ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 9
ПРОЄКТ
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
засідання двадцять першої сесії VІІ скликання
РІШЕННЯ №___
27 лютого 2020 року м. Хуст
Про затвердження звіту
про виконання районного
бюджету за 2019 рік
Відповідно до п.17 ч.1 ст.43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, керуючись статтями 78, 80 Бюджетного Кодексу України районна рада
в и р і ш и л а:
Затвердити звіт про виконання районного бюджету за 2019 рік (додається).
Голова районної ради Ю. Іванчо
про виконання районного бюджету
Хустського району за 2019 рік
Протягом 2019 року до районного бюджету, по загальному та спеціальному фондах, надійшло податків, зборів (обов’язкових платежів) у сумі 82 204,6 тис.грн. що більше 2018 року на 15,1 відсотка або 10 797,6 тис.грн.
Планові базова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41020100), дотація з місцевого бюджету за рахунок стабілізаційної дотації з державного бюджету (код 41040100) та дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотація з державного бюджету (код 41040200) надійшли у повному обсязі, відповідно 105 822,1 тис.грн., 451,2 тис.грн. та 52 184,9 тис.грн.
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам по загальному фонду надійшло у сумі 323 375,4 тис.грн., які до уточненого річного плану становлять 100 відсотків, у тому числі:
- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41033900 ) – 100 відсотків (план і факт – 244 267,3 тис.грн.);
- медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41034200 ) – 100 відсотків (план і факт – 61 863,6 тис.грн.);
- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій ( код 41034500 ) – 100 відсотків ( уточнений план і факт –17 244,5 тис.грн.);
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам по загальному фонду надійшло у сумі 232 405,6 тис.грн., які до уточненого річного плану становлять 94,9 відсотків, у тому числі на :
- надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050100) – 99,7 відсотків ( уточнений план 22 745,1 тис.грн., факт 22 673,2 тис.грн.);
- надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050200) – 90,8 відсотків (уточнений план 4 209,7тис.грн., факт 3 823,7 тис.грн.);
- виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційні виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050300) – 92,7 відсотка ( уточнений план 161 182,5 тис.грн., факт 149 362,9 тис.грн.);
- виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050700) – 99,7 відсотка (уточнений план 1 144,2 тис.грн., факт 1 141,3 тис.грн.);
- проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41050900) – 100 відсотка (уточнений плану фактично надійшло 637,8 тис.грн.;
- здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (код 41051000) – 100 відсотка ( план і факт 539.8 тис.грн.);
- за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворилася на початок року (код 41051100) – 100 відсотків ( уточнений план і факт 3 778,8 тис.грн.);
- надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051200) – 100 відсотків (уточнений план і факт – 862,8 тис. грн.);
- забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051400) - 99 відсотків (уточнений план 3 119,5 тис.грн., факт 3 088,7 тис.грн.);
- здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції ( цільові видатки на лікування хворих на цукровий діабет для відшкодування вартості препаратів інсуліну ) з обласного бюджету (код 41051500) -100 відсотків (уточнений план і факт 7 906,9 тис.грн.);
- здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції з бюджету м.Хуст (код 41051500) -100 відсотків (план і факт 22 671,1 тис.грн.);
- за рахунок залишку коштів медичної субвенції, що утворилася на початок бюджетного періоду (код 41051600) -100 відсотків (уточнений план і факт 1 250,0 тис.грн.);
- відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41052000) - 100 відсотків (план і факт 824,5 тис.грн.);
- реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41052200) - 100 відсотків ( уточнений план і факт 6 093,4 тис. грн.);
- проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41053000) - 100 відсотків ( уточнений план і факт 0,3 тис. грн.);
- фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (код 41053500) – 100 відсотків (уточнений план і факт 1 179,6 тис. грн.);
- реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41054300) – 98,1 відсотка (уточнений план 5 350,6 тис.грн., факт 5 246,3 тис. грн.);
- будівництво мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41054500) – 100 відсотків ( уточнений план і факт 745,7 тис. грн.);
- інші субвенції з місцевого бюджету (код 41053900) – 98,7 відсотка (уточнений план 586,4 тис.грн., факт 578,8 тис.грн.) , у тому числі з :
обласного бюджету ( компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування ) – 96,3 відсотка (план 43,2 тис.грн., факт 41,6 тис.грн.);
обласного бюджету на проведення фестивалю «Липчанські вечорниці» -100,0 відсотків ( план і факт – 50,0 тис. грн).;
бюджету м.Хуст для відділу освіти на спеціальні загально – освітні школи-інтернати, школи та інші заклади освіти для дітей з вадами у фізичному та розумовому розвитку - 100 відсотків ( план і факт 300,0 тис.грн.);
бюджету села Золотарево - 100 відсотків ( уточнений план і факт 34,7 тис.грн. ( на харчування учнів пільгової категорії з багатодітних сімей );
бюджету села Стеблівка - 98 відсотків ( уточнений план 20,0 тис.грн., факт 19,6 тис.грн. (на харчування учнів пільгової категорії з багатодітних сімей ;
бюджету села Іза - 96 відсотків ( уточнений план 138,5 тис.грн., факт 132,9 тис.грн. ( на харчування учнів пільгової категорії з багатодітних сімей 69,1 тис.грн.; на придбання меблів в кабінет медичної сестри та шкільних меблів 30,0 тис.грн.; на придбання металопласт. конструкцій в ЗОШ 33,8 тис.грн. );
До загального фонду районного бюджету за 2019 рік надійшло податків і зборів у сумі 72 496,6 тис.грн., або 106,5 відсотків до уточненого плану, що становить 88,2 відсотка від загальної суми доходів районного бюджету (без міжбюджетних трансфертів). У порівнянні з 2018 роком надходження зросли на 16,3 відсотка, або на 10 187,6 тис.грн.
Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб становить 70 493,1 тис.грн., питома вага якого в загальному обсязі доходів загального фонду становить 97,2 відсотка. Порівнюючи з минулим 2018 роком обсяги надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб зросли в 1,1 рази або на 9 327,8 тис.грн., за рахунок росту фонду оплати праці у зв’язку із встановленням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2019 року у розмірі 4 173 грн. та зростанням середньомісячної заробітної плати працівників.
По податку на прибуток підприємств комунальної власності за 2019 рік надійшло 0,7 тис.грн., а саме по Комунальному підприємству «Хустська районна друкарня » 0,3 тис.грн. та РКП «Води Хустщини » 0,4 тис.грн. У порівнянні з 2018 роком обсяги надходжень податку зменшилися на 7,0 тис.грн., за рахунок зменшення прибутку у поточному році та нарахувань податку на прибуток по Комунальному підприємству «Хустська районна друкарня ».
Питома вага неподаткових надходжень загального фонду у сумі 2 002,8 тис.грн. (надходження частини чистого прибутку комунальних підприємств 0,3 тис.грн.; плати за надання адміністративних послуг 1 262,0 тис.грн.; орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у районній комунальній власності 629,1 тис.грн.; інші надходження 111,4 тис.грн.) становить 2,8 відсотка до загальних надходжень районного бюджету та 103,8 відсотка до уточненого річного плану.
До спеціального фонду районного бюджету за 2019 рік надійшло податків у сумі 9 708,0 тис.грн., а саме по
відшкодуванню втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва – 15,3 тис.грн.
власних надходженнях бюджетних установ і організацій – 8 873,7 тис.грн. які виконано на 127,6 відсотків річного розпису, та на 2 відсотки або на 179,4 тис.грн. менше надходжень 2018 року.
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам по спеціальному фонду надійшло у сумі 18 994,4 тис.грн., які до уточненого річного плану становлять 94,5 відсотка, у тому числі на :
- фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 410526000) – 99,4 відсотка ( уточнений план 12 050,0 тис.грн., факт 11 978,9 тис.грн.);
- виконання інвестиційних проектів (код 41053400) – 90,4 відсотка (уточнений план 838,7 тис.грн., факт 758,3 тис. грн.);
- фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (код 410535000) – 99,6 відсотка ( уточнений план 1 555,0 тис.грн., факт 1 548,9 тис.грн.);
- співфінансування інвестиційних проектів (код 41053700) – 20,8 відсотка ( уточнений план 1 190,0 тис. грн., факт 247,2 тис.грн.);
- інші субвенції з місцевого бюджету (код 41053900) – 99,6 відсотка (уточнений план 2428,0 тис.грн., факт 2419,4 тис.грн.) , у тому числі з :
- обласного бюджету - 2 314,5 тис. грн.( заміна ліфта в рай лікарні- 1244,1 тис.грн.; нормативну грошову оцінку земель: с.Липча 134,9 тис.грн., с.Данилово 92,7 тис.грн. с.Березово-89,8 тис.грн.; закупівлю шкільного автобуса с.Рокосово 153,0 тис.грн.; ремонт (реставраційний) дзвіниці Миколаївської церкви, с.Сокирниця, 600,0 тис.грн.);
- бюджету с.Стеблівка – 20,1 тис.грн. ( коригування ПКД для будівництва спортивного майданчика з штучним покриттям на території Стеблівської ЗОШ І-ІІІ ступенів);
- бюджету с.Рокосово – 69,8 тис.грн. ( закупівлю шкільного автобуса с.Рокосово 43,0 тис.грн.; ПКД для реконструкції покрівлі Рокосівської ЗОШ І-ІІІ ступенів 26,8 тис.грн.);
- бюджету с.Липча – 15,0 тис.грн.( придбання мультимедійних проекторів Липчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів);
- реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду (код 41054000) – 100 відсотків ( уточнений план і факт 2 041,7 тис.грн.).
Видаткова частина районного бюджету за 2019 рік по загальному фонду виконана на 96,5 відсотка, при уточненому плані на звітну дату 762 266,4 тис. грн., видатки складають 735 704,9 тис. грн., по спеціальному фонду на 78,6 відсотків - при уточненому плані на рік 104 636,8 тис. грн. видатки складають 82 231,3 тис. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року обсяг видатків загального фонду зменшився на 42 791,8 тис. грн. або на 5,8 відсотків.
Структура видатків загального фонду в розрізі функціональної класифікації в порівнянні з аналогічним періодом минулого року практично не змінилась. Найбільшу питому вагу видатків, як і у попередні роки займають видатки на освіту – 48,9 відсотка ( 2018 р. – 40,1 відсотки). На охорону здоров’я спрямовано 14,4 відсотка всіх проведених видатків (у 2018 році – 16,3 відсотка), культуру і мистецтво – 0,7 відсотка (у 2018 році – 0,6 відсотка), на фізичну культуру і спорт – 0,4 відсотка (у 2018 році - 0,4 відсотка), на органи управління – 0,9 відсотка ( у 2018 році - 0,7 відсотка). Видатки на соціальний захист і соціальне забезпечення із цільовими субвенціями з державного бюджету склали 185 855,5 тис. грн., або 25,3 відсотка загального обсягу видатків.
Із загального фонду бюджету на захищені статті спрямовано 709 927,0 тис. грн., або 95,2 відсотків загальної суми видатків (735 704,9 тис. грн.), в тому числі на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 426 432,4 тис. грн. (58,0 відсотка). В порівнянні з відповідним періодом 2018 року видатки на заробітну плату збільшилися на 29,4 відсотків або на 125 540,9 тис. грн. Зростання видатків по оплаті праці на 29,4 відсотки пов’язане із зростанням розміру мінімальної заробітної плати з січня місяця 2019 року, і зростанням індексу споживчих цін.
На інші захищені статті спрямовано 283 494,6 тис. грн., або 38,5 відсотка загального фонду (медикаменти – 5 921,1 тис. грн., продукти харчування – 3 790,3 тис. грн., комунальні послуги та енергоносії – 27 014,1 тис. грн., соціальне забезпечення (виплата пенсій і допомоги) – 183 439,6 тис. грн. та поточні трансферти органам державного управління іншого рівня 63 329,5 тис. грн.
Інші видатки складають 25 777,9 тис. грн. або 3,5 відсотка.
Станом на 01.01.2020 року прострочена кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, які фінансуються за рахунок коштів місцевих бюджетів району, а також за спожиті енергоносії та комунальні послуги відсутня.
З метою забезпечення у повному обсязі проведення виплати заробітної плати та розрахунків за спожиті енергоносії, при відсутності необхідних наявних фінансових ресурсів, розпорядники коштів місцевих бюджетів району не брали зобов’язання за незахищеними статтями видатків.
Станом на 01 січня 2020 року залишок невикористаних асигнувань по загальному фонду районного бюджету становить 26 561,5 тис. грн. (без кредиторської заборгованості ), а саме:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями на неї залишок асигнувань становить 10 463,8 тис. грн. (без кредиторської заборгованості), із них по освіті – 10 401,4 тис. грн., районній раді – 320,3 тис. грн., соціальному захисту – 33,1 тис. грн., відділу культури – 7,8 тис. грн.
Залишки асигнувань по освіті по заробітній платі з нарахуваннями на неї зумовлені помісячною розбивкою коштів освітньої субвенції на виплату заробітної плати педагогічним працівникам.
Залишки асигнувань по культурі у сумі 7,8 тис. грн. зумовлені тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року враховані виплати на оздоровлення, які не були використані.
Залишки асигнувань по використанню товарів і послуг – 2 417,8 тис. грн., (без кредиторської заборгованості), з яких:
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 95,7 тис. грн. (із-за відсутності необхідних коштів додаткової дотації з державного бюджету);
медикаменти та перев`язувальні матеріали – 90,1 тис. грн. (не завершено проведення тендерів по деяких видах медикаментів);
продукти харчування – 116,0 тис. грн. (в зв'язку з продовженням канікулярного періоду в закладах освіти в січні поточного року та призупинення роботи дитячих садків);
оплата послуг (крім комунальних) – 1 415,1 тис. грн;
видатки на відрядження – 75,9 тис. грн.;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 625,2 тис. грн. (в зв'язку з тим, що в помісячному плані асигнувань в перших місяцях року врахована більша питома вага річних призначень вказаних видатків).
Залишок невикористаних асигнувань по субсидіях та поточних трансфертах підприємствам (установам, організаціям – 1 843,7 тис. грн..
Залишок невикористаних асигнувань по поточних трансфертах органам державного управління інших рівнів – 71,5 тис. грн..
Соціальне забезпечення (інші виплати населенню) – 11 642,9 тис. грн. (без кредиторської заборгованості) (із-за відсутності необхідних коштів субвенції з державного бюджету для забезпечення виплат населенню згідно нарахованих субсидій для відшкодування втрат на оплату житлово-комунальних послуг).
Інші поточні видатки – 4,8 тис. грн.
Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів – 117,0 тис. грн.
По відділу охорони здоров'я залишок невикористаних асигнувань – 1 941,5 тис. грн.(без кредиторської заборгованості). Видатки на заклади охорони здоров’я у районному бюджеті на 2019 рік плануються за скороченою економічною класифікацією видатків бюджету відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 (зі змінами).
Видатки по спеціальному фонду районного бюджету за 2019 рік виконані на 78,6 відсотків до уточнених призначень на рік – 104 636,8 тис. грн. і складають 82 231,3 тис. грн., в тому числі:
1. По власних надходженнях бюджетних установ – 8 437,3 тис. грн., або 121,3 відсотка до річних призначень – 6 953,9 тис. грн.
2. За звітний період з бюджету розвитку на капітальні видатки спрямовано 56 076,6 тис. грн., а саме:
районна рада – 35,1 тис. грн. в тому числі:
на придбання предметів довгострокового користування – 32,4 тис. грн ( придбання обладнання);
реконструкція – 2,7 тис. грн., на реконструкцію покрівлі сесійної зали Хустської районної ради по вул. Карпатської Січі, 21 м. Хуст, Закарпатської області;
відділ освіти молоді та спорту райдержадміністрації – 38 968,3 тис. грн., з них на:
придбання предметів довгострокового користування – 5 434,4 тис. грн.( на придбання обладнання);
на капітальне будівництво (придбання) – 2 327,6 тис. грн., а саме: «Будівництво спортивного майданчика Липчанської ЗОШ 1-111 ст.» – 402,6 тис. грн.; «Будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям в с. Стеблівка по вул. Салдобошській , 154» – 25,0 тис. грн.; «Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу із штучним покриттям на території Липчанської ЗОШ» – 18,4 тис. грн.; «Будівництво спортивного майданчика під штучне покриття на території Копашнівської ЗОШ 1-111 ступенів в с. Копашнево вул. Центральна 155, Хустського району. Коригування» – 741,5 тис. грн.; «Будівництво шкільного туалету ЗОШ 1-111 ступенів у с. Яблунівка Хустського району – 166,6 тис. грн.; будівництво багатофункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту в Нижньобистрівській гімназії в с. Н. Бистрий, 730 Хустського району – 25,0 тис. грн.; «Будівництво спортивного майданчика з штучним покриття м в с. Велятино, вул. Шевченка 1» – 180,4 тис. грн.; «Будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям Стеблівської ЗОШ 1-111 ст. в с. Стеблівка по вул. Салдобошській , 154.(Коригування)» – 768,1 тис. грн.;
на капітальний ремонт всього – 23 683,5 тис. грн., по загальноосвітніх навчальних закладах;
реконструкція – 7 522,8 тис. грн., а саме: інноваційні енергоефективні заходи в Нижньоселищенській ЗОШ 1-111 ст. шляхом реконструкції системи опалення зі встановленням твердопаливних (піролізних) котлів, заміною вікон школи на енергозберігаючі – 616,4 тис. грн.; інноваційні енергоефективні заходи в Нижньоселищенській ЗОШ 1-111 ст. шляхом реконструкції системи опалення зі встановленням твердопаливних (піролізних) котлів, заміною вікон школи на енергозберігаючі – третя черга будівництва – 45,2 тис. грн.; реконструкція ЗОШ 1-111 ступенів із влаштуванням внутрішніх вбиралень в с. Л. Поляна – 364,3 тис. грн., реконструкція ЗОШ 1-111 ступенів із влаштуванням внутрішніх вбиралень в с. Липовець – 1 134,0 тис. грн.; реконструкція ЗОШ 1-111 ступенів із влаштуванням внутрішніх вбиралень в с. Велятино – 820,3 тис. грн.; реконструкція ЗОШ 1-111 ступенів із влаштуванням внутрішніх вбиралень в с. Олександрівка – 635,8 тис. грн.; реконструкція ЗОШ 1-111 ступенів із влаштуванням внутрішніх вбиралень в с. Бороняво – 957,5 тис. грн.; реконструкція спортивного майданчика під штучне покриття на території Сокирницької ЗОШ 1-111 ст. в с. Сокирниця по вул. Центральна № 83 Хустського району – 697,9 тис. грн.; реконструкція (покриття штучною травою) спортивного майданчика на території Липовецької ЗОШ 1-111 ст. в с. Липовець по вул. Шевченка №1 – 65,5 тис. грн.; співфінансування на облаштування внутрішніх вбиралень Кошелівської ЗОШ 1-111 ст. Хустської РДА(с. Кошелево вул. Шевченка, 38 Хустського району) – 36,7 тис. грн.; облаштування внутрішніх вбиралень Кошелівської ЗОШ 1-111 ст. Хустської РДА(с. Кошелево вул. Шевченка, 38 Хустського району) – 372,2 тис. грн.; реконструкція покрівлі їдальні Рокосівської ЗОШ 1-111 ст. – 1 020,7 тис. грн.; реконструкція їдальні ЗОШ 1-111 ст. в с. Стеблівка – 729,5 тис. грн.; реконструкція покрівлі спортзалу в с. Рокосово вул. Центральна, 89 – 26,8 тис. грн.;
відділ охорони здоров’я райдержадміністрації – 3 950,5 тис. грн., а саме:
капітальний ремонт медичних установ – 633,5 тис. грн.;
капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) – 3 317,0 тис. грн.;
управління соціального захисту населення райдержадміністрації - 736,3 тис. грн., а саме:
капітальні трансферти населенню – 671,3 тис. грн.;
капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів - субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів – 65,0 тис. грн.;
відділ культури райдержадміністрації – 277,9 тис. грн., а саме:
придбання предметів довгострокового користування – 277,9 тис. грн. на придбання обладнання;
управління економічного та агропромислового розвитку, житлово-комунального господарства, інфраструктури та будівництва райдержадміністрації – 7 420,3 тис. грн., із них:
придбання предметів довгострокового користування – 14,9 тис. грн. на придбання обладнання;
капітальне будівництво (придбання) – 676,1 тис. грн., з яких: виготовлення ПКД для будівництва спільного для сіл Стеблівка, Сокирниця, Крайниково, Данилово, Олександрівка водопроводу та водозабору – 56,1 тис. грн.; спів фінансування «Амбулаторії с. Н. Бистрий Хустського центру ПМСД – будівництво» – 259,7 тис. грн., (спів фінансування «Амбулаторії с. Березово Хустського центру ПМСД – будівництво» – 360,3 тис. грн.,);
капітальний ремонт – 6 729,3 тис. грн. (капітальний ремонт автомобільних доріг та дорожнього покриття);
райдержадміністрації – 196,4 тис. грн., а саме:
капітальне будівництво (придбання) інших об`єктів – 11,2 тис. грн. (спів фінансування «Амбулаторії с. Н. Бистрий Хустського центру ПМСД – будівництво»);
реконструкція – реконструкція складських приміщень Хустського районного територіального центру соціального обслуговування(надання соціальних послуг) Хустської РДА по вул. Небесної Сотні 122(б) в м. Хуст – 50,2 тис. грн.;
субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів – 135,0 тис. грн.
фінансове управління райдержадміністрації – 4 491,8 тис. грн. (капітальні трансферти органам управління інших рівнів).
3. Залишок коштів по бюджету розвитку станом на 01.01.2020 р. становить 666,1 тис. грн. (залишок коштів на 01.01.2019 року – 33,3 тис. грн.).
У зв’язку із тим, що доходи за рахунок коштів, які надходять від екологічного збору та інших надходжень до фондів охорони навколишнього природного середовища на 2019 рік не заплановані – видатки також не планувалися.
Залишок коштів, які надходять від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва станом на 01.01.2020 року становить 38,3 тис. грн. (залишок коштів на 01.01.2019 року – 102,3 тис. грн.), надійшло – 15,3 тис. грн. Кошти використані в сумі 79,3 тис. грн.
Станом на 01.01.2020 року вільний залишок коштів на початок 2019 року 5382,5 тис. грн. розподілений в сумі 5 360,5 тис. грн., або 99,6 відсотка, а саме: на капітальні видатки – 3 283,5 тис. грн., або 61,3 відсоток, та на інші видатки – 2077,0 тис. грн., або 38,7 відсотків. Нерозподілений залишок коштів – 22,0 тис. грн.
Станом на 01.01.2020 року залишок від повернення до спеціального фонду районного бюджету коштів, наданих для кредитування індивідуальних сільських забудовників згідно районної цільової програми “Власний дім,” становить 18,5 тис. грн. (залишок на початок 2019 року – 1,6 тис. грн., надійшло у 2019 році від повернення кредитів – 152,4 тис. грн.). Видатки для надання кредитів за звітний період становлять 135,5 грн.
Станом на 01 січня 2020 року кредиторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету та дебіторська і кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду районного бюджету відсутня.
Дебіторська заборгованість по видатках загального фонду районного бюджету станом на 01 січня 2020 року складає 8,9 тис.грн. і виникла по відділу освіти Хустської райдержадміністрації за передплату періодичних видань на 2020 рік для шкіл району.
Дебіторська та кредиторська заборгованість по видатках, що здійснюються за рахунок субвенцій з державного бюджету загального та спеціального фондів станом на 01.01.2020 року відсутня.
Станом на 01.01.2020 року по спеціальному фонду виникла дебіторська заборгованість через несплату батьківської плати за утримання дітей в навчальному закладі Нижньобистрівської гімназії в сумі 1,9 тис. грн.
Начальник фінансового
управління райдержадміністрації Іван ГУБАЛЬ