ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 22
ПРОЄКТ
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
десяте засідання першої сесії VIII скликання
Р І Ш Е Н Н Я №
17 вересня 2021 року м. Хуст
Про затвердження Прогнозу
районного бюджету Хустського району
на 2022-2024 роки
07313200000
(код бюджету)
Відповідно до статей 2,6,18 і 39 Закону України ,,Про місцеві державні адміністрації ˮ, статті 751 Бюджетного кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548 „Про схвалення Бюджетної декларації на 2022 – 2024 роки”, районна рада
вирішила :
1. Затвердити Прогноз районного бюджету Хустського району на 2022-2024 роки, що додається.
2. Головним розпорядникам коштів районного бюджету під час розроблення бюджетних запитів на 2022 рік до проєкту районного бюджету на 2022 рік врахувати показники, визначені у Прогнозі районного бюджету Хустського району на 2022-2024 роки.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови районної ради Станко М.І. та постійну комісію районної ради з питань бюджету районної ради (Цімбота В.І.).
Голова районної ради Назарій ПАВЛІЙ
СХВАЛЕНО
Розпорядження голови
державної адміністрації
____________ № ______
Прогноз
районного бюджету Хустського району
(найменування бюджету адміністративно-територіальної одиниці)
на 2022-2024 роки
(середньостроковий бюджетний період)
(07313200000)
(код бюджету)
I. Загальна частина:
Прогноз районного бюджету розроблено відповідно до статей 75 та 751 Бюджетного кодексу України, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 586 „Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022 – 2024 роки”, постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548 „Про схвалення Бюджетної декларації на 2022 – 2024 роки”, рекомендацій Міністерства фінансів України щодо формування місцевих бюджетів ( листи від 08.04.2021 № 04110-08-7/11417 та від 09.06.2021 № 05110-14-6/18181) та складено відповідно до прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку країни й області, регіональних та державних цільових програм.
Метою прогнозу районного бюджету на 2022-2024 роки є створення механізму управління бюджетним процесом, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку держави та можливістю бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення передбачуваності та послідовності бюджетної політики.
Основними завданнями є:
підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків;
забезпечення фінансування проєктів (програм), що мають термін реалізації більше одного року;
забезпечення фінансування проектів (програм), що мають термін реалізації більше одного року;
підтримка і розвиток окремих напрямів і галузей діяльності суспільства у межах фінансової спроможності обласного бюджету
Очікувані результати:
Досягнення максимальної ефективності використання бюджетних коштів в процесі виконання бюджетних програм (з врахуванням змін у бюджетному законодавстві).
II. Основні індикативні прогнозні показники районного бюджету
За січень-червень 2021 року зафіксована позитивна динаміка групи показників соціально-економічного та фінансового стану Закарпатської області.
За перше півріччя 2021 року покращилась ситуація у промисловому секторі області. Індекс промислової продукції склав 114,3 відсотка. Зростання індексу промислової продукції досягнуто за рахунок переробної промисловості, де індекс становив 120,9 відсотка. Зокрема, на підприємствах з виробництва хімічних речовин і хімічної продукції індекс зріс на 38,9 відс.; у машинобудуванні – на 44,9 відс.; у текстильному виробництві – на 9,0 відс., у металургійному виробництві – на 12,7 відсотка.
За шість місяців поточного року показник індексу сільськогосподарської продукції становив 77,3 відс., у тому числі: на підприємствах – 101,4 відс., у господарствах населення – 77,0 відсотка.
У січні-червні 2021 року вантажообіг підприємств транспорту становив 3327,1 млн ткм, або 110,8 відс. від обсягу попереднього року. Підприємствами транспорту перевезено 3686,4 тис. т вантажів, що більше на 27,4 відсотка. Усіма видами транспорту виконано пасажирообіг в обсязі 2637,4 млн пас.км, що у 2,2 раза більше, ніж у січні-червні 2020 року. Послугами пасажирського транспорту скористалося 9,5 млн пасажирів, або 93,6 відс. від обсягу січня-червня 2020 року.
За першу половину 2021 року в області обсяг виробленої будівельної продукції (виконаних будівельних робіт) склав 462,9 млн грн Індекс будівельної продукції порівняно з відповідним періодом 2020 року склав 76,5 відсотка.
У січні–березні 2021 року суб’єктами господарювання області освоєно 698,4 млн грн капітальних інвестицій за рахунок усіх джерел фінансування, що становить 97,2 відс. від обсягу капітальних інвестицій за відповідний період минулого року. У загальному обсязі капітальних інвестицій 99,6 відс. становили інвестиції у матеріальні активи. З них, за видами активів найбільші обсяги капітальних інвестицій спрямовано у машини, обладнання та інвентар частка яких становить 34,0 відс., житлові будівлі – 24,9 відс., транспортні засоби – 12,9 відс., нежитлові будівлі – 11,6 відс., інженерні споруди – 9,0 відсотка. За джерелами фінансування найбільша частка припадає на власні кошти підприємств та організацій – 53,5 відс. загального обсягу, частка коштів населення на будівництво житла становить 21,4 відс., частка місцевих бюджетів – 5,5 відсотка.
За даними Національного банку України на 31.03.2021 у Закарпатську область залучено 269,6 млн дол. США прямих іноземних інвестицій. Обсяг прямих інвестицій у розрахунку на одну особу становив 216,0 дол. США. У цілому збільшення сукупного обсягу іноземного капіталу, з урахуванням курсової різниці, у І кварталі 2021 року становило 27,6 млн дол. США, що на 11,4 відс. більше обсягу прямих інвестицій на початок року.
У січні-травні 2021 року зовнішньоторговельні операції проводились із партнерами з 108 країнами світу. Експорт товарів становив 660,7 млн дол. США, або 134,6 відс. порівняно з січнем-травнем 2020 року, а імпорт – 642,0 млн. дол. США або 142,9 відсотка. Позитивне сальдо склало 18,7 млн дол. США.
За підсумками 6 місяців поточного року обсяг обороту роздрібної торгівлі склав 13,2 млрд грн, що на 22,2 відс. більше січня-червня 2020 року, а обсяг роздрібного товарообороту (підприємств - юридичних осіб) у порівнянні з січнем-червнем 2020 року зріс на 28,3 відс. і склав 8,4 млрд гривень.
Споживчі ціни у червні 2021 року порівняно з попереднім місяцем зросли по області на 0,4 відс., за той же період по Україні – на 0,2 відс., з початку року відповідно на 5,8 та 6,4 відсотка.
До загального фонду державного бюджету за січень-червень 2021 року мобілізовано податків, зборів та інших доходів у сумі 5797,0 млн грн, що на 46,6 відс. більше ніж за відповідний період 2020 року. До спеціального фонду державного бюджету надійшло податків, зборів та інших доходів у сумі
634,8 млн грн, що у 2,0 рази більше, ніж за відповідний період 2020 року. До загального фонду місцевих бюджетів області надійшло податків, зборів та інших доходів у сумі 2974,7 млн грн, що на 19,5 відс. більше аналогічного періоду 2020 року.
У червні 2021 року заробітна плата по області становила 13 020 грн, що у 2,2 раза вище рівня мінімальної заробітної плати. Відносно минулорічного періоду року показник зріс на 24,0 відсотка, а до попереднього місяця на 10,9 відсотка.
За статистичними даними Держстату України станом на 01.07.2021 року сума невиплаченої заробітної плати по Закарпатській області становила 8 987,9 тис. гривень. До початку року (враховуючи перераховані дані) заборгованість зросла на 41,1 відсотка.
Кількість безробітних, зареєстрованих у обласному центрі зайнятості, станом на 01 липня 2021 року слала 6121 особу, що у порівнянні з відповідною датою 2020 року менше на 43,5 відсотка. Кількість працевлаштованих осіб за сприянням служби зайнятості становила 6242 особи, що на 15,4 відс. менше, ніж у відповідному періоді минулого року.
ІІІ. Загальні показники бюджету
Основні показники районного бюджету Хустського району на 2022-2024 роки наведені у додатку 1.
Прогноз районного бюджету на 2022-2024 роки включає показники за основними видами доходів, видатків та фінансування враховує положення та показники, визначені прогнозом, схваленим у попередньому бюджетному періоді.
У показниках районного бюджету на 2022 рік є відхилення від схвалених у попередньому році показниках на 2021 рік.
Основними причинами цього є зменшення очікуваного обсягу надходжень по окремих видах платежів.
ІY. Показники доходів бюджету.
Середньострокове бюджетне прогнозування показників дохідної частини районного бюджету на 2022-2024 роки здійснено на основі окремих прогнозних показників економічного і соціального розвитку району на 2022-2024 роки, із застосуванням норм Бюджетного та Податкового кодексів України, а також на підставі аналізу виконання бюджету у попередніх і поточному бюджетних періодів.
Загальний обсяг прогнозних показників дохідної частини районного бюджету складає:
Доходи загального фонду
грн.
Податок на прибуток підприємств комунальної власності та частина чистого прибутку комунального підприємства, що вилучається до бюджету спрогнозовано на підставі розрахунків, проведених комунальним підприємством „ Хустська районна друкарня ”.
Орендна плата за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності проведено на підставі розрахунків Хустської районної ради відповідно до укладених договорів оренди майна із суб’єктами господарювання.
Інформація щодо доходів районного бюджету наведена у додатку 2.
V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою, чи територіальною громадою міста боргу та надання місцевих гарантій
Показники, визначені додатками 3,4 і 5 Типової форми прогнозу місцевого бюджету не планується в районному бюджеті на 2022-2024 роки, тому відповідні додатки не заповнюються.
VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету
Основними завданнями бюджетної політики на 2022-2024 роки є забезпечення стабільності, стійкості, збалансованості районного бюджету, забезпечення ефективного використання бюджетних кошів в умовах обмеженого фінансового ресурсу.
Фінансування видатків районного бюджету на 2022-2024 роки здійснюватиметься у межах жорсткої економії бюджетних коштів, забезпечення фінансування першочергових видатків на основі їх пріоритетності та оцінки очікуваних результатів виконання відповідних програм.
При розрахунку граничного обсягу видатків для головних розпорядників коштів районного бюджету враховано положення Бюджетного кодексу України зі змінами, рекомендації Міністерства фінансів України щодо формування місцевих бюджетів (листи від 08.04.2021 № 04110-08-7/11417 та від 09.06.2021 № 05110-14-6/18181).
Прогноз районного бюджету складено відповідно до прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку країни й області, регіональних та державних цільових програм, з врахуванням:
розміру мінімальної заробітної:
- у 2022 році - 6500 гривень з 1 січня та 6700 гривень з 1 жовтня;
- у 2023 році – 7176 гривень з 1 січня;
- у 2024 році – 7665 гривень з 1 січня;
індексу споживчих цін (грудень до грудня попереднього року):
- у 2022 році - 106,2 відс.;
- у 2023 році – 105,3 відс.;
- у 2024 році – 105,0 відс.
Загальний обсяг видатків районного бюджету прогнозується:
- на 2022 рік – 246 050 грн загальний фонд;
- на 2023 рік – 257 150 грн загальний фонд;
- на 2024 рік – 268 200 грн загальний фонд.
Зведені показники за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету наведені у додатку 7.
Для головних розпорядників коштів у прогнозі районного бюджету на 2022-2024 роки передбачаються наступні показники (додаток 6).
Хустська районна рада
Граничні показники видатків районного бюджету та надання кредитів з районного бюджету головному розпоряднику коштів районного бюджету – Хустській районній раді:
на 2022 рік у сумі 244 050 грн загальний фонд;
на 2023 рік у сумі 255 150 грн загальний фонд;
на 2024 рік у сумі 266 200 грн загальний фонд.
Для забезпечення основної діяльності Хустської районної ради. Основними цілями державної політики є:
створення необхідних умов для забезпечення належного утримання, експлуатації та ефективного використання майна комунальної власності;
створення належних умов для реалізації функцій і повноважень посадових осіб місцевого самоврядування;
створення та забезпечення потреб і обсягів підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад;
інформування населення району про основні напрями реалізації та стан впровадження реформ в Україні, зміцнення інформаційної безпеки, висвітлення діяльності районної ради, удосконалення механізмів взаємодії з місцевими ЗМІ, поширення іншої інформації, що спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, проведення конференцій, засідань за круглим столом, брифінгів, прес-турів, фестивалів.
Відділ фінансів Хустської районної державної адміністрації
Граничні показники видатків районного бюджету та надання кредитів з районного бюджету головному розпоряднику коштів районного бюджету відділ фінансів Хустської районної державної адміністрації передбачено по загальному фонду:
на 2022 рік – 2 000 грн;
на 2023 рік – 2 000 грн;
на 2024 рік – 2 000 грн.
Із зазначених коштів на 2022-2024 роки 6 000 грн – резервний фонд районного бюджету.
Основними завданнями відділу фінансів є:
забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території району;
розроблення в установленому порядку проєкту районного бюджету та його прогнозу на середньостроковий період;
складання та виконання тимчасового розпису доходів і видатків районного бюджету на відповідний період;
складання та виконання в установленому порядку розпису районного бюджету;
забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів;
розробка пропозицій щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат;
здійснення загальної організації та управління районного бюджету, координація в межах своєї компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
представлення прогнозу бюджету та проєкту рішення про бюджет, схвалених на засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях районної ради;
перевірка бюджетних запитів головних розпорядників, кошторисів видатків, планів асигнувань та штатних розписів;
розроблення проєктів рішень районної ради про перерозподіл асигнувань між головними розпорядниками бюджетних коштів та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу фінансів;
здійснення прогнозування, планування, виконання та аналізу надходжень районного бюджету;
проведення моніторингу бази оподаткування платників податків;
здійснення фінансування головних розпорядників бюджетних коштів відповідно до помісячного розпису бюджету;
забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належить до компетенції відділу фінансів на офіційному вебпорталі райдержадміністрації та в мережі інтернет;
здійснення моніторингу та оперативного контролю за станом заборгованості бюджетних установ районного бюджету;
забезпечення виконання делегованих повноважень відповідно до законодавства;
здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на усіх стадіях бюджетного процесу.
VIІ. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами
Показники, визначені додаток 11 Типової форми прогнозу місцевого бюджету не плануються в районному бюджеті на 2022-2024 роки, тому відповідний додаток не заповнювався.
VIІІ. Інші положення та показники прогнозу бюджету
Показники, визначені додатками 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11 та 12 Типової форми прогнозу місцевого бюджету не плануються в районному бюджеті на 2022-2024 роки, тому відповідні додатки не заповнювалися.
Додатки №№ 1-12 на 14 аркушах.
17 вересня 2021 року м. Хуст
Про затвердження Прогнозу
районного бюджету Хустського району
на 2022-2024 роки
07313200000
(код бюджету)
Відповідно до статей 2,6,18 і 39 Закону України ,,Про місцеві державні адміністрації ˮ, статті 751 Бюджетного кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548 „Про схвалення Бюджетної декларації на 2022 – 2024 роки”, районна рада
вирішила :
1. Затвердити Прогноз районного бюджету Хустського району на 2022-2024 роки, що додається.
2. Головним розпорядникам коштів районного бюджету під час розроблення бюджетних запитів на 2022 рік до проєкту районного бюджету на 2022 рік врахувати показники, визначені у Прогнозі районного бюджету Хустського району на 2022-2024 роки.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови районної ради Станко М.І. та постійну комісію районної ради з питань бюджету районної ради (Цімбота В.І.).
Голова районної ради Назарій ПАВЛІЙ
СХВАЛЕНО
Розпорядження голови
державної адміністрації
____________ № ______
Прогноз
районного бюджету Хустського району
(найменування бюджету адміністративно-територіальної одиниці)
на 2022-2024 роки
(середньостроковий бюджетний період)
(07313200000)
(код бюджету)
I. Загальна частина:
Прогноз районного бюджету розроблено відповідно до статей 75 та 751 Бюджетного кодексу України, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 586 „Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022 – 2024 роки”, постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548 „Про схвалення Бюджетної декларації на 2022 – 2024 роки”, рекомендацій Міністерства фінансів України щодо формування місцевих бюджетів ( листи від 08.04.2021 № 04110-08-7/11417 та від 09.06.2021 № 05110-14-6/18181) та складено відповідно до прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку країни й області, регіональних та державних цільових програм.
Метою прогнозу районного бюджету на 2022-2024 роки є створення механізму управління бюджетним процесом, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку держави та можливістю бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення передбачуваності та послідовності бюджетної політики.
Основними завданнями є:
підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків;
забезпечення фінансування проєктів (програм), що мають термін реалізації більше одного року;
забезпечення фінансування проектів (програм), що мають термін реалізації більше одного року;
підтримка і розвиток окремих напрямів і галузей діяльності суспільства у межах фінансової спроможності обласного бюджету
Очікувані результати:
Досягнення максимальної ефективності використання бюджетних коштів в процесі виконання бюджетних програм (з врахуванням змін у бюджетному законодавстві).
II. Основні індикативні прогнозні показники районного бюджету
За січень-червень 2021 року зафіксована позитивна динаміка групи показників соціально-економічного та фінансового стану Закарпатської області.
За перше півріччя 2021 року покращилась ситуація у промисловому секторі області. Індекс промислової продукції склав 114,3 відсотка. Зростання індексу промислової продукції досягнуто за рахунок переробної промисловості, де індекс становив 120,9 відсотка. Зокрема, на підприємствах з виробництва хімічних речовин і хімічної продукції індекс зріс на 38,9 відс.; у машинобудуванні – на 44,9 відс.; у текстильному виробництві – на 9,0 відс., у металургійному виробництві – на 12,7 відсотка.
За шість місяців поточного року показник індексу сільськогосподарської продукції становив 77,3 відс., у тому числі: на підприємствах – 101,4 відс., у господарствах населення – 77,0 відсотка.
У січні-червні 2021 року вантажообіг підприємств транспорту становив 3327,1 млн ткм, або 110,8 відс. від обсягу попереднього року. Підприємствами транспорту перевезено 3686,4 тис. т вантажів, що більше на 27,4 відсотка. Усіма видами транспорту виконано пасажирообіг в обсязі 2637,4 млн пас.км, що у 2,2 раза більше, ніж у січні-червні 2020 року. Послугами пасажирського транспорту скористалося 9,5 млн пасажирів, або 93,6 відс. від обсягу січня-червня 2020 року.
За першу половину 2021 року в області обсяг виробленої будівельної продукції (виконаних будівельних робіт) склав 462,9 млн грн Індекс будівельної продукції порівняно з відповідним періодом 2020 року склав 76,5 відсотка.
У січні–березні 2021 року суб’єктами господарювання області освоєно 698,4 млн грн капітальних інвестицій за рахунок усіх джерел фінансування, що становить 97,2 відс. від обсягу капітальних інвестицій за відповідний період минулого року. У загальному обсязі капітальних інвестицій 99,6 відс. становили інвестиції у матеріальні активи. З них, за видами активів найбільші обсяги капітальних інвестицій спрямовано у машини, обладнання та інвентар частка яких становить 34,0 відс., житлові будівлі – 24,9 відс., транспортні засоби – 12,9 відс., нежитлові будівлі – 11,6 відс., інженерні споруди – 9,0 відсотка. За джерелами фінансування найбільша частка припадає на власні кошти підприємств та організацій – 53,5 відс. загального обсягу, частка коштів населення на будівництво житла становить 21,4 відс., частка місцевих бюджетів – 5,5 відсотка.
За даними Національного банку України на 31.03.2021 у Закарпатську область залучено 269,6 млн дол. США прямих іноземних інвестицій. Обсяг прямих інвестицій у розрахунку на одну особу становив 216,0 дол. США. У цілому збільшення сукупного обсягу іноземного капіталу, з урахуванням курсової різниці, у І кварталі 2021 року становило 27,6 млн дол. США, що на 11,4 відс. більше обсягу прямих інвестицій на початок року.
У січні-травні 2021 року зовнішньоторговельні операції проводились із партнерами з 108 країнами світу. Експорт товарів становив 660,7 млн дол. США, або 134,6 відс. порівняно з січнем-травнем 2020 року, а імпорт – 642,0 млн. дол. США або 142,9 відсотка. Позитивне сальдо склало 18,7 млн дол. США.
За підсумками 6 місяців поточного року обсяг обороту роздрібної торгівлі склав 13,2 млрд грн, що на 22,2 відс. більше січня-червня 2020 року, а обсяг роздрібного товарообороту (підприємств - юридичних осіб) у порівнянні з січнем-червнем 2020 року зріс на 28,3 відс. і склав 8,4 млрд гривень.
Споживчі ціни у червні 2021 року порівняно з попереднім місяцем зросли по області на 0,4 відс., за той же період по Україні – на 0,2 відс., з початку року відповідно на 5,8 та 6,4 відсотка.
До загального фонду державного бюджету за січень-червень 2021 року мобілізовано податків, зборів та інших доходів у сумі 5797,0 млн грн, що на 46,6 відс. більше ніж за відповідний період 2020 року. До спеціального фонду державного бюджету надійшло податків, зборів та інших доходів у сумі
634,8 млн грн, що у 2,0 рази більше, ніж за відповідний період 2020 року. До загального фонду місцевих бюджетів області надійшло податків, зборів та інших доходів у сумі 2974,7 млн грн, що на 19,5 відс. більше аналогічного періоду 2020 року.
У червні 2021 року заробітна плата по області становила 13 020 грн, що у 2,2 раза вище рівня мінімальної заробітної плати. Відносно минулорічного періоду року показник зріс на 24,0 відсотка, а до попереднього місяця на 10,9 відсотка.
За статистичними даними Держстату України станом на 01.07.2021 року сума невиплаченої заробітної плати по Закарпатській області становила 8 987,9 тис. гривень. До початку року (враховуючи перераховані дані) заборгованість зросла на 41,1 відсотка.
Кількість безробітних, зареєстрованих у обласному центрі зайнятості, станом на 01 липня 2021 року слала 6121 особу, що у порівнянні з відповідною датою 2020 року менше на 43,5 відсотка. Кількість працевлаштованих осіб за сприянням служби зайнятості становила 6242 особи, що на 15,4 відс. менше, ніж у відповідному періоді минулого року.
ІІІ. Загальні показники бюджету
Основні показники районного бюджету Хустського району на 2022-2024 роки наведені у додатку 1.
Прогноз районного бюджету на 2022-2024 роки включає показники за основними видами доходів, видатків та фінансування враховує положення та показники, визначені прогнозом, схваленим у попередньому бюджетному періоді.
У показниках районного бюджету на 2022 рік є відхилення від схвалених у попередньому році показниках на 2021 рік.
Основними причинами цього є зменшення очікуваного обсягу надходжень по окремих видах платежів.
ІY. Показники доходів бюджету.
Середньострокове бюджетне прогнозування показників дохідної частини районного бюджету на 2022-2024 роки здійснено на основі окремих прогнозних показників економічного і соціального розвитку району на 2022-2024 роки, із застосуванням норм Бюджетного та Податкового кодексів України, а також на підставі аналізу виконання бюджету у попередніх і поточному бюджетних періодів.
Загальний обсяг прогнозних показників дохідної частини районного бюджету складає:
- на 2022 рік – 246050 грн.;
- на 2023 рік – 257150 грн.;
- на 2024 рік – 268200 грн.
Доходи загального фонду
грн.
Показники | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
Загальний фонд, у т.ч. | 244050 | 255150 | 266200 |
Податок на прибуток підприємств комунальної власності | 2200 | 2800 | 3300 |
Частина чистого прибутку комунального підприємства, що вилучається до бюджету | 1850 | 2350 | 2900 |
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності | 240000 | 250000 | 260000 |
Інші надходження | 2000 | 2000 | 2000 |
Податок на прибуток підприємств комунальної власності та частина чистого прибутку комунального підприємства, що вилучається до бюджету спрогнозовано на підставі розрахунків, проведених комунальним підприємством „ Хустська районна друкарня ”.
Орендна плата за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності проведено на підставі розрахунків Хустської районної ради відповідно до укладених договорів оренди майна із суб’єктами господарювання.
Інформація щодо доходів районного бюджету наведена у додатку 2.
V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою, чи територіальною громадою міста боргу та надання місцевих гарантій
Показники, визначені додатками 3,4 і 5 Типової форми прогнозу місцевого бюджету не планується в районному бюджеті на 2022-2024 роки, тому відповідні додатки не заповнюються.
VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету
Основними завданнями бюджетної політики на 2022-2024 роки є забезпечення стабільності, стійкості, збалансованості районного бюджету, забезпечення ефективного використання бюджетних кошів в умовах обмеженого фінансового ресурсу.
Фінансування видатків районного бюджету на 2022-2024 роки здійснюватиметься у межах жорсткої економії бюджетних коштів, забезпечення фінансування першочергових видатків на основі їх пріоритетності та оцінки очікуваних результатів виконання відповідних програм.
При розрахунку граничного обсягу видатків для головних розпорядників коштів районного бюджету враховано положення Бюджетного кодексу України зі змінами, рекомендації Міністерства фінансів України щодо формування місцевих бюджетів (листи від 08.04.2021 № 04110-08-7/11417 та від 09.06.2021 № 05110-14-6/18181).
Прогноз районного бюджету складено відповідно до прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку країни й області, регіональних та державних цільових програм, з врахуванням:
розміру мінімальної заробітної:
- у 2022 році - 6500 гривень з 1 січня та 6700 гривень з 1 жовтня;
- у 2023 році – 7176 гривень з 1 січня;
- у 2024 році – 7665 гривень з 1 січня;
індексу споживчих цін (грудень до грудня попереднього року):
- у 2022 році - 106,2 відс.;
- у 2023 році – 105,3 відс.;
- у 2024 році – 105,0 відс.
Загальний обсяг видатків районного бюджету прогнозується:
- на 2022 рік – 246 050 грн загальний фонд;
- на 2023 рік – 257 150 грн загальний фонд;
- на 2024 рік – 268 200 грн загальний фонд.
Зведені показники за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету наведені у додатку 7.
Для головних розпорядників коштів у прогнозі районного бюджету на 2022-2024 роки передбачаються наступні показники (додаток 6).
Хустська районна рада
Граничні показники видатків районного бюджету та надання кредитів з районного бюджету головному розпоряднику коштів районного бюджету – Хустській районній раді:
на 2022 рік у сумі 244 050 грн загальний фонд;
на 2023 рік у сумі 255 150 грн загальний фонд;
на 2024 рік у сумі 266 200 грн загальний фонд.
Для забезпечення основної діяльності Хустської районної ради. Основними цілями державної політики є:
створення необхідних умов для забезпечення належного утримання, експлуатації та ефективного використання майна комунальної власності;
створення належних умов для реалізації функцій і повноважень посадових осіб місцевого самоврядування;
створення та забезпечення потреб і обсягів підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад;
інформування населення району про основні напрями реалізації та стан впровадження реформ в Україні, зміцнення інформаційної безпеки, висвітлення діяльності районної ради, удосконалення механізмів взаємодії з місцевими ЗМІ, поширення іншої інформації, що спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, проведення конференцій, засідань за круглим столом, брифінгів, прес-турів, фестивалів.
Відділ фінансів Хустської районної державної адміністрації
Граничні показники видатків районного бюджету та надання кредитів з районного бюджету головному розпоряднику коштів районного бюджету відділ фінансів Хустської районної державної адміністрації передбачено по загальному фонду:
на 2022 рік – 2 000 грн;
на 2023 рік – 2 000 грн;
на 2024 рік – 2 000 грн.
Із зазначених коштів на 2022-2024 роки 6 000 грн – резервний фонд районного бюджету.
Основними завданнями відділу фінансів є:
забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території району;
розроблення в установленому порядку проєкту районного бюджету та його прогнозу на середньостроковий період;
складання та виконання тимчасового розпису доходів і видатків районного бюджету на відповідний період;
складання та виконання в установленому порядку розпису районного бюджету;
забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів;
розробка пропозицій щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат;
здійснення загальної організації та управління районного бюджету, координація в межах своєї компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
представлення прогнозу бюджету та проєкту рішення про бюджет, схвалених на засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях районної ради;
перевірка бюджетних запитів головних розпорядників, кошторисів видатків, планів асигнувань та штатних розписів;
розроблення проєктів рішень районної ради про перерозподіл асигнувань між головними розпорядниками бюджетних коштів та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу фінансів;
здійснення прогнозування, планування, виконання та аналізу надходжень районного бюджету;
проведення моніторингу бази оподаткування платників податків;
здійснення фінансування головних розпорядників бюджетних коштів відповідно до помісячного розпису бюджету;
забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належить до компетенції відділу фінансів на офіційному вебпорталі райдержадміністрації та в мережі інтернет;
здійснення моніторингу та оперативного контролю за станом заборгованості бюджетних установ районного бюджету;
забезпечення виконання делегованих повноважень відповідно до законодавства;
здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на усіх стадіях бюджетного процесу.
VIІ. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами
Показники, визначені додаток 11 Типової форми прогнозу місцевого бюджету не плануються в районному бюджеті на 2022-2024 роки, тому відповідний додаток не заповнювався.
VIІІ. Інші положення та показники прогнозу бюджету
Показники, визначені додатками 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11 та 12 Типової форми прогнозу місцевого бюджету не плануються в районному бюджеті на 2022-2024 роки, тому відповідні додатки не заповнювалися.
Додатки №№ 1-12 на 14 аркушах.
Додаток 1 | ||||||
до прогнозу районного бюджету | до рішенння районної ради | |||||
_______№_________ | ||||||
Загальні показники районного бюджету Хустського району | ||||||
07313200000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
(грн) | ||||||
№ з/п | Найменування показника | 2020 рік | 2021 рік | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
(звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
І. Загальні граничні показники надходжень | ||||||
1. | Доходи (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі: | 6 743 185,11 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | загальний фонд | 1 886 376,00 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | спеціальний фонд | 4 856 809,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
2. | Фінансування, у тому числі: | 15 334 527,23 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | 14 491 755,23 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | спеціальний фонд | 842 772,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
3. | Повернення кредитів, у тому числі: | -630 000,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | |||||
Х | спеціальний фонд | -630 000,00 | ||||
Х | УСЬОГО за розділом І, у тому числі: | 22 077 712,34 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | загальний фонд | 16 378 131,23 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | спеціальний фонд | 6 329 581,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
ІІ. Загальні граничні показники видатків та надання кредитів | ||||||
1. | Видатки (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі: | 22 071 684,34 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | загальний фонд | 16 378 131,23 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | спеціальний фонд | 5 693 553,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
2. | Надання кредитів у тому числі: | 636 028,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | |||||
Х | спеціальний фонд | 636 028,00 | ||||
Х | УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі: | 22 707 712,34 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | загальний фонд | 16 378 131,23 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | спеціальний фонд | 6 329 581,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Заступник голови районної ради Михайло СТАНКО |
Додаток 2 | ||||||
до рішення районної ради | ||||||
17 вересня 2021 №____ | ||||||
Показники доходів районного бюджету Хустського району | ||||||
07313200000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
(грн) | ||||||
Код | Найменування показника | 2020 рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
І. Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів) | ||||||
10000000 | Податкові надходження, у тому числі: | 11 000,00 | 2 200,00 | 2 800,00 | 3 300,00 | |
Х | загальний фонд | 11 000,00 | 2 200,00 | 2 800,00 | 3 300,00 | |
11020000 | Податок на прибуток підприємств | 11 000,00 | 2 200,00 | 2 800,00 | 3 300,00 | |
20000000 | Неподаткові надходження, у тому числі: | 789 000,00 | 243 850,00 | 254 350,00 | 264 900,00 | |
Х | загальний фонд | 789 000,00 | 243 850,00 | 254 350,00 | 264 900,00 | |
21010000 | Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна або комунальна власність | 4 080,00 | 1 850,00 | 2 350,00 | 2 900,00 | |
22010000 | Плата за надання адміністративних послуг | 53 000,00 | ||||
22080000 | Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності | 729 000,00 | 240 000,00 | 250 000,00 | 260 000,00 | |
24060000 | Інші надходження | 2 920,00 | 2 000,00 | 2 000,00 | 2 000,00 | |
30000000 | Доходи від операцій з капіталом, у тому числі: | х | х | х | х | х |
Х | загальний фонд | х | х | х | х | х |
хххх0000 | х | х | х | х | х | |
Х | спеціальний фонд | х | х | х | х | х |
хххх0000 | х | х | х | х | х | |
50000000 | Цільові фонди, у тому числі: | х | х | х | х | х |
Х | спеціальний фонд | х | х | х | х | х |
хххх0000 | х | х | х | х | х | |
Х | УСЬОГО за розділом І, у тому числі: | 800 000,00 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | загальний фонд | 800 000,00 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | спеціальний фонд | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
ІІ. Трансферти з державного бюджету | ||||||
41020000 | Дотації з державного бюджету, у тому числі: | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | |||||
Х | спеціальний фонд | |||||
41030000 | Субвенції з державного бюджету, у тому числі: | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | |||||
Х | спеціальний фонд | |||||
Х | УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі: | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | спеціальний фонд | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
ІIІ. Трансферти з інших місцевих бюджетів | ||||||
41040000 | Дотації з місцевих бюджетів, у тому числі: | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | |||||
Х | спеціальний фонд | |||||
41050000 | Субвенції з місцевих бюджетів, у тому числі: | 5 943 185,11 | ||||
Х | загальний фонд | 1 086 376,00 | ||||
Х | спеціальний фонд | 4 856 809,11 | ||||
Х | УСЬОГО за розділом ІІІ, у тому числі: | 5 943 185,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | 1 086 376,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | спеціальний фонд | 4 856 809,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | РАЗОМ за розділами І, ІІ та ІІІ, у тому числі: | 6 743 185,11 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | загальний фонд | 1 886 376,00 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | спеціальний фонд | 4 856 809,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Додаток 3 | ||||||
до рішення районної ради | ||||||
17 вересня 2021 №___ | ||||||
Показники фінансування районного бюджету Хустського району | ||||||
07313200000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
(грн) | ||||||
№ з/п | Найменування показника | 2020 рік | 2021 рік | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
(звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
І. Фінансування за типом кредитора | ||||||
200000 | Внутрішнє фінансування, у тому числі: | 15 334 527,23 | ||||
Х | загальний фонд | 14 491 755,23 | ||||
Х | спеціальний фонд | 842 772,00 | ||||
300000 | Зовнішнє фінансування, у тому числі: | |||||
Х | загальний фонд | |||||
Х | спеціальний фонд | |||||
Х | УСЬОГО за розділом І, у тому числі: | 15 334 527,23 | ||||
Х | загальний фонд | 14 491 755,23 | ||||
Х | спеціальний фонд | 842 772,00 | ||||
ІІ. Фінансування за типом боргового зобов'язання | ||||||
400000 | Фінансування за борговими операціями, у тому числі: | |||||
Х | загальний фонд | |||||
Х | спеціальний фонд | |||||
600000 | Фінансування за активними операціями, у тому числі: | 15 334 527,23 | ||||
Х | загальний фонд | 14 491 755,23 | ||||
Х | спеціальний фонд | 842 772,00 | ||||
Х | УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі: | 15 334 527,23 | ||||
Х | загальний фонд | 14 491 755,23 | ||||
Х | спеціальний фонд | 842 772,00 | ||||
Заступник голови районної ради Михайло СТАНКО |
Додаток 4 | ||||||
до рішення районної ради | ||||||
17 вересня 2021 №______ | ||||||
Показники місцевого боргу районного бюджету Хустського району | ||||||
07313200000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
(грн) | ||||||
Код | Найменування показника | 2020 рік | 2021 рік | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
(звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
200000 | Внутрішній борг | Х | Х | Х | Х | Х |
Х | у національній валюті (грн) | |||||
300000 | Зовнішній борг | Х | Х | Х | Х | Х |
Х | в іноземній валюті | |||||
Х | у національній валюті (грн) за курсом | |||||
Х | УСЬОГО, у національній валюті (грн) | Х | Х | Х | Х | Х |
Заступник голови районної ради Михайло СТАНКО |
Додаток 5 | Додаток 5 | |||||
до рішення районної ради | ||||||
17 вересня 2021 року№___ | ||||||
Показники гарантованого Хустською районною радою | ||||||
боргу і надання місцевих гарантій | ||||||
07313200000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
(грн) | ||||||
№ з/п | Найменування показника | 2020 рік | 2021рік | 2022рік | 2023рік | 2024рік |
(звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
І. Гарантований борг (на кінець періоду) | ||||||
1. | Внутрішній борг | Х | Х | Х | Х | Х |
Х | у національній валюті (грн) | |||||
2. | Зовнішній борг | Х | Х | Х | Х | Х |
Х | в іноземній валюті | |||||
Х | у національній валюті (грн) за курсом | |||||
Х | УСЬОГО за розділом І, у національній валюті (грн) | Х | Х | Х | Х | Х |
ІІ. Надання місцевих гарантій | ||||||
1. | Обсяг надання внутрішніх гарантій | Х | Х | Х | Х | Х |
Х | у національній валюті (грн) | |||||
2. | Обсяг надання зовнішніх гарантій | Х | Х | Х | Х | Х |
Х | в іноземній валюті | |||||
Х | у національній валюті (грн) за курсом | |||||
Х | УСЬОГО за розділом ІІ, у національній валюті (грн) | Х | Х | Х | Х | Х |
Заступник голови районної ради Михайло СТАНКО |
Додаток 6 | ||||||
до Типової форми прогнозу | ||||||
місцевого бюджету | ||||||
(абзац п’ятий розділу VI) | ||||||
Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів | ||||||
(районний бюджет Хустського району) | ||||||
07313200000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
(грн) | ||||||
Код відомчої класифікації | Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету | 2020 рік | 2021 рік | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
(звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
01 | Хустська районна рада, у тому числі: | 9 861 244,00 | 244 050,00 | 255 150,00 | 266 200,00 | |
Х | загальний фонд | 9 040 000,00 | 244 050,00 | 255 150,00 | 266 200,00 | |
Х | спеціальний фонд | 821 244,00 | ||||
02 | Хустська районна державна адміністрація, у тому числі: | 12 048 814,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | 7 192 005,00 | ||||
Х | спеціальний фонд | 4 856 809,11 | ||||
37 | Відділ фінансів Хустської районної державної адміністрації, у тому числі: | 161 626,23 | 2 000,00 | 2 000,00 | 2 000,00 | |
Х | загальний фонд | 146 126,23 | 2 000,00 | 2 000,00 | 2 000,00 | |
Х | спеціальний фонд | 15 500,00 | ||||
УСЬОГО, у тому числі: | 22 071 684,34 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | ||
загальний фонд | 16 378 131,23 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | ||
спеціальний фонд | 5 693 553,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
Заступник голови районної ради | Михайло СТАНКО |
Додаток 7 | ||||||
до прогнозу районного бюджету | ||||||
Граничні показники видатків районного бюджету Хустського району | ||||||
за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету | ||||||
07313200000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
(грн) | ||||||
Код | Найменування показника | 2020 рік | 2021 рік | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
(звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
0100 | Державне управління, у тому числі: | 9 861 244,00 | 244 050,00 | 255 150,00 | 266 200,00 | |
Х | загальний фонд | 9 040 000,00 | 244 050,00 | 255 150,00 | 266 200,00 | |
Х | спеціальний фонд | 821 244,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
1000 | Освіта, у тому числі: | 3 253 213,40 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | 3 253 213,40 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | спеціальний фонд | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
3000 | Соціальний захист та соціальне забезпечення, у тому числі: | 191 117,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | 191 117,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | спеціальний фонд | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
4000 | Культура і мистецтво, у тому числі: | 1 651 317,60 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | 1 651 317,60 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | спеціальний фонд | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
7000 | Економічна діяльність, у тому числі: | 4 856 809,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | спеціальний фонд | 4 856 809,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
8000 | Інша діяльність, у тому числі: | 10 000,00 | 2 000,00 | 2 000,00 | 2 000,00 | |
Х | загальний фонд | 10 000,00 | 2 000,00 | 2 000,00 | 2 000,00 | |
Х | спеціальний фонд | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
9000 | Міжбюджетні трансферти, у тому числі: | 2 247 983,23 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | загальний фонд, у тому числі: | 2 232 483,23 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
9490 | Субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров`я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду | 75 966,23 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | спеціальний фонд | 15 500,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
9490 | Субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров`я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду | 15 500,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Х | УСЬОГО, у тому числі: | 22 071 684,34 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | загальний фонд | 16 378 131,23 | 246 050,00 | 257 150,00 | 268 200,00 | |
Х | спеціальний фонд | 5 693 553,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
[1] Без урахування розділу «Кредитування» (код Типової програмної класифікації видатків та кредитування 8800). | ||||||
Заступник голови районної ради Михайло Станко |
Додаток 8 | ||||||
до прогнозу районного бюджету | ||||||
Граничні показники кредитування районного бюджету Хустського району | ||||||
за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету | ||||||
07313200000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
(грн) | ||||||
Код | Найменування показника | 2020 рік | 2021 рік | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
(звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8800 | Повернення кредитів, у тому числі: | -630 000,00 | ||||
Х | загальний фонд | |||||
Х | спеціальний фонд | -630 000,00 | ||||
8800 | Надання кредитів, у тому числі: | 636 028,00 | ||||
Х | загальний фонд | |||||
Х | спеціальний фонд | 636 028,00 | ||||
8800 | Кредитування (результат), у тому числі: | |||||
Х | загальний фонд | 0,00 | ||||
Х | спеціальний фонд | 6 028,00 | ||||
Заступник голови районної ради Михайло СТАНКО |
Додаток 9 | ||||||
до прогнозу районного бюджету | ||||||
Показники бюджету розвитку районного бюджету Хустського району | ||||||
07313200000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
(грн) | ||||||
№ з/п | Найменування показника | 2020 рік | 2021 рік | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
(звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | ||
І. Надходження бюджету розвитку | ||||||
1. | Кошти, що передаються із загального фонду бюджету | |||||
2. | Кошти від повернення кредитів, надані з бюджету, та відсотки, сплачені за користування ними | |||||
3. | Капітальні трансферти (субвенції) з інших бюджетів, у тому числі: | |||||
3.1 | трансферти з державного бюджету | |||||
3.2 | трансферти з місцевих бюджетів | |||||
4. | Місцеві запозичення | |||||
5. | Інші надходження бюджету розвитку | |||||
УСЬОГО за розділом І: | 0,00 | |||||
з них надходження до бюджету розвитку (без урахування обсягів місцевих запозичень та капітальних трансфертів (субвенцій)) | ||||||
ІІ. Витрати бюджету розвитку | ||||||
1. | Капітальні видатки бюджету розвитку, у тому числі: | 821 244,00 | ||||
1.1 | на виконання інвестиційних проектів | |||||
1.2 | капітальні трансферти (субвенції) іншим бюджетам | |||||
1.3 | інші капітальні видатки | 821 244,00 | ||||
2. | Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання | |||||
3. | Погашення місцевого боргу | |||||
4. | Платежі, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань Автономної Республіки Крим, обласної ради чи територіальної громади міста | |||||
5. | Розроблення містобудівної документації | |||||
6. | Інші видатки бюджету розвитку | |||||
УСЬОГО за розділом ІІ | 821 244,00 | |||||
Заступник голови районної ради Михайло СТАНКО |
Додаток 10 | |||||||||||
до прогнозу районного бюджету | |||||||||||
Обсяги капітальних вкладень районного бюджету Хустського району у розрізі інвестиційних проектів | |||||||||||
07313200000 | |||||||||||
(код бюджету) | |||||||||||
(грн) | |||||||||||
Код Програмної класифікації видатківта кредитування місцевого бюджету | Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету | Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету / відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету | Найменування інвестиційного проекту | Загальний період реалізації проекту (рік початку і завершення) | Загальна вартість проекту | 2020 рік (звіт) | 2021 рік (затверджено) | 2022 рік (план) | 2023 рік ( план) | 2024 рік (план) | Очікуваний рівень готовності проекту на кінець 2024року (план), % |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Х | Х | УСЬОГО | Х | Х | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | Х |
Заступник голови районної ради Михайло СТАНКО |
Додаток 11 до прогнозу районного бюджету |
||||||
Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів | ||||||
(районний бюджет Хустського району) | ||||||
07313200000 | ||||||
(код бюджету) | ||||||
(грн) | ||||||
Код Класифікації доходу бюджету / код бюджету | Найменування трансферту /найменування бюджету – надавача міжбюджетного трансферту | 2020 рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
I. Трансферти до загального фонду бюджету | ||||||
41053900 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 1 086 376,00 | ||||
07543000000 | Бюджет Міжгірської селищної територіальної громади | 1 086 376,00 | ||||
II. Трансферти до спеціального фонду бюджету | ||||||
41052600 | Субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 4 856 809,11 | ||||
07100000000 | Обласний бюджет | 4 856 809,11 | ||||
Х | РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі: | 5 943 185,11 | ||||
Х | загальний фонд | 1 086 376,00 | ||||
Х | спеціальний фонд | 4 856 809,11 | ||||
Заступник голови районної ради Михайло СТАНКО |
Додаток 12 | |||||||
до прогнозу районного бюджету | |||||||
Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам | |||||||
(районний бюджет Хустського району) | |||||||
07313200000 | |||||||
(код бюджету) | |||||||
(грн) | |||||||
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету/код бюджету | Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету | Найменування трансферту/найменування бюджету-отримувача міжбюджетного трансферту | 2020 рік (звіт) | 2021 рік (затверджено) | 2022 рік (план) | 2023 рік (план) | 2024 рік (план) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
І.Трансферти із загального фонду бюджету | |||||||
9490 | 3719490 | Субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду | 75 966,23 | ||||
в.т.ч. | |||||||
07100000000 | Обласний бюджет Закарпатської області | 75 966,23 | |||||
ІІ.Трансферти із спеціального фонду бюджету | |||||||
9490 | 3719490 | Субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду | 15 500,00 | ||||
в.т.ч. | |||||||
07100000000 | Обласний бюджет Закарпатської області | 15 500,00 | |||||
Х | Х | РАЗОМ за розділами І,ІІ, у тому числі: | 91 466,23 | ||||
Х | Х | загальний фонд | 75 966,23 | ||||
Х | Х | спеціальний фонд | 15 500,00 | ||||
Заступник голови районної ради Михайло СТАНКО |