ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 2
ПРОЄКТ
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
засідання двадцять четвертої сесії VІІ скликання
РІШЕННЯ № ___
07 травня 2020 року м. Хуст
Про звіт начальника управління
соціального захисту населення
Хустської районної державної адміністрації
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши та обговоривши звіт начальника управління соціального захисту населення Хустської райдержадміністрації Мойсея Михайла Івановича, районна рада
в и р і ш и л а :
Звіт начальника управління соціального захисту населення Хустської районної державної адміністрації Мойсея Михайла Івановича за 2019 рік взяти до відома, що додається.
В.п. голови районної ради В. Сабадош
Звіт начальника управління соціального захисту населення Хустської районної державної адміністрації Мойсея Михайла Івановича за 2019 рік взяти до відома, що додається.
В.п. голови районної ради В. Сабадош
Інформація про роботу управління соціального захисту населення Хустської районної державної адміністрації
станом на 01.05. 2020 рокуСектор праці та зайнятості населення:
На території району зареєстровано 2962 фізичних осіб-підприємців та 652 юридичні особи.
Створено нові робочих місця для 99 осіб, з них:
- юридичними особами – 4;
- фізичними особами – 36;
- особами, що зареєструвалися, як підприємці – 59.
Збільшилась кількість безробітних охопленими вторинною зайнятістю, а саме оплачуваними громадськими роботами. Брало участь у громадських роботах 16 безробітних.
Професійне навчання за рахунок служби зайнятості проходило 9 безробітних.
З метою пошуку роботи в Хустську міськрайонну філію Закарпатського обласного центру зайнятості звернулося 481 мешканців району, з яких працевлаштовано 178 безробітних, що складає 27,8 відсотка.
За даними Хустської міськрайонної філії Закарпатського обласного центра зайнятості вивільнені у зв’язку із скороченням по п.1 ст.40 КЗпПУ – 11 працівників.
В Хустській міськрайонній філії Закарпатського обласного центру зайнятості перебувало на обліку 59 осіб, які потребують соціального захисту. За звітний період працевлаштовано 5 осіб, що складає 8,5 відсотка. На робочі місця створені роботодавцями за рахунок коштів Фонду соціального захисту, осіб з інвалідністю за участю державної служби зайнятості не працевлаштовувались.
Середньомісячна заробітна плата працівників, зайнятих в економіці району, за І квартал 2020 року становила 7593 грн.
Проведено 2 засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати.
За статистичними даними заборгованості із виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах, організаціях і установах району, які звітуються у головне управління статистики в Закарпатській області немає.
Проведено 2 засідання комісії з питань забезпечення своєчасності, повноти сплати податків та погашення заборгованості із виплати заробітної плати, стипендій та інших соціальних виплат.
З 218 діючих суб’єктів господарювання району, що використовують найману працю, укладено та проведено повідомну реєстрацію - 201 колективного договору, що становить 92,2%.
Укладено та проведено повідомну реєстрацію 6 колективних договорів.
Альтернативну (невійськову) службу проходять 3 громадяни району .
У районі немає осіб, яким надано статус постраждалих від торгівлі людьми.
Учасники антиреростичної операції для навчання професійної адаптації не перебувають на обліку в управлінні
Подання на виплату матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби Хустським ОМВК подано на одну особу на суму 1 726 грн.
Протягом 4 місяців 2020 року управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації одноразова натуральна допомога „пакунок малюка” громадянам району не надавалась.
Зареєстровані 6 компенсаційних послуг з догляду за дитиною до трьох років „муніципальна няня”, щомісячно здійснюється виплата.
Відділ соціальної допомоги
Протягом 4 місяці 2020 року в управлінні надано державну допомогу різних видів 8771 особі. Загальна сума нарахованої їм допомоги склала 52379,6 тис. грн.
З них:
- 3609 одержувачам державної допомоги сім’ям з дітьми відповідно до Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми’’. Загальна сума нарахованої їм допомоги рівна 17342,3 тис. грн.;
- 115 одержувачам державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. Загальна сума нарахованої допомоги, рівна 1318,8 тис. грн.;
- 170 одержувачам щомісячної грошової допомоги на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу. Загальна сума нарахованої допомоги – 1540,5 тис. грн. ;
- 1515 одержувачам державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”. Їмнараховано – 13557,5 тис. грн.;
- 719 одержувачам компенсаційної виплати по догляду за інвалідом І групи чи престарілою особою, яка досягла 80-ти річного віку. Нараховано 100,9 тис. грн.;
- 1565 одержувачам державної соціальної допомоги, особам які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю. Загальна сума нарахованої їм допомоги рівна 10541,1 тис. грн.;
-157 одержувачам компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги. Нараховано – 143,0 тис. грн. Заборгованість по виплаті компенсації складає 41,2 тис. грн..;
- 917 одержувачам допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях. Загальна сума нарахованої їм допомоги складає 7294,4 тис.грн.;
- 4 одержувачам державної соціальної допомоги дітям – сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування та грошового забезпечення 2 прийомним батькам та 4 батькам-вихователям. Нараховано допомогу в сумі 541,1 тис. грн. (крім того, для сплати внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування – 31,1 тис. грн.).
Виплата вищевказаних допомог, крім компенсації фізичним особам за надання соціальних послуг, проведена в повному обсязі, заборгованості немає.
Крім того, проведено виплату одноразової грошової допомоги відповідно до постанови КМУ від 01.04.2020 року № 251 ’’Деякі питання підвищення пенсійних виплат і надання соціальної підтримки окремим категоріям населення у 2020 році’’ 2923 особам, які перебувають на обліку в управлінні як одержувачі державної соціальної допомоги ( тимчасової державної соціальної допомоги). Загальна сума виплаченої допомоги склала 2923, 00 тис. грн.
- 2699 сім’ям нараховано субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг на суму 10233,3 тис. грн.. З них, у готівковій формі – 2590 на суму 9724,8 тис. грн., у безготівковій - 109 на суму 508,5 тис. грн. Виплата житлової субсидії проведена в повному обсязі.
Впродовж вказаного періоду 2020 року призначено субсидію на придбання твердого палива (готівкою) 232 сім’ям на суму 899,6 тис.грн. Заборгованості по виплаті не має.
Відділ персоніфікованого обліку пільговиків та соціальних виплат
Станом на 1 травня 2020 року до Реєстру включено 21424 мешканців району, які мають право на пільги за соціальною і професійною ознаками.
Проведено виплату пільг на житлово-комунальні послуги за 4 місяця кількість виплат 15158 на загальну суму 6535043.48 грн .
У 2020 році з районного бюджету управлінню доведено фінансування заходів районної Програми забезпечення надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян Хустського району 35,2 тис. грн., використано 0 тис. грн. для відшкодування витрат за надані пільги з послуг зв’язку окремим категоріям громадян у тому числі: потреба на 2020 рік – 5,9 тис. грн., кошти на відшкодування ПАТ “Укртелеком” за надані телекомунікаційні послуги пільговим категоріям громадян у 2019 році в сумі - 8,8 тис. грн., заборгованість за 2018 рік в сумі -20,5 тис. грн..
Кошторисними призначеннями на 2020 рік управлінню на проведення виплат по Чорнобильським програмам доведено 275,1 тис. грн. Станом на 01 травня 2020 року нараховано по Чорнобильським програмам 47,1 тис. грн., проведено виплату на загальну суму 69,4 тис. грн., в тому числі заборгованість за 2019 рік 22,3 тис. грн., заборгованісті з виплати немає.
Cектор координації суб’єктів,
що надають соціальні послуги та НДО і у справах сім’ї та дітей
За 4 місяці 2020 року видано:
-„Посвідчення батьків багатодітної сім’ї” - 52 ;
- довідок для отримання пільг, передбачених законодавством для дітей з багатодітної сім’ї - 120;
- вклеєно фото у „Посвідчення дитини багатодітних сімей ” у віці 14 років -60;
- продовжено термін дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї з урахуванням народження четвертої і більше дітей у віці до 18 років - 35;
- продовжено термін дії „Посвідчення дітей з багатодітної сім’ї” та „Посвідчення батьків з багатодітної сім’ї ” у зв’язку з навчанням - 36;
Забезпечено оздоровленням та відпочинком дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки – 4 дитини:
Державне підприємство „Український дитячий центр „Молода гвардія” – 2 дитини.
державне підприємство України „Міжнародний дитячий центр „Артек”- 2 дитини.
За 4 місяці 2020 року надійшло 14 звернень громадян по питанню соціального обслуговування відділенням вдома та стаціонарним відділенням Хустського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Видано направлень для прийняття на обслуговування:
- відділенням соціального обслуговування вдома – 9 громадянам;
- стаціонарним відділенням – 1 громадянам;
- перебуває на розгляді – 4 звернення.
Відділ у справах осіб з інвалідністю, ветеранів та пенсіонерів
На обліку в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації перебуває 6073 особи з інвалідністю всіх груп та категорій, в тому числі 568 – осіб з інвалідністю І групи, 1562 - ІІ групи, 3387- ІІІ групи, 556 – діти з інвалідністю віком до 18 років.
Розпорядженням в.о.голови райдержадміністрації від 18.11.2019 № 392 схвалено, а рішенням сесії Хустської районної ради від 18 грудня 2019 № 724 затверджено комплексну районну Програму посилення соціального захисту ветеранів та слабозахищених верств населення на 2020 рік. Кошторисними призначеннями на виконання комплексних заходів Програми управлінню доведено 152 тис. грн., в тому числі:
- для надання одноразової грошової допомоги – 50 тис. грн.,
Використано 151,9 тис. грн., в тому числі:
- для надання одноразової грошової допомоги – 49,9 тис. грн.,
- для призначення та виплати компенсації непрацюючим фізичним особам, які надають соціальні послуги – 102 тис. грн.,
За рахунок коштів районного бюджету надано одноразову грошову допомогу 56 учасникам бойових дій в республіці Афганістан на загальну суму 48,9 тис. грн.
Протягом І кварталу на розгляд до управління надійшло 44 звернень по питанню виділення матеріальної допомоги. Проведено 1 засідання комісії по наданню одноразової грошової допомоги.
Виплату разової грошової допомоги до Дня Перемоги передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 19.02.2020 №112 «Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань» 452 ветеранам війни та прирівняним до них особам на суму 785,1 тис. грн..
Проведено виплату грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування 85 особам з інвалідністю на суму 20,1 тис. грн..
На обліку в управлінні для забезпечення санаторно-курортною путівкою в оздоровчі заклади перебуває 355 особи. За 2020 рік направлено на оздоровлення в санаторно-курортні заклади 2 осіб з інвалідністю від загального захворювання. Крім того, направлено на реабілітацію у Виноградівський геріатричний пансіонат 8 осіб з інвалідністю.
На реабілітацію в заклади охорони здоров’я направлено 1 дитину з інвалідністю внаслідок захворювання на дитячий церебральний параліч.
Станом на 01.05.2020 року:
- видано протезно-ортопедичне взуття – 39 громадянину на загальну суму 10624грн.;
- забезпечено протезами 7 осіб на загальну суму 104532,46 грн.;
- протези молочної залози – 10 на суму 5985грн.;
- палиці-милиці – 18 на суму 11359грн.;
- крісла-колісні – 11 на суму – 105545 грн.
За даними адміністрації Хустської районної стоматполіклініки протягом звітного періоду зубопротезовано на пільгових умовах 3 осіб з інвалідністю від загального захворювання на суму 10,0 тис.грн. та 2 ветеран праці на суму 4,3 тис.грн..
За звітній період 2020 року у міськрайонній філії Закарпатського обласного центру зайнятості населення працевлаштовано 1 особу з інвалідністю та 2 особи з інвалідністю направлено управлінням в центр зайнятості населення для вирішення питання їх працевлаштування.
Протягом чотирьох місяців 2020 року управлінням отримано 88 індивідуальних програм реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю. За звітний період внесено до Централізованого банку з проблем інвалідності – 72 індивідуальні програми реабілітації.
Протягом звітного періоду для забезпечення осіб з інвалідністю засобами пересування та реабілітації внесено до Централізованого банку з проблем інвалідності, видано направлень та відправлено анкети для індивідуального замовлення технічних засобів реабілітації на підприємства-виробники:
- крісла колісні – 18;
- допоміжні засоби для особистої гігієни – 1;
- засоби для ходіння керовані однією рукою – 19;
- ходунки – 1;
- меблі – 4;
- взуття – 98;
- протези молочної залози – 4;
- протези нижніх кінцівок – 7;
- ортези хребта – 3;
- спеціальні засоби для спілкування та обміну інформацією – 1.
На обліку в управлінні перебуває одна сім’я загиблого військовослужбовця, який помер під час участі в операції об’єднаних сил, введені до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги 89 учасників бойових дій та одна особа з інвалідністю третьої групи, які брали безпосередньо участь в антитерористичній операції. Вищевказаним надаються пільги відповідно до статті 12 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
Для забезпечення путівкою в санаторно – курортні заклади на обліку в управлінні перебуває 4 учасників бойових дій в ООС.
Відділ нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій
Спеціалістами відділу по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій перевірено перерахунки пенсійних справ – 326, що становить 100 %, з них порушень не виявлено.
Перевірено 326 особових рахунків пенсіонерів, по яким здійснено виплату пенсій, що становить 100 %. Порушень не виявлено.
Перевірено 112 архівних пенсійних справ та 112 архівних особових рахунка, виплату по яким припинено у зв'язку зі смертю пенсіонера чи по іншим причинам.
Зареєстровано 14 первинних звернень за призначенням тимчасової держаної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, з яких по 12 прийнято рішення про призначення державної соціальної допомоги. Проведено перерахунок тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату 48 особам. Всього на обліку отримувачів тимчасової держаної соціальної допомоги перебуває 168 осіб, якими отримано соціальні виплати на суму – 1041,0 тис. грн..
На обліку в управління перебуває 37 сімей, в тому числі 74 особи з числа внутрішньо переміщених осіб. З них 16 сімей, в тому числі 29 осіб отримує щомісячну адресну допомогу на покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
Видано 2 довідки про взяття на облік внутрішньо переміщену особу.
Проведено 2 комісії з розгляду питань надання різних державних соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.
На обліку в управлінні перебуває 25 повнолітніх осіб, визнаних судом недієздатними та над якими встановлено опіку.
Соціальні інспектори
Головним державним соціальним інспектором та державним соціальним інспектором управління проведено 73 обстеження матеріально-побутових умов громадян . Крім того, проведено 188 перевірок достовірності інформації про доходи та витрати, майновий стан, склад зареєстрованих осіб, у т. ч. 104 – шляхом запиту. При цьому виявлено 11 випадків подачі недостовірної інформації.
У поточному році проведено 4 засідання комісії з питань призначення населенню субсидій, пільг для відшкодування витрат на оплату ЖКП, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива та призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
Начальник управління Михайло МОЙСЕЙ
Лях Світлана 44332