передбачено у 2018році провести роботи по встановленню та зміні меж 3 адміністративно-територіальних утворень, загальною площею 1216 га ( додаток №1 до програми)
Для усунення цієї проблеми Програмою передбачається формування територій та встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць.
Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених адміністративно-територіальних одиниць розробляються для створення повноцінного життєвого середовища та сприятливих умов їх територіального розвитку, забезпечення ефективного використання потенціалу територій із збереженням їх природних ландшафтів та історико-культурної цінності з урахуванням інтересів власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, та затвердженої містобудівної документації.
Програмою передбачено у 2018році провести роботи по встановленню та зміні меж 3 адміністративно-територіальних утворень, загальною площею 1216 га ( додаток №1 до програми)
3.2. Інвентаризація земель населених пунктів, державних підприємств та органів державної влади, у користуванні яких перебувають земельні ділянки, але права на них не зареєстровано у встановленому законом порядку
Відділ у Хустському районі бере активну участь у процесі взаємодії з органами місцевого самоврядування, державними підприємствами та органами державної влади, у користуванні яких перебувають земельні ділянки, але права на них не зареєстровано у встановленому законом порядку, з метою проведення інвентаризації та подальшого внесення відомостей до Державного земельного кадастру.
Програмою передбачена інвентаризація земель населених пунктів Нижньоселищенської, Березівської та Стеблівської сільських рад, на загальну суму 157 тис. грн. ( додаток № 2 до програми).
Графіком проведення інвентаризації земельних ділянок державних підприємств та органів державної влади, у користуванні яких перебувають земельні ділянки, але права на них не зареєстровано у встановленому законом порядку, передбачено провести в 2018 році на площі 240 га ( Карпатський біосферний заповідник «Нарцисова долина»)
3.3. Нормативна грошова оцінка земель населених пунктівПрограмою передбачена інвентаризація земель населених пунктів Нижньоселищенської, Березівської та Стеблівської сільських рад, на загальну суму 157 тис. грн. ( додаток № 2 до програми).
Графіком проведення інвентаризації земельних ділянок державних підприємств та органів державної влади, у користуванні яких перебувають земельні ділянки, але права на них не зареєстровано у встановленому законом порядку, передбачено провести в 2018 році на площі 240 га ( Карпатський біосферний заповідник «Нарцисова долина»)
При формуванні районного бюджету приділяється особлива увага пошуку додаткових джерел їх наповнення та максимальному уникненню бюджетних втрат від використання найбільш стабільних джерел надходжень, серед яких особливе місце займають надходження від плати за землю
Плата за землю здійснюється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.
Грошова оцінка і ціна земельної ділянки встановлюється залежно від виду користування, зручності місця розташування, ступеня окультуреності кожної земельної ділянки та інфраструктурного облаштування території. Об’єктивне оподаткування й ціни на земельні ділянки сприятимуть нормальним земельним відносинам і отриманню стабільних доходів власниками землі, землекористувачами та державою в цілому, що виправдовує затрати на виконання і уточнення грошової оцінки.
Грошова оцінка земель дасть можливість органам місцевого самоврядування поряд з нормативно-організаційними методами управління розвитком територій реалізувати свої регулятивні повноваження на підставі створення економічних умов і стимулів раціонального використання земель, створити необхідні умови для формування фінансово-економічної бази населених пунктів за рахунок справляння плати за землю.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України „Про оцінку земель” від 11 грудня 2003 року № 1378-ІV нормативна грошова оцінка земельних ділянок в межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення, проводиться не рідше ніж один раз у п’ять – сім років. В районі у 2018-2020 роках необхідно провести поновлення нормативної грошової оцінки земель 18 населених пунктів у 12 сільських та селищної радах, наведено у додатку № 3 до програми .Плата за землю здійснюється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.
Грошова оцінка і ціна земельної ділянки встановлюється залежно від виду користування, зручності місця розташування, ступеня окультуреності кожної земельної ділянки та інфраструктурного облаштування території. Об’єктивне оподаткування й ціни на земельні ділянки сприятимуть нормальним земельним відносинам і отриманню стабільних доходів власниками землі, землекористувачами та державою в цілому, що виправдовує затрати на виконання і уточнення грошової оцінки.
Грошова оцінка земель дасть можливість органам місцевого самоврядування поряд з нормативно-організаційними методами управління розвитком територій реалізувати свої регулятивні повноваження на підставі створення економічних умов і стимулів раціонального використання земель, створити необхідні умови для формування фінансово-економічної бази населених пунктів за рахунок справляння плати за землю.
3.4. Оновлення планово-картографічних матеріалів населених пунктів масштабів 1:2000 та 1:5000
З метою поліпшення топографо-геодезичного забезпечення, що є основним картографічним ресурсом для ведення Державного земельного кадастру, моніторингу використання та охорони земель, містобудування і прийняття управлінських рішень, Програмою передбачається провести комплекс робіт із оновлення та створення топографічних планів населених пунктів масштабів 1:2000 та 1:5000.
Фінансування передбачається за рахунок коштів місцевих бюджетів. Виконання зазначених робіт забезпечить достовірними планово-картографічними матеріалами для проведення заходів щодо інвентаризації земель, грошової оцінки, встановлення меж прибережних захисних смуг водних об’єктів, прибудинкових територій, визначення територій рекреаційного, природно-заповідного та інших особливо цінних земель, земельних ділянок, що використовуються не за цільовим призначенням або нераціонально, без правовстановлюючих документів, створення інформаційної бази для ведення Державного земельного кадастру, регулювання земельних відносин, раціонального використання і охорони земельних ресурсів, оподаткування земель.
Фінансування передбачається за рахунок коштів місцевих бюджетів. Виконання зазначених робіт забезпечить достовірними планово-картографічними матеріалами для проведення заходів щодо інвентаризації земель, грошової оцінки, встановлення меж прибережних захисних смуг водних об’єктів, прибудинкових територій, визначення територій рекреаційного, природно-заповідного та інших особливо цінних земель, земельних ділянок, що використовуються не за цільовим призначенням або нераціонально, без правовстановлюючих документів, створення інформаційної бази для ведення Державного земельного кадастру, регулювання земельних відносин, раціонального використання і охорони земельних ресурсів, оподаткування земель.
4. Очікувані результати реалізації Програми
Виконання передбачених Програмою заходів і завдань дасть змогу досягти сталого розвитку землекористування, зокрема:
формування дієвої системи підвищення ефективності державного регулювання земельних відносин та управління землекористуванням;
забезпечення здійснення заходів із землеустрою як інструментарію регулювання земельних відносин;
забезпечення реалізації права власності на землю учасників антитерористичної операції та членів родин загиблих;
удосконалення системи платежів за землю;
поетапне введення земельних ділянок та прав на них у економічний оборот;
формування та розвитку ринку земель;
формування інституту обмежень у використанні земель, пов’язаних з охороною земель, та забезпечення екологічної збалансованості землекористування;
підвищення ефективності та екологічної безпеки використання земельних ресурсів;
здійснення раціоналізації (оптимізації) землекористування та створення інвестиційно-привабливого і сталого землекористування;
збільшення надходжень від платежів за землю у бюджети всіх рівнів;
підвищення ефективності оренди землі, особливо у сільському господарстві.
формування дієвої системи підвищення ефективності державного регулювання земельних відносин та управління землекористуванням;
забезпечення здійснення заходів із землеустрою як інструментарію регулювання земельних відносин;
забезпечення реалізації права власності на землю учасників антитерористичної операції та членів родин загиблих;
удосконалення системи платежів за землю;
поетапне введення земельних ділянок та прав на них у економічний оборот;
формування та розвитку ринку земель;
формування інституту обмежень у використанні земель, пов’язаних з охороною земель, та забезпечення екологічної збалансованості землекористування;
підвищення ефективності та екологічної безпеки використання земельних ресурсів;
здійснення раціоналізації (оптимізації) землекористування та створення інвестиційно-привабливого і сталого землекористування;
збільшення надходжень від платежів за землю у бюджети всіх рівнів;
підвищення ефективності оренди землі, особливо у сільському господарстві.
5. Координація та контроль за виконанням Програми
Координація та контроль за виконанням Програми покладається на відділ у Хустському районі управління Держгеокадастру у Закарпатській області і відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації
Виконавцями Програми є обласна, районна державні адміністрації та органи місцевого самоврядування.
Виконавці Програми забезпечують реалізацію заходів, аналізують хід виконання її завдань та подають відповідну інформацію головному управлінню Держгеокадастру у Закарпатській області до 20 січня щороку.
Виконавцями Програми є обласна, районна державні адміністрації та органи місцевого самоврядування.
Виконавці Програми забезпечують реалізацію заходів, аналізують хід виконання її завдань та подають відповідну інформацію головному управлінню Держгеокадастру у Закарпатській області до 20 січня щороку.
6. Прикінцеві положення
Програма уточнюється та коригується у процесі реалізації протягом року із врахуванням змін загальної економічної ситуації, стану фінансування.
Паспорт програми розвитку земельних
відносин у Хустському районі на 2018-2020 роки
відносин у Хустському районі на 2018-2020 роки
1 | Ініціатори розроблення програми | Хустський відділ головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації |
2 | Розробник програми | Хустський відділ головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області |
3 | Спів розробник програми | Відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації |
4 | Дата, номер і назва розпорядчого документу голови райдержадміністрації про схвалення програми | Розпорядження голови державної адміністрації № 53 від 05.02.2018 р. |
5 | Термін реалізації програми | 2018- 2020 роки |
6 | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) | Обласний, районний, селищний та сільські бюджети |
7 | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми |
2018 р. – 1194,0 тис. грн. 2019 р. – 500,0 тис. грн. 2020р. – 250,0 тис. грн. |
Додаток 1 до Програми | |||||||||||||||||
Встановлення та зміна меж адміністративно-територіальних утворень Хустського району | |||||||||||||||||
№ з/п | Назва сільських, селищних, міських рад, сільських, міських рад об`єднаних територіальних громад | Площа земель, що запланована для фінансування, га | Обсяги фінансування робіт, тис. грн | План проведення робіт по роках | |||||||||||||
2018 рік | 2019 рік | 2020 рік | |||||||||||||||
всього | у тому числі за рахунок | запланований обсяг робіт, га | Обсяг фінансування робіт, тис. грн | запланований обсяг робіт, га | Обсяг фінансування робіт, тис. грн | запланований обсяг робіт, га | Обсяг фінансування робіт, тис. грн | ||||||||||
обласного бюджету | місцевих бюджетів | всього | у тому числі за рахунок | всього | у тому числі за рахунок | всього | у тому числі за рахунок | ||||||||||
обласного бюджету | місцевих бюджетів | обласного бюджету | місцевих бюджетів | обласного бюджету | місцевих бюджетів | ||||||||||||
1 | Нижньоселищенська сільська рада | 446,8 | 58,00 | 0 | 58,00 | 446,8 | 58,00 | 0 | 58,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | Березівська сільська рада | 498,0 | 64,00 | 0 | 64,00 | 498,0 | 64,00 | 0 | 64,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | Стеблівська сільска рада | 271,0 | 65,00 | 0 | 65,00 | 271,0 | 65,00 | 0 | 65,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Всього по Хустському району | 1215,8 | 157,00 | 0 | 157,00 | 1215,8 | 157,00 | 0 | 157,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Додаток 2 до Програми | |||||||||||||||||
Інвентаризація земель населених пунктів Хустського району | |||||||||||||||||
№ з/п | Назва сільських, селищних, міських рад, сільських, міських рад об`єднаних територіальних громад | Площа земель, що запланована для фінансування, га | Обсяги фінансування робіт, тис. грн | План проведення робіт по роках | |||||||||||||
2018 рік | 2019 рік | 2020 рік | |||||||||||||||
всього | у тому числі за рахунок | запланований обсяг робіт, га | Обсяг фінансування робіт, тис. грн | запланований обсяг робіт, га | Обсяг фінансування робіт, тис. грн | запланований обсяг робіт, га | Обсяг фінансування робіт, тис. грн | ||||||||||
обласного бюджету | місцевих бюджетів | всього | у тому числі за рахунок | всього | у тому числі за рахунок | всього | у тому числі за рахунок | ||||||||||
обласного бюджету | місцевих бюджетів | обласного бюджету | місцевих бюджетів | обласного бюджету | місцевих бюджетів | ||||||||||||
1 | Нижньоселищенська сільська рада | 446,8 | 58,00 | 0 | 58,00 | 446,8 | 58,00 | 0 | 58,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | Березівська сільська рада | 498,0 | 64,00 | 0 | 64,00 | 498,0 | 64,00 | 0 | 64,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | Стеблівська сільска рада | 271,0 | 65,00 | 0 | 65,00 | 271,0 | 65,00 | 0 | 65,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Всього по Хустському району | 1215,8 | 157,00 | 0 | 157,00 | 1215,8 | 157,00 | 0 | 157,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Додаток 3 до Програми | |||||||||||||||||
Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів Хустський район | |||||||||||||||||
№ з/п | Назва сільських, селищних, міських рад, сільських, міських рад об`єднаних територіальних громад | Площа земель, що запланована для фінансування, га | Обсяги фінансування робіт, тис. грн | План проведення робіт по роках | |||||||||||||
2018 рік | 2019 рік | 2020 рік | |||||||||||||||
всього | у тому числі за рахунок | запланований обсяг робіт, га | Обсяг фінансування робіт, тис. грн | запланований обсяг робіт, га | Обсяг фінансування робіт, тис. грн | запланований обсяг робіт, га | Обсяг фінансування робіт, тис. грн | ||||||||||
обласного бюджету | місцевих бюджетів | всього | у тому числі за рахунок | всього | у тому числі за рахунок | всього | у тому числі за рахунок | ||||||||||
обласного бюджету | місцевих бюджетів | обласного бюджету | місцевих бюджетів | обласного бюджету | місцевих бюджетів | ||||||||||||
1 | Вишківська селищна рада | 2024,3 | 194,00 | 0 | 194,00 | 1837 | 146,00 | 0 | 146,00 | 187,3 | 48,00 | 0,00 | 48,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | Велятинська сільська рада | 2311 | 150,00 | 0 | 150,00 | 2311 | 150,00 | 0 | 150,00 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | Данилівська сільська рада | 371 | 56,00 | 0 | 56,00 | 371 | 56,00 | 0 | 56,00 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | Золотарівська сільска рада | 1742 | 130,00 | 0 | 130,00 | 1742 | 130,00 | 0 | 130,00 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | Ізянська сільська рада | 541 | 127,00 | 0 | 127,00 | 541 | 127,00 | 0 | 127,00 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6 | Крайниківська сільська рада | 582 | 65,00 | 55,00 | 10,00 | 582 | 65,00 | 55,00 | 10,00 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
7 | Липовецька сільська рада | 873 | 76,00 | 0,00 | 76,00 | 873 | 76,00 | 0,00 | 76,00 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
8 | Олександрівська сільська рада | 707 | 75,00 | 65,00 | 10,00 | 707 | 75,00 | 65,00 | 10,00 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
9 | Стеблівська сільська рада | 271 | 55,00 | 30,00 | 25,00 | 271 | 55,00 | 30,00 | 25,00 | 0 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | Березівсьска сільська рада | 498 | 127,00 | 0 | 127,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 498 | 127,00 | 0,00 | 127,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11 | Липчанська сільська рада | 1270,6 | 325,00 | 0 | 325,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1270,6 | 325,00 | 0,00 | 325,00 | 0 | 0 | 0 | 0 |
12 | Сокирницька сільська рада | 837,3 | 250,00 | 0 | 250,00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,00 | 837,3 | 250,00 | 0,00 | 250,00 | ||
Всього по Хустському району | 12028,2 | 1630,00 | 150,00 | 1480,00 | 9235,00 | 880,00 | 150,00 | 730,00 | 1955,9 | 500,00 | 0,00 | 500,00 | 837,3 | 250,00 | 0,00 | 250,00 |