ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 7
ПРОЄКТ
УКРАЇНА
ХУСТСЬКА РАЙОННА РАДА
двадцять першої сесії VІІ скликання
РІШЕННЯ №
27 лютого 2020 року м. Хуст
Про районну Програму
фінансової підтримки діяльності
Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації Хустської районної державної адміністрації на 2020 рік
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити Програму фінансової підтримки діяльності Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації Хустської районної державної адміністрації на 2020 рік (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на районну державну адміністрацію та постійну комісію районної ради з питань бюджету (Попович М.М.).
Голова районної ради Ю. Іванчо
Розпорядження голови
державної адміністрації
_____________№ ____
РАЙОННА ПРОГРАМА
фінансової підтримки діяльності Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації Хустської районної державної адміністрації
на 2020 рік
Загальні засади
Районна Програма фінансової підтримки діяльності Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації (далі – ЦНАП та ДР) Хустської районної державної адміністрації на 2020 рік (далі Програма) розроблена відповідно до законів України: „Про адміністративні послуги”, „Про місцеві державні адміністрації”, „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, „Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”, „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, „Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”, розпорядження голови Хустської райдержадміністрації від 03.01.2020 № 3 „Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг та державної реєстрації Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області”.
Програма розроблена із врахуванням вимог вказаних нормативних актів та спрямована на втілення у практику нових підходів у взаємовідносинах органів виконавчої влади та громадян, що дасть можливість громадянам отримувати в одному приміщенні послуги різних адміністративних органів та послуги з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців (паспорт Програми додається).
Програма встановлює єдині засади організації роботи структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади району з надання якісних адміністративних послуг замовникам (фізичним та юридичним особам) через ЦНАП та ДР шляхом його співпраці із суб’єктами надання адміністративних послуг. Програмою передбачені заходи, які спрямовані на покращення матеріально-технічної бази та забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації Хустської райдержадміністрації відповідно до вимог часу.
2
Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та органів місцевого самоврядування. Саме Закон України „Про адміністративні послуги” несе нову ідеологію – ідеологію служіння громадянам з боку держави.
Складовою частиною нових реформ є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг.
Мета Програми
Головною метою Програми є побудова ефективної системи надання адміністративних послуг шляхом забезпечення функціонування ЦНАП та ДР. Створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади та забезпечення стабільної роботи по державній реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців, ведення архівної справи з вказаних напрямків.
Основними завданнями та заходами Програми є:
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, прийом вхідних пакетів документів, їх обробка та видача результату послуги;
- забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернень у строки, встановлені законом;
- організація передачі документів із ЦНАП та ДР до виконавчих органів, що беруть участь в наданні відповідних адміністративних послуг, а також передачі вихідних документів до ЦНАП та ДР;
- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
- залучення представників органів виконавчої влади для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг;
- зміцнення матеріально-технічної бази відділу для забезпечення виконання завдань із реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців;
- створення необхідних умов для ведення архівної справи – реєстраційних та облікових справ відкритих на суб’єкти то об’єкти реєстрації району;
- забезпечення стабільної роботи ЦНАП та ДР в умовах складного фінансово-економічного стану у державі, різкого зростання цін на витратні матеріали та енергоносії.
3
Очікувані результати, ефективність Програми
Наявність в районі ЦНАП та ДР в кінцевому результатів дає:
- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
- виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
- раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
- зменшення часу, необхідного для відвідування органів виконавчої влади, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру;
- отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщені;
- зручний для споживачів адміністративних послуг режим роботи ЦНАП та ДР;
- ефективне функціонування і виконання завдань, покладених державою на Хустську райдержадміністрацію в особі ЦНАП та ДР;
- забезпечення виконання районного бюджету по надходженнях коштів за надання адміністративних послуг, державної реєстрації та додаткових надходжень до районного бюджету.
Обсяги та джерела фінансування Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів
районного бюджету
№ з/п | Зміст заходу | Відповідальні виконавці | Термін виконання | Орієнтовані джерела фінансування в грн. |
2020 | ||||
1 | Придбання комп’ютерних комплектуючих та офісної техніки, канцелярських товарів та інших витратних матеріалів для функціонування ЦНАП та ДР | ЦНАП та ДР Хустської районної державної адміністрації | 2020 |
150 000 районний бюджет |
2 | Обслуговування офісної техніки Ремонт комп’ютерного обладнання та заправка картриджів | ЦНАП та ДР Хустської районної державної адміністрації | 2020 |
70 000 районний бюджет |
3 | Підключення, налаштування та технічна підтримка специфікації послуг зв’язку (СПЗ) для автоматизованого робочого місця для виконання функції з взяття біометричних даних оформлення та видачі документів | ЦНАП та ДР Хустської районної державної адміністрації |
2020 |
80 000 районний бюджет |
4 | ||||
4 | Придбання автоматизованого робочого місця для виконання функції з взяття біометричних даних оформлення та видачі документів |
ЦНАП та ДР Хустської районної державної адміністрації | 2020 |
280 000 районний бюджет |
5 | Надання послуг з користування захищеним цифровим каналом конфіденційного зв’язку в мережі (НСКЗ) | ЦНАП та ДР Хустської районної державної адміністрації | 2020 | 100 000 районний бюджет |
6 | Облаштування приміщення для автоматизованого робочого місця для виконання функції з взяття біометричних даних оформлення та видачі документів (встановлення охоронно-пожежної сигналізації підключеної до пульта централізованого нагляду міліції, встановлення металічного сейфу або вогнетривкої шафи (ящика) | ЦНАП та ДР Хустської районної державної адміністрації |
2020 |
80 000 районний бюджет |
7 | Комплексна система захисту інформації (КСЗІ), яка забезпечує захист персональних даних про фізичну особу | ЦНАП та ДР Хустської районної державної адміністрації | 2020 |
150 000 районний бюджет |
8 | Облаштування приміщення під архів (придбання стелажів для реєстраційних справ, металевих грат на двері та вікна) |
ЦНАП та ДР Хустської районної державної адміністрації | 2020 |
35 000 районний бюджет |
9 | Облаштування приміщення під архів (сигналізація) |
ЦНАП та ДР Хустської районної державної адміністрації | 2020 | 15 000 районний бюджет |
ВСЬОГО: | 960 000 |
Фінансове забезпечення Програми
Фінансове забезпечення заходів, реалізація яких передбачається цією Програмою, здійснюватиметься в межах видатків передбачених в районному бюджеті на відповідний рік.
Додаток
до Програми
ПАСПОРТ
районної Програми фінансової підтримки діяльності Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації Хустської районної державної адміністрації на 2020 рік
ОБГРУНТУВАННЯ
до фінансування у сфері надання адміністративних послуг та державної реєстрації на 2020 рік
Мета Програми
Побудова ефективної системи надання адміністративних послуг шляхом забезпечення функціонування ЦНАП та ДР. Створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади та забезпечення стабільної роботи по державній реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців, ведення архівної справи з вказаних напрямків.
Основні заходи і механізми реалізації Програми :
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, прийом вхідних пакетів документів, їх обробка та видача результату послуги;
- забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернень у строки, встановлені законом;
- організація передачі документів із ЦНАП та ДР до виконавчих органів, що беруть участь в наданні відповідних адміністративних послуг, а також передачі вихідних документів до ЦНАП та ДР;
- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
- залучення представників органів виконавчої влади для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг;
- зміцнення матеріально-технічної бази відділу для забезпечення виконання завдань із реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців;
- створення необхідних умов для ведення архівної справи – реєстраційних та облікових справ відкритих на суб’єкти то об’єкти реєстрації району;
- забезпечення стабільної роботи ЦНАП та ДР в умовах складного фінансово-економічного стану у державі, різкого зростання цін на витратні матеріали та енергоносії.
Фінансування Програми
Заходи Програми фінансуються в межах видатків за рахунок коштів районного бюджету.
Код | Назва видатків | Сума, грн. |
1 | 2 | 3 |
2210 | Придбання комп’ютерних комплектуючих та офісної техніки, канцелярських товарів та інших витратних матеріалів для функціонування ЦНАП та ДР | 150 000 |
2240 | Обслуговування офісної техніки Ремонт комп’ютерного обладнання та заправка картриджів | 70 000 |
3110 | Підключення, налаштування та технічна підтримка специфікації послуг зв’язку (СПЗ) для автоматизованого робочого місця для виконання функції з взяття біометричних даних оформлення та видачі документів | 80 000 |
3110 | Придбання автоматизованого робочого місця для виконання функції з взяття біометричних даних оформлення та видачі документів |
280 000 |
2240 | Надання послуг з користування захищеним цифровим каналом конфіденційного зв’язку в мережі (НСКЗ) | 100 000 |
2240 | Облаштування приміщення для автоматизованого робочого місця для виконання функції з взяття біометричних даних оформлення та видачі документів (встановлення охоронно-пожежної сигналізації підключеної до пульта централізованого нагляду міліції, встановлення металічного сейфу або вогнетривкої шафи (ящика) | 80 000 |
3110 | Комплексна система захисту інформації (КСЗІ), яка забезпечує захист персональних даних про фізичну особу | 150 000 |
3110 | Облаштування приміщення під архів (придбання стелажів для реєстраційних справ, металевих грат на двері та вікна) |
35 000 |
2240 | Облаштування приміщення під архів (сигналізація) | 15 000 |
Очікуваний результат реалізації Програми
У результаті реалізації Програми буде забезпечено ефективне функціонування і виконання завдань, покладених державою на Хустську райдержадміністрацію в особі Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації та забезпечено виконання районного бюджету по находженню коштів за надання адміністративних послуг до районного бюджету.
Висновок :
Програма є необхідною для забезпечення реалізації і виконання завдань, покладених державою на Хустську райдержадміністрацію в особі Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації. Доцільність заходів є обґрунтованими. Програма потребує залучення коштів районного бюджету.
Начальник Центру надання
адміністративних послуг
та державної реєстрації Ольга ЛИПЕЙ