ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 2
Проект
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
четверте засідання сьомої сесії VІІ скликання
РІШЕННЯ №
26 червня 2017 року м. Хуст
Про затвердження звіту
про виконання районного
бюджету за І квартал 2017 року
Відповідно до п.17 ч.1 ст.43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, керуючись статтями 78, 80 Бюджетного Кодексу України, районна рада
вирішила :
Затвердити звіт про виконання районного бюджету за І квартал 2017 року (додається).
Голова ради О.Пацкан
Додаток | ||||||||
до проекту рішення районної ради | ||||||||
від ___________ 2017 року №___ | ||||||||
З В І Т | ||||||||
про виконання районного бюджету Хустського району за січень-березень 2017 рік | ||||||||
(тис.грн.) | ||||||||
Код | Доходи | затверджений план на 2017 рік | уточнений план на 2017 рік | виконано всього | % виконання | |||
рік | звіт.дату | рік | звіт.дату | звіт.дату | рік | зв. дату | ||
10000000 | Податкові надходження | 38 166,5 | 8 379,1 | 38 166,5 | 8 379,1 | 10 035,7 | 26,3 | 119,8 |
11000000 | Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості | 38 166,5 | 8 379,1 | 38 166,5 | 8 379,1 | 10 035,7 | 26,3 | 119,8 |
11010000 | Податок та збір на доходи фізичних осіб | 38 166,0 | 8 379,0 | 38 166,0 | 8 379,0 | 10 031,9 | 26,3 | 119,7 |
11020200 | Податок на прибуток підприємств комунальної власності | 0,5 | 0,1 | 0,5 | 0,1 | 3,8 | 760,0 | 3800,0 |
20000000 | Неподаткові надходження | 665,0 | 149,7 | 665,0 | 149,7 | 200,6 | 30,2 | 134,0 |
21000000 | Доходи від власності та підприємницької діяльності | 0,0 | 0,0 | 3,0 | ||||
21010300 | Частка чистого прибутку комунальних унітарних підприємств та їх об"єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету | 3,0 | ||||||
22000000 | Адміністративні збори та платежі,доходи від некомерційного та побічного продажу | 655,0 | 147,3 | 655,0 | 147,3 | 180,1 | 27,5 | 122,3 |
22010000 | Плата за надання адміністратиіних послуг | 305,0 | 60,0 | 305,0 | 60,0 | 57,5 | 18,9 | 95,8 |
22080400 | Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності | 350,0 | 87,3 | 350,0 | 87,3 | 122,6 | 35,0 | 140,4 |
24000000 | Інші неподаткові надходження | 10,0 | 2,4 | 10,0 | 2,4 | 17,5 | 175,0 | 729,2 |
24060300 | Інші надходження | 10,0 | 2,4 | 10,0 | 2,4 | 17,5 | 175,0 | 729,2 |
900101 | Разом доходів (загальний фонд) | 38 831,5 | 8 528,8 | 38 831,5 | 8 528,8 | 10 236,3 | 26,4 | 120,0 |
####### | Дотації | 95 523,6 | 23 880,5 | 95 523,6 | 23 880,5 | 23 880,5 | 25,0 | 100,0 |
41020100 | Базова дотація | 54 639,2 | 13 659,5 | 54 639,2 | 13 659,5 | 13 659,5 | 25,0 | 100,0 |
4020200 | Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров"я | 40 884,4 | 10 221,0 | 40 884,4 | 10 221,0 | 10 221,0 | 25,0 | 100,0 |
41030000 | Субвенції | 465 592,6 | 134 562,5 | 467 786,2 | 138 048,6 | 135 909,9 | 29,1 | 98,5 |
41030600 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям | 129 300,0 | 31 744,2 | 129 300,0 | 31 744,2 | 30 209,8 | 23,4 | 95,2 |
41030800 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот | 70 156,5 | 39 434,7 | 70 156,5 | 42 701,4 | 42 701,4 | 60,9 | 100,0 |
41031000 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 3 202,0 | 809,8 | 3 202,0 | 809,8 | 257,2 | 8,0 | 31,8 |
41033900 | Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам | 164 593,1 | 38 008,4 | 164 593,1 | 38 008,4 | 38 008,4 | 23,1 | 100,0 |
41034200 | Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам | 97 189,3 | 24 288,4 | 99 016,2 | 24 471,1 | 24 471,1 | 24,7 | 100,0 |
41035000 | Інші субвенції | 170,0 | 42,0 | 536,7 | 78,7 | 42,0 | 7,8 | 53,4 |
41035800 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам - вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім"ях за принципом "гроші ходять за дитиною" | 981,7 | 235,0 | 981,7 | 235,0 | 207,0 | 21,1 | 88,1 |
41037000 | Субвенція з державного бюджету на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів | 13,0 | ||||||
900103 | Всього доходів по загальному фонду | 599 947,7 | 166 971,8 | 602 141,3 | 170 457,9 | 170 026,7 | 28,2 | 99,7 |
Доходи спеціального фонду | ||||||||
25000000 | Власні надходження бюджетних установ і організацій | 3 173,7 | 793,4 | 3 173,7 | 793,4 | 2 090,0 | 65,9 | 263,4 |
41030000 | Субвенції | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 15,0 | ||
41035000 | Інші субвенції | 15,0 | ||||||
900104 | Всього доходів по спеціальному фонду | 3 173,7 | 793,4 | 3 173,7 | 793,4 | 2 105,0 | 66,3 | 265,3 |
Всього доходів по обох фондах | 603 121,4 | 167 765,2 | 605 315,0 | 171 251,3 | 172 131,7 | 28,4 | 100,5 | |
Код | Видатки | затверджений план на 2017 рік | уточнений план на 2017 рік | виконано всього | % виконання | |||
рік | звіт.дату | рік | звіт.дату | рік | зв. дату | |||
0170 | Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад | 1 593,5 | 537,6 | 1 593,5 | 537,6 | 422,3 | 26,5 | 78,6 |
1000 | Освіта | 226 411,3 | 59 343,3 | 226 571,3 | 59 343,3 | 55 353,5 | 24,4 | 93,3 |
2000 | Охорона здоров`я | 102 295,8 | 26 917,9 | 104 122,7 | 27 480,4 | 25 984,9 | 25,0 | 94,6 |
3000 | Соціальний захист та соціальне забезпечення | 209 624,6 | 73 471,6 | 209 661,3 | 76 775,0 | 74 610,8 | 35,6 | 97,2 |
3010 | Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати,вивезення побутового сміття та рідких нечистот | 70 156,5 | 39 434,7 | 70 156,5 | 42 701,4 | 42 701,4 | 60,9 | 100,0 |
3020 | Надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 3 202,0 | 809,8 | 3 202,0 | 809,8 | 257,2 | 8,0 | 31,8 |
3040 | Надання допомоги сімям з дітьми, малозабезпеченим сімям, інвалідам з дитинстьва, дітим-інвалідам та тимчасової допомоги дітям | 126 300,0 | 31 025,7 | 126 300,0 | 31 025,7 | 29 500,3 | 23,4 | 95,1 |
3080 | Надання допомоги на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу | 3 000,0 | 718,5 | 3 000,0 | 718,5 | 708,9 | 23,6 | 98,7 |
3104 | Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян які не здатні до самообслуговування у звязку з похилим віком, хворобою,інвалідністю | 6 288,8 | 1 307,7 | 6 288,8 | 1 307,7 | 1 292,0 | 20,5 | 98,8 |
3130 | Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення | 677,3 | 175,2 | 677,3 | 175,2 | 151,0 | 22,3 | 86,2 |
3182 | Комненсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів автоколясок і на транспортне обслуговування | 36,7 | 36,7 | |||||
4000 | Культура і мистецтво | 13 169,9 | 3 539,6 | 13 169,9 | 3 579,6 | 3 033,6 | 23,0 | 84,7 |
5000 | Фізична культура і спорт | 2 308,3 | 663,5 | 2 308,3 | 663,5 | 559,4 | 400,2 | 84,3 |
8010 | Резервний фонд | 100,0 | 50,0 | 100,0 | 50,0 | 0,0 | 0,0 | |
8600 | Інші видатки | 1 317,0 | 598,6 | 1 317,0 | 598,6 | 347,3 | 26,4 | 58,0 |
Разом видатків по загальному фонду | 556 820,4 | 165 122,1 | 558 844,0 | 169 028,0 | 160 311,8 | 561,1 | 94,8 | |
8700 | Інші додаткові дотації | 43 127,3 | 10 797,7 | 43 127,3 | 10 797,7 | 10 702,2 | 24,8 | 99,1 |
8800 | Інші субвенції | 170,0 | ||||||
Всього видатків | 599 947,7 | 175 919,8 | 602 141,3 | 179 825,7 | 171 014,0 | 28,4 | 95,1 | |
Перевищення доходів над видатками | 0,0 | -8 948,0 | 0,0 | -9 367,8 | -987,3 | |||
Баланс | 599 947,7 | 166 971,8 | 602 141,3 | 170 457,9 | 170 026,7 | 28,2 | 99,7 | |
Спеціальний фонд разом, в т.ч.: | 3 173,7 | 3 173,7 | 3 173,7 | 3 173,7 | 1 880,9 | 59,3 | 59,3 | |
Видатки бюджетних установ ,проведені за рахунок надходжень від плати за послуги та інших власних джерел | 3 173,7 | 3 173,7 | 3 173,7 | 3 173,7 | 1 880,9 | 59,3 | 59,3 | |
Всього видатків по обох фондах | 603 121,4 | 179 093,5 | 605 315,0 | 182 999,4 | 172 894,9 | 28,6 | 94,5 | |
Заступник голови районної ради | І.Рогач |
Інформація
про виконання районного бюджету
Хустського району за перший квартал 2017 року
Протягом січня – березня 2017 року до районного бюджету, по загальному та спеціальному фондах, надійшло податків, зборів (обов’язкових платежів) у сумі 12 326,3 тис.грн. що більше аналогічного періоду минулого року на 76,3 відсотка або 5334,4 тис.грн.
Базова дотація з державного бюджету та додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров"я надійшли у повному обсязі, відповідно 13 659,5 тис.грн. та 10 221,0 тис.грн.
Субвенції з державного бюджету по загальному фонду надійшло у сумі 135 909,9 тис.грн., які до уточненого плану І кварталу 2017 року становлять 98,5 відсотка, у тому числі:
- на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям (код 41030600) – 95,2 відсотка ( план 31 744,2 тис. грн., факт 30 209,8 тис.грн.);
- на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот (код 41030800) – 100 відсотків (уточнений план і факт 42 701,4 тис.грн.);
- на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу (код 41031000) – 31,8 відсотка ( план 809,8 тис.грн., факт 257,2 тис.грн.);
- освітня субвенція місцевим бюджетам (код 41033900) – 100 відсотків (план і факт – 38 008,4 тис грн.);
- медична субвенція місцевим бюджетам (код 41034200) – 100 відсотків (уточнений план і факт – 24 471,1тис. грн.);
- інші субвенції (код 41035000) – 53,4 відсотка (уточнений план 78,7 тис.грн., факт 42,0 тис.грн.) , у тому числі з :
обласного бюджету на компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування - 0 % ( уточнений план 36,7 тис.грн., факт 0,0 грн.);
бюджету м.Хуст для відділу освіти на спеціальні загально – освітні школи-інтернати, школи та інші заклади освіти для дітей з вадами у фізичному та розумовому розвитку - 100 відсотків ( план і факт 42,0 тис.грн.).
- на виплату державної соціальної допомоги на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам - вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом "гроші ходять за дитиною" (код 41035800) – 88,1 відсотка (план 235,0 тис.грн., факт 207,0 тис.грн.);
- на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (село Березово) (код 41037000) – факт 13,0 тис.грн.
До загального фонду районного бюджету за перший квартал 2017 року надійшло податків і зборів у сумі 10 236,3тис.грн., або 120 відсотків до затвердженого плану, що становить 83 відсотка від загальної суми доходів районного бюджету (без міжбюджетних трансфертів). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 72,3 відсотка, або на 4 297,0 тис.грн.
Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб становить 10 031,9 тис.грн., питома вага якого в загальному обсязі доходів загального фонду становить 98 відсотків. Порівнюючи з відповідним періодом минулого року обсяги надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб зросли в 1,8 рази або на 4 348,1тис.грн., за рахунок росту фонду оплати праці у зв’язку із встановленням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2017 року у розмірі 3200 грн. та зростанням середньомісячної заробітної плати працівників.
По податку на прибуток підприємств комунальної власності за січень - березень 2017 року надійшло 3,8 тис.грн., а саме по Комунальному підприємству «Хустська районна друкарня » 3,5 тис.грн. та РКП «Води Хустщини» 0,3 тис.грн. У порівнянні з відповідним періодом 2016 року обсяги надходжень податку зменшились на 14,0 тис.грн..
Питома вага неподаткових надходжень загального фонду у сумі 200,6 тис.грн. (надходження частини чистого прибутку комунальних підприємств 3,0 тис.грн.; плати за надання адміністративних послуг 57,5 тис.грн.; орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності 122,6 тис.грн.; інші надходження 17,5 тис.грн.) становить 2 відсотка до загальних надходжень районного бюджету та 134 відсотка до затвердженого плану звітного періоду.
До спеціального фонду районного бюджету за перший квартал 2017 року надійшло податків у сумі 2 090,0 тис.грн., а саме від власних надходжень бюджетних установ і організацій, які складають 65,9 відсотка річного розпису, що у 2 рази або на 1 037,4 тис.грн. більше надходжень відповідного періоду минулого року.
Надходження іншої субвенції по спеціальному фонду (код 41035000) становить 15,0 тис.грн., а саме з бюджету села Рокосово на утримання Велятинської школи мистецтв.
Видаткова частина районного бюджету за 1 квартал 2017 року по загальному фонду виконана на 95,1 відсотка, при уточненому плані на звітну дату 179 825,7 тис. грн., видатки складають 171 014,0 тис. грн., по спеціальному фонду на 59,3 відсотків - при уточненому плані на рік 3173,7 тис. грн. видатки складають 1880,9 тис. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року обсяг видатків загального фонду збільшився на 64 146,9 тис. грн. або на 60,0 відсотків.
Структура видатків загального фонду в розрізі функціональної класифікації в порівнянні з аналогічним періодом минулого року практично не змінилась. Найбільшу питому вагу видатків, як і у попередні роки займають видатки на освіту – 32,3 відсотка ( 2016 р. – 31,7 відсотки). На охорону здоров’я спрямовано 15,2 відсотка всіх проведених видатків (у 2016 році – 15,9 відсотка), культуру і мистецтво – 1,8 відсотка (у 2016 році – 1,8 відсотка), на фізичну культуру і спорт – 0,3 відсотка (у 2016 році - 0,4 відсотка), на органи управління – 0,2 відсотка ( у 2016 році - 0,3 відсотка). Видатки на соціальний захист і соціальне забезпечення із цільовими субвенціями з державного бюджету склали 74610,8 тис. грн., або 43,6 відсотка загального обсягу видатків.
Із загального фонду бюджету на захищені статті спрямовано 169 964,1 тис. грн., або 99,4 відсотка загальної суми видатків (171 014,0 тис. грн.), в тому числі на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 75976,0 тис. грн. (44,4 відсотка). В порівнянні з 2016 роком видатки на заробітну плату зросли на 69,6 відсотка або на 31188,0 тис. грн.
Зростання видатків по оплаті праці з нарахуваннями на 69,6 відсотка пов’язане із встановленням мiнiмальної заробiтної плати з 1 сiчня у розмiрi 3 200 грн. на мiсяць та посадового окладу працiвника 1 тарифного розряду СТС — 1600 гривень.
На інші захищені статті спрямовано 93988,1 тис. грн., або 55,0 відсотка загального фонду (медикаменти – 834,1 тис. грн., продукти харчування – 591,9 тис. грн., комунальні послуги та енергоносії – 7 880,0 тис. грн., соціальне забезпечення (виплата пенсій і допомоги) – 73 879,9 тис. грн. та поточні трансферти органам державного управління іншого рівня 10 802,2 тис. грн. (інша додаткова дотація – 10 702,1 тис. грн., інші субвенції – 100,1 тис. грн.).
Інші видатки складають 1049,9 тис. грн. або 0,6 відсотка.
Станом на 01 квітня 2017 року залишок невикористаних асигнувань по загальному фонду районного бюджету становить 8685,0 тис.грн. (в тому числі кредиторська заборгованість 84047,1 тис. грн.).
На виплату заробітної плати з нарахуваннями на неї залишок асигнувань становить 3021,3 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 2230,1 тис. грн.), із них по освіті – 2551,0 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 1485,3 тис. грн.), районній раді – 91,2 тис. грн., охороні здоров’я – 30,1 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 744,8 тис. грн.), соціальному захисту – 15,9 тис. грн. (утримання центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді), відділу культури – 307,4 тис. грн., фізичній культурі і спорту – 11,7 тис. грн., по інших видатках – 14,0 тис. грн.
Залишки асигнувань по освіті у сумі 2551,0 тис. грн. зумовлені:
наявністю кредиторської заборгованістю у сумі 1485,3 тис.грн. із-за відсутності необхідних коштів додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я;
помісячною розбивкою коштів освітньої субвенції на виплату заробітної плати педагогічним працівникам.
Залишки асигнувань по культурі у сумі 307,4 тис. грн. зумовлені тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року враховані виплати на оздоровлення, які не були використані.
Залишки асигнувань по використанню товарів і послуг – 2857,6 тис. грн., (в т.ч. кредиторська заборгованість – 1128,5 тис. грн.), з яких:
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 655,8 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 105,8 тис. грн.) (із-за тривалого визначення розпорядниками коштів постачальників товарів);
медикаменти та перев`язувальні матеріали – 538,2 тис.грн. (не завершено проведення тендерів по деяких видах медикаментів);
продукти харчування – 130,6 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 40,2 тис. грн.) (в зв'язку з продовженням канікулярного періоду в закладах освіти в січні поточного року та призупинення роботи дитячих садків);
оплата послуг (крім комунальних) – 440,2 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 48,6 тис. грн.) (із-за тривалого визначення розпорядниками коштів постачальників послуг);
видатки на відрядження – 184,6 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 111,7 тис. грн.) (із-за незабезпеченості коштами видатків на виплату заробітної плати працівникам освіти видатки не проводились);
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 893,8 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 822,2 тис. грн.) (в зв'язку з тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року врахована більша питома вага річних призначень вказаних видатків).
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям – 48,7 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 38,1 тис. грн.)
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 95,6 тис.грн. (селищному та сільським бюджетам не перераховувались кошти додаткової дотації у повному обсязі до запланованих із-за незабезпеченості коштами видатків на виплату заробітної плати працівникам освіти).
Соціальне забезпечення (інші виплати населенню) – 2 566,3 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 80649,2 тис.грн.) (із-за відсутності необхідних коштів субвенції з державного бюджету для забезпечення виплат населенню згідно нарахованих субсидій для відшкодування втрат на оплату житлово-комунальних послуг.
Станом на 01.04.2017 року потреба районного бюджету в додаткових коштах для забезпечення виплати заробітної плати (за обов’язковими виплатами) працівникам бюджетних установ та на оплату енергоносіїв та комунальних послуг становить 39692,5 тис. грн., із них:
на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ району – 36 581,3 тис. грн. (загальноосвітніх шкіл, школи – інтернату та реабілітаційного центу (крім педагогів) – 22 492,2 тис. грн., охорони здоров’я – 14 089,1 тис. грн.).
оплату енергоносіїв установами охорони здоров’я – 3111,2 тис.
Потреба в додаткових коштах виникла у зв'язку із тим, що доведені обсяги медичної субвенції та додаткової дотації на фінансування з місцевих бюджетів переданих з державного бюджету видатків на 2017 рік не забезпечують асигнуваннями видатки на виплату заробітної плати працівників освіти та охорони здоров'я та оплату енергоносіїв.
Видатки по спеціальному фонду районного бюджету за 1 квартал 2017 року виконані на 59,3 відсотків до уточнених призначень на рік – 3173,7 тис. грн. і складають 1880,9 тис. грн., в тому числі:
1.По власних надходженнях бюджетних установ – 1880,9 тис. грн., або 59,3 відсотка до річних призначень – 3173,7 тис. грн.;
2.Кошти бюджету розвитку у першому кварталі не використовувалися. Залишок коштів по бюджету розвитку станом на 01.04.2016р. становить 98,1 тис. грн.(залишок коштів на 01.01.2017 року – 83,1 тис. грн.). У лютому місяці 2017 року з сільського бюджету с. Рокосово районному бюджету передані кошти у сумі 15,0 тис. грн. для відділу культури.
3.У зв’язку із тим, що доходи за рахунок коштів, які надходять від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва на 2017 рік не заплановані – видатки також не планувалися.
Залишок коштів, які надходять від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва станом на 01.04.2016 року становить 112,5 тис. грн. (залишок коштів на 01.01.2017 року – 112,5 тис. грн.)
Станом на 01.04.2017 року вільний залишок коштів на початок 2017 року 4171,4 тис. грн. не розподілено.
Станом на 01.04.2017 року залишок від повернення до спеціального фонду районного бюджету коштів, наданих для кредитування індивідуальних сільських забудовників згідно районної цільової програми “Власний дім,” становить 29,5 тис. грн. (залишок на початок 2017 року – 6,8 тис. грн., надійшло у 2017 році від повернення кредитів – 22,7 тис. грн.). Видатки для надання кредитів не проводились.
Станом на 01.04.2017 року дебіторська заборгованість по доходах районного бюджету спеціального фонду становить 4,7 тис.грн. і виникла в Нижньобистрівській загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІ ступенів через несплату батьками плати за утримання дітей в школі-інтернаті.
Дебіторська та кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2017 року відсутня.
Дебіторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2017 року складає 11,3 тис.грн. і виникла через невідшкодування районній поліклініці комунальних послуг стоматологічною поліклінікою за орендовані приміщення стоматологічних кабінетів.
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2017 року виникла із-за відсутності необхідних коштів додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я та складає 84047,1 тис.грн. (в т.ч. прострочена – 54649,5 тис.грн.), в тому числі:
заробітна плата з нарахуванням на оплату праці – 2230,1 тис.грн.;
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 105,7 тис.грн.;
продукти харчування – 40,2 тис.грн.;
оплата послуг (крім комунальних) – 48,5 тис.грн.;
видатки на відрядження – 111,7 тис.грн.;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 822,2 тис.грн., в т.ч. прострочена – 3,4 тис.грн. (оплата теплопостачання – 412,8 тис.грн., оплата водопостачання та водовідведення – 25,6 тис.грн., оплата електроенергії – 176,7 тис.грн., оплата природного газу – 19,5 тис.грн. та оплата інших енергоносіїв (кам’яне вугілля) – 187,6 тис.грн.);
поточні трансферти – 38,2 тис.грн. (утримання ДЮСШ «Карпати»);
інші поточні трансферти – 1,3 тис.грн. (сплата земельного податку);
видатках, що здійснюються за рахунок субвенцій з державного бюджету – 80649,2 тис.грн. (в т.ч. прострочена – 54646,1 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду, що здійснюються за рахунок субвенцій з державного бюджету складає 80649,2 тис.грн. (в т.ч. прострочена – 54646,1 тис.грн., термін оплати якої не настав – 26003,1 тис.грн.) і виникла у зв’язку з недоотриманням субвенції з державного бюджету на соціальний захист, а саме:
відшкодування витрат із надання пільг – 3027,2 тис.грн. (1929,3 тис.грн. – прострочена заборгованість та 1097,9 тис.грн. – термін оплати якої не настав);
компенсаційні виплати за пільгове перевезення автомобільним транспортом та проїзд на залізничному транспорті окремих категорій громадян – 434,4 тис.грн. (прострочена заборгованість);
субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива – 77187,6 тис.грн. (52282,4 тис.грн. – прострочена заборгованість та 24905,2 тис.грн. – термін оплати якої не настав).
Базова дотація з державного бюджету та додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров"я надійшли у повному обсязі, відповідно 13 659,5 тис.грн. та 10 221,0 тис.грн.
Субвенції з державного бюджету по загальному фонду надійшло у сумі 135 909,9 тис.грн., які до уточненого плану І кварталу 2017 року становлять 98,5 відсотка, у тому числі:
- на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям (код 41030600) – 95,2 відсотка ( план 31 744,2 тис. грн., факт 30 209,8 тис.грн.);
- на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот (код 41030800) – 100 відсотків (уточнений план і факт 42 701,4 тис.грн.);
- на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу (код 41031000) – 31,8 відсотка ( план 809,8 тис.грн., факт 257,2 тис.грн.);
- освітня субвенція місцевим бюджетам (код 41033900) – 100 відсотків (план і факт – 38 008,4 тис грн.);
- медична субвенція місцевим бюджетам (код 41034200) – 100 відсотків (уточнений план і факт – 24 471,1тис. грн.);
- інші субвенції (код 41035000) – 53,4 відсотка (уточнений план 78,7 тис.грн., факт 42,0 тис.грн.) , у тому числі з :
обласного бюджету на компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування - 0 % ( уточнений план 36,7 тис.грн., факт 0,0 грн.);
бюджету м.Хуст для відділу освіти на спеціальні загально – освітні школи-інтернати, школи та інші заклади освіти для дітей з вадами у фізичному та розумовому розвитку - 100 відсотків ( план і факт 42,0 тис.грн.).
- на виплату державної соціальної допомоги на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам - вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом "гроші ходять за дитиною" (код 41035800) – 88,1 відсотка (план 235,0 тис.грн., факт 207,0 тис.грн.);
- на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (село Березово) (код 41037000) – факт 13,0 тис.грн.
До загального фонду районного бюджету за перший квартал 2017 року надійшло податків і зборів у сумі 10 236,3тис.грн., або 120 відсотків до затвердженого плану, що становить 83 відсотка від загальної суми доходів районного бюджету (без міжбюджетних трансфертів). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 72,3 відсотка, або на 4 297,0 тис.грн.
Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб становить 10 031,9 тис.грн., питома вага якого в загальному обсязі доходів загального фонду становить 98 відсотків. Порівнюючи з відповідним періодом минулого року обсяги надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб зросли в 1,8 рази або на 4 348,1тис.грн., за рахунок росту фонду оплати праці у зв’язку із встановленням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2017 року у розмірі 3200 грн. та зростанням середньомісячної заробітної плати працівників.
По податку на прибуток підприємств комунальної власності за січень - березень 2017 року надійшло 3,8 тис.грн., а саме по Комунальному підприємству «Хустська районна друкарня » 3,5 тис.грн. та РКП «Води Хустщини» 0,3 тис.грн. У порівнянні з відповідним періодом 2016 року обсяги надходжень податку зменшились на 14,0 тис.грн..
Питома вага неподаткових надходжень загального фонду у сумі 200,6 тис.грн. (надходження частини чистого прибутку комунальних підприємств 3,0 тис.грн.; плати за надання адміністративних послуг 57,5 тис.грн.; орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності 122,6 тис.грн.; інші надходження 17,5 тис.грн.) становить 2 відсотка до загальних надходжень районного бюджету та 134 відсотка до затвердженого плану звітного періоду.
До спеціального фонду районного бюджету за перший квартал 2017 року надійшло податків у сумі 2 090,0 тис.грн., а саме від власних надходжень бюджетних установ і організацій, які складають 65,9 відсотка річного розпису, що у 2 рази або на 1 037,4 тис.грн. більше надходжень відповідного періоду минулого року.
Надходження іншої субвенції по спеціальному фонду (код 41035000) становить 15,0 тис.грн., а саме з бюджету села Рокосово на утримання Велятинської школи мистецтв.
Видаткова частина районного бюджету за 1 квартал 2017 року по загальному фонду виконана на 95,1 відсотка, при уточненому плані на звітну дату 179 825,7 тис. грн., видатки складають 171 014,0 тис. грн., по спеціальному фонду на 59,3 відсотків - при уточненому плані на рік 3173,7 тис. грн. видатки складають 1880,9 тис. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року обсяг видатків загального фонду збільшився на 64 146,9 тис. грн. або на 60,0 відсотків.
Структура видатків загального фонду в розрізі функціональної класифікації в порівнянні з аналогічним періодом минулого року практично не змінилась. Найбільшу питому вагу видатків, як і у попередні роки займають видатки на освіту – 32,3 відсотка ( 2016 р. – 31,7 відсотки). На охорону здоров’я спрямовано 15,2 відсотка всіх проведених видатків (у 2016 році – 15,9 відсотка), культуру і мистецтво – 1,8 відсотка (у 2016 році – 1,8 відсотка), на фізичну культуру і спорт – 0,3 відсотка (у 2016 році - 0,4 відсотка), на органи управління – 0,2 відсотка ( у 2016 році - 0,3 відсотка). Видатки на соціальний захист і соціальне забезпечення із цільовими субвенціями з державного бюджету склали 74610,8 тис. грн., або 43,6 відсотка загального обсягу видатків.
Із загального фонду бюджету на захищені статті спрямовано 169 964,1 тис. грн., або 99,4 відсотка загальної суми видатків (171 014,0 тис. грн.), в тому числі на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 75976,0 тис. грн. (44,4 відсотка). В порівнянні з 2016 роком видатки на заробітну плату зросли на 69,6 відсотка або на 31188,0 тис. грн.
Зростання видатків по оплаті праці з нарахуваннями на 69,6 відсотка пов’язане із встановленням мiнiмальної заробiтної плати з 1 сiчня у розмiрi 3 200 грн. на мiсяць та посадового окладу працiвника 1 тарифного розряду СТС — 1600 гривень.
На інші захищені статті спрямовано 93988,1 тис. грн., або 55,0 відсотка загального фонду (медикаменти – 834,1 тис. грн., продукти харчування – 591,9 тис. грн., комунальні послуги та енергоносії – 7 880,0 тис. грн., соціальне забезпечення (виплата пенсій і допомоги) – 73 879,9 тис. грн. та поточні трансферти органам державного управління іншого рівня 10 802,2 тис. грн. (інша додаткова дотація – 10 702,1 тис. грн., інші субвенції – 100,1 тис. грн.).
Інші видатки складають 1049,9 тис. грн. або 0,6 відсотка.
Станом на 01 квітня 2017 року залишок невикористаних асигнувань по загальному фонду районного бюджету становить 8685,0 тис.грн. (в тому числі кредиторська заборгованість 84047,1 тис. грн.).
На виплату заробітної плати з нарахуваннями на неї залишок асигнувань становить 3021,3 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 2230,1 тис. грн.), із них по освіті – 2551,0 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 1485,3 тис. грн.), районній раді – 91,2 тис. грн., охороні здоров’я – 30,1 тис. грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 744,8 тис. грн.), соціальному захисту – 15,9 тис. грн. (утримання центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді), відділу культури – 307,4 тис. грн., фізичній культурі і спорту – 11,7 тис. грн., по інших видатках – 14,0 тис. грн.
Залишки асигнувань по освіті у сумі 2551,0 тис. грн. зумовлені:
наявністю кредиторської заборгованістю у сумі 1485,3 тис.грн. із-за відсутності необхідних коштів додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я;
помісячною розбивкою коштів освітньої субвенції на виплату заробітної плати педагогічним працівникам.
Залишки асигнувань по культурі у сумі 307,4 тис. грн. зумовлені тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року враховані виплати на оздоровлення, які не були використані.
Залишки асигнувань по використанню товарів і послуг – 2857,6 тис. грн., (в т.ч. кредиторська заборгованість – 1128,5 тис. грн.), з яких:
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 655,8 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 105,8 тис. грн.) (із-за тривалого визначення розпорядниками коштів постачальників товарів);
медикаменти та перев`язувальні матеріали – 538,2 тис.грн. (не завершено проведення тендерів по деяких видах медикаментів);
продукти харчування – 130,6 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 40,2 тис. грн.) (в зв'язку з продовженням канікулярного періоду в закладах освіти в січні поточного року та призупинення роботи дитячих садків);
оплата послуг (крім комунальних) – 440,2 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 48,6 тис. грн.) (із-за тривалого визначення розпорядниками коштів постачальників послуг);
видатки на відрядження – 184,6 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 111,7 тис. грн.) (із-за незабезпеченості коштами видатків на виплату заробітної плати працівникам освіти видатки не проводились);
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 893,8 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 822,2 тис. грн.) (в зв'язку з тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року врахована більша питома вага річних призначень вказаних видатків).
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям – 48,7 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 38,1 тис. грн.)
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 95,6 тис.грн. (селищному та сільським бюджетам не перераховувались кошти додаткової дотації у повному обсязі до запланованих із-за незабезпеченості коштами видатків на виплату заробітної плати працівникам освіти).
Соціальне забезпечення (інші виплати населенню) – 2 566,3 тис.грн. (в т.ч. кредиторська заборгованість – 80649,2 тис.грн.) (із-за відсутності необхідних коштів субвенції з державного бюджету для забезпечення виплат населенню згідно нарахованих субсидій для відшкодування втрат на оплату житлово-комунальних послуг.
Станом на 01.04.2017 року потреба районного бюджету в додаткових коштах для забезпечення виплати заробітної плати (за обов’язковими виплатами) працівникам бюджетних установ та на оплату енергоносіїв та комунальних послуг становить 39692,5 тис. грн., із них:
на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ району – 36 581,3 тис. грн. (загальноосвітніх шкіл, школи – інтернату та реабілітаційного центу (крім педагогів) – 22 492,2 тис. грн., охорони здоров’я – 14 089,1 тис. грн.).
оплату енергоносіїв установами охорони здоров’я – 3111,2 тис.
Потреба в додаткових коштах виникла у зв'язку із тим, що доведені обсяги медичної субвенції та додаткової дотації на фінансування з місцевих бюджетів переданих з державного бюджету видатків на 2017 рік не забезпечують асигнуваннями видатки на виплату заробітної плати працівників освіти та охорони здоров'я та оплату енергоносіїв.
Видатки по спеціальному фонду районного бюджету за 1 квартал 2017 року виконані на 59,3 відсотків до уточнених призначень на рік – 3173,7 тис. грн. і складають 1880,9 тис. грн., в тому числі:
1.По власних надходженнях бюджетних установ – 1880,9 тис. грн., або 59,3 відсотка до річних призначень – 3173,7 тис. грн.;
2.Кошти бюджету розвитку у першому кварталі не використовувалися. Залишок коштів по бюджету розвитку станом на 01.04.2016р. становить 98,1 тис. грн.(залишок коштів на 01.01.2017 року – 83,1 тис. грн.). У лютому місяці 2017 року з сільського бюджету с. Рокосово районному бюджету передані кошти у сумі 15,0 тис. грн. для відділу культури.
3.У зв’язку із тим, що доходи за рахунок коштів, які надходять від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва на 2017 рік не заплановані – видатки також не планувалися.
Залишок коштів, які надходять від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва станом на 01.04.2016 року становить 112,5 тис. грн. (залишок коштів на 01.01.2017 року – 112,5 тис. грн.)
Станом на 01.04.2017 року вільний залишок коштів на початок 2017 року 4171,4 тис. грн. не розподілено.
Станом на 01.04.2017 року залишок від повернення до спеціального фонду районного бюджету коштів, наданих для кредитування індивідуальних сільських забудовників згідно районної цільової програми “Власний дім,” становить 29,5 тис. грн. (залишок на початок 2017 року – 6,8 тис. грн., надійшло у 2017 році від повернення кредитів – 22,7 тис. грн.). Видатки для надання кредитів не проводились.
Станом на 01.04.2017 року дебіторська заборгованість по доходах районного бюджету спеціального фонду становить 4,7 тис.грн. і виникла в Нижньобистрівській загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІ ступенів через несплату батьками плати за утримання дітей в школі-інтернаті.
Дебіторська та кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2017 року відсутня.
Дебіторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2017 року складає 11,3 тис.грн. і виникла через невідшкодування районній поліклініці комунальних послуг стоматологічною поліклінікою за орендовані приміщення стоматологічних кабінетів.
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 квітня 2017 року виникла із-за відсутності необхідних коштів додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я та складає 84047,1 тис.грн. (в т.ч. прострочена – 54649,5 тис.грн.), в тому числі:
заробітна плата з нарахуванням на оплату праці – 2230,1 тис.грн.;
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 105,7 тис.грн.;
продукти харчування – 40,2 тис.грн.;
оплата послуг (крім комунальних) – 48,5 тис.грн.;
видатки на відрядження – 111,7 тис.грн.;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 822,2 тис.грн., в т.ч. прострочена – 3,4 тис.грн. (оплата теплопостачання – 412,8 тис.грн., оплата водопостачання та водовідведення – 25,6 тис.грн., оплата електроенергії – 176,7 тис.грн., оплата природного газу – 19,5 тис.грн. та оплата інших енергоносіїв (кам’яне вугілля) – 187,6 тис.грн.);
поточні трансферти – 38,2 тис.грн. (утримання ДЮСШ «Карпати»);
інші поточні трансферти – 1,3 тис.грн. (сплата земельного податку);
видатках, що здійснюються за рахунок субвенцій з державного бюджету – 80649,2 тис.грн. (в т.ч. прострочена – 54646,1 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду, що здійснюються за рахунок субвенцій з державного бюджету складає 80649,2 тис.грн. (в т.ч. прострочена – 54646,1 тис.грн., термін оплати якої не настав – 26003,1 тис.грн.) і виникла у зв’язку з недоотриманням субвенції з державного бюджету на соціальний захист, а саме:
відшкодування витрат із надання пільг – 3027,2 тис.грн. (1929,3 тис.грн. – прострочена заборгованість та 1097,9 тис.грн. – термін оплати якої не настав);
компенсаційні виплати за пільгове перевезення автомобільним транспортом та проїзд на залізничному транспорті окремих категорій громадян – 434,4 тис.грн. (прострочена заборгованість);
субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива – 77187,6 тис.грн. (52282,4 тис.грн. – прострочена заборгованість та 24905,2 тис.грн. – термін оплати якої не настав).
Начальник фінансового управління райдержадміністрації І.Губаль