ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 8
ПРОЄКТ
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
тринадцяте засідання першої сесії VIII скликання
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
тринадцяте засідання першої сесії VIII скликання
Р І Ш Е Н Н Я №
11 лютого 2022 року м. Хуст
11 лютого 2022 року м. Хуст
Про Програму ефективного використання
та приватизації майна спільної комунальної
власності територіальних громад селища та сіл
Хустського району на 2022 рік
Відповідно до статей 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”районна рада
1. Затвердити Програму ефективного використання та приватизації майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл Хустського району на 2022 рік, що додається.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету (Цімбота В.І.).
Голова районної ради Назарій ПАВЛІЙ
СХВАЛЕНО
Розпорядження районної
державної адміністрації
_____________№_______
Програма
ефективного використання та приватизації майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл Хустського району
на 2022 рік
Загальні положення
Дану Програму розроблено з метою підвищення ефективності використання майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району за рахунок проведення відчуження, приватизації об’єктів, здачі їх в оренду, концесії тощо.
Основні цілі, пріоритети, завдання та способи управління об’єктами спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району на 2022 рік.
Мета Програми
раціональне та ефективне використання майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району з метою виконання дохідної частини районного бюджету за рахунок надходжень від оренди та відчуження комунального майна;
забезпечення виготовлення право установчих документів на об’єкти спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району;
проведення позовної роботи у разі порушень умов договорів оренди та відчуження майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району;
здійснення контролю за використанням об’єктів спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району.
Проблеми у майновому полі району:
відсутність інвентарних справ, свідоцтв про власність, державної реєстрації прав на землю, на яких розташовані об’єкти спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району.
Облік майна
Відповідно до повноважень, відділом здійснено суцільну перевірку наявності об’єктів нерухомого майна спільної власності територіальних громад селища та сіл району.
Станом на 01 лютого 2022 року до переліку об’єктів спільної власності включено 5 об’єктів.
Управління майном спільної власності територіальних громад селища та сіл району.
Районна рада від імені територіальних громад району здійснює управління об’єктами спільної власності, що задовольняє спільні потреби територіальних громад.
Використання майна спільної власності територіальних громад селища та сіл району.
На майні спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району діють 2 комунальні підприємства засновниками або співзасновниками яких є Хустська районна рада:
комунальне підприємство "Хустська районна служба автомобільних перевезень";
комунальне підприємство «Хустська районна друкарня».
Оцінка використання майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району.
Проведення аналізу за підсумками попередніх років:
надходження до районного бюджету за рахунок сплати орендної плати за користування майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району:
За 2021 року – близько 300 тис. грн.
надходження до районного бюджету за рахунок приватизації майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району:
2021 рік – 0 гривень;
Приватизація об’єктів комунальної власності
Пріоритетами та основними завданнями приватизації є:
забезпечення надходжень коштів від приватизації до районного бюджету.
приватизація з врахуванням індивідуальних особливостей об’єктів приватизації;
забезпечення інформаційної відкритості процесу приватизації;
Для реалізації цих завдань відділ по забезпеченню повноважень щодо управління об’єктами спільної власності територіальних громад районної ради:
залучає до підготовки об єктів приватизації відповідних спеціалістів;
виконує рішення сесій районної ради та розпорядження голови районної ради.
Перелік об’єктів, що підлягають приватизації затверджується Хустською районною радою.
Основні принципи приватизації
Основні принципи приватизації є:
досягнення максимального економічного ефекту від продажу об'єкта;
вибір способу приватизації.
Підготовка об'єктів до приватизації
Відділ по забезпеченню повноважень щодо управління об’єктами спільної власності територіальних громад районної ради здійснює передприватизаційну підготовку об'єктів комунальної власності, згідно з переліками, затвердженими районною радою.
На час здійснення передприватизаційної підготовки об'єктів щодо них припиняється дія Закону України “Про оренду державного та комунального майна”.
Визначення ціни продажу об'єкта
Визначення ціни продажу здійснюється на підставі експертної оцінки вартості об'єктів, шляхом конкурсного відбору.
Порядок приватизації
Приватизація майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району здійснюється відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» та цієї Програми.
Фінансові і очікувані результати виконання Програми
Кошти, одержані від продажу комунального майна перераховуються до районного бюджету.
Щорічні завдання щодо надходження коштів від приватизації комунального майна встановлюються в районному бюджеті на поточний рік.
Очікуваний результат:
підвищення ефективності використання майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району;
збільшення надходжень до районного бюджету від використання майна спільної комунальної власності територіальних громад селища та сіл району та її приватизації;
Контроль за виконанням Програми
Контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія районної ради з питань соціально-економічного розвитку, управління майном та раціонального використання природних ресурсів.
Ресурсне та фінансове забезпечення Програми
Фінансування на виконання Програми здійснюється з районного бюджету.
Обсяг фінансування протягом дії Програми за рахунок коштів районного бюджету визначається в процесі формування бюджету на відповідний фінансовий рік.
Додаток
до Програми
Розрахунок
потреби коштів для реалізації ефективного використання майна, підготовки і проведення приватизації об¢єктів спільної власності територіальних громад селища та сіл району на 2022 рік
Витрати | Сума, грн. |
Виготовлення правовстановчих документів (технічної документації, в т.ч. землевпорядної, інвентарних справ, витяги з реєстрів прав власності, зміни до правовстановчих документів, обов’язкові реєстраційні платежі та збори,витяги з реєстру речових прав) та інші видатки Виготовлення незалежних оцінок майна та їх рецензування, нотаріальні послуги Судові витрати (судовий збір, оплата витрат,пов’язаних з поданням позовних заяв та інші витрати судових процесів ) |
5 000 |
Всього | 5 000 |